Skocz do zawartości

Naznaczonego problem ze Steam'em


Naznaczony

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jako że w kwestii Steam'u jestem zielony jak ogórek postanowiłem się do was zwrócić, A mianowicie... Widziałem ostatnio w Biedronce grę Fallout New Vegas, chciałem ją kupić lecz doczytałem że wymaga ona aktywacji przez steam,jako że kiedyś kupiłem grę także w biedronce na steam'a (zeno Clash) i po instalacji gry zamiast mieć jej ikonkę miałem ikonkę do programu Steam, gdy w nią kliknąłem pisało aby zarejestrować grę, po rejestracji zaczęło mi ściągać 400 albo 800 Mb już nie pamiętam dokładnie. i tu się zaczyna moje pytanie, Czy z falloutem będzie podobnie? chodzi mi to o te ściąganie, niestety nie wiem czy to mi grę ściągało czy jakąś łatkę i czy da się tego ściągania jakoś uniknąć? Nie przeszkadzało by mi to ściąganie gdybym miał internet stacjonarny, ale niestety mam Iplusa z limitem 3gb i często baaaaardzo wolno ściąga mi rzeczy Za każdą odpowiedź będę naprawdę bardzo wdzięczny, mimo iż 20 zł to nie jest wielka suma to nie mogę w tym miesiącu za bardzo szaleć bo mam jeszcze ogrom wydatków :D Dlatego zwróciłem się od was o pomoc by nie wywalać kasy niepotrzebnie :D Pozdrawiam

Edytowane przez Naznaczony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platforma Steam jest czasami naprawdę kapryśna. 

Jak kupisz New Vegas (20zł to niewiele za tą grę a dostarczy ci wiele zabawy na wiele godzin) będziesz musiał aktywować klucz, wpisujesz, dodajesz do swojej biblioteki i czekasz aż się pobierze. Problem w tym że będzie się długo pobierała, nie tylko u ciebie tak jest. Z tego co pamiętam NV pobierał mi się jakieś prawie 3h. 

Nie da się tego uniknąć, Fallout jest niestety bądź stety powiązany ze steamem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha Dzięki za odpowiedź :D Jeszcze jedno pytanie, jak kupię tą wersję GoTy albo jakąś inną droższą w empiku czy gdzieś to też muszę ją pobierać?