Jump to content

DaimeneX

Weteran
  • Content Count

    286
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DaimeneX last won the day on July 13 2014

DaimeneX had the most liked content!

Community Reputation

63 Przyjacielski

About DaimeneX

  • Rank
    Twardziel
  • Birthday 12/31/1997

Contact Methods

  • Steam id
    DaimeneX
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    1427
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 3.20GHz (OC)
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Automat Nikonowa (AN-94)
  • RAM
    12GB
  • Karta graficzna
    NVidia GTX 1050 TI 4GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

1404 profile views
  1. Dobra, mogę od razu potwierdzić, że wersja 2.10R z nowym silnikiem nie działa z spolszczeniem. Wywala błąd o duplikacie wpn_vintorez. Ale po ograniu trochę po angielsku (chociaż są brakujące teksty! ale co ważniejsze jest po angielsku) mogę potwierdzić że gra działa dużo lepiej na nowej wersji silnika niż na normalnym. Zdecydowanie dobrze grze robi 64bit i brak ograniczenia do 4GB RAM'u. Wcześniej jak próbowałem grę ograć po polsku to musiałem męczyć się z ustawieniami by mi co najmniej lekko ścinało podczas chodzenia na kordonie. Teraz mam stabilnie 60 klatek ^^. Może opłacało by się dostosować spolszczenie do tej wersji gry by nowi gracze mogli ograć moda w jak najstabilniejszej wersji jak to możliwe?
  2. W sumie to pytałem tylko dlatego, bo najnowsza wersja spolszczenia w pobieralni jest po tym poście (spolszczenie jest z Grudnia, z 3 miesiące różnicy) i pisze że wymaga wersji 2.10.
  3. Witam. Mam pytanie co do spolszczenia OGSE. Otóż na stronie moda na Moddb pojawiła się nowa wersja silnika, wersja 64 bitowa, "dużo stabilniejsza" etc. https://www.moddb.com/mods/old-good-stalker-evolution/downloads/ogse-0693-ogsr-x64-10007-engine-update W opisie pisze, że wymaga wersji gry 2.10R. Chciałbym tylko zapytać, czy myślicie że spolszczenie będzie działać czy raczej nie?
  4. @kondotier Dobra! Udało mi się wyłączyć emiter. Dzięki!
  5. Mam problem na Jantarze. Mianowicie, zdobyłem Pis-Blocker (po oddaniu śrubówki, Arta i 2 prototypów oraz zrobieniu pomiarów) Doktorek mi karze iść do głównego kompleksu i wyłączyć psi-emiter, a tu zonk, nie wiem dlaczego, ale nawet podążając za poradnikiem ginę jak mucha z powodu psi-promieniowania. Wie ktoś co jest grane?
  6. Mnie te paskudy zabiły kilkanaście razy, a nawet 3 granaty F1 nie załatwiły ich. Zresztą. 3 kontrolery bijące pasywnym atakiem który zjada 1/4 paska zdrowia mentalnego i zabijają cię w niecałą minutę to nic fajnego. Tak... Zdecydowanie brakowało mi ochrony przed atakami telepatycznymi..
  7. Po kilku dniach grania w 1.4007 mogę powiedzieć kilka rzeczy. Bugi są, ale nie liczne. Gra stabilna, nie wywala, a jak wywala to rzadko. Jakość się zdecydowanie poprawiła, FPSy zdecydowanie stabilniejsze niż w poprzednich wydaniach. Prowadzenie pierwszego auta zdobytego w Dolinie Mroku jest bardzo dobre. Pojazd ten stał się moim jedynym środkiem transportu. Udało mi się przejechać z Kordonu, przez Wysypisko do Baru, a po tym z Baru do okolic Prypeci (nowy Bar) Oczywiście, wady też i się znajdą. Respawn mutantów jest zbyt szybki. Już 3 kontrolery w dziczy zabiłem, a raczej, mutanty zabiły dla mnie. Widzenie Snorków i Chomików kopiących i obgryzających kostki Kontrolera jest śmieszne. Inny moment był w lokacji Yantar. Miałem pobrać pomiary z emitera psionicznego. Nie wiem kto wymyślił, że spawn 3 kontrolerów za plecami gracza to dobry pomysł. Dostałem takiego wkur- że wyłączyłem grę, odpaliłem tryb deweloperski i na god mode zabiłem drani. Podsumowując, 1.4007 mnie pozytywnie zaskoczył.
  8. No właśnie plan był taki że się wkradnę tam bo mi detektor nakierowuje za najemników. A najemnicy jak to najemnicy strzelają do czego popadnie jeśli zbliżyć się za blisko.
  9. W Dolinie Mroku mnie wkurzyło niemiłosiernie to że nie dało się wspiąć na murek przy użyciu drzewka. Ale za to do okna da się wskoczyć z drzewka XD
  10. Postanowiłem pograć w tego moda i użyłem konfiguracji dołączonej do gry. Muszę przyznać że wygląda miodnie
  11. Call of Misery zostało usunięte z strony Call of Chernobyl na rzecz nowej strony S.T.A.L.K.E.R. CoM (Call of Misery) Jest to osobna strona z podstawowym downloadem i dodatkami do CoM (W tym STCoM Weapon Pack)
  12. To jest Kordon? XD Bardziej też myślałem że Wysypisko po budynku, ale tak patrząc na ten budynek to widać że trochę nie ten tego ustawione rury.
  13. Wyszły fix 17 i 17.2 na moddb.com Nie wiem co dodają ale sama 17 waży 4 giga więc sporo się chyba zmienia. http://www.moddb.com/games/stalker/downloads/stalker-oblivion-lost-remake-25-part-1 http://www.moddb.com/games/stalker/downloads/stalker-oblivion-lost-remake-2517-part-2 http://www.moddb.com/games/stalker/downloads/stalker-olr-25-fixx172 [EDIT1] Dobra warto sam obczaiłem spolszczenie z 17.2 i działa na razie W Kordonie nie było żadnych wylotów czy nieprzetłumaczonych tekstów. Teraz tylko dojść do powodu wylotów przy wejściu w "Opcje"... [EDIT2] Doszedłem do winowajcy. Coś w pliku system.ltx powoduje że gra szuka pliku ui_menu_options_dlg2.dds i mamy ładny wylot przy wejściu do opcji gry. Teraz tylko to naprawić. [EDIT3] Okej. Naprawione, teraz mogę w końcu zmienić opcje
  14. Gra wywala do pulpitu bez loga po jakimś czasie. Ale teraz działa.
  15. Czy jakiś posiadacz moda Tajna Droga mógłby się podzielić folderem BIN? Tajna Droga nie lubi Repack'a Komy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord