Jump to content

ArNie

Weteran
  • Content Count

    332
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ArNie last won the day on July 2 2019

ArNie had the most liked content!

Community Reputation

503 Przyjacielski

2 Followers

About ArNie

  • Rank
    Doświadczony

Profile Information

  • Ruble
    388
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Recent Profile Visitors

2942 profile views
  1. Portal teleportuje cię na dół elektrowni, bo tak to w tym modzie ma być - generalnie Oblivion Lost 2 jako tako tego zakończenia do którego ty dążysz nie posiada, zamiast tego masz walkę z "bossem" (niedaleko jest kontroler którego masz rozwalić), po której jest freeplay. Na dobrą sprawę to już po gadce o Świadomości-Z mogłeś się wrócić na poprzednie mapy, bo nic więcej na elektrowni nie ma do roboty. Także ten, jak chcesz zobaczyć zakończenie z zieloną trawką i szczęśliwym Sztriełokiem, to w OL 2 go nie zobaczysz. A co do sypiących się tekstur w Autumn Aurora - wchodzisz w folder gamedata\levels i stamtąd wywalasz folder l12_stancia - z jakiegoś powodu na niektórych kartach grafiki AA ma problem z geometrią poziomu elektrowni. Wywalenie tego folderu działa na 99,99%.
  2. ArNie

    GUNSLINGER mod

    Fakt jest taki, że przez to jakie zmiany Gunslinger ma pod względem samego kodu, nie ma mowy, żeby to przenieść gdziekolwiek. Przez to mam wrażenie, że ten mod to nie tyle "Anomalia" jak to Daimen napisał, tylko tech demo - o patrzcie co można tu na XRayu zrobić. No dobra, no fajno, tylko co z tego, skoro.... no z niczym tego człowiek nie połączy? W moich oczach, pozostaje tylko i wyłącznie jedna opcja - korzystać z Gunslingera jak BAZY i na jego podstawach budować nowe projekty.
  3. ArNie

    GUNSLINGER mod

    Sprawdziłem sam. I o ile niektóre opisy rzeczywiście są długie, tak raczej nic nie pobije opisu AKS-74U z STCS 2.6.3 w wersji angielskiej Dam w spoiler
  4. Tutaj to nie jest w sumie kwestia tego, co będzie lepsze dla nas, tylko co będzie lepsze dla GSC - jak nie chcą, żeby gra poszła w kąt po 2 miesiącach, muszą dać wsparcie i ułatwienia dla modderów, bo inaczej to ci co robili, wrócą na X-Raya, nowi nie przybędą, i tyle z tego będzie.
  5. ArNie

    Stalker Remaster

    Nadal cię to dziwi? Co, o Redux już zapomniałeś? Na tym to się w większości opiera - że jakiś typ poskleja coś do kupy, zmieni od siebie 1 rzecz i krzyczy "łe, ludzie, patrzajcie, modam zrobił" Było tak od czasu Complete (aczkolwiek jeszcze chyba nikt nie przegiął pały jak twórca Completa). A durny lud i tak się cieszył będzie bo "ło pacz, jaki mod śliczny, hura".
  6. Jak my mamy znać datę wydania, jak samo GSC jej nie zna?
  7. ArNie

    GUNSLINGER mod

    Na ModDB zgłaszają nowe bugi, niektórych z nich sam nie zauważyłem u siebie, ale mogę być "wyjątkiem" - CTD przy ataku telekinezy burera ( z burerami się jeszcze nie biłem, to nie mogę potwierdzić ) - problem z podnoszeniem przedmiotów ( a to już potwierdzić mogę, i to bardzo - jest wrażenie, jakby zasięg w jakim można podnosić itemy był mniejszy ) - detektor/latarka nie zostanie wyciągnięty, jeżeli trzymamy broń długą - musimy ją najpierw schować, a potem dopiero próbować ( nie miałem, u mnie działało prawidłowo ) - nie można zrobić niskiego kucnięcia ( tak samo, u mnie jest wszystko ok )
  8. ArNie

    Stalker Remaster

    Ale nawet jeśli, to mógłby za bazę wziąć chociażby RMA - i co, fabuła by była rozszerzona, co prawda mod ma swoje lata, ale zawsze coś. Może by nawet parę nowych osób się z nim zapoznało
  9. ArNie

    Stalker Remaster

    Ja ci Tomek powiem tak - może i mnie kiedyś w przeszłości słońce trochę za mocno przygrzało, ale na pewno nie aż tak, żeby pobierać PRAWIE 19 GB tylko po to, żeby 5 screenów strzelić, skoro równie dobrze mogę pobrać tam 2 czy 3 GB Autumn Aurory, i będzie taki sam efekt
  10. ArNie

