Skocz do zawartości

Przewodnik po Kwestach cz. 1


trurl3

Rekomendowane odpowiedzi

Przewodnik po kwestach Stalker-Online Patch 0.8.31 (w związku z patchem informacja na chwilę obecną nie jest pełna i dokładna)

Zamieszczam tu tłumaczenie przewodnika z oficjalnej strony Stalker Online. Przewodnik zaczyna się w Lubeczu. Ze względu na to, że oryginał przewodnika jest po rosyjsku, angielskie nazwy będą dodawane w miarę poznawania fabuły. Na potrzeby naszej strony przetłumaczyłem także nazwy własne.
Przewodnik będzie publikowany etapami w miarę tłumaczenia. Proszę o raportowanie napotkanych nieścisłości i błędów

UWAGA: Nowi gracze zaczynają na planszy początkowej 'Station' z której przybywają do Lubecza, a wtedy już nie ma drogi powrotnej. Każda nowa postać stworzona przez gracza który ukończył mapę początkową, zaczyna swój żywot w Lubeczu. Miejsce rozpoczęcia (Station czy Lubvecz) ma prawdopodobnie wpływ na kwest z Kolą Kwaśnym na dworcu w Lubeczu.


/iwannadie - komenda zlecająca samobójstwo w sytuacjach bez wyjścia/
/ichangedmymind – komenda resetu wybranych Umiejętności, działa bezpłatnie raz na 24 godziny

>> - Kwesty działające
>> - Kwesty z błędami i niedziałające

LUBECZ 

DWORZEC (początek, miejsce spawnu nowicjuszy)

1) Prochor Podróżnik (

Prochor the Trackman) (Gdzie znaleźć NPC: na placu przy ławkach)
>> Wyśle do Kowala (Blacksmith) >>(patrz Kowal)
>> Przynieść Prochorowi papierosy "Bełomor ze szczególnymi dodatkami od Plusza" ( ), mozna kupić u barmana Plusza. Przed kupnem zapytać barmana, "Dlaczego prochor jest taki zły?" ( ) i nie pomylic się przy kupoiwaniu, bo sa dwa rodzaje Biełomorów, czytać uważnie./
nagroda - reputacja: starzy stalkerzy +10; pieniądze: 500r; doświadczenie: Support +15

2) Kowal (Blacksmith) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu do dworca od strony torów)
>> Porozmawiać z Kowalem
nagroda - doświadczenie: Support +50
>> dalej do Koli Kwaśnego >>(patrz Kola Kwaśny)

3) Kola Kwaśny (Kolia Kisliy) (Gdzie znaleźć NPC: w budynku dworca, przy ławkach)
>> Porozmawiać z Kwaśnym (Uwaga! Kwest może nie zadziałać dla tych, którzy przybyli z planszy początkowej Station. Kola ignoruje zagadywanie o pistolet. Natomiast jeśli stworzysz nową postać która zaczyna 'życie' już w Lubeczu, wtedy kwest jest aktywny.)
nagroda – rzecz: PM i naboje
>> zabić 3 szczury
nagroda - rzecz: Apteczka samochodowa
>> Poszukiwania Mitki ( ) i Plewka ( ) >>(patrz Plewek-Kramarz)
>> Testować zatrute naboje (wziąć naboje u Печкina), zabić 2 szczeniaki i przynieść głowy
nagroda – rzecz: Spodnie czak
>> Porozmawiać z Kowalem >>(patrz Kowal2)

4) Kowal2 (poprzedni kwest: Kola Kwaśny)
>> Iść do Frajtra Kwaszyna po naboje, żeby zlikwidować psy na magazynach wojskowych >>(patrz Frajter Kwaszyn (Sergeant Kwashin))
>> Zabić kilka psów na magazynie wojskowym i przynieść głowy
nagroda - rzecz: Kurtka sztormówka
>> Przekazać wiadomość Sztachowi w budynku milicji >>(patrz Sztach2)

5) Kowal3 (poprzedni kwest: Sztach2)
>> Porozmawiać z Kowalem, można powiedzieć albo "Sztach nie miał pieniędzy" albo "Wiadomość przekazałem", tak czy inaczej wyśle szukać rozbitego Ekranu (rozbity Ekran można znaleźć na polu bio anomalii pod płotem otaczającym Dworzec od południa, albo na prawym końcu torów w takich samych bio anomaliach) znajdź rozbity Ekran i od razu do Kwaśnego >>(patrz Kola Kwaśny2)

6) Kola Kwaśny2 (poprzedni kwest: Kowal3)
>> Przynieść Kwaśnemu rozbity Ekran
nagroda - rzecz: Lornetka
>> Potem on wyśle cię do budynku miilicji żęby przekazać Sztachowi 3 ekrany >>(patrz Sztach3)
(rozbite Ekrany moga ci zabrać, w takim przypadku trzeba będzie anulowac kwest i wziąć go ponownie u Kwaśnego)

7) Kola Kwaśny3 (poprzedni kwest: Plewek-Kramarz)
>> Opowiedzieć o Plewku
nagroda - reputacja: handlarze +1, starzy stalkerzy +10; pieniądze: 300r; doświadczenie: Support +110

8) Syzyf (Sysyphe) (Gdzie znaleźć NPC: na prawym końcu torów)
>> Przynieść 2 Rozbite Ekrany (skupuje po dwa)
nagroda - pieniądze: 50r

9) Paweł (Powell) (Gdzie znaleźć NPC: przy ławkach na placu dworca) i Ciemny Stalker ( Tyomich the Stalker) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu na dworzec,od strony poczty)
>> Paweł prosi o odniesienie 15r Ciemnemu Stalkerowi >> Przekazać 15r i zabrać od Темыча 50r
nagroda - reputacja: starzy stalkerzy -4, bandyci +10
>> Wrócić do Pawła z 50rublami. Powtórzyć procedurę jeszcze dwa razy. Wziąć od Темыча 100r
nagroda - reputacja: starzy stalkerzy -4, bandyci +10
>> Potem jeszcze 500r
nagroda - reputacja: starzy stalkerzy -4, bandyci +10
>> Wrócić do Pawła ostatni raz
nagroda - doświadczenie: Survival od +200 do +600 (zależnie od poziomu Twojej uczciwości)
>> Paweł jeszcze zechce 200r, ale tym razem od Ciebie
nagroda - doświadczenie: Survival +200

10) Pieczkin (Pechkin) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu na dworzec, od strony poczty)
>> Wyśle zbierać zabawki w donmach przy poczcie (poczta jest po drugiejj stronie drogi, zabawki są w starych walizkach) (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: handlarze -3, kramarze +10, wojskowi -1, starzy stalkerzy +2; pieniądze: 500r; doświadczenie: Survival +100, Support +50

