Jump to content

Wylot powstały w x18 i wywalajacy w dolinie


Bolus
 Share

Recommended Posts

Hmm chyba ta sola mnie ostatnio coś nie lubi:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 61
 

stack trace:

Powstał ten wylot w x18 więc pomyślałem wczytam autosave może coś pójdzie i nic nie wyskakiwało to myśle ok po czym po powrocie już w doline ledwo wychodze z fabryki i bum wylot. Gram z tą łatką co kobal wrzucił jakby ktoś pytał :).

Edited by Bolus
Link to comment
Share on other sites

To sprawa grafiki. Jakiś element nie spawnuje się tak jak powinien. Koliduje z innym elementem na mapie i powoduje wylot. Są oczywiście mądre tłumaczenia. Werteksy, wierzchołki graficzne, a-life, ale kto to zrozumie. Generalnie pomaga tylko wczytywanie poprzednich zapisów, aż dany element zaskoczy. Może to coś co wyniosłeś z labu powoduje konflikt. Zwróć uwagę gdzie występuje wylot. Powinien występować w określonym miejscu. Jeśli tak to spróbuj je ominąć z daleka.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity