Nitro Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Witam, mam problem na bagnach, dotarłem do przewodnika, dostałem się do bazy, dostarczyłem narzędzia dla mechanika, miałem je przed wejściem do bazy. Teraz chcąc wyjść nie mam żadnego przewodnika który by chciał iść poza bazę, ten który mnie przyprowadził jest w bazie, ale jedyna opcja dialogowa jest taka, żeby iść do bazy czystego nieba, w której jesteśmy. Jakieś pomysły? ps. nie pamiętam czy w clear sky było jakieś inne wyjście niż przy pomocy przewodników. Pozdrawiam Nitro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozio Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Może jakiś Bug (nie znam się) ale wiem jedno, z czystego nie ma innego wyjścia ani wejścia tylko przewodnik może cie poprowadzić 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Na środku bazy jest ognisko i przy nim siedzą stalkerzy, wśród nich będzie inny przewodnik który wyprowadzi cię z bazy. Chcąc powrócić do bazy idziesz w to samo miejsce gdzie pierwszy raz spotkałeś przewodnika. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozio Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 A na minimapce nie masz zaznaczonego kto jest kim ? (jak ci się zachce zerknąć w górny prawy róg to nie będziesz miał takich dziwnych problemów) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 W tym modzie nie ma minimapy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jozio Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 a to sorry, nie wiedziałem :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...