11) Bezdomny Stalker ( Stalker the Bum) (Gdzie znaleźć NPC: przy straganie)
>> Prosi o 10 monet, po czym daje kolejno dwa kwesty
>> Na części z trzech telewizorów (części w domach przy poczcie w starych telewizorach) (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 50r; doświadczenie: Survival +15, Support +10
>> Kwest na ogrzewacze (w domach przy poczcie, w szafach) (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 50r; doświadczenie: Survival +15, Support +10

12) Bezdomny (Homeless) (Gdzie znaleźć NPC: przy barierce terenu stacji za ogniskiem)
>> Skupuje ogony zmutowanych szczurów po 10szt. (COMINUTĘ)
nagroda - pieniądze: 860р; doświadczenie: Survival +10

13) Bezdomny (Homeless) (Gdzie znaleźć NPC: najbliżej narożnika budynku stacji)
>> Jeśli nie dać mu pieniędzy, wysyła grzebać w pojemnikach na śmieci
nagroda - nie wiadomo
>> Jeśli dać mu pieniądze, daje zlecenie na ustalenie, czym żywią się brownie a potem na zabicie 30 sztuk
nagroda - nie wiadomo

14) Bezdomny (Homeless) (Gdzie znaleźć NPC: prawie przy samych schodkach do budynku stacji, na prawo od wejścia)
>> Skupuje głowy szczeniaków po 10 sztuk (COMINUTĘ)
nagroda - pieniądze: 680r; doświadczenie: Survival +10

15) Barman Plusz (Ivy the Bartender) - podzieli się różnymi przydatnymi informacjami o zonie (informacje są naprawdę ciekawe).

16) Misza Myśliwy (Misha the Hunter) - opowie o mutantach w zonie.

17) Stary Stalker (Old Stalker) - opowie o zonie za 3r

18) Inni NPC na dworcu: Aptekarz ( Apothecary), Mechanik (Repairman), Przechowalnie (Military Vault ), Sprzedawcy: amunicji ( Ammo Trader), pancerzy ( Armor Trader), broni (Gun Trader ).



BUDYNEK MILICJI (kwadrat З13 - 2 ćwiartka (w prawym górnym rogu))


1) Pałka (Stick ) (Gdzie znaleźć NPC: przed budynkiem)
>> Wysyła do Greka >>(patrz Grek (Greek))

2) Pałka2 (poprzedni kwest: Grek)
>> Hałas z dziury w płocie (płot za budynkiem milicji, po drugiej stronie drogi) wejść w wyłom w płocie, biec na prawo przebiegając przez każdy krzak, aż w czacie nie pokaże się żółty napis
nagroda- pieniądze: 200r; doświadczenie: Survival +30
>> Pogadać z bezdomnym na dworcu i dowiedzieć się, gdzie jest towar. Mieć ze sobą 500r. Bezdomny to ten, co skupuje ogony szczurów, nie zapomnieć tajnych słów "No czyje to wołanie tak mnie niepokoi" "Но чей-то зов меня бесpoкоiт...", bezdomny powie gdzie leży towar, wrócić do Pałki po nagrodę. Ja osobiście powiedziałem Pałce, że zapłaciłem 500, na wszelki wypadek byłem uczciwy
nagroda - pieniądze: 500; doświadczenie: Survival +30, Support +15
>> Zabrać towar z pod ławki w parku za przedszkolem (trzeba naprowadzić kursor na centrum odpowiedniej ławki i zabrać dyplomatkę) (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: kramarze +1, bandyci +10, wojskowi -6, najemnicy -4, starzy stalkerzy +1; pieniądze: 500r

3) Pałka3 (poprzedni kwest: Aleks ( Alex ))
>> Oddać fałszywą dyplomatkę (CODZIENNIE) (dyplomatkę można wymieniać na fałszywą nawet codziennie)
nagroda - reputacja: kramarze -1, bandyci -10, wojskowi +6, najemnicy +4, starzy stalkerzy -1; pieniądze: 500r

4) Grek (Greek) (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze) (poprzedni kwest: Pałka)
>> Porozmawiać z Grekiem i wrócić do Pałki (przed powrotem do Pałki zajrzeć do Aleksa) >>(patrz Aleks)
nagroda - rzeczy: antyrad 9szt, papier toaletowy 1szt.

5) Aleks (Alex) (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze) (poprzedni kwest: Grek)
>> Zbierać informacje o mieszkańcach mendowni. A konkretnie: 1. Odwołany desant wojskowuy 2. Pałka ma towar pod ławką w parku (Aleks chce, żęby kolejną partię towaru przynieść nie Pałce, ale jemu) 3. Zabójcy Sztachа próbują zabić Kwaśnego
nagroda - pieniądze: 6600r; doświadczenie: Survival +220, Support +110
>> Kolejną partię towaru z pod ławki można przynieść nie Pałce, ale Aleksowi (ten kwest nie pojawia się w dzienniku, Aleks zwyczajnie poprosi o to, jak zrobić decuduj sam). Jesli zdecydujesz się podmienić dyplomatkę, to idź do Aleksa, który weźmie dyplomatkę i poleci poczekać, a za chwilę przyniesie fałszywą dyplomatkę, żęby ją zanieść Pałce >>(patrz Pałka3)

6) Raszyd (Rasheed) (Gdzie znaleźć NPC: na parterze)
>> Uciszyć Walerę, żeby nie rozpuszczał plotek >>(patrz Walera)

7) Raszyd2 (poprzedni kwest: Walera)
>> Szantażować otrzymaną od Walery informacją
nagroda - reputacja: bandyci +20, wojskowi -6, najemnicy -10; pieniądze: 1000r

8) Sierżant Draczuk (Sgt. Drachuk) (Gdzie znaleźć NPC: na zewnątrz przy ognisku)
>> Zabić 10 szczurów w przedszkolu
nagroda - reputacja: wojskowi +10; doświadczenie: Combat +70, Survival +50
>> Zabić 10 szczurów i 2 pajaki (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: wojskowi +10; doświadczenie: Survival +10
>> po wzroście reputacji daje kwest na oczyszczenie magazynu wojskowego z 10 psów i 10 szczurów
nagroda - reputacja: wojskowi +10; pieniądze: 500r; doświadczenie: Survival +30
>> Potem odesle do Sierżanta Dibenko >>(patrz Sierżant Dibenko2)
>> Pojawi się kwest na obieganie przedszkola, przez 4 minuty trzeba zrobić 3 okrążenia (CODZIENNIE) (kwest mozna wykonywać co godzinę)
nagroda - reputacja: wojskowi +10; doświadczenie: Survival +10, Support +5

9) Sierżant Dibenko (Sgt. Dibenko) (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze)
>> Wysle na ulicę do Sierżanta Draczuka >>(patrz Sierżant Draczuk)

