Skocz do zawartości

Cromm Cruac

Zasłużony
  • Postów

    233
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana Cromm Cruac w dniu 5 Lutego 2013

Użytkownicy przyznają Cromm Cruac punkty reputacji!

O Cromm Cruac

  • Urodziny 05/25/1972

Metody kontaktu

  • Strona internetowa
    http://stalkermods.crommcruac.com

Informacje osobiste

  • Miejscowość
    Londyn (Bielsko-Biała)

Informacje o profilu

  • Ruble
    2888
  • Broń główna
    Vintar

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 7 x64
  • Procesor
    Intel Core i5 2550K 3.4GHz
  • Karta graficzna
    nVidia GTX 660 Ti
  • Pamięć RAM
    8GB DDR3 1600Mhz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cromm Cruac

Przemytnik

Przemytnik (7/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

131

Reputacja

  1. Witam, POLONIZACJA MODA GEONEZIS 1.7 PL nie da się pobrać, jest możliwość pononwgo uplouda? 

  2. Fragment wywiadu z Sergiejem Gruszko (GSC), który rzuca nieco światła na przyszłość LA: Pełen wywiad: tutaj
  3. Na pewno wyższe niż SoC bo levele mają dużo bardziej skomplikowaną geometrię. Myślę, że wymagania są teraz na takim poziomie jak dla CoP. Pomoże większa ilość RAMu (3GB) i szybsza grafika ale nie musi to być jakiś najnowszy kombajn. Z tego co wiem na GTX 260 chodzi całkiem nieźle.
  4. Można strzelać z 3 osoby. Widok TPP jest w pełni funkcjonalny w LA, nie tylko do biegania jak we wszystkich Stalkach.
  5. Niestety już nie :( 'Dymu' nie robimy i nie było to naszym zamiarem. Planowaliśmy premierę na 28 września ale to było w styczniu i myśleliśmy, że zdążymy. Niestety wyszło jak wyszło. Głównym powodem jest to, że silnik został zupdejtowany tak mocno, że w testach wyszło milion problemów, które wciąż próbujemy naprawić. Oprócz tego beta-testerzy wyłapują masę niedoróbek w skryptach, grafice, które przeoczyliśmy przy produkcji. Istnieją również powody od nas niezależne i musieliśmy datę premiery przesunąć na czas nieokreślony. Pełny tekst oficjalnego komunikatu tutaj
  6. Musisz u handlarza (np. Żulowskiego na Skadowsku) kupić narzędzia do wymiany celowników. Teraz umieszczasz broń z celownikiem w prawym slocie i klikasz 2x na ikonę narzędzi w plecaku.
  7. Po prostu użyj celownika w ekwipunku (tak jak np. apteczki albo śpiwora). Musisz mieć broń w prawym slocie i mieć ją wyciągniętą.
  8. No niestety, bez tekstur AF3 nie będzie działał poprawnie i nie ma sensu używanie go bez nich. Mógłbyś spróbować AF3 z niższą jakością tekstur (do wyboru przy instalacji). Możesz również obniżyć jakość tekstur w opcjach. Nie wpłynie to co prawda na jakość tych z AF3 ale za to cała reszta zajmie mniej RAMu. AF3 jest całością i wycinanie z niego poszczególnych elementów jest bardzo trudne jako, że skrypty i konfigi różnych jego części wykorzystują się nawzajem.
  9. Nie uważam, że balans obrażeń w tej wersji moda jest skopany. Po prostu opiera się on na sile broni w realu. Tak to już jest, że większość prawdziwych urządzeń do robienia krzywdy ma podobne parametry i rzeczywiście ilość zadawanych obrażeń zależy od amunicji. Niestety sprowadza się to do tego, że jak napisał @Colego wybór broni jest oparty na wyglądzie i cała ta tabelka nie ma sensu. A może o to właśnie autorowi chodziło, żeby uśrednić wszystko i strzelać z czego mu się podoba. No bo z drugiej strony jak się znajdzie w vanilii przy jakimś trupie albo w schowku Vintara to już się go nie wyrzuca do końca gry. Tak więc nie jest aż tak źle. Chcemy postrzelać z kałacha, bierzemy kałacha. Chcemy z LR300, bierzemy LR300 i nie musimy się martwić o parametry bo i tak są one zbliżone. Jedynym błędem było danie na starcie broni, która przewyższa wszystko co jest dostępne później (nie licząc RPG, Gaussa i paru snajperek). Mogło by nawet tak być ale, żeby amunicja do niej nie była dostępna w Kordonie i na Bagnach. Jakiś czas temu zabrałem się za modyfikowanie hit_power w zależności od prędkości wylotowej ale zmiana damage-u była tak niewielka, że dałem sobie spokój.
  10. Niestety space_restrictory kryjówek muszą być dopisane w all.spawnie. Swojego czasu poprawiłem adaptację AF3 do Jenota. Dodałem m.in. kryjówki tak, że emisje psi sztormy i fallouty występują na wszystkich lokacjach. Niestety nie wszystko działa jak należy. Np nie wszyscy NPCe chowają się do kryjówek podczas emisji. Ale też podczas niej nie giną :) Nie wiem co SGM miesza w skryptach ale nie udało mi się tego przywrócić. Muszę wreszcie pozbierać wszystkie pliki do kupy i wrzucić to gdzieś.
  11. Emisje i inne wydarzenia nie wystąpią na nowo dodanych levelach bo nie mają one zdefiniowanych kryjówek. Z tego samego powodu toksyczne opady również nie działają poprawnie. Dostajemy tylko info o nich ale nie powodują one żadnych szkód. @Straszny: AN3 Lite SGM działa bez zarzutu. Prawdę mówiąc to zaistalowałem sobie AN3 Lite SGM a na to ręcznie wrzuciłem AN3 full ale bez plików level.ai i all.spawna i działa elegancko. Nawet nie zauważyłem, żeby NPCe czy mutanty przełaziły przez nowo dodane drzewa i krzaki.
  12. Cromm Cruac

    Misery

    Ale premiera jest przewidziana na wrzesień: A co do wydajności: będzie mniej więcej taka jak CoP + AtmosFear 3 + Absolute Nature 3. Czyli 3GB RAMu minimum + system 64bit. I jeszcze tizerek 'Fall of the hunter'
  13. Kliknij długi link pod 'Чтобы скачать файл, нажмите на ссылку:'. Wcześniej odznacz checkbox 'Установить Яндекс.Бар.' w żółtej ramce poniżej. Inaczej przekieruje Cię do strony z pobieraniem tego dziadostwa zamiast do żądanego pliku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.