Gość Opublikowano 26 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Mam zainstalowane SDK, ale dla mnie jest to trochę skomplikowane, a nie chcę mi się w tym siedzieć dlatego wpadłem na inny pomysł. Kopiuję jakąś sekcję w pliku weapons.ltx albo items.ltx albo inny plik ze zdefiniowanymi przedmiotami, zmieniam nazwę tego skopiowanego, a potem daję w visual ścieżkę do pliku, który chciałbym zespawnować (np. ostatnio zespawnowałem łóżko). W przypadku czegoś co nie powinno być do zebrania daję can_take = false. Potem wywołuję w dialogu funkcję, która ma zespawnować przedmiot. Jest to o tyle fajne, że bez użycia sdk i bez bez żadnych skomplikowanych operacji można dodawać do gry nawet rzeczy, których normalnie się nie da i to w dowolnym momencie gry. Jednak w podstawce 1.0006 w meshes\objects jest tylko folder dynamics, a w nim niewiele plików, o wiele mniej niż można dodać w sdk. Po użyciu convertera do sdk mam w C:\Program Files (x86)\X-Ray SDK\level_editor\rawdata\objects wszystkie obiekty jakie da się dodać w level editorze ale mają rozszerzenia .object i .thm nierozpoznawane przez grę, a ręczna zmiana na ogf powoduje błąd "invalid visual". Ma ktos jakiś pomysł co mógłbym zrobić? Może jest jakiś konwerter z object na ogf? Bo póki co mam do dyspozycji do spawnowania o wiele skromniejszą listę niż w sdk. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że takie spawnowanie za pomocą skryptów powoduje duże obciążenie i mogą być ścinki dlatego moim zamiarem jest stopniowe dodawanie przedmiotów w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 26 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 A wiesz że obiekty z SDK nie są dynamiczne? Chodzi mi o te modele pojazdów na przykład. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Pododajesz obiektów w ten sposób i co? NPC nie będą potrafili tego omijać i będą w nie wchodzić i je przesuwać lub blokować się na nich. SDK to jedyna opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.