Skocz do zawartości

Spawnowanie budynków, drzew itp.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zainstalowane  SDK, ale dla mnie jest to trochę skomplikowane, a nie chcę mi się w tym siedzieć dlatego wpadłem na inny pomysł. Kopiuję jakąś sekcję w pliku weapons.ltx albo items.ltx albo inny plik ze zdefiniowanymi przedmiotami, zmieniam nazwę tego skopiowanego, a potem daję w visual ścieżkę do pliku, który chciałbym zespawnować (np. ostatnio zespawnowałem łóżko). W przypadku czegoś co nie powinno być do zebrania daję can_take = false. Potem wywołuję w dialogu funkcję, która ma zespawnować przedmiot. Jest to o tyle fajne, że bez użycia sdk i bez bez żadnych skomplikowanych operacji można dodawać do gry nawet rzeczy, których normalnie się nie da i to w dowolnym momencie gry. Jednak w podstawce 1.0006 w meshes\objects jest tylko folder dynamics, a w nim niewiele plików, o wiele mniej niż można dodać w sdk. Po użyciu convertera do sdk mam w C:\Program Files (x86)\X-Ray SDK\level_editor\rawdata\objects wszystkie obiekty jakie da się dodać w level editorze ale mają rozszerzenia .object i .thm nierozpoznawane przez grę, a ręczna zmiana na ogf powoduje błąd  "invalid visual". Ma ktos jakiś pomysł co mógłbym zrobić? Może jest jakiś konwerter z object na ogf? Bo póki co mam do dyspozycji do spawnowania o wiele skromniejszą listę niż w sdk. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że takie spawnowanie za pomocą skryptów powoduje duże obciążenie i mogą być ścinki dlatego moim zamiarem jest stopniowe dodawanie przedmiotów w grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.