Jump to content

GlucioPL

Turysta
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Przyjacielski

About GlucioPL

  • Rank
    Kot

Profile Information

  • Ruble
    2
  • Frakcja
    Monolit
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    AKMS
  • RAM
    8 giga ddr3
  • Karta graficzna
    Gtx 750 1gb
  • System operacyjny
    Win 10 64 bit

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po wgraniu spolszczenia i patcha oraz odpaleniu gry spotykam się z dziwnymi imionami Oenzetowców To samo z Coltem w inwentarzu
  2. Utknąłem na misji "Two more stalkers" dla Bossa. Pogadałem do Oziorskiego który powiedział mi o zaginięciu jakiegoś pracownika. Co mam robić dalej?
  3. @kondotier podstawowe OLR ograłem z 3 razy, a według opisu Вектор Отчуждения dodaje nowe questy, zmienia trochę fabułę by była mniej zagmatwana, dodaje nowe zakończenia itp.
  4. Ktoś grał kiedyś w 'Вектор Отчуждения' dla OLR 2.0? Po ograniu RTTN miło by było zagrac w coś buildowego, a z recenzji, screenów i opisu wygląda dosyć obiecująco.
  5. Udało mi się to zrobić, z jakiegoś powodu trzeba najpierw zabić zzombifikowanych Monolitowców a potem dopiero mutanty.
  6. Robię zadanie dla wojska w elektrownii ale jak zabije wszystkie mutanty to zadanie i tak się nie zalicza. Wybiłem wszystkie psy, wszystkie Chimery, wszystkich monolitowców, wszystkie świnie oraz wszystkie zombi ale ono i tak się nie zalicza. Dowodca wojskowy po prostu patrzy się przez siebie jak cep.
  7. @cez137 Po dokumenty dla Żaby z posterunku wojskowego na Kordonie byłeś? Dokumenty z X-18 przyniosłeś? Barman poszedł za chronione drzwi?
  8. Troche nie na temat, ale podoba mi się pomysł zadań 'słownych' które gracz może sobie zapisać. Wydaje mi się to o wiele bardziej naturalne i ciekawe niż samo piszące się zadania które magicznie układają się, w komplecie z mapami, na naszym mini komputerku z 2003 roku.
  9. Jaką strzelbę? TOZa? No raczej się da, nie widzę czemu nie.
  10. Mam pytanie, czy są jakieś dodatki do tego moda dodające buildowe animacje itp? Mod wygląda na świetny, tylko tak trochę dziwnie się czuje bez animacji
  11. Stare screeny przedstawiające 'Szczurze Tunele' z dizdoków. Na 3 screenie podziemie Jantaru na którym widać nowy model karła bazowany na concept artach.
  12. Co to w ogóle ma być? Akcja dzieje się w 1984... ale gdzie? W Czarnobylu? Przecież w 1984 nic tam się jeszcze nie stało. W głębi ZSRR? Czy autor po prostu wziął datę 1984 bo brzmi fajnie i jest taka Orwellowska? Sam mod wygląda na fajny, atmosferę z Oblivion Losta ma, ale czytając co się tutaj dzieje to raczej podzieli los oryginalnej koncepcji, a szkoda.
  13. Pomyliło mi się, artefakt kinetyczny to ten artefakt za pomocą którego można ruszać rzeczy. Zdobyć można go (chyba) na 2 sposoby. Pierwszy to wycieczka do Med-Priboru. Po przybyciu Barman powinien powiadomić nas że potrzebuje anomalnego Wintorieza, który jest w rękach gościa z Czystego Nieba w głównym kompleksie (tam gdzie był schowek Striełoka). Po pogadaniu z gostkiem odeśle nas za bazę wojskową, gdzie znajdziemy dużo trupów stalkerów w niebieskich kombinezonach i stalkerów z płaszczami. Gdzieś w pobliżu znajdziemy czarną teczkę z artem kinetycznym. Po powrocie do kompleksu czeka nas komitet powitalny złożony z całej hordy mutantów, poczynając od zombi kończąc na chimerach, więc się przygotuj. Gościu z CN zginie a my możemy zabrać jego pukawkę. Weż trochę antyradów bo koło teczki jest dużo promieniowania. Drugi sposób na który nie jestem w 100% pewny to odwiedzenie Starucha w X18. Bodajże będzie teraz siedział tam gdzie ratowaliśmy artem kinetycznym jakiegoś samotnika podczas pierwszej wizyty. Jeśli mnie pamięć nie myli to za któryś z artów grawitacyjnych (nie pamiętam który) możemy kupić od niego art kinetyczny lub strzelbę na bolty.
  14. Z oficjalnej strony moda na VK (przetłumaczone z rosyjskiego google tłumaczem)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord