Skocz do zawartości

Ukryte Ścieżki 2 *Spawn Mod*


PerrytPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie do bardzej doświadczonych moderów. Tworzę spawner do Ukrytych Ścieżek 2 lecz napotykam pewne kłopoty (troche ciemny jestem w pisaniu kodu do  tego typu rzeczy). Kłopoty objawiają się po zbindowaniu klawisza włączającego spawner i wychodzi takie coś  

[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line          : 73[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:293: attempt to call global 'ui_si' (a table value)

ui_si to plik z tabelami do spawnera znajdujący się w gamedatascripts. Wszystko wydaję sie być ok (przynajmniej na moje oko) Tutaj ważniejsze fragmenty ui.main.menu.script  

		end		if dik == DIK_keys.DIK_F1 then			self:start_si("spawn")		end

oraz  

function main_menu:start_si(action)if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then	get_console():execute("main_menu off")    	local target = ui_si(get_hud(),action)    	level.start_stop_menu(target, true)	end

Link do ui_main.menu   http://www.mediafire.com/download/xii7cbwb13a6n6x/ui_main_menu.script

Link do ui_si http://www.mediafire.com/download/i2yxdm69wldaap8/ui_si.script

 

 

Jakby coś jeszcze było potrzebne to piszcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.mediafire.com/download/771gtn1i6h4xrl0/wladca_zony_shoc_pl.7z Tutaj spawner który łącze z Ukrytymi Ściezkami, niżej czysty ui main menu z Ukrytych  http://www.mediafire.com/download/zw163nbg8v2g44i/ui_main_menu%282%29.script

Edytowane przez PerrytPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że spawner zmieniłeś pod S ?

 

Edit:  W ogóle nie jest zbindowany spawner, natomiast po kliknięciu T oznaczonego w ui.main menu jako teleport który usunąłem bo uznałem za nie potrzebny mam standardowy wylot z powodu braku pliku

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line          : 73[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:285: attempt to index global 'ui_teleport' (a nil value) 
Edytowane przez PerrytPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monolityczny tak patrze i ty mi podesłałeś z tego yandexa wersję czystą ui.main.menu którą domyślnie mam w Ukrytych. I na kij mnie to? NIe ma tam żadnych bindów więc nie dziwo że spawner nie dziala.

 

A crash z loga który wrzucilem jest zrozumialy bo usunalem pliki teleportu żeby nie gryzły się z plikami z Ukrytych a binda do teleportu najzwyklej nie usunalem, zapomnialem.

 

  if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then    if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then      if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then        console:execute("main_menu off")      end    end        -- đŕńęîěĺíňčđóĺě č çŕîîäíî âęëţ÷čě óáđŕííîĺ ńďŕâí ěĺíţ    if  dik == DIK_keys.DIK_S then    --  self:OnButton_load_spawn()        elseif  dik == DIK_keys.DIK_Q then      self:OnMessageQuitWin()          elseif  dik == DIK_keys.DIK_A then      if amk.check_game() then        self:amk_options()      end

 

 

Przecie na oko widać że to zwykły ui.main.menu

 

 

Edit: Nie wrzucałem wszystkich plików spawnera bo jakbym to zrobił to byłby chaos. Wrzucilem tylko to co potrzebne do okna spawnera. I żadnego zabezpieczenia tam nie ma.

Edytowane przez PerrytPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monolityczny ja nie chce się kłócić ale na kij mi wrzucać pliki pojazdów  o_O?

 

 

Edit. Czy ta zmiana bez bindu coś da?  Bo wydaje mi się że gdy plik ui.si jest obecny w scripts, to i bez plikow pojazdow powinno się coś stać po kliknięciu S. A tu nawet crasha nie ma, jakby tego binda nie było

 

Dołączona grafika

Edytowane przez PerrytPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR [error]Expression    : start_node && path[error]Function      : CXml::NavigateToNode[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xrXMLParserxrXMLParser.cpp[error]Line          : 97[error]Description   : NavigateToNode failed in XML file [error]Arguments     : uiui_si_dlg.xml 

Podsumowując jest tak jak ja myśle. Binda na spawner nie ma  S nie dziala F1 nie działa, dziala tylko to co jest w ui.main menu czyli pseudo teleporter, skutki jego użycia powyżej.  Wszystkie pliki scripts zgodnie z zaleceniami poszły do ukrytych. Nie kopiowałem tylko xr.statistics bo pliki sie gryzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.