Jump to content

Przewodnik moda Zew Monolitu Cz.2....


kobal
 Share

Recommended Posts

PRZEWODNIK MODA ZEW MONOLITU BY KOBAL CZĘŚĆ 2....

ATP MAGAZYNY WOJSKOWE I RADAR

Lądujemy przejściem otrzymanym od Ducha na ATP...

Po przejściu na ATP wita nas wezwanie o pomoc od Zachara. Biegniemy między budynki, zabijamy sforę pseudopsów i znajdujemy rannego Zachara. Oddajemy koledze apteczkę....

Zanim weźmiemy od niego kolejne zlecenie warto rozpoznać teren w okół ATP i oczyścić z mutantów. Ułatwi to GG wykonanie następnego zlecenia. Więc do dzieła ...

Wracamy do Zachara,który ma do GG prośbę.Trzeba odnaleźć jego kumpla Kiriuszę, który okazuje się ....pijawką.

Natychmiast po wzięciu zlecenia biegniemy pomóc Kiriuszy osaczonemu przez Dziki. Miejsce pobytu KIriuszy jest zaznaczone w PDA.

Radzę się śpieszyć, bo Kiriusza długo nie wytrzyma. Z bezpiecznej odległości zabijamy dziki. Należy tutaj zachować dystans do Kiriuszy... gdy podejdziemy za blisko pijawka w zgodzie ze swą naturą zaatakuje i nas.

Po uratowaniu Kiriuszy wracamy do Zachara.Wykonanie tego zadania jest o tyle ważne że Zachar w nagrodę otworzy nam przejście z Magazynów wojskowych na ATP , co ułatwia dalszą rozgrywkę. Zdajemy zadanie i otrzymujemy kolejne.....

Zachar prosi by przekazać list Danowi....

Z wykonaniem tego zlecenia nie trzeba się specjalnie śpieszyć. Dan pracuje w ochronie bunkra na Jantarze, gdzie prędzej czy później i tak trafimy.

Ruszamy na Magazyny Wojskowe.

Lądujemy w wiosce pijawek. Jak zwykle wybijamy towarzystwo i zgodnie z sugestią z PDA ruszamy na spotkanie z Łukaszem.

Łukasz prosi nas o pomoc w zdobyciu Magazynów Wojskowych (w podstawce bazy Wolności).

Razem z Wolnością ruszamy na wojskowych pilnując bacznie , by Łukasz nam nie zginął w czasie szturmu. Po zdobyciu bazy rozmawiamy z Łukaszem.....

Lukasz wysyła nas z zadaniem odbicia Bariery,zajętej przez Wojsko....

Likwidujemy wojskowych na Barierze, odpieramy falę mutantów i czekamy, aż Czapa zjawi się na swoim zwykłym miejscu na wzgórzu. Po przybyciu Czapy zadanie zostaje zaliczone.

Nie mamy tam nic do roboty więc idziemy do Łukasza po nagrodę. Łukasz ma dla nas jeszcze jedno zadanie....

Trzeba odnaleźć Lewszę genialnego fachowca.

Podobnie jak z Danem, nie trzeba się specjalnie śpieszyć z wykonaniem tego kwestu. Lewisza sam się znajdzie podczas naszej wizyty na Agropromie.

Nie mając już nic do roboty w bazie, udajemy się do gospodarstwa niedaleko posterunku najemników. Tam spotykamy się z Kablem.

Kabel ma dla nas zadanie.....

Prosi by w bazie Wolności odnaleźć teczkę z dokumentami....Dokumenty leżą na ziemi w budynku kuchni, trudno nie zauważyć.

Dołączona grafika

Lista agentów na ziemi w budynku kuchni

Oddajemy dokumenty Kablowi. Ten ma jeszcze jedną prośbę....

Trzeba zanieść okradzionym kopaczom na Radarze prowiant i apteczki...

Bierzemy zlecenie i ruszamy na Radar. Miejsce gdzie znajdują się Kopacze jest zaznaczone na mapie w PDA. Należy się kierować w stronę Mózgozwęglacza. Na miejscu okazuje się, że kopacze to Swibłow i jego kumple z Czystego Nieba. Oddajemy fanty, leczymy tych którzy potrzebują pomocy i rozmawiamy z Swibłowem....

Sibłow daje GG zlecenie na upolowanie superpijawki z dodatkowym życzeniem przyniesienia jej trupa....

Cóż daleko nie trzeba iść a, superpijawka pada po kilku ciosach noża. Taszczymy truchło do Swibłowa i odbieramy nagrodę. Rozmawiamy...

Otrzymujemy kolejne zadanie.... Swibłow prosi nas o pomoc w wykryciu złodzieja....

W tym celu udajemy się w okolice schowka Czystego Nieba w lesie na Radarze. Schowek jest zaznaczony na mapie więc długo nie trzeba szukać. Po dotarciu na miejsce dostajemy stosowny komunikat od Swibłowa,który każe zaczaić się i czekać.

Po krótkiej chwili pojawia się złodziej, Swibłow nakazuje go ubić. Czeka nas karkołomna pogoń pomiędzy anomaliami, mutantami i zombi.

W końcu ubijamy złodzieja i wracamy do Swibłowa. Zdajemy zadanie...

Szef Kopaczy wysyła nas z kolejnym zadaniem do laboratorium X10.... Trzeba przynieść komputer i dokumenty.

Komputer znajdziemy w ostatniej sali na górnym poziomie w pomieszczeniu kontrolnym. W pobliżu komputera kręci się kilka Burerów. Zabieramy komputer i udajemy się na poszukiwanie dokumentów.

Dołączona grafika

Pomieszczenie kontrolne

Dołączona grafika

I sam komputer

Po dokumenty trzeba zejść na dolne poziomy w X10. Leżą na ziemi w przejściu między pomieszczeniami z cysternami

Dołączona grafika

Dokumenty dla Swibłowa

Zabieramy fanty i wracamy do Swibłowa. Nie ma tu już nic dla nas do roboty więc porządkujemy ekwipunek i wyprawiamy się do Baru...cdn.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity