Skocz do zawartości

Archeont

Turysta
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Archeont w dniu 5 Marca

Użytkownicy przyznają Archeont punkty reputacji!

O Archeont

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    True Stalker
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    0
  • Frakcja
    Czyste Niebo
  • Broń główna
    Enfield L85A2

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Win 10
  • Procesor
    AMD Ryzen 5 3600
  • Karta graficzna
    GeForce RTX 2070 S
  • Pamięć RAM
    16 GB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Archeont

Turysta

Turysta (2/21)

26

Reputacja

  1. Archeont

    W POTRZASKU

    @vidkunsen moda ogólnie dawno ukończyłem, ale pamiętam, że ja tam byłem przekonany, że wbijam prawidłowy kod, a jakiś skrypt nie chce zatrybić. Prawda była taka, że chyba nie miałem swojego dnia i nie zauważyłem w notce właściwego kodu zaledwie w linijce powyżej Będę jednak pamiętał na przyszłość, żeby zaglądać na takie rozpiski jak Twoja, nigdy nie wiadomo, kiedy się przydadzą, szybciej zajrzeć na taką gotową, niż specjalnie męczyć bułę forumowiczom kolejnym pytaniem. Na razie jednak mam przerwę od stalkerowych modów na rzecz remasterów pierwszych Tomb Raiderów
  2. Archeont

    The Exception

    @LisKot no tak, śpiwór... do tej pory rzadko go używałem w stalkerach i nie pomyślałem, że można go kupić u Sidora, tylko głupi łóżka szukałem. Człowiek uczy się całe życie jak widać. Dzięki za szybką odpowiedź
  3. Dziękuję i również życzę przede wszystkim spokojnych i zdrowych świąt Wielkanocnych
  4. Archeont

