Skocz do zawartości

AntiCitizen

Stalker
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana AntiCitizen w dniu 23 Listopada 2022

Użytkownicy przyznają AntiCitizen punkty reputacji!

O AntiCitizen

Informacje o profilu

  • Ruble
    627

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AntiCitizen

Przemytnik

Przemytnik (7/21)

183

Reputacja

  1. OP-2.2 ...tutaj wypadałoby dodać (PL) do w/w zestawienia...mod w końcu doczekał się polonizacji.
  2. AntiCitizen

    OP-2.2

    Tak sobie myślę od czego zależy opcja zapisu w grze, może któryś z hud'ów wpływa na klawisze (ich ustawienia) w menu zapisu? Nie wiem tego z całą pewnością, tylko spekuluję...wiele z wymienionych problemów graczy mnie po prostu nie dotyczy i przecieram oczy ze zdumienia czytając niektóre posty... @Zwinny - też mam ten napis i u mnie nie ma problemów ani z zapisem ani ładowaniem gry: Jeszcze jedno przychodzi mi do głowy - ustawienia językowe w Windowsie. Za każdym razem gdy wychodzę z OP-2.2 mam zmieniony język - raz na ang, raz na ros. @prozmus84 - zobacz czy masz te języki zainstalowane...może uruchom grę wcześniej ustawiając inny język np. ang. albo rosyjski? Zobacz, bo nie mam jak odnieść się do tych problemów nie mając ich u siebie...
  3. AntiCitizen

    OP-2.2

    Tutaj piszą żeby grę uruchamiać z uprawnieniami administratora. Jest to co prawda wątek o OP-2.1, ale u mnie działa zapis przez menu...przypadkowy zestaw znaków wstawiony do nazwy. Zrobiłem mały filmik jak to u mnie wygląda. OP-2.2_savegame.mp4
  4. AntiCitizen

    OP-2.2

    ja instalowałem jak w rekomendacji z pierwszego posta...mogę przerobić polonizację do wersji gamedata.dbzzzz_pl aby był to ostatni plik w dodatkach, generalnie aby nie było czegoś (dodatku) co nadpisze plik polonizacji. @suchyyy1 ale jakich plików, co wypakowujesz? z jakiego moda? Co jeszcze dodajesz do folderu z grą?
  5. AntiCitizen

    OP-2.2

    @suchyyy1 - zainstaluj najpierw bez dodatków, czyli gra + patch + polonizacja i uruchom. Zrób zrzut ekranu lub spis zawartości folderu z grą. Jakie pliki .db masz w folderze z OP-2.2? Jeśli tego nie zrobisz, to będziesz się zastanawiał, gdzie leży błąd?, czyli zastosuj metodę eliminacji ewentualnej przyczyny, czyli zapewne dodatków do gry. Z loga masz: [06.12.22 19:50:48.484] WARNING: CLocatorAPI::check_for_file file not found file d:\op-2.2\gamedata\config\script.ltx in files list (size = 162863) a później: [06.12.22 19:50:48.484] [error]Expression : fatal error [06.12.22 19:50:48.484] [error]Function : CInifile::r_section [06.12.22 19:50:48.484] [error]File : Xr_ini.cpp [06.12.22 19:50:48.484] [error]Line : 397 [06.12.22 19:50:48.484] [error]Description : Can't open section '%s' [06.12.22 19:50:48.484] [error]Arguments : common Możliwe że mod z paczki HD zawiera pliki nadpisujące te z polonizacji...nie wiem bo nie mam tej paczki na dysku. Podaj link do tych dodatków które zainstalowałeś.
  6. AntiCitizen

    OP-2.2

    @vojtas040 - po wyjściu z Pieczary musisz iść do Sidorowicza...od niego zaczyna się cała zabawa, również z wątkiem Kolekcjonera. Napisz jakie masz zadanie w PDA, zrób może screen'a PDA z aktywnymi questami. Ladies and Gentleman, instalując jakiekolwiek modyfikacje do OP-2.2 pamiętajcie, że przeciętna: oraz tracicie wsparcie twórców OP-2.2 w razie jakichkolwiek błędów...to tyle. Twórcy gry mówią o tym, każde modyfikacje do ich gry są pozbawione ich supportu.
  7. AntiCitizen