    Stalker Remaster

    A wszystko dlatego, że geniusz stwierdził, że wrzucenie tekstur w rozdzielczości 8k będzie dobrym pomysłem Kiedy w samej grze, nie ma możliwości, żeby ktokolwiek to zauważył. I mówię tutaj o normalnej rozgrywce, nie chodzeniu z lornetką i patrzeniu się w glebę tylko po to, żeby się pospuszczać nad teksturami.
  11. https://www.moddb.com/mods/doctorx-call-of-the-zone Nowy mod standalone na bazie COCa od DoctoraX'a, znanego chociażby z DX Questlines 'Ficzery': - dynamiczna linia fabularna wraz z dziesiątkami zadań pobocznych - w pełni dynamiczne A-Life - dynamiczne relacje między frakcjami: stosunki mogą się zmienić w każdym momencie - anomalie zmieniają położenie po każdej emisji - nowe rodzaje zadań: duże bitwy, przeszukiwanie obszarów, obławy na cele, zadania snajperskie (?), oprowadzanie, polowanie na mutantów, przechwytywanie celów, ratowanie więźniów. Do tego zadania "odwrotne", w których to gracz pomaga jakiemuś NPC w osiągnięciu celu, czy sytuacje, kiedy to nasza postać jest celem jakiegoś zadania i jest postawiona nagroda za naszą głowę - dodane przerobione linie fabularne z oryginalnej trylogii i trybu fabularnego COCa - dodany ficzer: gdy nasza postać ma niski poziom życia, może stracić przytomność w czasie walki i zostać okradziona. Możliwe jest też, że nasz kompan (jeśli go mamy) zostanie pojmany, a naszym celem będzie jego uratowanie - polepszone dialogi: Stalkerzy będą dawać informacje na temat bieżących wydarzeń na pobliskim terenie, mogą przekazać informacje przydatne przy wykonywaniu zadań, lub mogą pomóc wprost przy ich wykonywaniu - kompani teraz ostrzegają przed niebezpieczeństwem, mogą dać poradę, albo po prostu mogą gawędzić w czasie podróży. Mogą też nas uratować w przypadku utraty przytomności - przywrócone dialogi z oryginalnych gier - dodatkowe bindy: możliwość zdalnie zdetonowania położonych przez nas min czy zespawnowania schowka - możliwość zmiany frakcji w dowolnym momencie w czasie gry - mniej ostrzeżeń przed emisją, które intensywność jest tym większa, im bliżej centrum jesteśmy - przerobione PDA - nazwy lokacji są teraz pokazywane w PDA - przerobione wartości naszej postaci, NPC oraz uzbrojenia w celu zwiększenia realizmu rozgrywki, jednocześnie utrzymując frajdę z gry - ulepszone tekstury oraz dźwięki broni, zmiana nazw na prawdziwe - zwiększona agresja helikoptera, dodanie bezpiecznych stref w których nie będzie on atakował - dodatkowe radia na mapach oraz nowe utwory - pomniejsze dodatki graficzne oraz bugfixy
  12. Albo dla ludzi, którym nie przeszkadza brak logiki, balansu czy trzymania się zasad budowy uniwersum
  13. Jak chcą, to mogą wprowadzić multi, kurła, nawet BRa mogą dać - ale single player ma u nich stać na pierwszym miejscu. Pisałem, w 'Soczku', CS czy COP to multi było.... bo było. I też, gdyby tak człowiek pomyślał, to nawet na multi by dało radę stworzyć jakieś tryby gry pasujące do Stalkera - czy to coop, gdzie trzeba przedostać się z miejsca A do B, czy to coop, gdzie trzeba dostać się do legowiska jakiegoś tam mutanta i go rozwalić, czy to mecz 2 drużyn, załóżmy 4 v 4, gdzie muszą one dotrzeć do artefaktu i odnieść do swojej bazy - coś jak CTF, tylko artefakt jest jeden, nie do końca ściśle określone gdzie, a po drodze standard - trochę mutantów, tam czy tam pole anomalii trzeba ominąć... i jak jeden zespół podniesie, to drugi musi zabrać, brak respawnów.... i nawet jak przeciwna drużyna leży, to jeszcze nie ma końca, koniec jest dopiero, jak art zostanie przyniesiony do bazy. Reasumują - jak zrobią dobrego singla, to mogą potem robić z multi co chcą - dodać, nie dodać, wydać jako osobną grę za 60 ojro..... dobra, nie to by była przesada Ale jeżeli "rdzeń" ich produktu nie ucierpi, to multi nikomu przeszkadzać raczej nie będzie.
  14. IMO nie pokazują nic, żeby nie było jak z ShOCiem - naopowiadali, co to nie będzie, jakie tam cuda widy, ochy i achy - a potem jak przyszło co do czego, to musieli ciąć, bo inaczej by nie wydali. Grigor pewnie nie chce powtórki z rozrywki, więc info się podzieli jak będzie blisko premiery, żeby on sam miał pewność, że będzie to co jest zapowiedziane.
  15. Tylko rasiści tak mówią Zaraz, czyli jak powiem, że jestem rasistą, to.... to wtedy nim nie będę? A co do muzinów - to też miałem takie prześwity, że kiedyś mi się obijało o uszy czy oczy, że oni nawet się w książkach pojawili, także ich obecność serialu aż tak "kosmiczna" nie jest.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.