Skocz do zawartości

Dangerous Journey


Rekomendowane odpowiedzi

dangerous_journey-cover_by_meta.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004/1.0006
Data premiery: 30.05.2016 r.
Autor: DeXter


OPIS:

Spoiler

DANGEROUS JOURNEY jest przedstawiona jako dość nadzwyczajna modyfikacja fabularna. Główną właściwością projektu jest realizacja fabuły na jednej nowej lokacji gry składającej się z części naziemnej i podziemnej. Wydarzenia przedstawione w fabule Dangerous Journey są osadzone wokół grupy stalkerów, do której również należy nasz GG - Sienia Ratownik. Fabuła ma dość nieliniowy charakter i w miarę postępów w grze bohater będzie musiał dokonywać wyborów. W związku z tym gracz będzie musiał świadomie podejmować decyzje, ponieważ od tego bezpośrednio zależy nie tylko finał gry, ale i wygląd prawdziwego zakończenia.

Oprócz realizacji w grze nowej fabuły, twórcy starali się urozmaicać przejście wystarczającą ilością cut-scenek, autorskiej gry głosów nowych, oraz nowych mutantów i śmiertelnych anomalii.

 

RADY OD AUTORA:

  • Rekomenduje się grać na dynamice. Jeżeli jest bardzo ciemno, to usuńcie plik alife.ltx.
  • Przy przechodzeniu moda, po kweście "zabić Dzika" dostaniecie możliwość wybrania końcówki moda. Tego rozgałęzienia gry tam nie powinno być, zrobiłem go w związku z tym że nie zrealizowałem należycie drugiego zakończenia.
  • Po kweście "znaleźć ochronę przejścia" ochrony szukać nie trzeba, kwestowa postać sama się pojawi.
  • Po tym udajcie się do wejścia w podziemiu, czeka na was czeka ładna cut-scena, pokazująca zdradę GG.
  • Kody do drzwi dla drugiego zakończenia: 12345 i 123.


Fabuła:

Fabuła moda Dangerous Journey opowiada o grupie stalkerów, priorytetem jest poszukiwanie wyjścia z opuszczonego kompleksu przemysłowego. Na pierwszy rzut oka cel postawiony przed stalkerami może wydawać się dość prosty, a jeśli wziąć pod uwagę wymiary miejsca do gry to raczej spory spacer. Fabuła przedstawiona przez twórców, jest dość nieliniowa i polega na stałej interakcji z graczem oferując mu alternatywne przejścia niektórych etapów fabuły i stale stawiając go przed wyborem. Od wyboru drogi, bezpośrednio zależeć będzie finał gry, który zostanie przedstawiony w trzech odmianach, i tylko jedna z nich będzie prawdziwym zakończeniem.

Drogę grupy stale będą blokować nie tylko niebezpieczne anomalie, ale i nowe rodzaje mutantów zarówno na powierzchni, jak i w części podziemnej moda. Zbudowano ciekawą fabułę, niespodziewane i ciekawe wydarzenia dziejące się z głównym bohaterem, w ramach jednej lokacji.  Dlatego twórcy wybrali taktykę powstrzymywania gracza ograniczając jego możliwości, w sensie ograniczonego wyboru ekwipunku i uzbrojenia, tym samym motywując gracza do odnajdywania schowków.

Przy tym przemieszczenie się gracza po terytorium gry odbywa się za pomocą przestrzennych anomalii. Praktycznie każda postać w tej historii jest obdarzona indywidualnymi cechami i będzie odgrywać swoją rolę w kształtowaniu fabuły. Na przykład, niektóre postacie przy odpowiednim wyborze ścieżki przejścia moda, mogą zdradzić GG i przed finałem gry stają się zdrajcami.
 

Zmiany:

  • Nowa nieliniowa fabuła gry.
  • Kilka zakończeń gry, prawdziwa jest tylko jedna.
  • Nowe kwesty i postacie.
  • Nowy element rozgrywki, możliwość kopania przez GG.(?)
  • Nowe mutanty.
  • Unikatowa lokacja z podziemnym poziomem.
  • Autorskie głosy dialogów postaci.
  • Gameplayowe i graficzne zmiany.


Od autora:

Zapowiadałem tą modyfikację, nie myśląc o skutkach. W procesie opracowania stopniowo "wyrosłem" z tej idei (to i zrozumiale - zacząłem opracowanie w wieku 15 lat, a zakończyłem w wieku 17 lat), i w sumie mod wyszedł jako niedokończony w wielu aspektach. Przedstawiam moda niechętnie i tylko z poczucia zachowania twarzy. 

GALERIA:

Spoiler

ss_ПК_12-27-15_10-36-00_(mission_1_alfa2).jpgss_ПК_12-27-15_11-26-54_(mission_1_alfa2).jpgss_ПК_12-27-15_11-27-05_(mission_1_alfa2).jpg23d3a90bd4139b4b6f4f24331be84967.jpg5021f992a5dc81dbe9e1a5daafeb32fb.jpgf8712f8fb969c70e83e9200b1eb3011e.jpg

 

Wygląd lokacji z wierzchu + zaznaczona trasa:

Spoiler

567688.png9ae34cbe1c56210ad0e52318d01a5915.png1.png

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Wrzucić pobraną gamedatę do folderu z grą.
  2. Zmiana w fsgame.ltx na:  $game_data$    = true|     true|.
  3. Zmiana w localization.ltx na: [string_table]language = pol font_prefix = ;_cent ;_west.
  4. Zmiana w gamedata/configs/text - kopia rus z przemianowaniem na pol
  5. Wrzuć plik localization.ltx do gamedata/configs : localization.ltx

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Źródła:

stalkermod.ru

ap-pro.ru

  • Dodatnia 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • Gość zmienił(a) tytuł na Dangerous Journey

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.