Jump to content

DaimeneX

Weteran
  • Content Count

    309
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

DaimeneX last won the day on May 9

DaimeneX had the most liked content!

Community Reputation

124 Przyjacielski

About DaimeneX

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/31/1997

Contact Methods

  • Steam id
    DaimeneX
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    1431
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 3.20GHz (OC)
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Automat Nikonowa (AN-94)
  • RAM
    12GB
  • Karta graficzna
    NVidia GTX 1050 TI 4GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

1609 profile views
  1. Po dłuższym przemyśleniu sprawy postanowiłem odpuścić tłumaczenie wersji beta moda. Był to ciekawy pomysł, tłumaczyć GUNSLINGER na bieżąco, ale nie przewidziałem komplikacji jakie mogą wyniknąć z nawet najmniejszej zmiany struktury moda. Ze względu na to bardziej opłacalne (przynajmniej według mnie) będzie poczekanie na wydanie wersji 1.0, czyli wersji w której STRIFER już doda wszystkie planowane bronie i funkcje.
  2. Uznałem, że ta informacja jest na tyle ważna, że powinienem ją wstawić jako nowy post. Strifer najwyraźniej zrobił dużo zmian w strukturze moda. Dużo plików z spolszczenia jest już "nieważna". Część plików istnieje, druga część nie. Nie wiem ile dokładnie będę musiał tłumaczyć od zera. Opisy i nazwy broni zostały poprzenoszone do innych plików, to samo tyczy się leków i pożywienia najwyraźniej. Krótko mówiąc, aktualnie spolszczenie nie działa i zakładam, że zajmie mi trochę poskładanie tego z powrotem w całość. Update: Po sprawdzeniu jak wszystko wygląda w grze, wygląda na to, że Strifer pozmieniał bardzo dużo. Wszystkie przedmioty są bez tekstu, a pliki, które tłumaczyłem wcześniej w większości są już niepotrzebne. Moda trzeba tłumaczyć od zera praktycznie.
  3. Dzisiejszego dnia na kanał Strifera został wrzucony filmik prezentujący nową broń i jej animacje, PP-19 Bizon. Update: Fakt, że filmik został wrzucony tak późno sprawił, że nie sprawdziłem wszystkiego. Wygląda na to, że Bizon już jest dostępny do pobrania. Updater nie działa, trzeba pobrać nowy installer. https://drive.google.com/file/d/13oBLySP6qN_DRSfWLhPjfYU1wI059eU9/view https://yadi.sk/d/fihYtB0WF21ZWQ http://www.mediafire.com/file/h3a9h4nojvwtlly/gunslinger_installer_090520.zip/file Spolszczenie postaram się zaktualizować jutro, o ile nie napotkam poważniejszych zmian. Changelog: - Dodano PP-19 Bizon - Ulepszenia Fort-17 - Ulepszenia Fort-12 - Ulepszenia SR1MP - Ulepszenia TT - Ulepszenia do hełmów, które pozwalają zainstalować latarkę czołową. - Lepsze dźwięki strzałów. - Nowy efekt "pragnienia" - Poprawki do glock-17 Jeśli te "Ulepszenia" do pistoletów, to to co mi się wydaje, to będę miał przynajmniej kilka nowych plików do spolszczenia i sprawdzenia
  4. Pojawiła się nowa aktualizacja, która podmienia wszystkie modele rąk na wersje o wyższej jakości. Wchodzimy do folderu z modem i włączamy CheckUpdates.exe i zaznaczamy opcję z rękami by zaaplikować. Wygląda na to, że nowe modele rąk mają jednego buga. Egzoszkielet nie ma tekstury. Poza tym nic nowego nie dodano. Polonizacja wciąż aktualna.
  5. Szybki zapis w zmodowanym Cieniu to proszenie się o kłopoty. Już nawet podczas instalacji moda w instalatorze mówią, by nie używać szybkich zapisów bo mogą spowodować korupcję zapisów i zmusić gracza do rozpoczynania od zera. Polecam raczej używać twardych zapisów. Tak długo się ich raczej nie robi.
  6. Wygląda jakby bind_stalker chciał się powołać na Atmosfear 3, ale nie mógł. Coś poinstalował do GUNSLINGER'a poza moim spolszczeniem? Oskryptowanie się pozmieniało tu i ówdzie więc stare patche na mody nie będą działały.
  7. GUNSLINGER został zaktualizowany do nowej wersji dwie godziny temu. https://vk.com/topic-81360630_41002140 https://yadi.sk/d/1mNsIyHtOrVX-g https://www.mediafire.com/file/4uqddanfog3kyuo/gunslinger_installer_070220.zip/file Wymagany re-install gry. Spolszczenie już dorobione do plików, które się zmieniły lub zostały dodane i można pobrać z głównego linka. Niby poprawił opis ulepszenia abakana (bagnet na broni) ale nie wpływało to na moje tłumaczenie więc je zostawiłem. Z nowości: Nowe ręce dla kombinezonu SEVA. Możliwość wyłączenia celowników 3D. Samobójstwo granatem F1. Ulepszony efekt noktowizji, teraz widać nieco lepiej. Celownik laserowy może być zainstalowany już po oddaniu Azotowi narzędzi zaawansowanych, nie trzeba już biec do Prypeci po narzędzia kalibracyjne. Nieco poprawek interfejsu. Poprawiono dużo błędów.
  8. W modzie jest latarka czołowa (Domyślnie "L"), latarka taktyczna (na broni, domyślnie "8") oraz zwykła latarka do okienka detektora (domyślnie "O") Hełmy, które posiadają latarkę czołową to wyłącznie hełmy z dostępnym ulepszeniem na noktowizję. Do broni trzeba zainstalować latarkę taktyczną u mechaników. Wymagane jest odblokowanie 2giego poziomu ulepszeń.
  9. Takich cudów to ja jeszcze nie uświadczyłem. Dodam do plików spolszczenia localization.ltx Tak na wszelki. W teorii to spolszczenie jest tylko wymagane, by uzupełnić podstawowe spolszczenie gry (oryginalne, pudełkowe). Wrzucę również poprawiony plik ulepszeń AK-74 i AS VAL, który z jakiegoś powodu pomimo naprawienia, i tak znowu się zepsuł w jakiś sposób, a w drugim dodana linijka znikła. Podejrzewam, że poprawione pliki przez omyłkę zamieniłem starymi podczas przywracania gamedat, podczas testów. Spolszczenie można pobierać od nowa i podmienić gamedatę, zamieniając wszystko. A tak poza tym, wrzucam mój autorski mod do GUNSLINGERA, który poprawia trochę interfejs PDA. Się namęczyłem, ale koniec końców, fajnie to wyszło Stary interfejs PDA ^ VS nowy v PDA_Adjustments.7z
  10. Mini Hot-Fix do spolszczenia GUNSLINGER, już dostępny w oficjalnym pliku (należy pobrać od nowa. Wystarczy wrzucić na gamedatę i podmienić pliki.) Dokładnie, dodałem opis "st_up_resp_b1_torch_descr". Teraz ulepszenia noktowizji będą pokazywały opis, z dorzuconym tekstem o wbudowanej w hełm latarce czołowej.
  11. W następnej aktualizacji GUNSLINGER możemy się spodziewać nowych modeli rąk, które zastąpią klasyczne modele podczas noszenia kombinezonu SEVA. Twórca zaadaptował nowy model rąk pod swój szkielet. Natomiast na Discordzie dotyczącym GUNSLINGER'a wrzucono zdjęcie WIP dotyczące karabinu GROZA. Nie jestem pewny, czy nie było już wcześniej wrzucone w internet, ale chyba warto o tym wspomnieć Oraz mała notka dla osób, które mają problem z PDA. Jeśli obraz jest nieczytelny bądź niewyraźny, zaleca się wyłączenie opcji antyaliasingu. Ponoć to pomaga, chociaż sam nie miałem problemów wcześniej. To by było na tyle
  12. Dla osób, które korzystają z Atmosfear 3. Pliczek zrobiony przeze mnie Dzięki niemu podczas emisji urządzenia elektroniczne (głównie PDA, lasery, niektóre latarki oraz noktowizor) będą szwankować, by podczas nadejścia fali całkiem się wyłączyć. Dokładne zmiany to dodanie kodu level.electronics_break() do każdego następnego stadium emisji, zaczynając od momentu uruchomienia syren i podania ostrzeżenia. Po emisji (gdy NPC powiadamia o zakończeniu emisji) level.electronics_reset() powoduje restart i przywrócenie funkcjonalności urządzeń elektronicznych. https://imgur.com/a/TBfFOtp/ surge_manager.script
  13. @TheSoldy Po pierwsze upewnijmy się, że zainstalowałeś GUNSLINGER'a poprawnie. Instaluje się go w osobnym folderze (pierwsza ścieżka instalatora) a następnie podajesz ścieżkę do zainstalowanego Zewu Prypeci. Spolszczenie wrzucasz do folderu z GUNSLINGER'em.
  14. Goły Zew z wieloma usprawnieniami.
  15. No biorąc pod uwagę co się dzieje z rękami, gdy próbujemy je wrzucić na stare animacje. Tak powiem, GUNSLINGER jest taką anomalią na dzisiejsze czasy. Wszyscy na niego czekali, bo da wielkie możliwości deweloperom modów, a tu lipa, bo w dzisiejszych czasach mamy już takie mody, które przewyższają GUNSLINGER'a pod wieloma względami. Tak z innej beczki, ktoś był na tyle wariatem, że zmergował MISERY 2.2.1 z GUNSLINGER'em.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity