Skocz do zawartości

DaimeneX

Weteran
  • Postów

    315
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana DaimeneX w dniu 9 Maja 2020

Użytkownicy przyznają DaimeneX punkty reputacji!

O DaimeneX

  • Urodziny 12/31/1997

Metody kontaktu

  • Steam ID
    DaimeneX

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    Anomaly, GAMMA
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    3293
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Automat Nikonowa (AN-94)

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 11 Pro
  • Procesor
    Ryzen 5 3600X
  • Karta graficzna
    NVIDIA RTX 3050
  • Pamięć RAM
    16GB DDR4

Ostatnie wizyty

2118 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DaimeneX

Przewodnik

Przewodnik (8/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji
  • Odznaka za przetłumaczenie 2-10 modyfikacji

Najnowsze odznaki

162

Reputacja

  1. Czy do Open Bety będzie zaadaptowane spolszczenie z OLR 2.5 (o ile nie ma dramatycznych różnic), czy raczej będziecie czekać na Full Release? 😉
  2. Kurde, zapomniałem jaki klimat miał Cień Czarnobyla bez modów. ^^ Paczka broni go aż tak nadto nie zmienia, a jak się przyjemnie z tych broni korzysta. Co prawda, granaty co wybuchają w momencie uderzenia o powierzchnię napluły mi krwi w podziemiach (więcej samobójstw niż faktycznych zabić 😂) Nagrałem mały gameplayek z ratowania Żwawego w Kordonie: A później nocą udało mi się wkraść na teren instytutu w Agropromie. Co prawda, wybrałem okrężną drogę, bo wiem jak to jest z skradaniem w głównie "Waniliowym" stalkerze. Udało mi się cudem wykraść dokumenty bez włączania alarmu, nawet gdy paru trepów ubiłem strzałami w głowę w budynku, a ucieczka to już się nie martwiłem czy włączą alarm czy nie. 😆 Update: Na stronie AP-PRO znajduję się łatka z dnia 11 Stycznia. Naprawia wylot na arenie i parę innych błędów. Wyłącza również nogi, bo powodowały spadki płynności.
  3. Deweloperzy oficjalnie ogłosili, że to już koniec prac nad Anomaly 1.5 Dziś o 16:16 Tronex napisał na kanale update-feedback, że dość już zobaczył, oraz że kanał zostanie zdjęty po oficjalnym wydaniu moda. Kanał został również zamknięty (nie da się w nim postować).
  4. Przychodzę z wieściami. Prace nad fanowskim silnikiem 64 bitowym wciąż trwają i mają się bardzo dobrze. Autor uważa, że po optymalizacji jeszcze paru rzeczy będzie można spodziewać się wersji beta koło świąt Bożego Narodzenia. Autor modyfikacji napisał również, że przenosi shadery z Anomaly by "wyostrzyć" obraz. Mod w bazowej formie będzie zawierał: Silnik 64bit, Atmosfear 3, zoptymalizowany AN4.04 (z informacji wyczytanych zakładam, że będą również alternatywne tekstury jak w podstawowym modzie, czyli Misery, Dead, Spring, etc.) Jako dodatkowe elementy, które będzie można doinstalować autor dorzuci tekstury 2K, HD NPC i przeniesione poziomy Zaton, Yantar i Prypeć z moda Anomaly. Autor silnika również znalazł sposób na przywrócenie interfejsu na poziomie trudności Mistrz. A teraz garść screenów. (2 w rozdzielczości 1440p, 2 w rozdzielczości 4k)
  5. Jak ktoś będzie miał wyloty z powodu braku pamięci z paczką GUNSLINGER to powiem, że jakiś śmiałek na Discordzie Gunslingera pracuje aktualnie nad silnikiem 64bitowym do moda. Możliwe, że będzie w pełni kompatybilny z tą paczką jak będzie gotowy, na razie to taki projekt WIP i stale są nad nim czynione prace. Autor pokazywał zdjęcia z gry więc można było zobaczyć Zew Prypeci i autor zapewnia, że wiele rzeczy będzie zoptymalizowane
  6. No powiem tak. Kawał solidnej roboty odwalili robiąc ten repack GUNSLINGER + SGM 2.2 Wygląda na to jednak, że wykorzystuje on ostatnią wersję tej paczki broni więc jak ktoś jeszcze ma na dysku moje spolszczenie (Prosiłbym o udostępnienie bo po reinstalacji Windows 10 przepadły mi pliki, gapa ze mnie w pośpiechu zapomniałem zrobić kopii) to niech nie myśli, że zadziała z tym repackiem. A teraz moja relacja, jak na razie dopiero liznąłem wstęp i akcję w wiosce kotów. Po załadowaniu translacji angielskiej SGM 2.2 i angielskiej translacji GUNSLINGER do repacka powitało mnie ładne menu w języku angielskim. Translacje działają od razu bez potrzeby adaptacji, jeśli chodzi o same pliki tekstowe Można wrzucić te tłumaczenia w obojętnej kolejności, ale dla 100% pewności polecam zachować localization.ltx z SGM 2.2 Poniżej parę screenów. Na samym dole dwa screeny do porównania, bo autor repacka się postarał i dodał parę dodatków, które w żaden sposób nie biją się z translacją. W akcji tam można zobaczyć dwa większe dodatki, czyli nowa pogoda na bazie moda CGIM oraz adaptacja map z Anomalii. Główną różnicą będzie roślinność z tego co widzę. Jeśli chodzi o performance, to chodzi jak typowy SGM 2.2 według mnie. Klatki są w miarę płynne, ale nie ma mowy o stabilnych 60 FPS'ach. Prędzej 40-50. Gdyby Gunslinger był robiony na bazie 64 bitowego silnika to sytuacja pewnie była by lepsza, no ale cóż, mówi się trudno. Dla chętnych wrzucam angielskie tłumaczenie najnowszej wersji GUNSLINGER z Discorda fanów tego moda, oraz oficjalne tłumaczenie angielskie SGM 2.2 https://cdn.discordapp.com/attachments/662606258250973203/709756083392217129/Gunslinger_09.05.2020_Translation_English_v1.1.zip http://www.mediafire.com/file/adr6xhy7ctkj912/2.2_English__trans.7z/file Jak powyżej. Kolejność instalacji w sumie obojętna, ale zachować localization.ltx z SGM 2.2 Update: Z góry uprzedzam, że nie jestem pewny, czy instalując obie translacje mod będzie w pełni przetłumaczony na angielski. Jest szansa, że wystąpią brakujące teksty. Od razu mówię, że za żadne z tłumaczeń nie odpowiadam i nie będę łatał błędów.
  7. Po dłuższym przemyśleniu sprawy postanowiłem odpuścić tłumaczenie wersji beta moda. Był to ciekawy pomysł, tłumaczyć GUNSLINGER na bieżąco, ale nie przewidziałem komplikacji jakie mogą wyniknąć z nawet najmniejszej zmiany struktury moda. Ze względu na to bardziej opłacalne (przynajmniej według mnie) będzie poczekanie na wydanie wersji 1.0, czyli wersji w której STRIFER już doda wszystkie planowane bronie i funkcje.
  8. Uznałem, że ta informacja jest na tyle ważna, że powinienem ją wstawić jako nowy post. Strifer najwyraźniej zrobił dużo zmian w strukturze moda. Dużo plików z spolszczenia jest już "nieważna". Część plików istnieje, druga część nie. Nie wiem ile dokładnie będę musiał tłumaczyć od zera. Opisy i nazwy broni zostały poprzenoszone do innych plików, to samo tyczy się leków i pożywienia najwyraźniej. Krótko mówiąc, aktualnie spolszczenie nie działa i zakładam, że zajmie mi trochę poskładanie tego z powrotem w całość. Update: Po sprawdzeniu jak wszystko wygląda w grze, wygląda na to, że Strifer pozmieniał bardzo dużo. Wszystkie przedmioty są bez tekstu, a pliki, które tłumaczyłem wcześniej w większości są już niepotrzebne. Moda trzeba tłumaczyć od zera praktycznie.
