Jump to content

DaimeneX

Weteran
  • Content Count

    300
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

DaimeneX last won the day on July 13 2014

DaimeneX had the most liked content!

Community Reputation

94 Przyjacielski

About DaimeneX

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 12/31/1997

Contact Methods

  • Steam id
    DaimeneX
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    1427
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 3.20GHz (OC)
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Automat Nikonowa (AN-94)
  • RAM
    12GB
  • Karta graficzna
    NVidia GTX 1050 TI 4GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

1512 profile views
  1. Mini Hot-Fix do spolszczenia GUNSLINGER, już dostępny w oficjalnym pliku (należy pobrać od nowa. Wystarczy wrzucić na gamedatę i podmienić pliki.) Dokładnie, dodałem opis "st_up_resp_b1_torch_descr". Teraz ulepszenia noktowizji będą pokazywały opis, z dorzuconym tekstem o wbudowanej w hełm latarce czołowej.
  2. W następnej aktualizacji GUNSLINGER możemy się spodziewać nowych modeli rąk, które zastąpią klasyczne modele podczas noszenia kombinezonu SEVA. Twórca zaadaptował nowy model rąk pod swój szkielet. Natomiast na Discordzie dotyczącym GUNSLINGER'a wrzucono zdjęcie WIP dotyczące karabinu GROZA. Nie jestem pewny, czy nie było już wcześniej wrzucone w internet, ale chyba warto o tym wspomnieć Oraz mała notka dla osób, które mają problem z PDA. Jeśli obraz jest nieczytelny bądź niewyraźny, zaleca się wyłączenie opcji antyaliasingu. Ponoć to pomaga, chociaż sam nie miałem problemów wcześniej. To by było na tyle
  3. Dla osób, które korzystają z Atmosfear 3. Pliczek zrobiony przeze mnie Dzięki niemu podczas emisji urządzenia elektroniczne (głównie PDA, lasery, niektóre latarki oraz noktowizor) będą szwankować, by podczas nadejścia fali całkiem się wyłączyć. Dokładne zmiany to dodanie kodu level.electronics_break() do każdego następnego stadium emisji, zaczynając od momentu uruchomienia syren i podania ostrzeżenia. Po emisji (gdy NPC powiadamia o zakończeniu emisji) level.electronics_reset() powoduje restart i przywrócenie funkcjonalności urządzeń elektronicznych. https://imgur.com/a/TBfFOtp/ surge_manager.script
  4. @TheSoldy Po pierwsze upewnijmy się, że zainstalowałeś GUNSLINGER'a poprawnie. Instaluje się go w osobnym folderze (pierwsza ścieżka instalatora) a następnie podajesz ścieżkę do zainstalowanego Zewu Prypeci. Spolszczenie wrzucasz do folderu z GUNSLINGER'em.
  5. Goły Zew z wieloma usprawnieniami.
  6. No biorąc pod uwagę co się dzieje z rękami, gdy próbujemy je wrzucić na stare animacje. Tak powiem, GUNSLINGER jest taką anomalią na dzisiejsze czasy. Wszyscy na niego czekali, bo da wielkie możliwości deweloperom modów, a tu lipa, bo w dzisiejszych czasach mamy już takie mody, które przewyższają GUNSLINGER'a pod wieloma względami. Tak z innej beczki, ktoś był na tyle wariatem, że zmergował MISERY 2.2.1 z GUNSLINGER'em.
  7. Zgodzę się z popularnym stwierdzeniem, że moda można by przenieść na Call of Chernobyl (lub jak inni wolą Anomaly) ale niestety to może okazać się trochę trudne.
  8. Spolszczenie zostało zaktualizowane i przemianowane na "GUNSLINGER - Spolszczenie Wersja Alfa". Nie trzeba zmieniać linku. Wszystkie drzewka ulepszeń zostały przetłumaczone, ale trafność tłumaczenia może być różna. Same opisy powinny być zgodne z tym, co miało być przekazane. Poprawiono brakujące czcionki. Zaktualizowano opis i nazwę TOZ 66. Mała korekta opisu startowego PMM-12. Przetłumaczono mini-opisy ulepszeń, które pojawiają się w opisie broni. Zamieniono wszystkie błędnie przetłumaczone "strefy" na "Zonę".
  9. Tak szczerze powiem, że z tłumaczeniem opisów to trochę tam poobcinałem (w nadziei, że ktoś kto bardziej zna rosyjski kiedyś to spolszczenie usprawni). Nie wiem czemu, ale Strifer zrobił z nich istną encyklopedię przeszłości danych broni xD Ale dzięki za radę.
  10. A co się będę oszczędzał :D. Może to nie będzie pełny profesjonalizm jak tłumaczenia naszych speców, ale gdzieś trzeba zacząć.
  11. Poprawiłem w spolszczeniu plik odpowiadający za bronie wymieniające poprzednio istniejące giwery w grze (takie jak LR300 lub Groza). Powinno to przywrócić brakujące polskie znaki, które zostały zastąpione zwykłymi literami Oficjalnie też oświadczam, że rozpocząłem tłumaczenie plików odpowiedzialnych za drzewka ulepszeń broni.
  12. Poprawiłem minimalnie spolszczenie, nie powinno być trzeba aktualizować linku. TOZ 66 usunąłem obrzyn i zmieniłem opis by to odzwierciedlał. Poprawiłem od razu AKS-74UB, w którym zapominałem zmienić rosyjskich liter co zamieniło w plikach jego nazwę na "???-74??"
  13. Wrzucam tutaj spolszczenie w aktualnym stanie (tak więc bardzo eksperymentalnie...). W obecnej formie powinno posiadać wszystkie bronie, ubrania i przedmioty dodane przez GUNSLINGER'a. Przetłumaczone również zostały nowe opcje w menu graficznym, oraz wszystkie klawisze. Mogły zostać popełnione jakieś gafy. Oryginalne pliki: st_items_equipment, st_items_weapons, oraz st_items_outfits bazowane na spolszczeniu alternatywnym autorstwa "Trikster" https://www.dropbox.com/s/7qga06ikj8h8gns/spolszczenie eksperymentalne.zip?dl=0 ULEPSZENIA NIE ZOSTAŁY PRZETŁUMACZONE! Pliki do ulepszeń, oraz oryginalne rosyjskie pliki zostały załączone dla zainteresowanych. Tyle w tym temacie mogę zdziałać. Resztę zostawiam zawodowcom.
  14. https://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/downloads/gunslinger-betaatmosfear-3-compatibility-patch Na Moddb jest już patch do Atmosfear 3. Trzeba tylko usunąć z folderu configs plik system.ltx i wszystko działa, no oprócz efektów emisji na urządzeniach elektrycznych. Update: Aś mnie uprzedził Szczepan . Spolszczenie powinno działać normalnie. Skoro mowa o spolszczeniach, prawie skończyłem wstępne tłumaczenie wszystkich dodanych tekstów z GUNSLINGER'a. Nie jestem pewny co do jakości tłumaczenia, ale jakość google tłumacza się zdecydowanie poprawiła, skoro tworzy porządne teksty. Oczywiście wszystko obrobiłem, by było trochę bardziej profesjonalnie.
  15. Dobra, mogę od razu potwierdzić, że wersja 2.10R z nowym silnikiem nie działa z spolszczeniem. Wywala błąd o duplikacie wpn_vintorez. Ale po ograniu trochę po angielsku (chociaż są brakujące teksty! ale co ważniejsze jest po angielsku) mogę potwierdzić że gra działa dużo lepiej na nowej wersji silnika niż na normalnym. Zdecydowanie dobrze grze robi 64bit i brak ograniczenia do 4GB RAM'u. Wcześniej jak próbowałem grę ograć po polsku to musiałem męczyć się z ustawieniami by mi co najmniej lekko ścinało podczas chodzenia na kordonie. Teraz mam stabilnie 60 klatek ^^. Może opłacało by się dostosować spolszczenie do tej wersji gry by nowi gracze mogli ograć moda w jak najstabilniejszej wersji jak to możliwe?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.