pacjent1972 Opublikowano 31 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004/1.0006 Data premiery: 30.05.2016 r. Autor: DeXter OPIS: Spoiler DANGEROUS JOURNEY jest przedstawiona jako dość nadzwyczajna modyfikacja fabularna. Główną właściwością projektu jest realizacja fabuły na jednej nowej lokacji gry składającej się z części naziemnej i podziemnej. Wydarzenia przedstawione w fabule Dangerous Journey są osadzone wokół grupy stalkerów, do której również należy nasz GG - Sienia Ratownik. Fabuła ma dość nieliniowy charakter i w miarę postępów w grze bohater będzie musiał dokonywać wyborów. W związku z tym gracz będzie musiał świadomie podejmować decyzje, ponieważ od tego bezpośrednio zależy nie tylko finał gry, ale i wygląd prawdziwego zakończenia. Oprócz realizacji w grze nowej fabuły, twórcy starali się urozmaicać przejście wystarczającą ilością cut-scenek, autorskiej gry głosów nowych, oraz nowych mutantów i śmiertelnych anomalii. RADY OD AUTORA: Rekomenduje się grać na dynamice. Jeżeli jest bardzo ciemno, to usuńcie plik alife.ltx. Przy przechodzeniu moda, po kweście "zabić Dzika" dostaniecie możliwość wybrania końcówki moda. Tego rozgałęzienia gry tam nie powinno być, zrobiłem go w związku z tym że nie zrealizowałem należycie drugiego zakończenia. Po kweście "znaleźć ochronę przejścia" ochrony szukać nie trzeba, kwestowa postać sama się pojawi. Po tym udajcie się do wejścia w podziemiu, czeka na was czeka ładna cut-scena, pokazująca zdradę GG. Kody do drzwi dla drugiego zakończenia: 12345 i 123. Fabuła: Fabuła moda Dangerous Journey opowiada o grupie stalkerów, priorytetem jest poszukiwanie wyjścia z opuszczonego kompleksu przemysłowego. Na pierwszy rzut oka cel postawiony przed stalkerami może wydawać się dość prosty, a jeśli wziąć pod uwagę wymiary miejsca do gry to raczej spory spacer. Fabuła przedstawiona przez twórców, jest dość nieliniowa i polega na stałej interakcji z graczem oferując mu alternatywne przejścia niektórych etapów fabuły i stale stawiając go przed wyborem. Od wyboru drogi, bezpośrednio zależeć będzie finał gry, który zostanie przedstawiony w trzech odmianach, i tylko jedna z nich będzie prawdziwym zakończeniem. Drogę grupy stale będą blokować nie tylko niebezpieczne anomalie, ale i nowe rodzaje mutantów zarówno na powierzchni, jak i w części podziemnej moda. Zbudowano ciekawą fabułę, niespodziewane i ciekawe wydarzenia dziejące się z głównym bohaterem, w ramach jednej lokacji. Dlatego twórcy wybrali taktykę powstrzymywania gracza ograniczając jego możliwości, w sensie ograniczonego wyboru ekwipunku i uzbrojenia, tym samym motywując gracza do odnajdywania schowków. Przy tym przemieszczenie się gracza po terytorium gry odbywa się za pomocą przestrzennych anomalii. Praktycznie każda postać w tej historii jest obdarzona indywidualnymi cechami i będzie odgrywać swoją rolę w kształtowaniu fabuły. Na przykład, niektóre postacie przy odpowiednim wyborze ścieżki przejścia moda, mogą zdradzić GG i przed finałem gry stają się zdrajcami. Zmiany: Nowa nieliniowa fabuła gry. Kilka zakończeń gry, prawdziwa jest tylko jedna. Nowe kwesty i postacie. Nowy element rozgrywki, możliwość kopania przez GG.(?) Nowe mutanty. Unikatowa lokacja z podziemnym poziomem. Autorskie głosy dialogów postaci. Gameplayowe i graficzne zmiany. Od autora: Zapowiadałem tą modyfikację, nie myśląc o skutkach. W procesie opracowania stopniowo "wyrosłem" z tej idei (to i zrozumiale - zacząłem opracowanie w wieku 15 lat, a zakończyłem w wieku 17 lat), i w sumie mod wyszedł jako niedokończony w wielu aspektach. Przedstawiam moda niechętnie i tylko z poczucia zachowania twarzy. GALERIA: Spoiler Wygląd lokacji z wierzchu + zaznaczona trasa: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Wrzucić pobraną gamedatę do folderu z grą. Zmiana w fsgame.ltx na: $game_data$ = true| true|. Zmiana w localization.ltx na: [string_table]language = pol font_prefix = ;_cent ;_west. Zmiana w gamedata/configs/text - kopia rus z przemianowaniem na pol Wrzuć plik localization.ltx do gamedata/configs : localization.ltx LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Unibytes: [KLIK] Źródła: stalkermod.ru ap-pro.ru 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 1 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Z tym ograniczonym ekwipunkiem to świetny pomysł, bo praktycznie w każdym modzie tak exploruję ze na starcie mam mega ekwipunek. (w1 części Zaurusa na dachu posterunku wojskowych już na początku gry znalazłem kombinezony po bodajże 80k) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Działający link: http://www.unibytes.com/CzdiNahQe.ULqw-Us4P3UgBB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.