Skocz do zawartości

Juke

Turysta
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Juke

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Juke

Gość w Zonie

Gość w Zonie (1/21)

7

Reputacja

  1. Juke

    Predator (2018)

    "from the director of Iron Man 3" I wszystko jasne... Czego możemy się spodziewać? Dziurawej i płaskiej historii. Niskich lotów żarty (comic-reliefs). Średniego aktorstwa(boże Keegan-Michael Key w takim filmie?! MadTV się chowa....) + młodziaków bardzo starających się być "maczo". Dużo niemających sensu scen akcji. Zmieszanie z błotem historii predatora którą twórcy szlifowali przez lata próbując ją ujednolicić. Skupienie całego filmu na dennej historii 2-3 osób w tym dziecka zamiast skupić się na predatorze i atmosferze przez co ostatni problem: Spłaszczenie i ogłupienie wszystkiego tak by miał rating PG-15 mimo że reklamują go jako R I mimo że film jeszcze nie wyszedł, nie boję się tego pisać bo wiem że tak będzie, nie jeden raz to widzieliśmy gdy film używał tytułu jako przynęty dla kiepskiego filmu. Nie mam nic do Shane Blacka, ale to nie jest reżyser do takich filmów... Aliens & Predator(i razem i osobno) mają dosłownie TONY gotowych do użycia pomysłów które twórcy komiksów, artów, książek i gier zrobili przez ostanie 30 lat... gdzie licencja na użycie historii z komiksu to grosze dla producenta, nic nie trzeba mieszać bo ma się już gotowy i lubiany przez fanów plan, nawet jeśli trzeba go zmodyfikować na potrzeby filmu. Dla przykładu wystarczy zobaczyć pierwszego predatora i wersję z 2010 roku. mimo że film był skupiony na ludziach, klimat obu filmów był ciężki i brutalny. Mimo że sam predator nie był zbyt często widoczny, "czuć" było że gdzieś tam jest, bo na tym cały pic tej postaci polega: niewidoczni łowcy których interesuje jedynie polowanie. Oba filmy są podobne i mają swoje momenty cliché, ale trzymają poziom i klimat(kij, nawet Predator 2 trzymał klimat...). Predators z 2010 roku dał powiew nadziei na powrót filmów z uniwersum AvP gdzie twórcy na serio zamiast wymyślać koło na nowo, użyją sprawdzonych pomysłów z komiksów i pierwszych filmów... a potem przyszedł Ridley Scott i naszczał na Obcego robiąc filmy jak Prometeusz i Obcy Przymierze który był kołkiem w serce uniwersum Obcego i również AvP, niszczący dobre 30 lat prac artystów którzy ujednolicili wszystko i połączyli w ładny zgrabny pakiet używany przez lata w komiksach, historiach i grach(i dla przypomnienia, nie Ridley nie jest "twórcą" obcego jako "obcego" i jego uniwersum). I pic w tym że postać predatora stworzona prze braci Thomas(i wypolerowana przez artystów z dark horse comic) jest równie duża co samego obcego, więc takie olewanie dziedzictwa tworzonego przez lata przez innych tylko po to by na szybkiego wypuścić film ze znanym tytułem dla zarobienia szybkiej kasy jest tragiczne. Film zgarnie kilkanaście milionów na starcie i potem zostanie olany przez fanów bo nijak ma się do uniwersum i śmierdzi komerchą.
  2. Cały log, tylko wstawiać go w spoiler. Bardzo często można znaleźć informacje mogące pomóc w rozwiązaniu problemu na początku loga, bo początek loga daje znać na jakim sprzęcie osoba gra(w tym wersja sterowników, ilość pamięci, rozdzielczość), gdzie i jak gra jest zainstalowana czy gra nie ma problemu z dostępem do jakichś plików, czy pamięć nie jest przeciążona już przy ładowaniu i czy gra nie ma problemu przy wczytywaniu shaderów.
  3. Juke

    DX9 kontra DX10

    -noprefetch zapobiega gromadzeniu niektórych plików w pamięci w czasie ładowania gry. Przyspiesza to ładowanie, ale już w czasie samej gry może powodować "czkawki"(nagłe krótkie zacinki, zwłaszcza przy ładowaniu dźwięków). Ale też z drugiej strony gra bardziej dynamicznie używa pamięci i nie chomikuje wszystkiego, więc mody które mają dużo skryptów/plików rzadziej się sypią z powodu braku pamięci, tyczy to się głównie skryptów, modeli, i AI, bo tekstury są mielone przez kartę a nie przez RAM(nie w 100% bo RAM też je ładuje zwłaszcza przy starcie gry). Pic w tym że CoP i mody na jego bazie mają launchery i często, ale nie zawsze, komendy są niewidoczne przez samą grę, bo skróty gry w których wpisujemy je prowadzą do launchera a nie do xrEngine.exe. By sprawdzić to wystarczy w folderze gry(tam gdzie są foldery bin i gamedata) stworzyć plik tekstowy, wpisać w nim to: start bin\xrEngine.exe -noprefetch -nointro -dbg i zapisać jako plik .bat Gra uruchomi się normalnie i będzie widać czy działa(porównując do startu gry z normalnego launchera). To samo tyczy się gdy ktoś używa profili w ustawieniach karty graficznej, lepiej dać ścieżkę do xrEngine.exe a nie do np. Stalker-CoC.exe bo to tylko launcher. Co do oryginalnego pytania to DX10/11 jest dosłownie przyklejone śliną do Stalkera. Gra używa jedynie niektórych funkcji/API i "ficzerów" jak np teselacja niektórych rzeczy(tekstury i modele low-poly wyglądają na bardziej gładkie/szczegółowe/uwypuklone). Problem w tym że DX10/11 w Stalkerze nie używa niektórych shaderów i efektów co przekłada się na wrażenie że gra działa płynniej(bo po prostu nie renderuje wszystkiego tak ja trzeba), i jednocześnie sprawia że gra ma więcej problemów z oświetleniem i wygląda trochę gorzej, różnice w stosunku do DX9E nie są bardzo widoczne ale są(gorszej jakości ssao, parallax, efekty słońca jak god rays a nawet renderowanie tekstur). DX9 natomiast wali pełną parą renderując wszystko tak jak mu bozia nakazała i w pełni stara się korzystać z zasobów komputera, a ponieważ Stalker to dziadek, który ma ograniczenia x86 i nawet nie ma pełnego wsparcia dla wielozadaniowości(multi-threating) crashuje się gdy mod ma za dużo dodatków. Prawda jest taka że Stalker nie wspiera zbytnio nowego hardwaru, bo nowe procesory i karty graficzne są szybkie nie tylko dla tego że są "szybsze" ale dla tego mają multum nowych funkcji jak rozkładanie pracy na wątki, inne metody renderowania, nowe wydajniejsze API itp itd. Nowe gry z tego korzystają i dzięki temu działają lepiej i są ładniejsze. Stalker natomiast to stara szkoła, dla niego liczy się czysta moc obliczeniowa, weźcie najszybszy procesor jednordzeniowy i najnowszy procesor wielordzeniowy i Stalker będzie lepiej działa na tym pierwszym... to samo tyczy się kart graficznych...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.