PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Witam mam pytanie do bardzej doświadczonych moderów. Tworzę spawner do Ukrytych Ścieżek 2 lecz napotykam pewne kłopoty (troche ciemny jestem w pisaniu kodu do tego typu rzeczy). Kłopoty objawiają się po zbindowaniu klawisza włączającego spawner i wychodzi takie coś [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:293: attempt to call global 'ui_si' (a table value)ui_si to plik z tabelami do spawnera znajdujący się w gamedatascripts. Wszystko wydaję sie być ok (przynajmniej na moje oko) Tutaj ważniejsze fragmenty ui.main.menu.script end if dik == DIK_keys.DIK_F1 then self:start_si("spawn") endoraz function main_menu:start_si(action)if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then get_console():execute("main_menu off") local target = ui_si(get_hud(),action) level.start_stop_menu(target, true) endLink do ui_main.menu http://www.mediafire.com/download/xii7cbwb13a6n6x/ui_main_menu.scriptLink do ui_si http://www.mediafire.com/download/i2yxdm69wldaap8/ui_si.script Jakby coś jeszcze było potrzebne to piszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 No i co ja mam zrobić z tym ui_si? Podeślij mi ten plik "ui_main_menu" ze spawnera/spawn moda który łączysz i ten czysty z ukrytych ścieżek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) http://www.mediafire.com/download/771gtn1i6h4xrl0/wladca_zony_shoc_pl.7z Tutaj spawner który łącze z Ukrytymi Ściezkami, niżej czysty ui main menu z Ukrytych http://www.mediafire.com/download/zw163nbg8v2g44i/ui_main_menu%282%29.script Edytowane 31 Marca 2015 przez PerrytPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 A z ukrytych ścieżek plik ui_main_menu.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Podałem wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ok. Niezauważyłem bo posta niewczytało do końca Sprawdź to: https://yadi.sk/d/hIos35NkfeufW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Rozumiem że spawner zmieniłeś pod S ? Edit: W ogóle nie jest zbindowany spawner, natomiast po kliknięciu T oznaczonego w ui.main menu jako teleport który usunąłem bo uznałem za nie potrzebny mam standardowy wylot z powodu braku plikuFATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:285: attempt to index global 'ui_teleport' (a nil value) Edytowane 31 Marca 2015 przez PerrytPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Wrzucił ty wszyskie pliki z tego spawnera do ukrytych ścieżek? Albo to zabezpieczenie moda przed cheatami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Monolityczny tak patrze i ty mi podesłałeś z tego yandexa wersję czystą ui.main.menu którą domyślnie mam w Ukrytych. I na kij mnie to? NIe ma tam żadnych bindów więc nie dziwo że spawner nie dziala. A crash z loga który wrzucilem jest zrozumialy bo usunalem pliki teleportu żeby nie gryzły się z plikami z Ukrytych a binda do teleportu najzwyklej nie usunalem, zapomnialem. if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then console:execute("main_menu off") end end -- đŕńęîěĺíňčđóĺě č çŕîîäíî âęëţ÷čě óáđŕííîĺ ńďŕâí ěĺíţ if dik == DIK_keys.DIK_S then -- self:OnButton_load_spawn() elseif dik == DIK_keys.DIK_Q then self:OnMessageQuitWin() elseif dik == DIK_keys.DIK_A then if amk.check_game() then self:amk_options() end Przecie na oko widać że to zwykły ui.main.menu Edit: Nie wrzucałem wszystkich plików spawnera bo jakbym to zrobił to byłby chaos. Wrzucilem tylko to co potrzebne do okna spawnera. I żadnego zabezpieczenia tam nie ma. Edytowane 31 Marca 2015 przez PerrytPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Taaa, jest zmieniony. Porównaj sobie, a jest zbindowany. To wrzuć do ukrytych ścieżek pozostałe pliki bo ci nie pójdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Monolityczny ja nie chce się kłócić ale na kij mi wrzucać pliki pojazdów o_O? Edit. Czy ta zmiana bez bindu coś da? Bo wydaje mi się że gdy plik ui.si jest obecny w scripts, to i bez plikow pojazdow powinno się coś stać po kliknięciu S. A tu nawet crasha nie ma, jakby tego binda nie było Edytowane 31 Marca 2015 przez PerrytPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Wrzuć same pliki scripts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 FATAL ERROR [error]Expression : start_node && path[error]Function : CXml::NavigateToNode[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrXMLParserxrXMLParser.cpp[error]Line : 97[error]Description : NavigateToNode failed in XML file [error]Arguments : uiui_si_dlg.xml Podsumowując jest tak jak ja myśle. Binda na spawner nie ma S nie dziala F1 nie działa, dziala tylko to co jest w ui.main menu czyli pseudo teleporter, skutki jego użycia powyżej. Wszystkie pliki scripts zgodnie z zaleceniami poszły do ukrytych. Nie kopiowałem tylko xr.statistics bo pliki sie gryzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Binda nie ma bo ui jest zepsute. Musisz połączyć pliki z folderu ui spawnera połączyć z tymi z tajnych ścieżek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PerrytPL Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 A nie można ręcznie walnąć takiego zwykłego binda jak ten w kodzie end if dik == DIK_keys.DIK_F1 thenself:start_si("spawn")endJa sie tam nie znam tylko tak proponuje. I które ui jest zepsute? si czy main menu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Nie. Ui zepsute (pliki xml) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.