Skocz do zawartości

Tworzenie nowej broni na podstawie istniejącego modelu.


Rekomendowane odpowiedzi

Stworzyłem "nową broń" na podstawie istniejącego modelu, ponieważ pojawiają się pytania na zmianę parametrów broni. "Giwerka" jest wypasiona rozwali helikopter i BTR!.
Zmiana będzie miała efekt również wśród broni używanej przez NPC'ów! A oto efekt moich wypocin:

[wpn_ak741]:wpn_ak74$spawn = "weaponsak-741" ; name and section in level editorcost = 40000000 ; the price of the itemdescription =" Model tej broni został specjalnie przerobiony na potrzeby tej misji wielokalibrowość oraz zmniejszenie wagi ma ułatwić jej obsługę zwiększoną celność oraz zadawane obrażenia zwiększona pojemność magazynka na 60 nabojów orza możliwość przyłaczenia,lunety ,granatnika i tlumika.Brońta jest super unikatowa i tylko w jednym egzemplażu.Skonstruował ją nieznzny rusznikarz znaleźona w Zonie." ; the price of the itemammo_elapsed = 30ammo_mag_size = 60 ; clip (magazine) sizefire_modes = 1, 3, 5 ,-1ammo_class = ammo_7.62x39_ap, ammo_9x39_pab9, ammo_9x39_ap, ammo_9x39_sp5, ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap, ammo_7.62x54_ap, ammo_7.62x54_7h1, ammo_7.62x54_7h14, ammo_5.56x45_ss190, ammo_5.56x45_ap, ammo_7.62x39_fmj, ammo_12.7x99_bmg ; name of the ltx-section of used ammoinv_name = wpn_ak741 ; name in inventoryinv_name_short = wpn_ak741fire_dispersion_base = 0.001 ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)cam_dispersion = 0.00 ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîěcam_dispersion_inc = 0.00 ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîěcam_dispertion_frac = 0.9 ;ńňâîë áóäĺň ďîäűěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispertion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispertion_frac)cam_max_angle = 10.0 ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷čcam_max_angle_horz = 20.0 ;(degree) maximum shot horizontal degreecam_step_angle_horz = 1.1;1 ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shootingcondition_shot_dec = 0.00000 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîńŕ ďđč ęŕćäîě âűńňđĺëĺcontrol_inertion_factor = 1.0fhit_power = 300, 300, 300, 300hit_impulse = 100 ; size of physic impulse by bullethit_type = fire_wound ; [] type of the woundfire_distance = 1000 ; maximum fire distance that bullet can flybullet_speed = 550 ; starting bullet speedrpm = 1200 ; max round per minutescope_status = 2 ; 0 - no addonsilencer_status = 2 ; 1 - permanentgrenade_launcher_status = 2 ; 2 - attachablerpm_empty_click = 200silencer_hit_power = 300, 300, 300, 300silencer_hit_impulse = 100silencer_fire_distance = 1000silencer_bullet_speed = 340PDM_disp_base = 0.1PDM_disp_vel_factor = 0.1PDM_disp_accel_factor = 0.1PDM_crouch = 0.1PDM_crouch_no_acc = 0.1inv_weight = 1.0hud = wpn_ak741_hudvisual = weaponsak74wpn_ak74.ogf[wpn_ak741_hud]:wpn_ak74_hudvisual = weaponsak74wpn_ak74_hud.ogf

Wystarczy skopiować plik z powyższego kodu do wpn_ak74.ltx, kopiujemy bez kasowania oryginału na sam dół sekcji wpn_ak74.ltx . Niestety trzeba będzie znaleźć sposób na dodanie go GG.
Uwagi odautorskie:
Jestem autorem tekstu zmieszczonego na tym forum i nie wyrażam zgody na używanie go na innych forach bez mojej zgody.
Jeżeli ktoś będzie używał mojego pliku w swoich modyfikacjach proszę o umieszczenie mnie jako współautora.

Edytowane przez The Emperor
Zgodnie z regulaminem działu Warsztat Modera, pkt. 8 - edytowano fragment configu, tagując zawartość w [code][/code]
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.