10) Sierżant Dibenko2 (poprzedni kwest: Sierżant Draczuk)
>> Kontrola posterunków. Obiec wszystkie posterunki i zebrać meldunki
nagroda - reputacja: wojskowi +10; pieniądze - 900r; doświadczenie: Survival +10, Support +200
>> Kolejny kwest na Ekran, Znakeźć inprzynieść Sierżantowi
nagroda - reputacja: wojskowi +20, uczeni +2, starzy stalkerzy -8; pieniądze: 12500r; doświadczenie: Survival +200, Support +100
>> Zbadać teren wokół zakładów chemicznych pod kątem niebezpiecznych mutantów (dojść do wejścia do zakładu, kiedy pokaże się żółta tabliczka w czacie, wrócić do Dibenko) Jak wróciłem do Dibenko to powiedziałem, że tam nie ma potworów, czyli prawdę
nagroda - reputacja: wojskowi +30; pieniądze: 6000r; doświadczenie: Combat +220, Survival +440, Support +165
>> Potem wysyła zabić 5 верлиок
nagroda - reputacja: wojskowi +30, najemnicy +3, myśliwi +3; pieniądze: 30000r; doświadczenie: Combat +990, Survival +880, Support +660; rzeczy: Śrutówka Sajga-12K, 81 ładunków kartaczy
>> Potem wysyła do Имареку >>(patrz Имарек ( ))

11) Sierżant Dibenko3 (poprzedni kwest: Имарек)
>> Przynieść meldunek od Имарека
nagroda - reputacja: wojskowi +30; pieniądze: 30000r; doświadczenie: Combat +440, Survival +880, Support +440

12) Sztach ( Shtaket ) (Gdzie znaleźć NPC: na parterze) Handluje antyradami i innymi drobiazgami, mozna u niego wymieniać i uzyskać informacje o innych handlarzach. Kwesty u Sztachа zaczynają się po wypełnieniu kwestów na Dworcu >>(patrz Kowal2)

13) Sztach2 (poprzedni kwest: Kowal2)
>> Dojść do budynku milicji i porozmawiać ze Sztachem
nagroda - rzecz: 81 nabojów do PM
>> Z powrotem do Kowala >>(patrz Kowal3)

14) Sztach3 (poprzedni kwest: Kola Kwaśny2)
>> Są dwa warianty 1. Oszustwo, to znaczy zabrać pieniądze, а potem iść do Metrofana po pieniądze >>(patrz Metrofan2) 2. Uczciwie oddać ekrany na konto długu Kwaśnego, w tym przypadku otworzy się CODZIENNIE
Jeśli postąpić uczciwie: nagroda - doświadczenie: Survival +50
Jeśli postąpić nieuczciwie: nagroda - doświadczenie: Survival +50
>> Kwest na przechwycenie i zabicie killera (w przypadku jesli oddałeś ekrany Sztachowi) (killer idzie zabić Kwaśnego od przedszkola w stronę dworca, po drodze) (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: bandyci -10, starzy stalkerzy +10; doświadczenie: Support +50
>> Eliminacja psów przy budynku milicji (chodzi o psy mutanty a nie szczeniaki)
nagroda - pieniądze: 100r, doświadczenie: Combat +100, Survival +50; rzecz: Pistolet Tokariew-TT
>> Przynieść 4 artefakty: ekran (Screen), стаб (Stabiliser), poduszka (Pillow) i tarcza (Shield)
nagroda - reputacja: kramarze +2; bandyci +20, wojskowi -12, najemnicy -8, uczeni -8, starzy stalkerzy +2; pieniądze: 44000; doświadczenie: Survival +500, Support +300
>> pomóc Sani Bywałemu >>(patrz Sania Bywały)
>> po kweście z artefaktami daje kwest na głowy niedźwiedzi: młodego niedźwiedzia (Lubecz), dorosłego niedźwiedzia (Riabinuszka) i rudego niedźwiedzia (Nowa Ziemia) (CODZIENNIE) (Każdego dnia mozna przynieść głowę tylko jednego niedźwiedzia, dowolnego z trzech w kweście. Niedźwiedzia na Nowej Ziemi zabiłem przy pomocy 750 ładunkow z FN-FAL dokładnie w głowę, i waży оna 44kg. Jesli strzelać nie w głowę, to uszkodzenie wynosi nie 25 - 30, а maksimum 15 - 20, czyli nabojów wyjdzie jeszcze więcej, dlatego sam kombinuj, czy to w ogóle warto)
Młody niedźwiedź nagroda - reputacja: kramarze +3, bandyci +30, wojskowi -18; pieniądze: 3000r; doświadczenie: Combat +22, Survival +110, Support +44
Dorosły niedźwiedź nagroda - reputacja: kramarze +3, bandyci +30, wojskowi -18; pieniądze: 5200; doświadczenie: Combat +33, Survival +132, Support +77
Rudy niedźwiedź nagroda - reputacja: kramarze +3, bandyci +30, wojskowi -18; pieniądze: 12000r; doświadczenie: Combat +44, Survival +176, Support +88

15) Doktor Zinowiew ( ) (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze) ...

16) Kapustin (Corporal Kapustin) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat З13 - 2 ćwiartka (na drodze przy płocie przy dziurze w płocie do mendowni))
>> Zabić 3 psy za dziurą w płocie (zadanie początkowe).
nagroda - reputacja: wojskowi +100, handlarze +100, pushers - 40, bandyci - 200, najemnicy + 50, mysliwi +20, naukowcy +20, biali +20, doświadczenie: przeżycie +50, Support +100, rzecz: paczka bapierosów Biełomor
>> Zabić 10 psów za dziurą w płocie (CODZIENNIE) (nie jestem pewien kwesta, możliwe że zmieniono nie tylko imię ale i kwest)
nagroda - reputacja: handlarze +1, bandyci -6, wojskowi +10, najemnicy +1, myśliwi +1, starzy stalkerzy -4
>> Zdobyć 2 próbki części ciała (uszy) dużych psów mutantów (big mutant dogs) z konkretnego regionu (podwórze pomiędzy blokami po drodze z Dworca) dla doktora Zinowiewa . Przynieść próbki bezpośrednio do doktora Zinowiewa w budynku Milicji.
nagroda - reputacja: u "Białych" +5, myśliwi +5, naukowcy +50; doświadczenie:Survival +50, Support +100
>> Kolejne zadanie na uszy dwóch psów mutantów dostarczane samemu Kapustinowi (CODZIENNIE)
nagroda: pieniądze: 300r.,

17) Inni NPC w Milicji: Kupiec towaru, Rejestrator klanów.