  9. Dzisiejszego dnia na kanał Strifera został wrzucony filmik prezentujący nową broń i jej animacje, PP-19 Bizon. Update: Fakt, że filmik został wrzucony tak późno sprawił, że nie sprawdziłem wszystkiego. Wygląda na to, że Bizon już jest dostępny do pobrania. Updater nie działa, trzeba pobrać nowy installer. https://drive.google.com/file/d/13oBLySP6qN_DRSfWLhPjfYU1wI059eU9/view https://yadi.sk/d/fihYtB0WF21ZWQ http://www.mediafire.com/file/h3a9h4nojvwtlly/gunslinger_installer_090520.zip/file Spolszczenie postaram się zaktualizować jutro, o ile nie napotkam poważniejszych zmian. Changelog: - Dodano PP-19 Bizon - Ulepszenia Fort-17 - Ulepszenia Fort-12 - Ulepszenia SR1MP - Ulepszenia TT - Ulepszenia do hełmów, które pozwalają zainstalować latarkę czołową. - Lepsze dźwięki strzałów. - Nowy efekt "pragnienia" - Poprawki do glock-17 Jeśli te "Ulepszenia" do pistoletów, to to co mi się wydaje, to będę miał przynajmniej kilka nowych plików do spolszczenia i sprawdzenia
  10. Pojawiła się nowa aktualizacja, która podmienia wszystkie modele rąk na wersje o wyższej jakości. Wchodzimy do folderu z modem i włączamy CheckUpdates.exe i zaznaczamy opcję z rękami by zaaplikować. Wygląda na to, że nowe modele rąk mają jednego buga. Egzoszkielet nie ma tekstury. Poza tym nic nowego nie dodano. Polonizacja wciąż aktualna.
  11. Szybki zapis w zmodowanym Cieniu to proszenie się o kłopoty. Już nawet podczas instalacji moda w instalatorze mówią, by nie używać szybkich zapisów bo mogą spowodować korupcję zapisów i zmusić gracza do rozpoczynania od zera. Polecam raczej używać twardych zapisów. Tak długo się ich raczej nie robi.
  12. Wygląda jakby bind_stalker chciał się powołać na Atmosfear 3, ale nie mógł. Coś poinstalował do GUNSLINGER'a poza moim spolszczeniem? Oskryptowanie się pozmieniało tu i ówdzie więc stare patche na mody nie będą działały.
  13. GUNSLINGER został zaktualizowany do nowej wersji dwie godziny temu. https://vk.com/topic-81360630_41002140 https://yadi.sk/d/1mNsIyHtOrVX-g https://www.mediafire.com/file/4uqddanfog3kyuo/gunslinger_installer_070220.zip/file Wymagany re-install gry. Spolszczenie już dorobione do plików, które się zmieniły lub zostały dodane i można pobrać z głównego linka. Niby poprawił opis ulepszenia abakana (bagnet na broni) ale nie wpływało to na moje tłumaczenie więc je zostawiłem. Z nowości: Nowe ręce dla kombinezonu SEVA. Możliwość wyłączenia celowników 3D. Samobójstwo granatem F1. Ulepszony efekt noktowizji, teraz widać nieco lepiej. Celownik laserowy może być zainstalowany już po oddaniu Azotowi narzędzi zaawansowanych, nie trzeba już biec do Prypeci po narzędzia kalibracyjne. Nieco poprawek interfejsu. Poprawiono dużo błędów.
  14. W modzie jest latarka czołowa (Domyślnie "L"), latarka taktyczna (na broni, domyślnie "8") oraz zwykła latarka do okienka detektora (domyślnie "O") Hełmy, które posiadają latarkę czołową to wyłącznie hełmy z dostępnym ulepszeniem na noktowizję. Do broni trzeba zainstalować latarkę taktyczną u mechaników. Wymagane jest odblokowanie 2giego poziomu ulepszeń.
  15. Takich cudów to ja jeszcze nie uświadczyłem. Dodam do plików spolszczenia localization.ltx Tak na wszelki. W teorii to spolszczenie jest tylko wymagane, by uzupełnić podstawowe spolszczenie gry (oryginalne, pudełkowe). Wrzucę również poprawiony plik ulepszeń AK-74 i AS VAL, który z jakiegoś powodu pomimo naprawienia, i tak znowu się zepsuł w jakiś sposób, a w drugim dodana linijka znikła. Podejrzewam, że poprawione pliki przez omyłkę zamieniłem starymi podczas przywracania gamedat, podczas testów. Spolszczenie można pobierać od nowa i podmienić gamedatę, zamieniając wszystko. A tak poza tym, wrzucam mój autorski mod do GUNSLINGERA, który poprawia trochę interfejs PDA. Się namęczyłem, ale koniec końców, fajnie to wyszło Stary interfejs PDA ^ VS nowy v PDA_Adjustments.7z
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.