Jump to content

Problem w Szpitalu


Recommended Posts

Witam

Jestem w momencie kiedy razem z Kotem szturmuję Szpital i problem jest taki że te "drzwi" zrobione z blachy za którymi stoją monolitowcy nie są przewracane. Za pierwszym razem się otworzyły normalnie. Chodzi mi o te drzwi po lewej stronie pierwszej części Szpitala, za którymi zaraz jest dziura prowadząca dalej. Pewnie nie odpala się jakiś skrypt ale w konsoli nic nie ma i nie wywala do pulpitu. Dodatkowo jeśli wczytam sejwa po rozmowie z Kotem w tej jaskini gdzie siedzi ze stalkerami to wyala mi taki błąd.

Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)Function      : CPatrolPathManager::select_pointFile          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cppLine          : 155Description   : any vertex in patrol path [pred_hos_mono_hsmon2_walk] in inaccessible for object [pred_mono9]

 

Reinstalowałem i wczytywalem sejwy na poprzednich lokacjach ale to nic nie daje. Z góry dzięki za pomoc.

 

P.S.

Aj waj ! Zapomniałem napisać co ten bug powoduje. Stalkerzy nie chcą iść dalej tylko zaczynają obszukiwać trupy i siadają przy ognisku a Kot stoi sobie z boku.

Edited by xxelektroxx
Link to comment
Share on other sites

Zrób tak, jeśli masz save, to wczytaj z początku lokacji, jeszcze przed rozmową z Kotem...natomiast tych drzwi nie staraj się zniszczyć. Z loga wynika że ten obiekt czyli pred_mono9 nie jest w stanie znaleźć właściwej drogi, która jest oskryptowana. Jeśli chodzi o Kota i jego oddział, to musisz wiedzieć, że mimo iż dialog mówi że prowadzisz rozpoznanie, tak naprawdę Kot zatrzymuje się w małym pomieszczeniu, natomiast po przeszukaniu zwłok, stalkerzy siadają przy ognisku. Ty masz iść dalej samemu, znaleźć Czarnego doktora, porozmawiać z nim i wrócić do Kota na rozmowę...tak się kończy ten etap, więc nie czekaj na wsparcie Kota, ponieważ on pozostanie w miejscu, w którym się zatrzymał. Sprawdź co mówię , reinstalacja tutaj nie ma sensu.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Ja zrobiłem tą akcję w szpitalu 'na szybko' mając Złoty Desert Eagle i bioradar (szybciej dzięki temu znajdziesz wroga) załatwiłem pierwszych kolesi i zacząłem strzelać w stronę tych drzwi ponieważ gość z monolitu przez nie przenikał w połowie...dziwny bug, ale szybko przeszedłem kładką na drugą stronę i załatwiłem monoliciarzy za tymi drzwiami...cała akcja trwała może ze 2 minuty, przy czym nie zbierałem 'złomu' bo już z Limańska miałem ze 200 kg, w każdym razie, spróbuj szybko wykosić gości za drzwiami...bo tak naprawdę tutaj nie powinno być tych drzwi, cały czas monolit próbuje je sforsować, jakby nie widział przeszkody.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.