DOM KULTURY (na styku kwadratów З12 i И12)


1) Kurier (Courier) (Gdzie znaleźć NPC: u wejścia do Domu Kultury przy ognisku)
>> Dostarczyć dokumenty na drugi posterunek >>(patrz Frajter Druz)
>> Zebrać uszkodzone lampy radiowe z trzech posterunków i odnieść Basmaczowi >>(patrz Basmacz)

2) Kurier2 (poprzedni kwest: Basmacz)
>> Zameldować o wypełnieniu (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: handlarze +2, bandyci -12, wojskowi +20, najemnicy +2, myśliwi +2, starzy stalkerzy -8; pieniądze: 300r; doświadczenie: Survival +10, Support +50
>> Zebrać 15 nóg pająków i odnieść doktorowi Ajzensztajnowi >>(patrz Doktor Ajzensztajn)

3) Kurier3 (poprzedni kwest: Doktor Ajzensztajn)
>> Dostarczyć kopertę Imarekowi i wrócić
nagroda - reputacja: wojskowi +10, najemnicy +1, myśliwi +1, starzy stalkerzy +1; pieniądze: 1000r; doświadczenie: Survival +110

4) Metrofan (Gdzie znaleźć NPC: barman na parterze)
>> Znaleźć Jurę Barabaszkę >>(patrz Jura Barabaszka)

5) Metrofan2 (poprzedni kwest: Sztach3)
>> Odebrać pieniądze za Ekrany
nagroda - reputacja: handlarze +1, starzy stalkerzy -10; pieniądze: 15000r

6) Metrofan3 (poprzedni kwest: Jura Barabaszka)
>> W przypadku, jeśli przed zdaniem kwestu pomogłeś Jurze z plecakiem
nagroda - pieniądze: 1500r
>> Rozpoznać drogę do Riabinuszki (dojść do kwadratu А5 - ćwiartka 1, na Riabinuszce przy BTRze)
nagroda - doświadczenie: Survival +220, Support +550
>> Przynieść nogi pająków od 10 do 30szt. (CODZIENNIE) (kwest można wykonywać co godzinę)
Za 10 nóg nagroda - pieniądze: 200r
Za 30 nóg nagroda - pieniądze: 700r

7) Kapelusznik (Gdzie znaleźć NPC: na parterze)
>> Przynieść paczkę herbaty (szukać w czerwonych skrzynkach, w wiosce koło dworca)
nagroda - rzecz do wyboru: albo kapelusz panama, albo kapelusz atut

8) Mikuło (Gdzie znaleźć NPC: na parterze) kwestów nie daje

9) Stiepan Brodiaga (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze)
>> Zleca znalezienie przyjaciela Witkę Skorochoda. Jego przyjaciel zmarł w wiosce za miastem, kwadrat З11 - ćwiartka 2, w prawej dolnej części ćwiartki stoi domek, w nim leży trup, podojść i pogadać z trupem, jak gdyby to nie był leżący, ale stojący NPC i zabrać PDA. Potem wrócić do Stiepana
nagroda - reputacja: najemnicy -6, starzy stalkerzy +10; pieniądze: 1000r; doświadczenie: Combat +500, Survival +500, Support +100

10) Żora Karaś (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze) kwestów nie daje

11) Inni NPC w DK: Kupiec towaru, Aptekarz, Mechanik, Szczególne towary(w piwnicy DK)



BEZDOMNI KOŁO PRZEDSZKOLA (kwadrat И13 - ćwiartka 2 (dolna część ćwiartki))

1) Dima


>> Skupuje głowy szczeniaków po 10szt. i ogony szczurów po 10szt.
nagroda za głowy - pieniądze: 250r; doświadczenie: Survival +10
nagroda za ogony - pieniądze: 430r; doświadczenie: Survival +10

2) Kasztan
>> Skupuje głowy szczeniaków 10szt. (dla wzięcia kwestu trzeba mu dać 10r) (CODZIENNIE)
nagroda - doświadczenie: Survival +10, Support: +5; rzecz: pieczone głowy psów 3szt.

3) Fedor
>> Zleca zabijanie pająków 5szt. (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 150r; doświadczenie: Survival +10, Support +5



POSTERUNKI (białe domki na mapie, położone przy wyjściach z miasta, jest ich wszystkiego trzy)

1) Frajter Kozakow (Gdzie znaleźć NPC: pierwszy posterunek)



2) Frajter Druz (Gdzie znaleźć NPC: drugi posterunek) (poprzedni kwest: Kurier)
>> Oddać dokumenty Frajtrowi
nagroda - reputacja: wojskowi +10; pieniądze: 200r; doświadczenie: Survival +10

3) Frajter Kwaszyn (Sergeant Kvashina) (Gdzie znaleźć NPC: trzeci posterunek) (poprzedni kwest: Kowal2)
>> Albo zabrać od niego naboje, albo nie brać nabojów w zamian za informację, o nabojach w magazynie
Jeśli wziąć naboje: nagroda - doświadczenie: Support +21; rzecz: 27 nabojów do PM
Jeśli nie wziąć nabojów: nagroda - doświadczenie: Support +50



INNI NPC W MIEŚCIE

1) Walera (Gdzie znaleźć NPC: przy magazynie pod pomnikiem Lenina, kwest czasem znika sam z siebie)


>> Jeśli od razu uciszyć Walerę
nagroda - reputacja: wojskowi +10, najemnicy +10, starzy stalkerzy -10; pieniądze: 250r
Jeśli pozwolić mu dokończyć, opowie o Raszydzie, potem można szantażować Raszydа >>(patrz Raszyd2)

2) Fiedia Prorok (Gdzie znaleźć NPC: przy pomniku Lenina) można mu dać 1 rubel.



LUBECZ (las)


BUDYNEK BYŁEGO OBKOMU (na zewnątrz)

1) Sania Bywały ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat З11 przy zielonym budynku с серpoм i мoлodoм) (poprzedni kwest: Sztach3)
>> Zdać kwest
nagroda - doświadczenieа: Survival +50, Support +25
>> Nastrzelać 10 psich głów (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: handlarze -1, kramarze +1, bandyci +2, wojskowi -4, najemnicy -6, myśliwi +1, starzy stalkerzy +10; pieniądze: 200r; doświadczenie: Survival +150, Support +75
>> Zebrać wyposażenie: naboje 12/70 48szt.; samochodowe apteczki 5szt.; zestawy naprawcze 2szt.; plecak 1szt.
nagroda - reputacja: handlarze -1, kramarze +1, bandyci +2, wojskowi -4, najemnicy -6, starzy stalkerzy +10; pieniądze: 17000r; doświadczenie: Survival +200, Support +150
>> Sprawdzić sytuację w rejonie stadionu na Ж12 - ćwiartka 2, po prostu iść i zobaczyć ogromną ilość psów
nagroda - doświadczenie: Survival +300, Support +150
>> Zabić dzika
nagroda - reputacja: myśliwi +10, starzy stalkerzy +30; doświadczenie: Combat +220, Survival +330, Support +165
>> Znaleźć dom na bagnach, (dojść do Obozu na Bagnach)
nagroda - doświadczenie: Survival +220, Support +110

