suchy1280 Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Witam taki błąd przy wejściu na Magazyny po kweście od Freemana na fleszkę Blendy, Blendę sprzątnąłem czli nie dałem mu kasy. Czyżby to był powiązane z tym błędem. Próbowałem obejść z ATP i od Radaru ale dalej to samo. ! Cannot find saved game ~~~ object 'khutor_zone': section 'sr_idle1': field 'on_npc_in_zone': there is no object with story_id '710' * Log file has been saved successfully!! Cannot find saved game ~~~ object 'khutor_zone': section 'sr_idle1': field 'on_npc_in_zone': there is no object with story_id '710' * Log file has been saved successfully! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 @suchyczy ten błąd jest powodem wypadu na pulpit?, jeśli tak - zapoznaj się z tym sposobem. Wpis ros_sniper2 zastąp khutor_zone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy1280 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Witam do pulpitu nie wypada i występuje tylko na MW ale na razie nic się nie dzieje idę do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Od pewnego czasu mam taki sam problem jaki jest opisany w pierwszym poście.Niestety odnośnik wskazany przez The Emperor nie dziala. Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taran Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 1. Otwieramy gamedatascriptsbind_stalker.script2. Wyszukujemy linię deklaracji funckji 'function actor_binder:update(delta)' (ctrl+f)3. Modyfikujemy wpis zaraz po deklaracji dodająć (zielony) function actor_binder:update(delta) local se_obj = alife():object("khutor_zone") if se_obj then alife():release(se_obj, true) end Wsio!Problem powoduje zniknięcie ciała zdrajcy Pawlika (np przez anomalię) lub przemieszczenie tego ciała przez np.: psy. Ten kawałek kodu powoduje usunięcie obiektu powodującego problem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dzięki za odpowiedź ! Co prawda skończyłem juz Soljankę ale zapis dodatkowego rozwiązania problemu z "khutor_zone"może a raczej na pewno przyda się innym graczom a podejrzewam że równiez mibo za jakiś czas planuję powrócić do Soljanki ale z dodaną Autumn Aurora 2 :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.