Skocz do zawartości

Nowe zadania v.0.8.41


trurl3

Rekomendowane odpowiedzi

Nowa wersja patcha v.0.8.41 przyniosła sporo zmian, nie zawsze widocznych na pierwszy rzut oka. W tym artykule pokażę jakie przybyły zadania. Niektóre teksty mogą wydawać się niejasne, ale na to nie mam wpływu - tekst oryginalny już taki był!

UWAGA! Niektóre kwesty mogą nie działać! Tłumaczenie pochodzi z wersji Rus, a w wersji EN wiadomo, że nie działają kwestu w budynku Milicji (Grek, Alex, Pałka, Dibenko...)
 
 
"Do piekła i z powrotem " (To the hell and back)


1. Na magazynach wojskowych (obok Dworca) znajdujemy trupa (na końcu magazynów za żelbetonowymi płytami) i bierzemy z jego PDA kwest.
2. Rozpoznać sytuację – iść do kwadratu Е12 ćwiartka 2 (przy środkowym bloku  mieszkalny wejść w krąg z martwych psów). W czacie pojawi się żółty napis.
3. Potem trzeba iść do Domu Kultury i popytać ludzi (NPCe: Kurier, Mikuła, Metrofan – ten skieruje do Stiepana Brodiagi (Stepan the Trump) (DK 1 piętro).
4. Stiepan poprosi o odnalezienie jego przyjaciela Witki Skorochoda (kw. З11 – ćw. 2). >> (patrz  Stiepan Brodiaga).
5. Za pomoc w poszukiwaniu przyjaciela Stiepan skieruje do naukowców (trzeba iść do Bunkra uczonych, do Profesora Szlejmowicza (Professor Schleimovich)).
6. Profesor Szlejmowicz nie zechce podzielić się informacjami dopóki nie będziesz miał u uczonych reputacji reputacji w wysokości +3000. Wtedy dopiero powie, że gdzieś były tajne obiekty wojskowe, gdzie prowadzono prace nad stworzeniem superżołnierzy, ale on o tym nic nie wie i skieruje do wojskowych.
7. Następnie trzeba zdobyć  12к reputacji u wojskowych i wtedy iść do Niczeporenko (Ensign Nechiporenko). Niczeporenko zleci odebranie długu (głowy niedźwiedzia) od Mikuły (Mikulo) w Domu Kultury. Po przyniesieniu Ensign napomknie, że mutanty bojowe były hodowane na Mapie 3 na poligonie.
8. Po zabraniu sporej ilośći amunicji trzeba udać się tam i zabić CHROMEGO BIESA (?). Po jego zabiciu w inwentarzu pojawi się ręka biesa, którą należy odnieść do Naukowców, Białych albo Gurmana.
- Naukowcy (Scientists) (Scientist):
nagroda - reputacja: uczeni (Scientists) +100, myśliwi (Hunters) +10, biali (Whites)+10; doświadczenie (Experience): Combat+1600, Survival +6000, Support +15000; przedmioty: MGD (na 7 dni)
- Mentor Michaił (Light Mentor Mikhail):
nagroda - reputacja: biali (Whites)+100, myśliwi (Hunters) +10, uczeni (Scientists) +10; doświadczenie (Experience): Combat+1600, Survival +6000, Support +15000; przedmioty: Hełm Wiking (Viking Helmet) (maskowanie zimowe) (na 180 dni)
- Gurman (Gourmet):
nagroda - reputacja: myśliwi (Hunters) +100, biali (Whites)+10, uczeni (Scientists) +10; doświadczenie (Experience):  doświadczenie (Experience): Combat+1600, Survival +6000, Support +15000; przedmioty: kamizelka pancerna Szpinat (Spinach Armored Vest )(зимний кам.) (на 180 дней)

 

"Upadek Czarnego Jastrzębia" (Kwest na helikoptery) 

1. Najpierw pochodź po Dworcu, po budynku Milicji, porozmawiaj z ludźmi co wiedzą na temat upadków helikopterów, katastrofie pociągu itp.

2. Potem zrób początkowe kwesty u Dibenko (Sgt. Dibenko)
3. Następnie weź od Dibenko zadanie – poznać los pilotów rozbitych helikopterow.
4. Potem idź do Mapy 2 – Lubech Forest. Koło stadionu stoją bezdomni. Jeden z nich opowie ci, że pierwszego pilota uprowadzili Biali. (Bezdomny nie mówi od razu, najpierw trzeba wypełnić jego zadanie na medykamenty, do znalezienia w pobliskim sklepie samoobsługowym)
5. Idź do Wioski Białych (Distant willage), porozmawiaj z Amanitą stojącym przy ognisku, potem porozmawiaj z Mentorem Michaiłem (Light Mentor Mikhail) na pierwszym piętrze budynku (Tu trzeba wyjaśnić, że on nie od razu chce rozmawiać. Trzeba albo przyjść po upływie doby, albo podwyższyć reputację u Białych wypełniając ich kwesty – tu dokładnej informacji brak).
6. Następnie idź na Mapę 3, porozmawiaj z Pustelnikiem (Timocha the Eremite ) który wytwarza nalewki i mieszka w domku na bagnach. On cię pośle serdecznie do diabła.
7. Potem idź do Obozu Wojskowego Morse na Д3 s4 (wieża radiowa) i tam porozmawiaj z Zelenkinem (Zelenkin) . On ci powie, że Pustelnik Timocha to także handlarz i lepiej to z nim porozmawiaj.
8. Wróć do Pustelnika Timochy i wypytaj go ponownie. Timocha przyzna się, że pomagał Białym.
9. Potem iodź do kwadratu  Д2(на mapie 3), tam przy drodze, w dolince będzie przygaszone ognisko. Weź z niego notatkę. (Trzeba uściślić, że należy iść wzdłuż drogi  Д2-1, Д2-2.)
10. Teraz idź do wioski Nowikowo (nadal na mapie 3) i odszukać piętrowy dom. W jego piwnicy znajduje się trup pierwszego pilota, przykuty łańcuchem. Weź od niego notatkę. To wszystko, pierwszy pilot znaleziony.
11. Potem idź do kwadratu Ж1- 2, nadal na mapie 3. W bagnie leży helikopter, a przy nim szkielet pilota, kliknij go po nosie. To wszystko, drugi pilot znaleziony.
12. Potem idź na Tunguzkę, do kwadratu А2- 4, gdzie pod skałą, w jamie z szarą mgłą będzie leżał trzeci helikopter i szkielet trzeciego pilota – jego także kliknij po nosie. Trzeci pilot znaleziony.
13. Wróć do Dibenko i powiedz:
- jednego pilota zabrali Biali.
Jeśli wybierzesz tę odpowiedź, to pojawi się nawa linijka kwestów „Echo-7” ( na zdobucie plecaka wojskowego i Grozy-1).
- potem powiedz:  wszyscy piloci nie żyją. Kwest zalicza się, Dibenko daje ci pistolet automatyczny MAS-1

 
"Echo-7" (Kwest na plecak wojskowy i Grozę-1)

"Echo-7"

Znaleźć cztery dokumenty na Wezuwiuszu  Г1-4 (poligon)
Rozłożone są następująco: w budynku posterunku (na parterze i na pierwszym piętrze za stelażami, tam gdzie biurko do pisania), w baraku (który stoi prostopadle (według mapy)) w małym pokoiku pod sejfem. Nagroda: Wojskowy plecak!
"Zdobycie Grozy-1":
1. Idź na Nową Ziemię (na przecięciu (Г1-3 i Г1-4) lub (В4-3 i В4-4) jest wyspa (na mapie można nawet zobaczyć most), na wyspie znajdziesz na wpół zburzony dom a w nim 2 uczonych.
2. Weź zadanie na zebranie dokumentów. Na lewo od uczonych będzie terminal do zejścia do Laboratorium. Zejdź tam.
3. Pierwszy dokument leży w średnim pomieszczeniu.
4. Drugi leży na podkładach tam gdzie pojawiają się eksperymentalne biesy (po długich schodach w dół dopóki nie będzie trzeba zejść niżej).
5. Zdajesz zadanie uczonym, bierzesz następne zadanie (trzeba zdobyć próbki).
6. Teraz zejdź na sam dół laboratorium. Kiedy wyjdziesz do przestronnego pomieszczenia od razu skręć na lewo i między kokonami znajdziesz te próbki.
7. Zdaj zadanie uczonym.
8. Podejdź do drugiego uczonego, który będzie cię błagał, żebyś o niczym nie opowiadał, ale ty jesteś twardy i kochasz sprawiedliwość, więc powiesz mu, że wszystko opowiesz.
9. Podejdź do drugiego uczonego i wszystko opowiedz.
10. Zdaj sprawę Dibenko i odbierz automat Groza OC-14. 

 
"Znaleźć zabójcę" (Find the murderer) 

Kwest bierzesz u Sani Bywałego (Sanek the Wise).

Idź na Dworzec, porozmawiaj z Kwaśnym (Kisliy) i Starym Stalkerem (Old Stalker). Pojawi się informacja o ciemnym stalkerze.
Potem idź do Prochora Podróżnika  (Prochor the Trackman) który odesle cię do Pieczkina (Penchkin)
Potem idź do budynku Milicji i porozmawiaj z Pałką (Stick).  Potem do Greka (Greek),  który z kolei wyśle cię do Domu Kultury do Kuriera (Courier). Kurier wysle cię do Gurmana (Gourmet) przez kaprala Kozakowa (Corporal Kazakov ).
Kapral nie powie niczego nowego, idziesz do Guramana.
Gurman mówi, że zabójca uciekł na północny wschód...
Potem idziesz do Wioski Białych (Distant Willage). Światły Mentor Michaił (Ligt Mentor Mikhail)  mówi, że wstąpił do nich, ale gdzie teraz jest nie może powiedzieć (Ja wybrałem odpowiedź, że szukam przyjaciela, a nie człowieka zamieszanego w zabójstwo. Jeśli chcesz , spróbuj drugiego wariantu). To znaczy nie jestem członkiem zakonu bractwa.
(Przy okazji wziąłem kwest „Droga poznania” (The way of knowledge ) – trzeba odwiedzić Stadion, Wezuwiusz ( pierwszy punkt odrodzenia, przy wiosce Fina), trzecie miejsce to rejon nowych budynków. Potem wracasz do Mentora. 
Po tym jak staniesz się członkiem bractwa, Mentor powie ci, że „Temon” uciekł na bagna.  Idziesz do Tatarzyna (The Tatar ).
Tatarzyn wysyła do porucznika Niczeyporenko (Ensign Nechiporenko)
Niczeporenko radzi zwrócić się do Koli Tesli (Kolya Tesla ), żęby przerzucił cię na Tunguzkę w ślad za Temonem.
Kola Tesla dostaje  5 części elektrycznych (Electric Parts) i jesteśmy na Tunguzce
Emerytowany Pułkownik (Retired Colonel ) pyta, dlaczego szukasz Temona. Ja wybrałem dolny wariant – na prośbę przyjaciela.
Pułkownik wysyła cię na Nową Ziemię, potem idziesz do Latarni a dokładniej, pod nią. Tam jest jaskinia na  Д3-3. Wewnątrz stoi stalker który oszalał.
To właśnie jest temon, daje ci PDA, wracasz do Sani Bywałego (Sanek the Wise).
I tu następuje genialne rozwiązanie, Sania w końcu doszedł do wniosku, że to właśnie Temon załatwił kogoś i teraz się ukrywa. I dlatego proponuje nam, żeby albo wziąć z powrotem jego rzeczy , albo 15 k rubli. No i 5000 Supportu oraz 1000 Surwivalu.

 
"Lekarstwo dla Temona"

Kiedy znajdziesz Temona w kweście  "Znaleźć zabójcę", idziesz do Sańki Bywałego (Snek the Wise) i zdajesz relację.

Sania poprosi, żeby pomóc przyjacielowi.
Idziesz znowu do Temona na Nową Ziemię.
On się tam skarży, że mu zimno. Grzebiesz w zagasłym ognisku, które się rozpala.
Potem zawiązuje się rozmowa, w której wyjaśnia się, że on niczego nie pamięta (jakoś tak).
Na tym etapie kwest powinien się już pojawić.
Idziesz do Profesora Czeresznikowa (Professor Chereshnikov) w obozie naukowców na Wezuwiuszu, który daje kwest  na zabicie klona, i rozmawiasz z nim.
Potem albo do Zelenkina w obozie przy wieży radiowej, albo do Weterynarza w Wiosce Białych.
Najprościej jest u Weterynarza, który prosi o przyniesienie głownego składnika: łapy pancernego dziabąga (Shelled Verlioka) a jako zapłatę chce: nogę dzika (Hog Leg), kieł dzika (Hog Tusk), Tarczę a, Stabilizator a
U Zelenkina potrzebne będzie kilka nalewek, które robi Pustelnik Timocha na bagnach. Tam można uzbierać składniki, ale trzeba będzie się nabiegać i napocić.
Bierzesz lekarstwo i biegniesz do Lubeczy żeby kupić papierosy „Plusza”  (Carton Of Ivy's Cigarettes ) i 20 butelek spirytusu. Biegniesz do Temona. Najpierw dajesz mu lekarstwo, potem papierosy a na końcu spirytus. To kończy linijke kwestów.
Po wypełnieniu wszystkiego Temon daje podpowiedź na temat „Dziadka z Berettą”!
Uwaga>> Weterynarz możę zabrać świeży artefakt z twojego pasa, dlatego do zdawania kwestu należy mieć ze sobą tylko te arty, które chcesz oddać Weterynarzowi.
Lekarstwo dla Temona - nagroda - reputacja: stalkerzy (Stalkers) +200, handlarze (Traders)-40, barter (Pushers)+100, bandyci (Bandits) +50, wroni las(?)-200, myśliwi (Hunters) +20, uczeni (Scientists) +20, biali (Whites)+20; doświadczenie (Experience): Survival +13000, Support +32500
Papierosy dla Temona - nagroda - reputacja: stalkerzy (Stalkers) +200, handlarze (Traders)-40, barter (Pushers)+100, bandyci (Bandits) +50, wroni las(?)-200, myśliwi (Hunters) +20, uczeni (Scientists) +20, biali (Whites)+20; doświadczenie (Experience): Survival +1300, Support +3250
Spirytus dla temona - nagroda - reputacja: stalkerzy (Stalkers) +200, handlarze (Traders)-40, barter (Pushers)+100, bandyci (Bandits) +50, wroni las(?)-200, myśliwi (Hunters) +20, uczeni (Scientists) +20, biali (Whites)+20; doświadczenie (Experience): Survival +1300, Support +3900; przedmiot: Schemat budowy granatu F1

 

"Były Mistrz Gorzelniany" (Ex-Master of Distillery)

Mistrz Gorzelniany ukrywa się na pierwszym piętrze ostatniego hangaru na północnym krańcu zakładu.

 
http://radikal.ru/F/s018.radikal.ru/i516/1302/34/1bb6770cbeae.jpg
 
http://radikal.ru/F/s020.radikal.ru/i719/1302/da/4b81322ef57b.jpg
 
>> Przynieść skrzynkę tuszonki )Preserves Box)
nagroda - pieniądze: 1800r.; doświadczenie (Experience): Survival +275, Support +550
>> Zabić przynajmniej 10 psów, i przynieść  21 głów
nagroda - reputacja: myśliwi (Hunters) +50, uczeni (Scientists) +5, biali (Whites)+5; pieniądze: 1900r.; doświadczenie (Experience): Survival +330, Support +660
>> Zabić 23 psy, i przynieść ich głowy. WAŻNE: zabić dokładnie 23, nmie mniej i nie więcej, bo zadanie przepadnie! Potrzebne są głowy "Head D", a nie "Head MD" Porada: Zbierz  44 głowy a dopiero potem weź zadania
nagroda - pieniądze: 2000r.; doświadczenie (Experience): Survival +660, Support +990
>> Mistrz postanowił rzucić picie, znajdź 2-ch chętnych do przyłączenia się. 1. Kapitan Feck-o (Captain Feck-o) z Wioski Białych 2. Drugi kompan od kieliszka – Walera (Valera) stoi w Lubeczy (Mapa 2), niedaleko pomnika Lenina, w wylocie bocznej ulicy
nagroda - doświadczenie (Experience): ???; przedmiot: Kurtka Chaki
>> Mistrz Gorzelnik chce postrzelać  - przynieś  АК-107 и Ekran_@.
nagroda - reputacja: uczeni (Scientists) +20, biali (Whites)+20; doświadczenie (Experience): Survival +6500, Support +32500; przedmiot: Spirytus (toksyczny)(3szt)
>> Przywrócenie wiary (Mistrz mówi ci, że kiedyś uwierzył w Boga, a już na drugi dzień utrcił tę wiarę.  Prosi o znalezienie ludzi lub filozofów, którzy pomogą mu umocnić się-zorientować w wierze-wątpliwościach) 4 ludzi:
1. Pop
2. Fiedia Prorok (Fedya The Prophet)
3. Bagniak (Swampman)
4. Święty Mentor Michaił (Light Mentor Mikhail)
Rozmawiasz z nimi i zwracasz baczną uwagę na icvh słowa, a po powrocie do Mistrza opowiadasz o którymkolwiek z czterech, dowolnie.
A zdałem dialog z Popem, wypróbuj inny wariant

nagroda – Mistrz  staje się mechanikiem naprawiającym broń, ale niczego nie sprzedaje

 

"Zbieracz (Collector) i Dziadek z Berettą"

'Dziadek z Berettą' to legenda Zony. Nikt nie wie o nim nic pewnego, ale wskazówki pojawiają się tu i ówdzie. Tym razem dowiemy się trochę więcej...

1. Odnieś Zbieraczowi (Collector ) części i odbierz nagrodę

http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i641/1303/57/e75d6b9fad2d.jpg
 
2. Oddaj rekomendację Śmieciarza i jeszcze trochę detali, odbierz nagrodę
http://radikal.ru/F/s44.radikal.ru/i104/1303/e0/812f2dd6ad37.jpg
 
Schemat budowy jest ‘oprzymocowany’ do gracza t.zn. nie można go ani sprzedać ani wyrzucić. Kto zdaje zadanie. Ten dostaje  schematy, proszę uważać.
 
A oto schemat i jego wymagania
http://radikal.ru/F/s017.radikal.ru/i433/1304/cb/a9758a376df9.jpg
 
3. Śmieciarz (Dumpster) opowiada o dziadku z berettą, nie wiem w którym konkretnie momencie, ale mówi co następuje
http://radikal.ru/F/i056.radikal.ru/1303/c0/18d276c6c102.jpg
 
„Zbieracz: Ty – zbieracz. Pomogłeś. Ja niczego w zamian nie obiecywałem, ale przynajmniej podzielę się wiedzą. Wiedza jest bezcenna. Co wiem o człowieku z berettą. To także zbieracz. Zebrał sobie berettę. To wielki człowiek. Nie przeszkadzaj mu, to i on ciebie nie ruszy. Ale jeśli chcesz się z nim poprztykać, przyprowadź ze sobą przyjaciół. Człowiek z berettą jest silny, ale to tylko jeden człowiek. On nie ma towarzysza-zbieracza lub takiego przyjaciela jak Śmieciarz. Jeśli będziesz miał przyjaciół, nawet  beretta ciebie nie zatrzyma.”
 
4.Jeśli kogoś to interesuje, tu jest list z pogróżkami od dziadka z berettą. Listy i kwest „Dziadek z Berettą” można otrzymać po spełnieniu  następujących warunków:
-1. Wypełnienie wszystkich nowych-długich linijek kwestów, nawet kwestu Mitki na arty
-2. BAAAARDZO wysoka reputacja u wojskowych i stalkerów także nie zaszkodzi
-3. Listy z pogróżkami są dwa, trzeciego jeszcze nie ma, chociaż możliwe, że to już nie będzie list, a kulka w łeb  ;]. Przy okazji – listy wydaje Kurier, najpierw pierwszy a potem drugi
 
http://radikal.ru/F/s019.radikal.ru/i610/1303/e3/2a652ef32701.jpg
 
5. Włączając launcher masz możliwość przeczytania następującego tekstu:
"Coś dziwnego rozgrywa się w zonie.
Tajemnicza siła bierze pod kontrolę mutanty.
Po jej stronie stoją sekciarze Czarnego bractwa a podporządkowują się jej nawet zwykli stalkerzy...
Zwyciężyć nowego wroga mogą tylko zjednoczone wszystkie ugrupowania i klany.
Bliski jest czas wielkiego zjednoczenia
Ale nawet to nie gwarantuje zwycięstwa!"
"ZNANY ŚWIAT
ZNANI BOHATERZY
NIEZNANE ZŁO!"
 
6. Z tego wszystkiego można wywnioskować, że Dziadek z berettą to boss, którego należy zabić na jakimś skomplikowanym . W chwili obecnej wiadomo, że trzeciej części kwestu nie wprowadzono do gry, a co za tym idzie, ewent jeszcze nie został dodany. Jednego tylko nie wiadomo – czy wszystkie klany i ugrupowania mają się zjednoczyć dla zdobycia jednej jedynej beretty?
Chociaż, kto wie, może twórcy gry  mieli na myśli Straża, nowego mutanta, o którym, od dawna wiadomo, ale nikt go jeszcze nie widział. Przy okazji, o  Strażu i o nadprzyrodzonych mocach Białych wspomina Bagniak (Swampman)! Może wkrótce zostanie także dodane  Czarne bractwo. Jeśli twórcy postanowią zrobić grę trochę bardziej interesującą, to albo Dziadek z Berettą pomoże nam pokonać Straża, albo Straż pomoże załatwić Dziadka z Berettą. Ale to tylko domysły.

 

 "Śmieciarz" (Dumpster)

(Gdzie znaleźć NPC: Kw. А6 - 2, na śmietniku)

 
>>Dać 10r. dla rozpoczęcia rozmowy.
+nagroda - doświadczenie: Support +100
>>Przekazać Pustelnikowi Timosze (Timocha the Eremite) 10 pustych butelek  « Butelki dla Pustelnika » (Bottles for the Hermit)
nagroda – pieniądze: 1000rр.; doświadczenie: Survival +500, Support +300.
>>Wracasz do Śmieciarza (Dumpster) i oddajesz mu jego dolę 500r.
P.S. Jeśli powiesz, że rozbiłeś butelki, to nie będzie dalszej linijki  kwestów, a za to będzie CODZIENNIE zadanie z przekazywaniem butelek Timosze! Ale jest sposób na naprawę sytuacji – możesz iść do Zbieracza (Collector) i przekazać Śmieciarzowi od niego pozdrowienia, dać 10r. – będzie nagroda - doświadczenie: Support +100  i linijka kwestów się otworzy. A jeśli i drugi raz okażesz się żłobem  i nie oddasz Śmieciarzowi jego doli 500r. to ta linijka kwestów zostanie dla ciebie zamknięta na zawsze.!
>>Śmieciarz (Dumpster) potrzebuje analizator od doktora Ojboli (Aybolit) «Unikatowy analizator» (Unique Analyzer). Idziesz do Ojboli i bierzesz od niego kwest  «Troska o faunę» (Greenpeace will approve) - na pomiary wśród szczurów. W inwentarzu pojawi się przyrząd mikrokomputer. Podchodzisz do Śmieciarza i on zabiera mikrokomputer (kiedy w czacie pojawi się napis: zadanie: ‘Greenpeace will approve’ nieudane – spokojnie, to tak ma być)
nagroda – doświadczenie: Support +100.
>>Śmieciarz  będzie zajęty – idzie wykonać pomiary, a tobie poleca odnieść Timosze nową partię butelek.
>>Znowu  odnieś  10 pustych butelek Timosze «Nowa partia butelek» (The new batch of bottles)
nagroda – doświadczenie: Survival +1100, Support +600. Timocha pieniędzy nie da:  lump da sobie radę, a jemu bardziej potrzebne, odda potem!
>>Przychodzisz do Śmieciarza po upływie doby, a on mówi, żę zgubił analizator  через сутки, а он говорит что потерял анализатор na polu ze szczurami, trzeba go odzyskać  «Odzyskaj analizator» (Return the Analyzer ). (Analizator leży na zewnątrz najdalszego hangaru na szalunkach przy drugim usztywniwniu – przechodzisz pomiędzy ostatnimi hangarami w anomalię i bierzesz analizator).
>>Przynosisz rozbity analizator do Ojboli. I tu są 2 warianty:
1. Wybacz, ale tak wyszło.
nagroda – doświadczenie: Survival +1300, Support +800.
2. Dajesz 2000r. na naprawę.
 nagroda – doświadczenie: Survival +1300, Support +900; reputacja: naukowcy (Scientists) +50, myśliwi (Hunters) +5, Biali (Whites)+5
>>Wracasz do  Śmieciarza i mówisz, że zepsuł analizator.
nagroda: doświadczenie: Support +100
Dajesz 10r. Śmieciarz chce też zarabiać, jak jego koledzy bezdomni na Dworcu.
Żęby otworzyła się dalsza linijka kwestów powinieneś wcześniej wypełnić kwest  Starego Stalkera (Old Stalker) z Dworca na poszukiowanie ogrzewacza . Jeśli go nie robiłeś, zrób go teraz i idź do  Śmieciarza, ale 10r. trzeba będzie dać znowu.
>>Przynieś z szafy z domku przy Dworcu ogrzewacz  «Anomalny ogrzewacz» (jest w jednej z 6 szaf).
nagroda – doświadczenie: Survival +3800, Support +3300.
>>Śmieciarz zasadził ogrzewacz i czeka aż wyrośnie. Mówi, żebyś przyszedł nazajutrz na zbiory urodzaju .
>>Przychodzisz następnego dnia.
nagroda – doświadczenie: Support +100.
>>Znajdź ogrzewacz w szafie domu w wiosce Riabinuszka (А5-1 w jedej z 4-ch szaf) «Anomalny ogrzewacz cz. 2»
nagroda – pieniądze: 350r.; doświadczenie: Survival +4600, Support +4100.
>>Zaczynamy zbiory urodzaju, przyjdź jutro.
>>Przychodzisz po 24 godzinach.
nagroda – doświadczenie: Support +100.
>>Ogrzewacz powinien wyrosnąć, przynieś go z szafy «Zbiór urodzaju». Sprawdzasz cztery puste szafy w domach w Riabinuszce aż pojawi się w czacie napis, że nigdzie go nie ma, wtedy  relacjonujesz  Śmieciarzowi
nagroda – doświadczenie: Survival +5500, Support +5000.
>>Śmieciarz wysyła cię do domów przy Dworcu w Lubeczu żeby sprawdzić, czy może ogrzewacz tam jest. «Anomalny ogrzewacz cz. 3». Sprawdzasz 6 pustych szaf w domach przy Dworcu i po tym jak pojawi się w czacie napis, że nigdzie go nie ma, pytasz Starego Stalkera o ogrzewacz. On powie, że ogrzewacz przepadł!
nagroda – doświadczenie: Survival +6500, Support +6000.
>>Były Stalker (Stalker the Bum) wysyła cię do Kowala (Blacksmith), żeby go zapytać o ogrzewacz.
>>Kowal opowiada bardzo ciekawą historię o codziennym odradzaniu się ogrzewacza.  «Anomalny ogrzewacz cz. 4»
1.Kowal wysyła cię do  Śmieciarza, żęby dowiedzieć się, komu on sprzedał ogrzewacz.
2.Śmieciarz mówi, żę sprzedał go handlarzowi na bagnach w Lubech Las.
3.Idziesz do obozu na bagnach na Lubecz Las i odkupujesz ogrzewacz za 500r. od Handlarza towaru (Loot Buyer)
I teraz są 2 warianty, komu go oddać: 1.Byłemu Stalkerowi . 2.Kowalowi.
1.