2) Basmacz ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w kwadracie З11 przy zielonym budynku c серpoм i мoлodoм)
>> Oddać Basmaczowi stare lampy radiowe, w zamian wziąć nowe, wrócić na posterunek i rozdać lampy radiowe Frajtrom, po czym znowu do Kuriera >>(patrz Kurier2)
nagroda - pieniądze: 100р; doświadczenie: Support +150

3) Basmacz2 (poprzedni kwest: Łysy)
>> Obiecać porozmawiać z Łysym za godzinę, wrócić do Łysego >>(patrz Łysy2)

4) Jura Barabaszka ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat Ж13, ćwiartka 2 w garażu)
>> Przynieść plecak z zepsutej lodówki na wzgórzu, kwadrat Е12, przy lodówce biega zły dzik
nagroda - reputacja: starzy stalkerzy +10; pieniądze: 500r; doświadczenie: Combat +50, Support +250
>> Okaże się, że plecak znowu jest w lodówce i trzeba iść tam jeszcze raz(CODZIENNIE), po wszystkim wrócić do Metrofana >>(patrz Metrofan3)
nagroda - pieniądze: 50r; doświadczenie: Survival +15, Support +10

5) Witek Szybkobiegacz ( ) (Gdzie znaleźć NPC: leży martwy w domu, kwadrat З11)
>> Odnosi się do kwesta Stiepana Brodiagi >>(patrz Stiepan Brodiaga)

6) Inni NPC przy budynku Byłego Obkomu: Kupiec towaru (w kramie)



POMNIK (kwadrat З12 - ćwiartka 1, centralna część ćwiartki)


1) Bezdomny1 - nie można porozmawiać

2) Bezdomny2
>> Przynieść 10 głów szczeniaków
nagroda: nie wiadomo

3) Bezdomny3
>> Przynieść 10 ogonów szczurów
nagroda: nie wiadomo

4) Jaszka Stwór ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy pomniku)
>> Sprawdzić starą lodówkę przy stadionie (od strony wejścia) na obecność notatek, notatek w lodówce niw będzie (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 300r; doświadczenie: Support +30



U POPA (kwadrat З10 - ćwiartka 2)


1) Pop (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat З10 - ćwiartka 2)
>> Zabić 12 zarażonych psów w wiosce za chatką Popа
nagroda - pieniądze: 1000r; doświadczenie: Survival +500
>> Zdobyć psie obrożę - trzeba 3szt. Załatwiamy tyle psów
nagroda - pieniądze: 1000r; doświadczenie: Survival +500
>> Spalic psie budy 3szt., przed tem trzeba znaleźć kanister, jest w garażu w kwadraciе З10 - ćwiartka 2 (górna - prawa część ćwiartki, zobaczycie garaż na lewo od drogi)
nagroda - pieniądze: 800r; doświadczenie: Survival +1000

2) Pop2 (poprzedni kwest: Kicz2)
>> Pop nie da pieniędzy, ale jeśli wypełnić jego poprzednie kwesty, opowie o schowku (w kwadracie И10 - ćwiartka 2, na górce przy anomaliach, w pniu zarośniętym grzybami). Potem wrócić do Kicza >>(patrz Kicz3)



WIOSKA U GURMANA (wioska stalkerów) (kwadrat Ж10 - ćwiartka 2)


1) Chorąży Niczeporenko ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu do wsi) aby otrzymać kwest trzeba: przejść linijkę kwestów "Do piekła i z powrotem" (kwest rozpoczyna się od leżącego na magazynie wojskowym NPC), oraz reputacja wojskowych +1000

2) Kola Tesla ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w wiosce perzy wejściu)
>> Przynieść części elektryczne 25szt. (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: naukowcy +50, myśliwi +5, "Biali" +5 pieniądze: 3000r; doświadczenie: Survival +1000, Support +1000.

3) Gurman ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy ognisku)
>> Nastrzelać 8 szczurzych tusz, tusze automatycznie zaliczają się przy zabijaniu szczurów
nagroda - reputacja: handlarze -2, kramarze -2, wojskowi -1, myśliwi -1, mutanty zony +10; pieniądze: 3000r; doświadczenie: Survival +150, Support +100; rzecz: pieczone szczury 3szt.
>> Przynieść 6 łap pająków, łapy automatycznie zaliczają się przy zabijaniu pająków
nagroda - reputacja: handlarze -4, kramarze -4, wojskowi -2, myśliwi -2, mutanty zony +20; pieniądze: 4000r; doświadczenie: Combat +50, Survival +100, Support +200; rzeczy: gotowane pajęcze łapкi 3szt.
>> Przynieść 4 głowy psówi
nagroda - reputacja: handlarze -6, kramarze -6, wojskowi -3, myśliwi -3, mutanty zony +30; pieniądze: 5000r; doświadczenie: Survival +500, Support +100; rzeczy: pieczone psie głowy 3szt.
>> Zabić 3 dziki
nagroda - reputacja: handlarze -10, kramarze -10, wojskowi -5, myśliwi -5, mutanty zony +50; pieniądze: 6000r; doświadczenie: Survival +400, Support +300; rzeczy: pieczona noga dzika 3szt.
>> Przynieść 1 skrzydło dziabąga (werliuki)
nagroda - reputacja: handlarze -14, kramarze -14, wojskowi -7, myśliwi -7, mutanty zony +70; pieniądze: 7000р; doświadczenie: Combat +500, Survival +700, Support +500
>> Przynieść 1 głowę niedźwiedzia
nagroda - reputacja: handlarze -20, kramarze -20, wojskowi -10, myśliwi -10, mutanty zony +100; pieniądze: 25000; doświadczenie: Combat +700, Survival +600, Support +600; rzeczy: pieczona głowa niedźwiedzia
>> Przynieść 6 pajęczych łap i 1 ucho dzika
nagroda - pieniądze: 5000r; doświadczenie: Survival +880
>> Przynieść: mózg kisielu (kisiel przy zatopionym domu w wiosce białych), sadło blaka (blak w laboratorium uczonych), przyprawy (w czerwonych skrzynkach), sól (w czerwonych skrzynkach)
nagroda - pieniądze: 16000; doświadczenie: Survival +660
>> Przynieść 5 rolek papieru toaletowego
nagroda - pieniądze: 500r
>> Przynieść 10 kości brutora (każda kość waży 14kg.)
nagroda - pieniądze: 36000r; doświadczenie: Survival +990
>> Przynieść: oko dziabąga, paczkę herbaty (w czerwonych skrzynkach), spodki 3szt. (wymienić u Kapelusznika na 3 paczki herbaty), włosy leszego 3szt. (zabić jednego leszego)
nagroda - pieniądze: 8000r; doświadczenie: Survival +880

4) Gurman2 (poprzedni kwest: Kicz3)
>> Gurman pieniędzy nie da, wracamy do Kicza >>(patrz Kicz4)

5) Inni NPC w Wiosce u Gurmana: Aptekarz, Mechanik, Przechowalnia, Kupiec towaru, Przewodnik, Sprzedawcy: amunicji, pancerzy.



U IMAREKA (kwadrat Л10 - ćwiartka 2, prawy górny narożnik ćwiartki)


1) Gleb Masłow ( ) (Gdzie znaleźć NPC: handluje apteczkami, przy wejściu do Imareka)
>> Zabić złodzieja, złodziej idzie od magazynu na lewo od drogi
nagroda - reputacja: handlarze +50, bandyci -30, wojskowi +10, najemnicy +10; pieniądze: 500r; doświadczenie: Survival +100; rzeczy: naboje do PM 27szt.
>> Potem identyczny kwest (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: handlarze +10, bandyci -6, wojskowi +2, najemnicy +2; pieniądze: 500r; rzeczy: naboje do PM 27szt.

2) Imarek ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w budynku skupu towaru) (poprzedni kwest: Sierżant Dibenko2)
>> Zebrać 10 pajęczych kokonów w kwadracie М8
nagroda - reputacja: wojskowi +10, najemnicy +1, myśliwi +1, uczeni+1; pieniądze: 3000r; doświadczenie: Combat +440, Survival +550, Support +220
>> Wrócić do Dibenko >>(patrz Sierżant Dibenko3)

3) Wasatka ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu na cmentarz)
>> Iść na wysepkę w kwadracie Н8 i obejrzeć martwego leszego, wyskoczy żółty napis w czacie, wrócić i zameldować (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 800r; doświadczenie: Survival +100, Support +100

4) Inni NPC u Imary: Aptekarz (Gleb Masłow), Przechowalnia, Kupiec towaru, Sprzedawcy: amunicji, pancerzy, broni.



OBÓZ UCZONYCH (kwadrat М11 - ćwiartka 4 (na samym dole ćwiartki przy bagnie))


1) Doktor Ajzensztajn ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu do podziemnego laboratorium) (poprzedni kwest: Kurier)
>> Oddać 15 łap pająka
nagroda - reputacja: wojskowi +10, uczeni +10; pieniądze: 800r; doświadczenie: Survival +100
>> Zabić szare pająki w podziemnym laboratorium, do laboratorium można wejść tylko w grupie (w przypadku śmierci laboratoryjne łapy mogą wypaść, jeśli tak się stało, тo łapy przestaną się zaliczać, trzeba usunąć kwest i wziąć go ponownie)
nagroda - reputacja: bandyci -5, wojskowi -5, najemnicy -5, myśliwi +10, uczeni +50, starzy stalkerzy -5, mutanty zony +10; pieniądze: 500r; doświadczenie: Combat +55, Survival +165, Support +55
>> Zabić pająki, po 5szt. każdego rodzaju (skomplikowany kwest, nie bierzcie zwykłych łapek w czasie przechodzenia kwestu, inaczej łapкi drzewnych pająków nie nie zechcą składać się w paczki po 5 szt. i jest ryzyko przekształcenia się ich w zwykłe w przypadku śmierci)
nagroda - reputacja: bandyci -5, wojskowi -5, najemnicy -5, myśliwi +10, uczeni +50, starzy stalkerzy -5, mutanty zony +10; pieniądze: 2100r; doświadczenie: Combat +330, Survival +220, Support +110
>> Przynieść 1 pazur niedźwiedzia
nagroda - reputacja: bandyci -5, wojskowi -5, najemnicy -5, myśliwi +10, uczeni +50, starzy stalkerzy -5, mutanty zony +10; pieniądze: 20000r; doświadczenie: Combat +220, Survival +330, Support +330
>> Iść do Woronina >>(patrz Woronin)
>> U Kurierа pojawia się nowy kwest >>(patrz Kurier3)

2) Doktor Ajzensztajn2 (poprzedni kwest: Woronin)
>> Opowiedzieć o Woroninie
nagroda - reputacja: repy -5, wojskowi -5, wroni las -5, myśliwi +10, mesia +50, stalkerzy -5, białe bractwo +10; pieniądze: 4000р; doświadczenie: Combat +360, Survival +480, Support +720
>> Zabić: pająka, psu, dzika, szczury, niedźwiedzia, blaka i dziabąga
nagroda - reputacja: repy -8, wojskowi -8, wroni las -8, myśliwi +16, mesia +80, stalkerzy -8, białe bractwo +16; pieniądze: 47000р; doświadczenie: Survival +600, Support +360

3) Profesor Szlejmowicz ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu do podziemnego laboratorium) kwestów nie daje

4) Kapitan Szperling ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w obozie)
>> pomoc Kiczowi, Buczowi i Takleberry, po czym wrócić i wziąć rekomendację u Szperlingа, rekomendację trzeba odnieść do Barygi w pieczarze przy wariatkowie.

5) Kicz ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w obozie)
>> Odebrać dług u Wołodnika 10000r >>(patrz Bołotnik)

6) Kicz2 (poprzedni kwest: Bołodnik)
>> Przynieść 10000 oddać pieniądze, trzeba odpowiedzieć "Пoгадi_ка" bo inaczej oszuka
nagroda - reputacja: najemnicy +10, starzy stalkerzy -6; pieniądze: 5000r; doświadczenie: Survival +150, Support +40
>> Odebrać dług u Popa 12000r >>(patrz Pop2)

7) Kicz3 (poprzedni kwest: Pop2)
>> Przynieść 12000, oddać pieniądze, on znowu spróbuje was oszukać trzeba odpowiedzieć "Пoгадi_ка"
nagroda - reputacja: najemnicy +20, mutanty zony -12; pieniądze: 6000r; doświadczenie: Survival +200, Support +80
>> Zabrać dług u Gurmana 50000r >>(patrz Gurman2)

8) Kicz4 (poprzedni kwest: Gurman2)
>> Przynieść 50000 oddać pieniądze, i znowu spróbuje was oszukać trzeba odpowiedzieć "Пoгадi_ка"
nagroda - reputacja: najemnicy +30, mutanty zony -18; pieniądze: 25000r; doświadczenie: Survival +400, Support +160

9) Bucz ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w obozie)
>> Przynieść pazury niedźwiedzia 1szt. (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: kramarze -5, najemnicy +50, myśliwi +5, uczeni +10, starzy stalkerzy -30; pieniądze: 10000r; doświadczenie: Combat +110, Survival +165, Support +165

10) Takleberry ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w obozie)
>> Zabić 10 dziabągów (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: wojskowi +2, najemnicy +10, starzy stalkerzy -6; pieniądze: 10000r; doświadczenie: Combat +500, Survival +300

11) Inni NPC w Obozie: Laborant



OBÓZ NA BAGNACH (kwadrat О10 - na połączeniu ćwiartek 1 i 3)


1) Szkirkin ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w obozie)
>> Przynieść: łapy zwykłych pająków 35szt., łapy młodych dziabągów 17 szt. (Wymiana na przeciwpancerną amunicję kalibru: 5,45Х39, 7,62Х51, 7,62Х54)

2) Chytrus ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w chacie)
>> Jeśli przynieść rekomendację Simonowa, to można będzie otrzymać Sig 751 albo WA-2000.

