Colego Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) UWAGA! TEMAT NIE JEST TUTORIALEM, WPROWADZENIE OPISANYCH ZMIAN ZAKOŃCZY SIĘ CRASHEM SILNIKA GRY. Czołem. Zacząłem walczyć z pewnymi naleciałościami, którymi cechuje się wspomniany w temacie mod (autor najwyraźniej w całej swojej miłości do broni bloku wschodniego uznał, że zachodni arsenał na modyfikacje w żadnym wypadku nie zasługuje), który został okrojony z schematów modyfikacji takich jak: w_lr300_up.ltx w_l85_up.ltx w_fn2000_up.ltx w_sig550_up.ltx w_g36_up.ltx Chcę przywrócić te schematy modyfikacji i dodać je mechanikowi Naukowców. Pobrałem paczkę z gun addonem dla czystego SGM 2.2 i wyciągnąłem z niego w/w pliki. ---------------------------------------------------- Namierzyłem też potencjalne pliki, które w rezultacie pozwolą osiągnąć zamierzony efekt, oto one (kursywą opisałem ogólnie za co odpowiada dany plik - jeżeli się mylę, proszę o poprawienie): inventory_upgrades.ltx - lista ekwipunku stalkers_upgrade_info.ltx - dodanie list modyfikacji dla określonych mechaników (+ opcjonalnie warunki do spełnienia), określenie konkretnego typu broni/pancerza który obsługuje mechanik item_upgrades.ltx - lista ekwipunku który można ulepszać weapons.ltx - lista ekwipunku który można ulepszać inventory_upgrade.xml - graficzne ułożenie ikon modyfikacji inventory_upgrade_16.xml - graficzne ułożenie ikon modyfikacji ---------------------------------------------------- Za przykładową broń wybrałem FN FAL Paratrooper (wpn_fnfal.ltx) który korzysta z w_sig550_up.ltx Teraz kolejno opiszę zmiany jakie wprowadzałem w poszczególnych plikach: 1. inventory_upgrades.ltx Dodanie linii #include "weaponsupgradesw_sig550_up.ltx" 2. stalkers_upgrade_info.ltx Dodanie linii (w obrębie gdzie wpisywane są listy obsługiwanego sprzętu przez mechanika) wpn_fnfal Dodanie wpisów (w obrębie gdzie wpisywane są listy modyfikacji sprzętu dla mechanika) up_sect_firsta_sig550 = true up_sect_firstc_sig550 = true up_sect_firstd_sig550 = true up_sect_firste_sig550 = true up_sect_secona_sig550 = true up_sect_seconc_sig550 = true up_sect_secone_sig550 = true up_sect_seconf_sig550 = true up_sect_thirda_sig550 = true up_sect_thirdc_sig550 = true up_sect_thirdd_sig550 = true up_sect_thirde_sig550 = true up_sect_fourta_sig550 = true up_sect_fourtc_sig550 = true up_sect_fourte_sig550 = true up_sect_fourtf_sig550 = true up_sect_fiftha_sig550 = true 3. item_upgrades.ltx dodanie wpisu wpn_fnfal 4. weapons.ltx dodanie wpisu #include "weaponsupgradesw_sig550_up.ltx" 5. inventory_upgrade.xml dodanie układu ikon <template name="upgrade_scheme_sig550"> <column> <cell x="0" y="24" point_x="85" point_y="201"/> <cell x="0" y="126" point_x="74" point_y="186"/> <cell x="0" y="228" point_x="172" point_y="194"/> <cell x="0" y="330" point_x="96" point_y="194"/> <cell x="0" y="409" point_x="115" point_y="223"/> </column> <column> <cell x="100" y="0" point_x="121" point_y="184"/> <cell x="100" y="49" point_x="89" point_y="183"/> <cell x="100" y="126" point_x="114" point_y="194"/> <cell x="100" y="204" point_x="151" point_y="192"/> <cell x="100" y="253" point_x="191" point_y="196"/> <cell x="100" y="330" point_x="114" point_y="194"/> </column> <column> <cell x="200" y="24" point_x="102" point_y="183"/> <cell x="200" y="102" point_x="89" point_y="183"/> <cell x="200" y="151" point_x="103" point_y="183"/> <cell x="200" y="228" point_x="266" point_y="203"/> <cell x="200" y="306" point_x="75" point_y="214"/> <cell x="200" y="355" point_x="103" point_y="183"/> <cell