    OP-2.2

    @suchyyy1 - błąd zaczyna się tutaj i wywala na pulpit: There is no section [list] in script_sound.ltx nie wiem co zawiera ta paczka z teksturami, ale problem dotyczy plików dźwiękowych ewidentnie... Nie wiem jak zainstalowałeś moda, ale podstawowe pliki to te: Te pliki powinny być w folderze z grą. Zobacz czy dobrze zainstalowałeś moda.
  8. AntiCitizen

    OP-2.2

    Wszystko fajnie kolego, ale szkoda że dopiero teraz piszesz że grasz z innymi modami...tak się składa że one nie wszystkie są ze sobą kompatybilne i często korzystają z tych samych plików, a wtedy dochodzi do konfliktu skutkującego błędami... nie wiem co to za folder, bo moja wstawka nie ma 41,2 GB...pewnie w tej paczce jaką pobrałeś jest coś co koliduje z plikami gry. W katalogu OP-2.2\userdata\logs masz plik: xray_Twoja _Nazwa_Użytkownika.log. W nim szukaj wpisów Fatal Error, albo wstaw plik loga do wglądu...
  9. AntiCitizen

    OP-2.2

    1. modyfikujesz plik: system.ltx folder: [gamedata\config] zmieniając (linijki 260 i 261) na: max_weight = 1000 max_ruck = 1050 2. modyfikujesz również plik: actor.ltx w linijkach nr. 18 oraz 179 folder: [gamedata\config\creatures] max_item_mass = 1000 max_walk_weight = 1050 Moje pliki mogą nie działać, ponieważ były wydane przed polonizacją a polonizacja niektóre z nich modyfikuje. Zrób tak jak napisałem i zapisz zmiany. Z mojej paczki potrzebujesz tylko wymienionych plików, inne zmieniają już inne aspekty w grze, do udźwigu potrzebne są te dwa pliki i ewentualnie obejście skryptu imitującego rozdarcie plecaka przy przeciążeniu. Zauważ korelację udźwigów, są sparowane wartości 1000 oraz 1050 - dla obu plików. Chcesz inną wagę - to zmień ją w tych sekcjach, ale zachowaj parowanie: max_weight + max_item_mass oraz max_ruck + max_walk_weight. Edit: jeszcze jedno, żeby modyfikacje działały musisz mieć przerobiony plik fsgame.ltx w katalogu z grą.
  10. AntiCitizen

    OP-2.2

    Rad (dobre słowo prawie jak anty-Rad 😁) jestem z możliwości pomocy przy projekcie wydania polonizacji. Tytaniczną pracę wykonał @metek58 oraz @yellow z kolei @Meta zadbała o sferę logistyczną projektu zbierając pliki z różnych wątków oraz polonizując tekstury. Wszystkim graczom życzę udanej i bezproblemowej gry oraz jak najmniejszej ilości CTD.
  11. @Agrael - nie ma problemu, zrobię kilka zrzutów ekranu z "dobrą pogodą" bez HUD'a.
  12. Mam dobre wieści dla czekających na wydanie polonizacji do OP-2.2, obecnie testuję spakowane archiwum plików polonizacji. Będzie ono nosiło nazwę: gamedata.dbz_pl - aktualny rozmiar to 144 MB (być może umieszczę tam jeszcze kilka tekstur i ten rozmiar ulegnie zwiększeniu). Gra odczytuje spakowane archiwum bez problemu.
  13. @Agrael - można poprzez ukrycie postów manipulować czytelnikiem, raz że nie można odnieść się do danej treści, dwa - jesteś traktowany niepoważnie jako ktoś piszący sam do siebie komentarze, hmm...ja sam ukryłem jeden temat, ale nie pasował do całości, jednak podałem powód i nie robię tego "hurtowo", by kreować wizerunek. Zrobicie jak uważacie za stosowne, ale czytelnik też ma prawo wiedzieć o tym, dlatego napisałem publicznie a nie przez PW. Tych komentarzy usunięto znacznie więcej niż tylko tutaj. W mojej opinii - chcesz usunąć treść - zgłoś to do moderatora, wystarczy jedno PW. 🖍️Edit : Można w ten sposób usunąć wartościową zawartość np. ukrywając przydatny tutorial, albo załącznik usuwający np. błąd, etc., czyli - nie podoba mi się forum, to "strzelę focha" i ukryję graczom zawartość, a co mi tam...niech proszą o wybaczenie. To tylko przykład zastosowania "ukrycia postów". Dzięki za czujność!
  14. Jeśli ktoś będzie czytał zawartość tego tematu, informuję iż użytkownik @qlkin ukrył swoje posty w tym temacie, efektem czego jest moja dyskusja samego z sobą. Cytaty skierowane do w/w forumowicza są tego przykładem. Nie chcę marnować miejsca na załączniki, by stawić tutaj zawartość tych postów w postaci screen'ów. Forumowicze mają prawo wiedzieć o tym fakcie, gdyż pewne wątki są kierowane bezpośrednio do niego. 🖍️Edit : Moderacja zapewne ma tego świadomość (widząc ukrytą treść), że takie działanie to manipulacja odbiorem informacji w oczach czytelnika. Proszę to działanie mieć na uwadze, ponieważ to nie jest jedyny tego typu temat. Podobne działanie - w postaci retuszu postów - prezentował forumowicz o podobnej ksywce - @koolkin, gdzie jego zawartość to głównie puste posty z kropką. Dziękuję za uwagę.
  15. @Duszman - masz tutaj taki poradnik do SDK po rosyjsku: link oraz film do tegoż poradnika: i jeszcze jeden poradnik, który opiera się o działanie w kompilatorze/dekompilatorze pliku all.spawn. Poradnik nr. 2 - tutaj. Czyli w praktyce musisz: zebrać współrzędne miejsca spawnu przedmiotu na danej lokacji. zapisać te współrzędne do pliku. rozpakować plik all.spawn wkleić tam zawartość definiującą radio. Zawartość wklejasz do pliku, na którym chcesz aby było to radio. Każda lokacja ma własny plik alife i way .ltx. Ty musisz działać na wybranym pliku: alife_nazwa_lokacji.ltx., np. zawartość pochodząca z wypakowanego pliku alife_l05_bar.ltx (radio w Barze). Nie przepisujesz jej "słowo w słowo", ponieważ pewne sekcje są unikatowe jak np. "name", "position", "game_vertex_id", "level_vertex_id". Tutaj współrzędne spawnu będą inne, zebrałeś je w pkt. 1 a uzupełniasz w pliku. z pkt. 4. Poniżej masz sekcję radia z Baru (podstawka Stalkera SoC). ponownie po wprowadzonych zmianach pakujesz pliki do postaci scalonego all.spawn W zawartości z pkt. 4 masz wpis: snd = radio_music a to jest ścieżka do skryptu określającego muzykę płynącą z radia, patrz pkt. następny. następnie ustawiasz ścieżkę dźwiękową do radia. Znajdziesz ją w gamedata\script\sound_theme.script. Znajdziesz tam taki wpis: ph_snd_themes["radio_music"] = {"characters_voice\\scenario\\bar\\radio_music\\radio_music_1"} wpis w/w kieruje nas do folderu z muzyką do radia, która możesz podmienić wg. uznania. Pliki dźwiękowe trzeba "zakomentować", to już temat na inny poradnik. Generalnie AI w grze reaguje na dźwięki. NPC reagują stosownie do komentarza pliku dźwiękowego np. agresją, niepokojem albo jest to brak reakcji. Link do przykładowego poradnika o komentowaniu plików .ogg - tutaj. Zobacz ten tutorial o spawnowaniu przedmiotów. Po przeróbce pliku all.spawn - nowa gra jest wymagana. Nic trudnego - dasz dobie radę...kto jak nie ty?, poradnik pisany "przy kawie" przed pracą. Udanego moddingu!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.