3) Bołotnik ( ) (Gdzie znaleźć NPC: na pierwszym piętrze chaty) (poprzedni kwest: Kicz)
>> Przynieść 2 puszki tuszonki (w lodówkach w wiosce Białych, pierwsza lodówka na pierwszym piętrze poczty, druga w hangarze) i 1 flaszkę spirytusu (w wiosce Białych, w domu Weterynarza w walizeczke medycznej)
nagroda - reputacja: handlarze -5, kramarze +5, bandyci +10, wojskowi -20, najemnicy -30, starzy stalkerzy +50; doświadczenie: Survival +550, Support +330.
>> Bołodnik pieniędzy nie da, ale opowie o schowku. Po wypełnieniu jego pierwszego kwestu, wrócić do Kicza >>(patrz Kicz2)

4) Tatarzyn ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy ognisku w centrum obozu)
>> Iść do Frajtra Kwaszyna po raporty i wrócić (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: bandyci +10, wojskowi -6; pieniądze: 600r; doświadczenie: Support +20
>> Przekazać pułkownikowi Odstawnemu wiadomośći o pajakach >>(patrz Odstawny pułkownik2)

5) Inni NPC na Bagnach: Aptekarz, Mechanik, Przechowalnia, Kupiec towaru (wymienia: Żelaznego szczura, Ninja, АК-107), Przewodnik



WIOSKA BIAŁYCH (kwadrat П7)


1) Timka ( ) (Gdzie znaleźć NPC: koło sklepu wioski, kwadrat П7 - ćwiartka 4, lewa część ćwiartki) kwestów nie daje

2) Kapitan Bludżdada ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kołosklepu wioski, kwadrat П7 - ćwiartka 4, lewa część ćwiartki, przy hangarze) (poprzedni kwest: Krendel)
>> Przekazać wiadomośc od Krendla (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 5000; doświadczenie: Support +50

3) Muchomor ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy ognisku naprzeciw poczty)
>> Zabić 1 dzika
nagroda - reputacja: mutanty zony +10; doświadczenie: Support +300
>> Odnaleźć i zbadać tajemnicze kurhany, zacząć od Domu na wzgórzu. Po dojściu, zobaczycie żółty napis w czacie, potem do Obozu na Bagnach, dojdziecie do ogniska i to samo. Potem idźcie na Zakład Chemiczny - trzeba dojść do wejścia na Zakład i znowu żółty napis. Potem wrócić do Muchomora
nagroda - reputacja: uczeni +1, starzy stalkerzy +1, mutanty zony +10; doświadczenie: Support +500
>> Zabić 100 pająków według rozkazu Świętego Męża Michaiła
nagroda - reputacja: kramarze -24, wojskowi +12, myśliwi +12, uczeni -36, starzy stalkerzy +12, mutanty zony +120; pieniądze: 18000r; doświadczenie: Support +400
>> Zebrać 3 łapy dziabąga (werliuki) i zadnieść do Weterynarza >>(patrz Weterynarz)

4) Muchomor2 (poprzedni kwest: Weterynarz)
>> Oddać antidotum
nagroda - reputacja: uczeni +3, starzy stalkerzy +5, mutanty zony +50; pieniądze: 800r; doświadczenie: Support +550
>> Przekazać dokumenty Kosmatemu do rozszyfrowania >>(patrz Kosmaty)

5) Święty Mąż Michaił ( ) (na poczcie, pierwsze pietro) (poprzedni kwest: Kosmaty)
>> Przynieść rozszyfrowane dokumenty
nagroda - reputacja: wojskowi -2, starzy stalkerzy -6, mutanty zony +20; pieniądze: 300r; doświadczenie: Survival +55, Support +55
>> Wysle was: do wejścia na stadion w Lubeczu > do Riabinuszki (dojść do kwadratu А5 - ćwiartka 1, na Riabinuszce przy BTR-ze) > i z powrotem do Lubecza, w rejon nowego budownictwa (kwadrat Е12 - ćwiartka 2, do centralnego wysokościowca)
nagroda - reputacja: wojskowi -1, starzy stalkerzy +1, mutanty zony +10; pieniądze: 10000r; doświadczenie: Survival +330; rzeczy: skrzynka leków
>> Zabić trzy dziabągi (werliuki)
nagroda - reputacja: starzy stalkerzy +2, mutanty zony +20; pieniądze: 25000; doświadczenie: Survival +440; rzeczy: antyrad
>> Przynieść 5 artefaktów Tarcza
nagroda - reputacja: handlarze -6, kramarze -6, uczeni -9, starzy stalkerzy +3, mutanty zony +30; pieniądze: 40000r; doświadczenie: Survival +770, Support +110
>> Zabić potwory wokół wioski: 5 pająków, 5 dzikow, 5 dziabągów
nagroda - reputacja: handlarze -10, kramarze -10, bandyci -5, wojskowi -5, starzy stalkerzy +5, mutanty zony +50; pieniądze: 50000r; doświadczenie: Support +550

6) Krendel ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy wejściu na pocztę)
>> Przekazać wiadomośc od Kapitana Bludżdady >>(patrz Kapitan Bludżdada) (CODZIENNIE)

7) Król ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy płocie przed wejściem na pocztę)
>> Przynieść czapkę (czapka jest w zamknietej szafie, w chałupie, kwadrat П8 - ćwiartka 2, górny prawy narożnik ćwiartki) (CODZIENNIE)
nagroda- pieniądze: 500r; doświadczenie: Support +50

8) Koroboczka ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w kramie przy ognisku)
>> Przynieść 2 latarki (latarki są w małych zielonych pudełkach, kwadrat П8- ćwiartka 1, w lewym górnym rogu wioski stoi domek, przy domku odrapane białe żiguli) (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 1000r; doświadczenie: Support +100

9) Weterynarz ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w domu na prawo od poczty) (poprzedni kwest: Muchomor)
>> Przynieść 3 łapy dziabąga na antidotum, oddać i czekać15 min, potem do Muchomora >>(patrz Muchomor2)
>> Potem (albo po wypełnieniu pierwszego kwestu Świętego Męża, albo od razu po Muchomorze) daje kwest na: 10 łap małych pająków, 5 kłów młodego dzika, 2 łapy dziabąga (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 3000r; doświadczenie: Support +550; rzeczy: antyrad, opatrunki

10) Inni NPC w Wiosce: Mechanik, Sprzedawca: amunicji, pancerzy, broni



JASKINIA BANDYTÓW (kwadrat О3 - ćwiartka 4 (dolna prawa część ćwiartki, wejście pomiędzy ogromnymi głazami od strony jeziora))


1) Mokrych ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w тunieле, po пuтi к тoргowцам Bandytów)
>> Zabić dłużnika (dłużnik idzie od Jaskini Bandytów w stronę anomalii w kwadracie О3 - ćwiartka 2) (CODZIENNIE)
nagroda - reputacja: bandyci +10, wojskowi -6, najemnicy -4, myśliwi -1, starzy stalkerzy -10; pieniądze: 500r; rzeczy: naboje na PM 27szt.

2) Inni NPC w Jaskini: Mechanik, Przechowalnia, Przewodnik (po uzyskaniu +200 reputacji u Bandytów zaczyna prowadzić na Nową Ziemię za 1000r), Baryga (wymienia: МК48, Glock-18, Wojskowy plecak) Sprzedawcy: broni, pancerzy



CMENTARZYSKO ODPADÓW CHEMICZNYCH (kwadrat Н14 - ćwiartka 1)


1) Łysy ( ) (Gdzie znaleźć NPC: po drodze na zakład chemiczny, przy cysternie)
>> Przynieść 1 noge dzika
nagroda - reputacja: bandyci +20, myśliwi +2, starzy stalkerzy +2; pieniądze: 200r; doświadczenie: Survival +110, Support +55
>> Przynieść 3 artefakty Ekran
nagroda - reputacja: kramarze +1, bandyci +10, wojskowi -6, najemnicy -4, uczeni -4, starzy stalkerzy +1; doświadczenie: Combat +110, Survival +330; rzeczy: nistolet automatyczny H&K MP5-SD3
>> Przynieść 3 Ekrany i 2 Poduszki - przynieść arty i czekać 20 min.
nagroda - reputacja: kramarze +3, bandyci +30, wojskowi -16, najemnicy -12, myśliwi -3, uczeni -18, starzy stalkerzy +3; doświadczenie: Survival +1100
>> Po 20 minutach zapomni jak się nazywacie, trzeba iść do Basmacza >>(patrz Basmacz2)

2) Łysy2 (poprzedni kwest: Basmacz2)
>> Porozmawiać z Łysym, w godzinę po rozmowie z Basmaczem
nagroda - reputacja: kramarze -3, bandyci -30, wojskowi +18, najemnicy +12; pieniądze: 12500r; Artefakty: Ekran 2szt., Poduszka 2szt.

3) Zając ( ) (Gdzie znaleźć NPC: przy Łysym)
>> Przekazać wiadomośc od Brudnego Jurija (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 300r; doświadczenie: Support +10

4) Woronin ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat Н15 - ćwiartka 2, lewy górny narożnik ćwiartki, za zakładem chemicznym) (poprzedni kwest: Doktor Ajzensztajn)
>> Dojść do bramy zakłądu chemicznego, zobaczycie napis w czacie. Podojść do Woronina i zabić kilka pająków biegających wokół niego, dopiero po tym porozmawiać z Woroninem, który podziekuje za pomoc odeśle do Ajzensztajna >>(patrz Doktor Ajzensztajn2)

5) Maslenikow ( ) (Gdzie znaleźć NPC: za zakładem chemicznym przy rozwalonycm domu) kwestów nie daje

JASKINIA PRZY WARIATKOWIE (kwadrat Д6 - ćwiartka 1, w skale, wejścieod strony drogi)

NPC W JASKINI : Przewodnik, Przechowalnia

Baryga ( ) (poprzedni kwest: Kapitan Szperling) przynosimy rekomendację, potem można kupić 3 rzeczy: Glock-18, Hełm Wiking i Kołobok, przy zakupie każdej z tych rzeczy otrzymacie nagrodę:

Wiking za 12100r nagroda - reputacja: frakcja handlowa -3, swobodny barter +10, wojskowi -1
Glock-18 za 17550r nagroda - reputacja: frakcja handlowa -3, swobodny barter +10, wojskowi -1
Kołobok za 5300r nagroda - reputacja: frakcja handlowa -3, swobodny barter +10, wojskowi -1



NPC ROZRZUCENI PO LUBECZU


1) Griszkowiec ( ) (Gdzie znaleźć NPC: w lesie kwadrat И12 - ćwiartka 2, prawy skraj ćwiartki, przy ognisku)
>> Prosi o zbadanie martwego lasu na bagnach i powiadomienie o anomaliach (trzeba iśc do nagich drzew w kwadracie Н14 - ćwiartka 2, prawy górny narożnik ćwiartki) (CODZIENNIE)
nagroda - pieniądze: 1000r; doświadczenie: Survival +50, Support +30

2) Brudny Jurij ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat Л11 - ćwiartka 4, przy ognisku) (CODZIENNIE)
>> zleca pójście na wzgórze do Zająca >>(patrz Zając)

3) Kosmaty ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat П10 - ćwiartka 1, prawa część ćwiartki przy ognisku) (poprzedni kwest: Muchomor2)
>> przekazać dokumenty, potem znowu do Świętego Męża Michaiła >>(patrz Święty Mąż Michaił)

4) Dudocznik ( ) (Gdzie znaleźć NPC: kwadrat Д11 - ćwiartka 2, między dwoma kałużami przy ruinach chatki)
>> Zabić 10 szczurów i przynieść 5 ogonów, on zaproponuje swoja starą broń (nie ma sensu oczekiwac od niego pieniędzy, bo ich nie ma)
nagroda - doświadczenie: Combat +55, Survival +165; rzeczy: Sowiecki celownik PSO-1
>> Przynieść PM (nie ma sensu oczekiwac od niego pieniędzy, bo ich nie ma)
nagroda - doświadczenie: Survival +220, Support +110
>> Potem znowu zabić 10 szczurów (CODZIENNIE)
nagroda - doświadczenie: Combat +52, Survival +165



JASKINIA SPIDERKHANA (kwadrat М2 - ćwiartka 2, jeśli się przyjrzeć, na mapie widać ściezki między górami)


>> Przed wejściem do jaskini trzeba iść do Docenta Krasnowa i wziąc kwest na łapę spiderkhana, bo inaczej nie zostanie zaliczone doświadczenie za wejście do jaskini >>(patrz Docent Krasnow)



SCHOWKI
Skrzynki z różnym badziewiem
1) W wiosce przy fiendach
2) W wagonach na dworcu
3) W wiosce przy dworcu
4) Nа wojskowych magazynach przy dworcu
W związku z wprowadzeniem patcha 0.8.31 położenie schowków mogło się zmienić

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.