    The Exception

    Takie krótkie, szybkie pytanko do tych co ograli moda, może trochę głupie, ale muszę je zadać, bo nie mam innego wyjścia ¯\_(ツ)_/¯ Czy na pierwszej lokacji jest w ogóle jakieś miejsce do spania? XD Idę właśnie zbadać teleport skanerem Sorokina, do tej pory zdążyłem już trochę wypić... znaczy w grze, żeby promieniowanie zlikwidować i tak sobie biegam już z sennością poniżej 20%. Chyba nie umiem grać w tego moda, bo nikt inny widzę, że nie miał z tym problemu
  5. @Marcx Wiadomo, autor modpacka jest właśnie autorem, więc jeżeli chce uniemożliwić naprawy sprzętu przez techników, to jego sprawa, jego widzimisię i ciężko mieć o to do niego pretensje. Niestety dla mnie sprawia to, że za Gammę nie mam w takim razie ochoty się zabierać 🤔 Nie zrozum mnie źle, ale takie gry nie są dla mnie. Oryginalna trylogia była dla mnie idealnie wyważona, Anomaly trochę trudniejsza, ale wciąż okej. Gamma... cóż, wracając do domu po ciężkim dniu w robocie i chcąc trochę się zresetować przy graniu, nie chcę się dodatkowo denerwować przy czymś, z czego powinienem mieć frajdę. Gdybym to lubił, to grałbym w soulslike'i, a szczerze i otwarcie ich nienawidzę (żeby nie być gołosłownym, próbowałem z Sekiro i próbowałem z Elden Ringem, od obu odpadłem, a do drugiego podchodziłem nawet dwa razy). Old Worldem byłem zainteresowany, póki nie zobaczyłem screenów, szkoda, że grafikę i tekstury też upodobnia do klasycznej trylogii. Może spróbuję kiedyś raz jeszcze przejść Anomaly na modpacku Expedition, najwyżej pobawię się trochę z grafiką, by nie była tam taka przesadnie świecąca. I tak bliżej mojemu sercu są po prostu mody stawiające na fabułę. True Stalker był dokładnie tym czego chciałem, konkretna, dobrze napisana fabuła (ok, może z częstotliwością ogłuszania bohatera przesadzili xD), bardziej liniowa rozgrywka, bronie z Gunslingera, ulepszona grafika, czego chcieć więcej?
  6. Przyznam szczerze, że nie spodziewałem się tak szczegółowej kontrodpowiedzi Może faktem jest, że wyolbrzymiam wszystko, tym bardziej, że jeszcze się za tą Gammę nawet nie zabrałem. Ale no też niektóre niepochlebnie o niej opinie nie mogły wziąć się znikąd. "Swoje umiejętności podnosisz czytając instrukcje , które albo znajdziesz albo kupisz." - c z y t a ł em (tak tak, wiem...), że niektórzy mając na liczniku naprawdę sporo godzin w Gammie znaleźli tyle instrukcji i przepisów, co kot napłakał. Mam obawy, że z moim fartem też mogłoby się to przytrafić. Preferowałbym mimo wszystko, by móc grać nie bawiąc się w samodzielne naprawy broni element po elemencie, tylko po prostu idąc do technika i dać mu broń do naprawy. Ewentualnie będąc w podróży samemu naprawić nieznacznie np. broń ze znalezionych elementów, ale tylko tak na przeczekanie do porządnej naprawy u technika, tak właśnie robiłem ogrywając modpacka Anomaly Custom. Poprawiłeś mnie co do kupna broni, jeżeli faktycznie można W OGÓLE kupować broń od handlarzy, to bardzo dobrze. Nie oczekiwałem, że już na samym początku można kupić najlepsze wyposażenie, w końcu tak było też w standardowej Anomaly, czyż nie? Bardziej się obawiałem, że jeśli w końcu będę chciał sprzedać jakiś karabin i wymienić go na lepszy, to zwyczajnie nie będę mógł kupić nowego i musiałbym chodzić i szukać, aż jakimś cudem gdzieś tam w którymś miejscu trafię na lepszy i potem se go jakoś połatam. Co do zbieractwa, widzę, że grasz ze zwiększonym udźwigiem. Rodzi się więc pytanie, jak to wszystko wygląda w praktyce, jeżeli ktoś gra ze standardowym udźwigiem, a zwiększa go jedynie artefaktami, co zwykle robię ja 🤔 Nie chcę, by moja postać potrafiła podnieść 800 kg, bo to już immersji trochę przeczy. A grając bez zwiększonego udźwigu naprawy broni byłyby trudne, bo części do broni chyba też swoje ważą, prawda?
  7. @Marcx Ciężko mi to trochę wytłumaczyć. Gamma, z tego co się o niej naczytałem, kładzie baaaardzo duży nacisk na aspekty survivalowe, crafting, naprawy... jest dla mnie raczej zbyt hardcorowa. Uwielbiam zbieractwo i zarządzanie ekwipunkiem, lootuję każde zwłoki bandyty i latam za artefaktami, ale nie chcę żeby to wszystko było takie jeszcze "bardziej"... nie uśmiecha mi się ganiać za każdym jednym elementem pancerza, żeby go naprawiać, wolę po prostu iść do technika, żeby szybko mi go ogarnął za zebrany przeze mnie hajs Podobnie z artefaktami, chcę mieć artefakt dający mocną ochronę psioniczną i wolę by było tak jak w klasycznych stalkerach, idę do anomalii, tu go nie ma, idę do następnej i o, tutaj jest. W Gammie natomiast, z tego co czytałem, to wygląda to w ten sposób, że artefakty trzeba składać do kupy chodząc i szukając poszczególnych elementów, to też nie dla mnie XD Nie można też ponoć normalnie kupić broni i pancerzy u handlarzy, trzeba koniecznie naprawiać to co się znalazło. Biorąc pod uwagę, że crafting w Gammie jest rozbudowany, że przed zagraniem najlepiej oglądać jakieś godzinne poradniki na YT, jak to wszystko funkcjonuje, to niee... ja po prostu wolę usiąść i grać. Wcześniej wypowiadałem się na temat modpacka Anomaly Custom, jego założeniem było upiększenie gry w każdy możliwy sposób ale bez robienia jej jeszcze bardziej hardcorowej. Niestety ciągłe wyloty z gry i bugi zmusiły mnie do jej porzucenia. Tak naprawdę na ten moment nie ma takiego typowego modpacka "dla mnie". Gamma zbyt hardcorowa, EFP raczej też. Expedition niby też skupia się na zwiększeniu immersywności bez ingerowania w samą rozgrywkę, ale nie podoba mi się w niej grafika, jest strasznie sztuczna. Teoretycznie najlepszą dla mnie opcją byłoby odpalenie standardowej Anomaly i samodzielne nafaszerowanie jej tymi modami jakimi chcę, ale zwyczajnie nie mam na to czasu.
  8. Archeont

    Anomaly Custom

    @Szczepan9205 dzięki za odpowiedź, fixy mnie już raczej nie poratują, bo wywaliłem Customa z dysku xD Szkoda mi to było wszystko porzucać, ale nie było innego wyjścia. Wyniosłem jednak dużo wiedzy z dotychczasowego grania, więc może łatwiej mi będzie grać w Anomaly w przyszłości, także tym samym bardzo Ci dziękuję za spolszczenie Na razie mam dosyć Anomaly w ogóle, może kiedyś zabiorę się za Gammę, choć na nią to chyba będę musiał wziąć urlop
  9. Archeont

