Skocz do zawartości
Agrael

"Oblivion Lost 3.1" - Poradnik Przejścia

Rekomendowane odpowiedzi

Agrael    816

OBLIVION LOST 3.1
Dodatkowa linia fabularna odblokowuje się po ukończeniu podstawowej. Strielok odmawia udzielenia pomocy Świadomości-Z i tym sposobem ląduje na CEA-2 gdzie musi odnaleźć połamańca o imieniu Priboi, który to opowiada naszemu protagoniście o szalonym naukowcu Blackhand, przez którego stał się tym, czym aktualnie jest. Zadanie mamy proste, zabić szalonego naukowca. Ale, żeby nam się to udało, potrzebujemy kombinezonu MZ-X z Laboratorium X-26, niestety, aby wejść do samego labu, musimy zdobyć rozsiane po całej zonie klucze. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-03-16_00-25-22_(l12_stancia_2).jpgss_daniel_11-03-16_00-27-33_(l12_stancia_2).jpg

Korzystając z tego, że jesteśmy na CEA-2 możemy wykonać inne zadanie poboczne, które zlecił nam Sacharow. Chodzi o stworzenie legendarnego artefaktu o nazwie " Zaczarowana Łza ". By zdobyć receptę musimy pokonać mitycznego kontrolera, pogłoski chodzą, że jest nieśmiertelny. 
O Koszeju, bo tak na imię kontroler dowiadujemy się z listu, który znajduje się w Barze, a dokładnie to w skrzyni. Koszej jak się domyślacie, rezyduje na CEA-2 ( jego dokładną lokalizację możecie zobaczyć na poniższym screenie, jest tam gdzie pokazuje kursor ). Ubijamy drania ( wystarczy jeden granat i nasza legenda składa się niczym scyzoryk ) i w PDA zapisuje się nam recepta na artefakt. Będziemy musieli się pobawić w transmutacje artów. Gdy nam się to uda, wracamy do Sacharowa i zadanie kończy się pomyślnie. 
 

Spoiler

ss_daniel_10-31-16_19-02-34_(l05_bar).jpgss_daniel_11-03-16_00-36-32_(l12_stancia_2).jpgss_daniel_11-04-16_15-56-59_(l06_rostok).jpg

Pierwszy z kluczy, który pozwoli nam zdobyć kombinezon MZ-X znajduje się w Martwym Mieście. Przejście znajduje się na Jantarze. Po Martwym Mieście kręci się paru Najemników oraz kontroler z obstawą przydupasów w postaci zombie. 
" Fragment Równowagi " znajdziemy w budynku na poniższym screenie, po odnalezieniu idziemy do Artioma który po krótkiej rozmowie odsyła nas na Bagna. 

Spoiler

ss_daniel_11-03-16_00-28-09_(l12_stancia_2).jpgss_daniel_11-04-16_16-50-27_(l22_deadcity).jpgss_daniel_11-04-16_16-50-54_(l22_deadcity).jpgss_daniel_11-04-16_16-10-32_(l22_deadcity).jpg

Na Bagnach nic ciekawego. Możemy natknąć się na ekologów oraz wrogo nastawionych wojskowych, którzy nie stanowią większego zagrożenia. Od razu możemy kierować się do Osady Rybackiej, znanej nam z Czystego Nieba, tam w jednym z domków znajduje się skrzynia a w niej drugi klucz o nazwie " Wymiar ". Po jego zabraniu kierujemy  się do Degtyarova, a następnie do Czerwonego Lasu. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_14-04-23_(l23_marsh).jpgss_daniel_11-05-16_14-04-33_(l23_marsh).jpgss_daniel_11-05-16_13-36-03_(l23_marsh).jpg

Czerwony Las zaoferuje nam kolejne potyczki z upierdliwymi Wojskowymi. Udajemy się do chaty, którą niegdyś zamieszkiwał Leśnik, znajduje się tam trzeci klucz o nazwie " Czas ". Teraz czeka nas spotkanie z Diatłowem który rezyduje w obozie dla ... mutantów-uchodźców :052:. Po rozmowie walimy do Limańska.
 

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_15-00-34_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_15-00-43_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_15-01-56_(l24_red_forest).jpg

Limańsk jest pod kontrolą Armijnych, tak więc sobie troszkę postrzelamy. Czwarty klucz " Płomień " znajdziemy w domku nieopodal mostu, następnie udajemy się na plac budowy żeby porozmawiać z Wolfgangiem Mengele. Dał nam wskazówkę, by piątego klucza szukać znów w Czerwonym Lesie. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_16-12-08_(l25_limansk).jpgss_daniel_11-05-16_16-12-03_(l25_limansk).jpgss_daniel_11-05-16_16-12-21_(l25_limansk).jpg

W Czerwonym lesie idziemy do miejsca gdzie stoi porzucony czołg, w pobliżu zadomowiła się pokaźna grupka Burerów, z osiem sztuk, tak więc  znów nie oszczędzimy amunicji. Piąty klucz " Słońce " znajduje się w niewielkiej jaskini. Gdy już go zdobędziemy po raz kolejny kierujemy się do obozu mutantów-uchodźców, by porozmawiać z Diatłowem. Kieruje on nas do Prypeci z niewielką ilością informacji gdzie dokładnie znajdują się kolejne klucze. Po drodze możemy zajrzeć do Baru, naprawić kombinezon itp.

Spoiler

ss_daniel_11-05-16_17-57-08_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_17-57-33_(l24_red_forest).jpgss_daniel_11-05-16_17-57-47_(l24_red_forest).jpg

Po Prypeci kręcą się niedobitki Monolitu oraz standardowo mutanty, kierujemy się do miejsca, które zaznaczyłem na screenie poniżej. Po zebraniu szóstego klucza " Księżyc " możemy udać się do hotelu, by porozmawiać z Kanyhalosem. Niechętnie nam pomaga, ale ostatecznie odsyła nas na Generatory. Przejście jest na CEA-2. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-06-16_15-20-39_(l11_pripyat).jpgss_daniel_11-06-16_15-20-44_(l11_pripyat).jpgss_daniel_11-06-16_13-16-11_(l11_pripyat).jpg

Na Generatorach od razu udajemy się do stalkera o dziwnym imieniu Floear, znajduje się w małej wiosce, uważamy na pijawki, sporo ich tam się kręci. " Pradawny Fragment " jest w skrzynce która leży w zrujnowanym domku, tuż obok naszego stalkera. Floear radzi nam byśmy udali się na Bagna, długa droga przed nami. 

Spoiler

ss_daniel_11-08-16_15-07-47_(l27_generators).jpgss_daniel_11-08-16_15-11-08_(l27_generators).jpg

Gdy już przebijemy się na Bagna, od razu możemy skierować się do miejsca, które zaznaczyłem poniżej na screenie. W rozpadającej się chacie znajdziemy skrzynkę a w niej fragment " Terror ".  Po jego zabraniu wracamy do Martwego Miasta. Postać, z którą musimy porozmawiać będzie nas oczekiwała w jednym z bloków, na najwyższym piętrze. Po krótkiej rozmowie musimy z powrotem skierować się do Prypeci, by odnaleźć ostatni już fragment " Nienawiść ". 

Spoiler

ss_daniel_12-26-16_17-51-52_(l23_marsh).jpgss_daniel_12-26-16_17-51-43_(l23_marsh).jpgss_daniel_12-26-16_17-56-08_(l22_deadcity).jpg


CDN...

 

 

  • Dodatnia 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność