vitamin1 Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Czy ktoś mógłby mi powiedzieć w jaki sposób można przenieść HUD z jednego moda do drugiego? Dodam, że chodzi mi wyłącznie o to co widać na ekranie podczas gry - bez ingerencji w wygląd inwentarza czy okien dialogowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Plik config/ui/maingame.xml. I plik tekstur:ui_hud.dds. Możesz podmieniać do woli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Tylko te dwa pliki wystarczy podmienić i po sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Owszem, ale warto ten maingame.xml sprawdzić ze sobą czy nie ma któryś dodatkowych sekcji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A możesz mi jeszcze powiedzieć co to są te pliki z końcówką "_16.xml" i czy je też trzeba podmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Te pliki z końcówką "_16" są dla monitorów szerokokątnych. Jeśli takowe są to można podmienić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Nie udało mi się niestety podmienić HUD'a i w związku z tym kolejne pytanie - czy ktoś może wie jak usunąć te dwa panele "Radex" w lewym, górnym rogu ekranu? http://i62.tinypic.com/347vcie.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 W teksturze ui_hud.dds zobacz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Prawie, prawie. Podmieniłem ten plik z innym (oryginalnym z Oracl hud) i faktycznie te dwa panele zniknęły. Ale została jeszcze ta nieszczęsna ikonka samej postaci. Jak tego się pozbyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 ikonkę albo usuwasz w texturze, albo w pliku .xml. Już niepamiętam jak się sekcja od tej ikony nazywała 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Czy jest to może plik ui_hud.xml i sekcje typu "ui_hud_soldier_normal" czy "ui_hud_soldier_run" ? Bo grzebać w plikach dds to niebardzo potrafię:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Chyba tak. Prawdopodobnie, bo jak biegasz to ta ikonka się zmienia. Chodzi o te sekcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Wywaliłem te wszystkie odnośniki typu ui_hud_soldier_* w ui_hud.xml (i dodatkowo także w plikach motion_icon.xml) ale teraz gra się nie chce odpalić:/ FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'ui_hud_soldier_climb' Jakie pliki mogą się jeszcze odwoływać do tych głupich ikonek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 podeślij mi ten folder ui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Proszę bardzo: http://www.mediafire.com/download/1std4jjikkf0ykt/dmx_eng_ui.zip Tylko uprzedzam, że to wszystko dotyczy moda NS DMX 1.3.5 (wersja angielska) więc na podstawce nic nie sprawdzisz. EDIT:Folder oryginalny - jeszcze przed moimi zmianami. Edytowane 24 Marca 2015 przez vitamin1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Chcesz przenieść ten hud? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Nie, tylko pozbyć się tej ikonki postaci z ekranu. Może jednak edycja dds to lepsze rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Daj ten plik to zeedytuję Ci to. Usunąć tą ikonę chcesz, żeby było pusto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Tak, to znaczy żeby całkowicie ta ikonka zniknęła z ekranu. https://www.mediafire.com/?l8j7ta2b7cglolj Załączyłem Ci dwa pliki tak na wszelki wypadek ale wystarczy jak naprawisz mi tylko ten jeden (bez końcówki "bak"). Będę ogromnie wdzięczny jeśli uda Ci się usunąć ten badziew z HUD'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Proszę bardzo, mam nadzieję że o to chodziło: https://yadi.sk/d/mUFo6X1AfVCMn 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Działa:) Wielki dzięki MonoLityczny za pomoc. Jeszcze jakbyś mi popowiedział jak przywrócić normalny kursor (zamiast tej wielkiej czerwonej kropki) to już byłoby super. Dodam, że system.ltx już sprawdziłem i tam jest wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Tekstura i plik o nazwie ui_ani_cursor.dds i ui_ani_cursor.thm ;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Tego pliku *.thm to u mnie akurat nie ma, a tych *.dds to jest aż 8. Czy mam to po prostu usunąć i będzie OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Tak. Pousuwaj je i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitamin1 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Niestety nie mogę sobie z tym poradzić. Ta wielka czerwona kropka to plik 1cursor.dds. Jak go usunę, to jest wylot z komunikatem, że brakuje tekstury. Jak z koleii usunę ten kod poniżej (z pliku ui_custom_msgs.xml), to też mam wylot, że brak wpisu "old_cursor". Przeszukałem inne pliki w katalogu config/ui i żaden inny nie odwołuje się do "old_cursor". Nic z tego nie rozumiem:/ <!---------- BOUTCH71 1.0 Optional Cursor FX Red Dot ----------> <old_cursor x="480" y="353" width="64" height="64" stretch="1"> <texture>ui1cursor</texture> </old_cursor> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi