Jump to content

F.A.Q moda LW ToD


kobal

Recommended Posts

Zanim zadacie pytanie w temacie, przeczytajcie to FAQ. Możliwe, że znajdziecie to, czego szukacie.

P: Na jaką wersję gry stawiać moda?

O: Mod wymaga wersji 1.0006

P: Dlaczego nie wyświetlają mi się ikonki postaci?

O: Tak to wymyślił autor.

P: Jak zmienić udźwig GG?

O: 1. gamedataconfigssystem.ltx ...Wiersz max_weight = X, gdzie x wasz udźwig.

2. gamedataconfigcreaturesactor.ltx...zmienić jak wyżej wpis w max_item_mass.

P: Jak zmienić imię GG?

O: 1.gamedata/config/gameplay/character_desc_general.xml, znaleźć wiersz actor_name i zamiast GG wpiszcie swoje imię.

P: Przy wczytywaniu zapisu gra wyrzuca na pulpit.

O: Uszkodzony zapis. Nie zaleca się operować szybkimi sejwami, a także lepiej nie zapisywać gry przy dużych grupach mutantów.

P: Dlaczego na dynamice niektóre tekstury wyglądają jak "pokratkowane"?

O: By nie spotkać się z taką sytuacją, trzeba ustawić fiks dla dynamiki, a także sam patch.

P: Dlaczego przy zmianie kąta widzenia gra wylatuje?

O: Fov switcher nie chce się pogodzić z modem.

P: Dlaczego nie mogę poznać właściwości nowego artefaktu?

O: Zajrzyj do Encyklopedii i popatrz na swoje arty, możliwe że wszystkie właściwości już są znane.

P: Dlaczego w Podziemiach Prypeci jest tak ciemno?

O: Tak ma być, autor dodał hardkorowości.

P: Nie można uruchomić gry, wylot na pulpit.

O: By uniknąć błędów w instalacji należy rozpakować wszystkie archiwa do osobnych folderów, złożyć gamedatę, a nastepnie przenieść gamedatę moda i folder bin do katalogu gry

P: Gdzie ikonki przejść na inne lokacje?

O: Tak to jest ustawione, ikonki przejść mogą być zastąpione przez znaki.

P: Gdzie przejście z Wschodniej Bruzdy na Ujęcie Wodne?

O: Przejście znajduje się w lewym górnym rogu mapy w PDA.

P: Co robić z gaussem w labie na Jupiterze?

O: Trzeba przekazać go Kardanowi, potem Kardan będzie wam sprzedawał naboje do gaussa.

P: Jak dostać się ze Szpitala na Generatory?

O: Nie ma takiej możliwości.

Wyloty:

Objaw 1.

Powstaje przy starcie gry...

FATAL ERROR

[error]Expression : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)

[error]Function : CALifeSimulator::CALifeSimulator

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_simulator.cpp

[error]Line : 64

[error]Description : failed to get start game callback
a także
[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description :

[error]Arguments : LUA error: ...Пень Чернобыльский\gamedata\scripts\bind_item.script:62: attempt to call method 'is_inventory_item' (a nil value)
Przyczyna - nie zmieniono folderu bin, to obowiązkowe przy instalacji razem z gamedatą. Objaw 2:
Expression : fatal error

Function : CInifile::r_section

File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp

Line : 342

Description :

Arguments : Can't open section 'sect_default_weather'
Przyczyna - źle zainstalowany lub nie zainstalowany fiks dla oświetlenia dynamicznego Objaw 3:
[error]Expression : assertion failed

[error]Function : _VertexStream::Lock

[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp

[error]Line : 44

[error]Description : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
Przyczyna - zazwyczaj powstaje tam, gdzie szwankuje oświetlenie dynamiczne. Przechodzimy na tej lokacji na oświetlenie statyczne. Objaw 4:
Expression : fatal error

Function : CKinematicsAnimated::Load

File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\SkeletonAnimated.cpp

Line : 602

Description :

Arguments : Can't find motion file 'monsters\zombi_animation.omf'.
Przyczyna - zepsuty stalker, gra szuka zestawu animacji zwykłego zombie, który powinien być w oryginale. Objaw 5:
Expression : fatal error

Function : CScriptEngine::lua_error

File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp

Line : 73

Description :

Arguments : LUA error: ...r. trilogy\shoc\gamedata\scripts\bind_stalker.script:31: attempt to call global 'set_extensions_flags' (a nil value)
Przyczyna - Wyrzucić Fov Switcher. Jest on niezgodny z modem. Objaw 6:
Expression : fatal error

Function : CModelPool::Instance_Load

File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp

Line : 111

Description :

Arguments : Can't find model file 'Любая неадекватная писанина.ogf'

Przyczyna - Wyrzucić NoDVD. Konflikt bibliotek gry zmusza ją by w razie potrzeby przepisywała każdą informację aż do opisów tekstowych.

  • Positive 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.