Były Stalker (Stalker the Bum)

Tu są znowu  2 warianty.

-Jeśli powiesz: Nie zapomnij go sprzedać, to

nagroda: doświadczenie: Survival +760, Support +710; przedmiot: schemat zatrutych nabojów; reputacja: barter (Pushers)+200, handlarze (Traders) -200, bandyci (Bandits) +100, wojskowi (Military) -40, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, Biali (Whites)+20.
-Jeśli powiesz: to żart Kowala, to Były Stalker powie, że wie o tym, i wyśle cię oddać ogrzewacz Kowalowi. Chodzi o to, żeby Kowal nie połapał się, że jego żart został przejrzany!
2.Kowal.

nagroda: doświadczenie: Survival +760, Support +710; przedmiot: schemat zatrutych nabojów; reputacja: stalkerzy (Stalkers) +200, handlarze (Traders) -40, barter (Pushers)+100, bandyci (Bandits) +50, wroni las (?)-200, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, Biali (Whites)+20.
P.S. Śmieciarzowi nie ma co nieść, jemu ogrzewacz nie jest potrzebny!
>>Potem znowu do  Śmieciarza, który wymyślił nowy sposób na wzbogacenie się.
>>Przynieś Śmieciarzowi rzadki artefakt «Artefakt dla Śmieciarzа».
Według twojego wyboru: 1. Wezuwiusz (Vesuvius). 2. Ekran α (Screen α). 3. Rozbity ekran (Broken Screen).
>>1.Jeśli przyniesiesz Wezuwiusz…  To na razie pozostaje tajemnicą za siedmioma pieczęciami (oczywiście nie dla wszystkich!)
>>2. Jeśli przyniesiesz Ekran α. nagroda: doświadczenie: Survival +8800, Support +8300; reputacja: bandyci (Bandits) +200, handlarze (Traders) -40, barter (Pushers) (Pushers)+100, wojskowi (Military) -200, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, stalkerzy (Stalkers) +50, Biali (Whites)+20.
>>Prosi, żeby przyjść za dwie godziny bo chce  go sprzedać.
>>Przychodzisz po dwóch godzinach a on mówi, że mu artefakt ukradli. «Skradziony artefakt»
Tu masz 2 opcje: 1. Dogonić złodzieja. 2.Jesteś mi winien Wezuwiusza.
>>Jeśli wybrałeś 1. Dogonić złodzieja. Dalej analogicznie z rozbitym ekranem – patrz poniżej.
>> Jeśli wybrałeś 2.Jesteś mi winien Wezuwiusza. nagroda: doświadczenie: Survival +5050, Support +4800; reputacja: bandyci (Bandits) +200, handlarze (Traders) -40, barter (Pushers) (Pushers)+100, wojskowi (Military) -200, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, stalkerzy (Stalkers) +50, Biali (Whites)+20.
Jeśli wybrałeś 2. To masz CODZIENNIE kwest na dług  Śmieciarzа «Odebrać pieniądze od Śmieciarzа»
nagroda: pieniądze: 600р.; doświadczenie: Survival +100, Support +50; reputacja: bandyci (Bandits) +200, handlarze (Traders) -40, barter (Pushers) (Pushers)+100, wojskowi (Military) -200, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, stalkerzy (Stalkers) +50, Biali (Whites)+20.
>>Jesli po kolejnej wypłacie części długu powiesz, że darujesz dług za notatkę do Zbieracza, to otrzymasz rekomendację od  Śmieciarzа, ale przy tym CODZIENNY kwest się zakończy Dlatego jeśli nie zebrałeś jeszcze wszystkich części długu, nie spiesz się z braniem rekomendacji!
>>3.Jesli przyniesiesz Rozbity ekran (Broken Screen). nagroda: doświadczenie: Survival +8800, Support +8300; reputacja: bandyci (Bandits) +200, handlarze (Traders) -40, barter (Pushers) (Pushers)+100, wojskowi (Military) -200, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, stalkerzy (Stalkers) +50, Biali (Whites)+20. Zostaniesz poproszony o przyjście za dwie godziny, żęby był czas na sprzedanie artefaktu.
>>W czasie, kiedy będzie sprzedawał artefakt, Śmieciarz poprosi o wyegzekwowanie długu od Timochy Pustelnika «Dług Pustelnika». Idzisz postraszyć Timochę.
nagroda: pieniądze: 1300р.; doświadczenie: Survival +2000, Support +1500; reputacja (2шт): barter (Pushers) (Pushers)+200, handlarze (Traders) -200, bandyci (Bandits) +100, wojskowi (Military) -40, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, Biali (Whites)+20. и reputacja: bandyci (Bandits) +200, handlarze (Traders) -40, barter (Pushers) (Pushers)+100, wojskowi (Military) -200, myśliwi (Hunters) +20, naukowcy (Scientists) +20, stalkerzy (Stalkers) +50, Biali (Whites)+20.
>>Przychodzisz za  2 godziny i słyszysz, żę artefakt ukradli. «Skradziony Artefakt»
I tu masz 2 opcje: 1.Dogonić złodzieja. 2.Jesteś mi winien Wezuwiusza.
>> Jeśli wybrałeś 1.Dogonić złodzieja. Zabijasz złodzieja (on idzie po drodze do  ЛВЗ), w inwentarzu pojawi się dyplomatka.
>>Jeśli zwrócisz Śmieciarzowi artefakt, nagroda : doświadczenie: Survival +5050, Support +4800.
>>Śmieciarz ponownie podejmie się sprzedaży artefaktu, a tobie zaproponuje odniesienie Timosze kolejnej partii butelek, ale wszystkie pieniądze za nie pozostawi sobie «Łatwe pieniądze». Znowu niesiesz butelki Timosze.
nagroda: pieniądze: 1000r.; doświadczenie: Survival +1600, Support +1200.
>>Wracasz do Śmieciarza, który mówi, że artefakt znowu ukradli. «Ponowna kradzież artefaktu». Znowu zabijasz złodzieja na drodze do  ЛВЗ (status PK obniżony o 1), ale przy nim nie znajdziesz artefaktu.
>>Wracasz do Śmieciarza, który mówi: wybacz, zaszła pomyłka. Artefaktu mi nie ukradli, ale go zgubiłem,  a potem go znalazłem i teraz pójdę go sprzedać, a ty tymczasem idź do Timochy i zanieś jeszcze trochę butelek. To ja przez ciebie niewinnego człowieka ZABIŁEM?! (stąd obniżenie statusu PK).
nagroda: doświadczenie: Survival +5750, Support +5500.
>>Zanosisz jeszcze jedna partię butelek Timosze  «Więcej butelek». On mówi, że nie da ci pieniędzy,  bo je zatrzymasz dla siebie, ale przekaże je  Śmieciarzowi przez pośrednika.
nagroda: doświadczenie: Survival +2500, Support +2000.
>>Wracasz do Śmieciarza który mówi, że handlarz go pobił, bo  to nie był Wezuwiusz i że zabrał mu artefakt. A prawdziwy Wezuwiusz jest ciepły i płaski. Idziesz szukać ogrzewacza dla Śmieciarzа. A pieniędzy od Timochy nikt mu nie przekazał. On sam powie Timosze, że jesteś sprawdzonym, swoim człowiekiem i że można przez ciebie porzekazywać pieniądze.
>>Nawet jeśli w wiosce Stalkerów wciskasz każdemu wszystko 3 razy drożej, to Ogrzewacza  Śmieciarza sprzedać się nie uda, więć dalej przynosisz tylko Wezuwiusza!
>>Jeśli wybrałeś 2. Jesteś mi winny Wezuwiusza. Dalej analogicznie do Ekranu patrz wyżej.
 
Dalszy ciąg kiedyś będzie, czekaj albo wypełniaj sam. Problem w tym, że jeśli chcesz BARDZO DUŻO to potrzebny jest Wezuwiusz, a dla rekomendacji można się obejść i bez niego!

 

Morozow!

>>Przynieś przesyłkę od Sztacha (Shtaket) . Kwest "Przesyłka Morozowa"

1. Weź przesyłkę od Sztacha i przynieś do Morozowa.
2. Przesyłka wybucha Morozowowi w rękach. Napromieniowuje go!
3. Morozow wścieka się na ciebie i odsyła cię do Sztacha po informację o co chodzi z bombą?
4. Sztach przyznaje się, że prawdziwa przesyłka jest u Alexa.
5. Alex nie odda przesylki, dopóki nie wypełnisz jego kwestu "zbieranie informacji".
6. Dowiedz się o śmierci  Kręconego. W tym celu musisz wypełnić kwest Morozowa "Pora zbierać kamienie".
7. Powiadom Alexa o śmierci Kręconego. Alex i tak nie odda przesyłki, bo podejrzewa o udział w śmierci samego Morozowa.
8. Idziesz do Morozowa i mówisz, że to on zabił Kręconego.  On opowie ciekawą historię o śmierci Kręconego i da nagrodę!
nagroda - pieniądze: 50000р.; doświadczenie (Experience): Survival +10000, Support +10000
 
>>Odszukaj rzeczy Kręconego. kwest " Pora zbierać kamienie "
1. Na Wezuwiuszu, w Obozie pod wieżą radiową, oddaj list Morozowa magazynierowi najemników. On powie, że rzeczy sa u Badacza (stoi przy ognisku).
2. Badacz zleci odszukanie trzech kurierów: 1 - Wezuwiusz , 2 - Wezuwiusz , 3 – Lubecz Las . (Z każdego trupa kuriera trzeba wziąć kamień – ostrożnie, są radioaktywne – i przynieść te kamienie Badaczowi).
3. Badacz poprosi, żeby spalić ciała kurierów, a kamienie odnieść na Wezuwiusz do Obozu Uczonych,  oddać Docentowi Simonowowi  (Professor Simonov) i wrócić.
4. Badacz oddaje rzeczy Kręconego (trzy zabawki dziadka mroza).
5. Odnieś zabawki Morozowowi
nagroda - pieniądze: 10000р.; doświadczenie (Experience): Support +50000, Survival +30000
Gdzie szukać kurierów:
http://radikal.ru/F/s45.radikal.ru/i110/1302/52/09a6320c44c7.jpg
 
http://radikal.ru/F/s56.radikal.ru/i153/1302/b9/14997cebff42.jpg
 
http://radikal.ru/F/s55.radikal.ru/i150/1302/13/1c435515b355.jpg
 
>> "Wielkie polowanie", zabić (spiderkhana, chromego biesa, niedźwiedzia, szczurzego króla)
Jak zabić Spiderkhana? Dam wskazówkę. Weź MK i amunicje rozpryskową, która daje największe uszkodzenia. Respi się co godzinę. Jeśli chcesz poznać moment, od którego należy odliczać, idź do jaskini i czekaj  na pojawienie się tłumu stalkerów tuptających na miejscu respawnowania spiderkhana i gotowych do zabić siebie nawzajem. Bądź ostrożny, a najlepiej idź w nocy nad ranem ;] więcej szans/
Respawn niektórych mutantów:
Chromy bies: Respi się co 20 minut na poligonie pomiędzy trzema jednopiętrowymi domami, bliżej wzgórza od strony bagien.
Niedźwiedź: respi się co 10 minut (sprawdzałem przy Bunkrze uczonych i przy wiosce Stalkerów). Na Tunguzce respią się naraz  2 niedźwiedzie co 10 minut.
Szczurzy król: Respi się co 20 minut przy  Дудочника, za drogą, naprzeciw beczek z odpadami.
nagroda - reputacja: myśliwi (Hunters) +250, uczeni (Scientists) +25, biali (Whites)+25; doświadczenie (Experience): Combat+22000, Survival +110000, Support +66000; przedmiot: Kombinezon "Cynologist" (30dni)
 

 

Morse!

Co jest potrzebne oraz nagrody w kwestach morse:Nagroda:

r – ruble
P – Survival
S – Support
1. Narzędzia - 15 szt. / +150 r. / +300 S.
2. Miedź - 30 szt. / +3000 r. / +300 P. / +500 S.
3. Obrzynki(?) - 30 szt. / +1500 r. / +500 P. / +800 S.
4. Taśma izolacyjna - 30 szt. / +3000 r. / +800 P. / +1200 S.
5. Lampy radiowe - 20 szt. / +1000 r. / +1200 P. / +1500 S.
6. Części radiowe - 20 szt. / +1000 r. / +1500 P. / +2000 S.
7. Transformatory - 20 szt. / +2000 r. / +2000 P. / +2800 S.
oraz 2 unikatowe części zamienne
1 część zamienna – u Basmacza, bez żadnych problemów
2 część zamienna – idź do Kuriera który odeśle do Michaiła (Light Mentor Mikhail) w wiosce Białych (Distant Willage), potem do Mokrucha w jaskini bandytów (Bandit cave) gdzie oddajesz 20k, idziesz do Przewodnika (Guide) i dajesz więcej pieniędzy, potem do sprzedawcy który pyta o pieniądze i przerzuca cię na Nową Ziemię, skąd wracasz  do handlarza: /+10000 r /+3000 P. /+5000 S.

 

Zadanie Simonowa, Czeresznikowa (i w ogóle wygląda to na linijkę kwestów)

1. Znajdujesz PDA przy przewróconym wagoniku w kamieniołomie, przy wejściu do szybu

2. Idziesz do Simonowa (Professor Simonov) i bierzesz zadanie. Potem obiegłem ten kwadrat wszerz i wzdłuż, nie znalazłem punktu a w czacie nic się nie pokazało… potem po wielu dniach zwyczajnie będąc  na Dworcu   podszedłem do Prochora Podróżnika (Prochor the Trackman ) i wszystkie kwesty natychmiast zaliczyły się w czacie
nagroda - reputacja: uczeni (Scientists) +50, myśliwi (Hunters) +5, biali (Whites)+5; doświadczenie (Experience): Survival +550, Support +275
3. Potem można wziąć u Czeresznikowa (Professor Chereshnikov) podobny kwest i odwiedzić punkty :
 
Najbardziej południowa:
http://i077.radikal.ru/1303/2e/aef0c7114d2a.jpg
 
Najbardziej wschodnia:
http://s002.radikal.ru/i199/1303/40/5ebc3daf455c.jpg
 
Najniższa (w szybie kopalni)
http://s002.radikal.ru/i198/1303/ff/712186e4e9d4.jpg
 
Najbardziej północna:
http://s019.radikal.ru/i632/1303/4b/4e51b23ba8f5.jpg
 
Najbardziej zachodnia:
http://s58.radikal.ru/i161/1303/09/789a12bd25aa.jpg
 
Najwyższa (na Wezuwiuszu):
http://s019.radikal.ru/i638/1303/69/c35bddba86d6.jpg
 
No i przepiękna nagroda )) (nie wszystkie odniesienia ugrupowań zmieściły się na ekranie) :
http://s020.radikal.ru/i706/1303/7d/633b2b0aaec1.jpg
 
nagroda - reputacja(nie cała): myśliwi (Hunters) +5, biali (Whites)+5; doświadczenie (Experience): Survival +1980, Support +5500; przedmioty: Środek antyradiacyjny
Sądząc po tym, że nie każdemu udaje się wziąć kwest, być może trzeba najpierw iść do wagonika

 

Zadania kaprala Kwaszyna (Kvashina)

Zapłać 700r. za wyjście i zacznij przechodzić zadania:

1. Sprawdź sytuację na stadionie. Wypełnienie: dobiec do stadionu (Ж-12-3)
nagroda: : doświadczenie (Experience): Survival - 300 + Support - 600.
2. Zabić dzika. Wypełnienie: dzika mozna znaleźć koło Syzyfa (З-13/1).
nagroda: doświadczenie (Experience): Support - 500 + Survival - 300 + Combat- 200.
EFEKT – przepuszcza przez post BEZPŁATNIE.

 

Kwest Dibenko (Sgt. Dibenko) na: 4 gumy (rubber) 10 mgiełek (marevo) i 1 poduszkę (pillow)

nagroda:  reputacja: wojskowi (Military) +200, handlarze (Traders)+100, barter (Pushers)-40, bandyci (Bandits) -200, wroni las(?)+50, myśliwi (Hunters) +20, uczeni (Scientists) +20, biali (Whites)+20; doświadczenie (Experience): Survival +390, Support +1950 + podpowiedź o berretcie          

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.