x="200" y="409" point_x="156" point_y="172"/> </column> 6. inventory_upgrade_16.xml dodanie układu ikon <template name="upgrade_scheme_sig550"> <column> <cell x="0" y="24" point_x="85" point_y="201"/> <cell x="0" y="126" point_x="74" point_y="186"/> <cell x="0" y="228" point_x="172" point_y="194"/> <cell x="0" y="330" point_x="96" point_y="194"/> <cell x="0" y="409" point_x="115" point_y="223"/> </column> <column> <cell x="80" y="0" point_x="121" point_y="184"/> <cell x="80" y="49" point_x="89" point_y="183"/> <cell x="80" y="126" point_x="114" point_y="194"/> <cell x="80" y="204" point_x="151" point_y="192"/> <cell x="80" y="253" point_x="191" point_y="196"/> <cell x="80" y="330" point_x="114" point_y="194"/> </column> <column> <cell x="160" y="24" point_x="102" point_y="183"/> <cell x="160" y="102" point_x="89" point_y="183"/> <cell x="160" y="151" point_x="103" point_y="183"/> <cell x="160" y="228" point_x="266" point_y="203"/> <cell x="160" y="306" point_x="75" point_y="214"/> <cell x="160" y="355" point_x="103" point_y="183"/> <cell x="160" y="409" point_x="156" point_y="172"/> </column> ---------------------------------------------------- Zdawać by się mogło, że zrobiłem wszystko jak należy, jednak wczytanie save'a, aby skontrolować zmianę kończy się crashem do pulpitu. Proszę o poradę, bardziej ogarniętych w temacie. Dziękuję za odpowiedzi. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Colego 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A nie łatwiej już gotowy plik wrzucić? Nie każdy jest w tym obcykany ja np: jak widzę tyle zmian do wprowadzenia to się za to nie wezmę. Wrzuć jak możesz gotowy plik, poradnik zostaw może się przyda komuś kto lubi robić i ma do tego dryg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) A nie łatwiej już gotowy plik wrzucić? Nie każdy jest w tym obcykany ja np: jak widzę tyle zmian do wprowadzenia to się za to nie wezmę. Wrzuć jak możesz gotowy plik, poradnik zostaw może się przyda komuś kto lubi robić i ma do tego dryg. Opisałem te parametry głównie w celu konsultacji. Wróciłem do podstaowowych plików moda. W wolnej chwili wprowadzę zmiany i zamieszcze link do modyfikowanych plików, być może tak będzie łatwiej wykryć błędy. EDIT: http://www.mediafire...au1c6cfvwem9bzc <- pliki modyfikowane przeze mnie, zachowałem oryginalną strukturę by łatwiej było się w tym odnaleźć. Okroiłem wszystko co nie było przeze mnie ruszane. Większość zmian wprowadzonych można znależć na końcu wiersza lub kolumny odpowiadającej za dany parametr (oprócz stalkers_upgrade_info.ltx gdzie zmiany znajdują się w części pliku gdzie określony jest mechanik naukowców). Łatwym sposobem na odszukanie wartości jest wyszukiwanie frazy sig550. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Colego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulgoi Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Najprościej to można skopiować uprade_nazwabroni_up z moda czystego SGM2.2 ale zapewne będzie coś nie tak ze względu na zmiany w JE a dokładnie wprowadzone zależności względem ulepszeń oraz ograniczonej liczby ulepszeń dla każdej broni. Ja sam chętnie bym to wykonał, ale niestety nie orientuje się na tyle żebym to mógł ogarnąć bez pomocy. Kombinowałem z tworzeniem nano artefaktów na bazie istniejących, ale także poległem. Poradniki do Cienia i Czystego nieba są o wiele bardziej rozpowszechnione niż do Zewu Prypeci i tu właśnie tkwi problem gdyż zapewne wiele osób modowałoby gdyby takowe poradniki istniały w języka polskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.