Skocz do zawartości

mrcszyman

Turysta
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mrcszyman

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    3
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    nóż

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    7
  • Procesor
    6700k
  • Karta graficzna
    1070
  • Pamięć RAM
    16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mrcszyman

Turysta

Turysta (2/21)

3

Reputacja

  1. Dzięki za komentarz, w takim razie oddam broń. Do Janowa i Jupitera jeszcze trochę czasu zejdzie, a tymczasem zrobiłem przegląd schowków i w sumie saiga 20 aż tak sporo słabsza nie jest, daje radę
  2. @wariat - no dobra, tylko w jakim celu Striełok mówi o ponownej wycieczce na Radar i ponownej walce z mutantami?
  3. Chyba mam problem (a może nie) z fabułą, gdzie mam zdobyć od Krzyża pewien pancerz/kombinezon. Po kolei. Początkowo Wilk twierdził, że pancerz ma do oddania, jeśli przyniesiemy mu Czarnego Anioła dla chorej córki. Przy okazji dał namiar, że w lesie jest schowek z bronią. OK - zdobyłem artefakt, pokonałem mutanty, odkryłem schowek ze strzelbą AA-Camo. Wracam do Wilka, pancerz ukrył w zaroślach na terenie Magazynów Wojskowych, gdzie biega dużo psów. Tam odkrywamy notatkę, że pancerz zabrał Fanat. Fanat twierdzi, że pancerz przegrał u Krzyża. Potrzeba 80k rubli na spłatę długu. Fanat wysyła nas po 15 łap pseudogigantów, których duże stado biega po Ciemnej Dolinie. Ubijam stado, mam wymagane ręce pseudogigantów, uzyskuję mamonę. Idę do Krzyża, dopiero ten tłumaczy, że pancerz wygrał, ale na niego nie pasuje i go nie chce, a strzelbę AA-Camo musi nasz bohater mu oddać. Dostajemy więc misję zdobycia strzelby krzyża i niestety jest to ta sama strzelba, którą zdobylismy po dużej walce z mutantami na radarze, gdy zdobywaliśmy czarnego anioła. No i i teraz pytania: 1. Czy trzeba iść tam z powrotem na radar i szukać drugiego schowka z bronią Krzyża, skutkiem czego byśmy mieli dwie sztuki AA-Camo? 2. Czy musimy oddać mu ten zdobyty najpierw egzemplarz broni? Pytam, bo gdyby oddawać Krzyżowi broń, Naznaczony informuje o drugiej walce na radarze z mutantami. Ja ponownie odwiedziłem las na radarze i nie miałem drugiej sporej walki z mutantami (biegałem na południu lasu i w centrum do wysokości położenia heliktoptera). Szukałem na każdych wysokich skałkach schowka, ale nic nie mogłem znaleźć. Czy ktokolwiek z Was posiadał wtedy dwa egzemplarze AA-Camo, czy musiał na tamtym etapie oddawać Krzyżowi strzelbę? Osobiście wolałbym pukawkę zatrzymać, bo jest zajebista potężny bęben 32 pocisków robi robotę na mutanty.
  4. Gdyby ktoś miał problem stworzyć plazmową gąsienicę (np jak jak - do dziś...), to w opisie receptury jest błąd. Opis receptury plazmowej gąsienicy z encyklopedii w pda (kliknij) Opis mówi, żeby wrzucić sam bezoar w anomalię spalacz. Otóż nie - trzeba wrzucić jednocześnie bezoar razem z śledzioną zakażonego szczura. W innym przypadku zdziwimy się, bo w oknie transmutatora mamy informację "brakuje składników do gotowania". Pisząc temat, miałem zapytać społeczność, w czym jest rzecz, ale coś mnie tchnęło - wrzuciłem do ekwipunku każdą pierdołę (po 1 sztuce) typu konserwa , chleb, każdy posiadany artefakt, każdy posiadany element mutanta - i wyszło, czego brakowało, a o czym opis nie informuje. Nie pamiętam, kto dawał przepis na plazmową gąsienicę (chyba sacharow), możliwe, że wtedy w oknie rozmowy był prawidłowy przepis. Szkoda, że w encyklopedii w pda w opisie receptury nie jest to poprawnie zapisane.
  5. Schowek pod mostem na kordonie jest na samym starcie i nie można go pominąć, jest to jedyna możliwość pojawienia się plecaka. W sumie większą trudność (mi osobiście) sprawiali mi żołnierze patrolujący po torach, bo strzelali do mnie. Dojście do plecaka po krawędzi to "chwila" treningu. ALE - również zauważyłem, że schowki kolekcjonera chyba przestały być losowe. Zawsze robiłem twardy save przed zabraniem schowka z danej lokacji. Idę do następnej, znajduję schowek, ale jest trudny i upierdliwy - postanawiam wczytać. Cofam się więc do momentu przed zabraniem plecaka z poprzedniej lokacji, biorę go, idę dalej, ale ku mojemu zdziwieniu schowek respawnuje się w dokładnie tym samym miejscu. Wczytuję drugi raz, trzeci raz, czwarty raz. Respawn schowka to ciągle ta sama lokacja. Jakbym miał pecha w grze losowej, bo ciągle losuje mi trójkę spośród np 8 liczb ze zbioru, albo faktycznie schowki kolekcjonera przestały być losowe.
  6. OP 2.1 jest stabilniejszy od 2.0 a oferuje więcej. Misje zróżnicowane, ale głównie też "przynieś podaj pozamiataj zbierz". Nieistotne czy op, anomaly czy inny mod. Sam się zastanawiam nad op 2.2, znów cały rok będzie wyjęty z życia na razie ogrywana gamma.
  7. Przy mojej liście modów błąd ten powodował mod GAMMA Economy - wyłącz go.
  8. Jak nie ma jak są... Dwa tygodnie temu też się głowiłem, jak znaleźć filmiki ze schowkami kolekcjonera aż do finału, Korzystałem z translatora, frazy "stalker op tajnik kolekcjonera na/w [nazwa lokacji]".
  9. mrcszyman

    OP-2.1

    @dave23, tzn jesteś już po eliminacji Gawra tak? Jakut wysyła do podziemi agropromu? Według solucji, powinna być tam zasadzka, walka. Osobiście nie pamiętam. Może będzie jakiś czat na czerwono, może ma go nie być. Obejdź każdy zakamarek, każdy tunel. Jak nic nie zaskoczy, to solucja mówi, aby ponownie udać się do Jakuta. Ten wyśle nas do Radaru, wchodzimy do kompleksu, gdzie są anteny. Duch powinien być w tunelu prowadzącym do lokacji Lab x-10.
  10. Schowek Nowikowa w OP 2.1 znajduje się na Zatonie, na południowy zachód od Zakładu Utylizacji Odpadów, w jaskini. W tej samej jaskini, gdzie zdobywaliśmy artefakty klondike. Schowek z psychodelinem znajduje się na jednej ze skałek we wnętrzu w jaskini.
  11. mrcszyman

    OP-2.1

    Mam tam taki plik. Były wcześniej sytuacje, że ratowałem się spawnerem. W tygodniu, jak wrócę z roboty, zwyczajnie cofnę się z aktualnie rozgrywanej misji, polecę zrobić pierwszą wizytę w martwym mieście i wszystko zaskoczy. edit. Oczywiście plik skryptu wrzuciłem do głównego folderu moda, jak napisałeś. Włączyłem grę, załadowałem zapis, bez efektu. Skasowanie pliku fxgame ltx zwraca komunikat z błędem, gra się nie uruchamia. Spokojnie, zrobię tak jak napisałem, za kilka dni. Dzięki za poświęcony czas.
  12. mrcszyman

    OP-2.1

    Gram bez gamedaty. Goluteńki opek. Stworzyłem foldery gamedata/scripts, wrzuciłem do niego pliczek. Ładuję save, próbuję użyć teleportu i niestety - to samo, Zrobię inaczej. Trochę dnia straciłem, bo grałem od save'a sprzed 3 dni gry. A przecież można było prościej. Cofnę się do save sprzed tej lokacji, ominę aktualne zadanie, wrócę do limańska, zostawię wyposażenie, przerzucę się do martwego miasta. Tam zrobię te trzy zadanka i ucieknę. Dzisiejsza moje granie w opeka już dało mi odpowiedź - gdy wróciłem do normalego świata przejściem na ATP, poszedłem do sejfu oraz plecaka, gdzie zostawiłem sprzęt, m.in teleporty. Sprawdziłem to i voila - gra odblokowała możliwość teleportowania.
  13. mrcszyman

    OP-2.1

    Dzięki za odpowiedź - sprawdziłem poradę, skopiowałem cały folder, wkleiłem gdzie indziej, a z oryginalnego usunąłem wszystkie pliki - nie pomogło nic.
  14. mrcszyman

    OP-2.1

    I ja trafiłem na dziwną ścianę - chciałem skorzystać z teleportu, byle jakiego - czy to do baru/jantaru/kordonu (z wykorzystaniem blasku księżyca), czy z teleportera (za kasę), czy teleportu monolitowców. NIE MOŻNA SIĘ TELEPORTOWAĆ. "Teleportacja tymczasowo niemożliwa z powodu przyczyn technicznych. Proszę spróbować aktywować tę funkcję później." Cofnąłem się w zapisach, próbując szukać przyczyny. Okazało się, że spróbowałem zbadać ścieżkę do martwego miasta, zrobił się zapis i dostałem się do tegoż martwego miasta. Później chciałem jednak zrobić inaczej - cofnąłem się w zapisie, ominąłem nową lokację i robiłem dalej swoje, coś innego. A gdy dziś w rozgrywce chciałem skorzystać z teleportacji, nagle gra mówi NIE. Widocznie skrypty uznały, że jak raz odwiedziłem martwe miasto (a teleporty wtedy będą zablokowane), to pomimo cofnięcia zapisu, to w późniejszej grze nie będę mógł się teleportować. Przecież kufa nie wszedłem dalej w martwe miasto. Na szczęście/nieszczęście odbywało się to około 3 dni czasu gry wstecz. Teoretycznie dużo nie stracę, jak cofnę się w gierce, ale zrobiłem w międzyczasie kilka trudnych rzeczy, m.in. walkę-armagedon z mutantami w jowiszu (tunel/garaż kolejowy), ukryte schowki. Jak o tym pomyślę, że trzeba to jeszcze raz zrobić, to mnie krew zalewa. Weź człowieku teraz przypomnij sobie, co wtedy chciałem robić... Kasowanie zapisu z pamięci nic nie daje. Reinstalacja gry też nic nie daje. Ostrzegam zatem - jak ktoś chce tylko sprawdzić, czym jest martwe miasto i chwilę później cofnąć zapis, będzie miał problemy. Proponuję albo ominąć teleport do martwego miasta, albo iść tam, robić tamtejsze questy, skończyć główną fabułę i dopiero wrócić do normalnych lokacji.
  15. mrcszyman

    OP-2.1

    Mnie wywalało na każdej mapie, gdy miałem maksymalne ustawienia graficzne. Zmniejszyłem tylko jakość tekstur do ustawienia 3/5 (sam środek) i przestało wywalać mnie do pulpitu z logami czy bez nich. Oświetlenie statyczne zamiast dynamicznego awaryjnie też może pomóc. @kondotier Baterie do egzoszkieletów po raz pierwszy możesz kupić u Sacharowa w Jantarze. Czarna energia chyba jest potrzebna tylko dla skat-15m, ewentualnie też nie musi być wymagana, nie pamiętam. Z fenfirem będziesz mieć do czynienia dopiero na Zatonie, ale też nie od razu - po którejś misji będzie komunikat od Sidora. Dimaka czy Aaza, że na składowsk przybyli mieszkańcy. Było to po zdobyciu egzo czarnego doktora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.