    Anomaly Custom

    Ok, myślałem, że dam radę "ukończyć" Anomaly (czyli skończyć główny wątek fabularny i wykonać po drodze trochę poboczniaków i poeksplorować Zonę) na tym modpacku, ale nawet moja cierpliwość ma swoje granice. Przez długi czas miałem dość bezproblemową rozgrywkę, czasami gra lubiła wywalać do pulpitu podczas szybkiej podróży, czasami podczas wczytywania zapisu, ale nie zdarzało się to jakoś mocno często. Wyloty były też tuż przed rozpoczęciem emisji, na to poradził sposób, który znalazłem na Reddicie, gdyby ktoś był zainteresowany ogrywaniem tego modpacka (choć odradzam), mogę go opisać. Problem, który przelał czarę goryczy pojawił się podczas wizyty w Czerwonym Lesie, choć nie wiem, czy sama lokacja ma coś z tym wspólnego, może to przypadek. Mianowicie po jakimś czasie rozgrywki, zapisywałem i wyłączałem grę, potem wracałem i przy próbie otworzenia plecaka, animacja się nie włączała i nie można było zrobić nic poza poruszaniem się, nawet wyjąć broni. Wczytanie zapisu od nowa powodowało wylot, pomogło dopiero wczytanie któregoś z kilku wcześniejszych zapisów. Coś triggeruje tego buga i nie mogę kompletnie rozgryźć, co to jest. Wyłączenie całkowicie animacji użycia przedmiotów niby naprawia błąd, ale według mnie nie ma gwarancji, czy ten bug nie poskutkuje kolejnymi crashami w późniejszych etapach rozgrywki, także rezygnuję. Szkoda, bo założenie modpacka samo w sobie jest czymś dla mnie - uczynienie rozgrywki bardziej immersywną poprzez piękną grafikę, animacje, paczki ładnie wykonanych broni, ale też bez utrudniania i komplikowania rozgrywki, co robi np. G.A.M.M.A. No ale z tego co czytałem na ap-pro.ru, autor modpacka nie kwapi się już do naprawy błędów, jakby słuch po nim zaginął.
  10. Cześć @AKOZI115 Nie grałem póki co w GAMMĘ, choć sam się zastanawiałem, czy jest możliwość wywalenia tego systemu. Znalazłem na Reddicie wątek, gdzie jeden z użytkowników napisał, że wyłączył ten system "odklikując" w Mod Organizerze addony "184- Body Health System - Grokitach" oraz "G.A.M.M.A. Minimalist HUD" (ten drugi to po to, żeby pasku stanu zdrowia kończyn nie było widać, no bo po co, skoro system obrażeń kończyn jest wyłączony xD). Potem wystarczyło wrzucić dowolny inny HUD lub grać na standardowym HUDzie z Anomaly (standardowy powinien, wydaje mi się, załączyć się automatycznie po wyłączeniu HUDu z GAMMY). Sprawdź czy taki sposób zadziała. Będę wdzięczny za odpowiedź zwrotną, bo sam myślałem nad GAMMĄ, choć przeraża mnie jej stopień skomplikowania gry
  11. Archeont

    Anomaly Custom

    Cześć Wam, Gram obecnie w tego Customa, wybierałem profil "HD, no BHS", nie chcę sobie dodatkowo utrudniać gry tymi obrażeniami kończyn. Czy jest gdzieś możliwość, by w HUDzie było widać, że jestem ranny i muszę użyć bandaży oraz, by było widać ile mi zostało amunicji w magazynku? Te dwie informacje mi się nie wyświetlają, reszta (napromieniowanie organizmu, głód, pragnienie) jest. Wcześniej omyłkowo odpaliłem profil "HD, BHS", tam był HUD z GAMMY i wszystko było, ale tutaj się trochę cykam bawić z zaznaczaniem i odznaczaniem addonów w Mod Organizerze, wcześniej w jakimś modpacku tak robiłem i zepsułem sobie zapis mając już 10-15h przegrane...
  12. Archeont

    True Stalker

    @Szczepan9205 Moda właśnie ukończyłem, po Twojej prośbie zdążyłem wyłapać jeszcze Wusłycza i faktycznie tam też "Ł" nie wyświetlało się poprawnie. Poza cutscenkami (dialogi, czy podczas wyświetlania imion stalkerów po nakierowaniu na nich kamery) wszystko było ok. Mod swoją drogą epicki. Może za wcześnie, aby o tym mówić, bo fanem Stalkera jestem zaledwie od roku (ominąłem oryginalną trylogię na premierę) i nie przeszedłem jeszcze zbyt wielu modów, ale jestem prawie pewien, że True Stalker pozostanie moim ulubionym modem przez dłuższy czas A tu taki easter egg dla fanów Wieśka znaleziony na jednej ze ścian w Nowoszepełyczi;
  13. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, zdrówka i jeszcze raz pieniędzy!
  14. Archeont

    True Stalker

    @Szczepan9205 Hmm, to chyba coś sobie ubzdurałem i jak zobaczyłem, że pojawiła się w temacie łatka na te znaki, to że pomoże również na wcześniej zaczętą grę. No nic, przyda się na przyszłość, na pewno kiedyś do TSa wrócę i to nie raz @Agrael Dzięki za odpowiedź!
  15. Archeont

    True Stalker

    Aaa czaję, czyli po prostu rozwiązaniem jest awans Nie wziąłem pod uwagę limitów nowych użytkowników z krótkim stażem, odwykłem na prawie 10 lat od regularnego bywania na jakimkolwiek forum. Dzięki za odpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.