Jump to content

ArNie

Weteran
  • Content Count

    504
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ArNie last won the day on July 2 2019

ArNie had the most liked content!

Community Reputation

822 Przyjacielski

About ArNie

  • Rank
    Stary Wyga

Profile Information

  • Ruble
    1644
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Recent Profile Visitors

4,558 profile views
  1. No ale właśnie - po kiego grzyba się jeszcze bawić z tymi lustrzanymi modelami skoro są dostępne porządne modele wysokiej jakości? Czy to z Gunslingera, czy z STCoP, tak na ilość, jak i jakość modeli już raczej nie można co narzekać. Po kiego oni kombinują z tym modelem, który też notabene nie jest wcale taki nowy (bo już widziałem takowy w jakiejś wersji OGSM sprzed kilku lat).
  2. Pierwsze primo - czo to za model Saigi znowu? Jak widzę parę postów wyżej jest inny screen z Sajgą, tyle że z Gunslingera bodajże? Drugie primo - mam nadzieję, że albo nad tym HUDem popracują albo będzie się go dało zamienić na jakiś inny. Bo ten taki trochę... nie wiem, niezgrabny mi się wydaje?
  3. Wiesz @tom3kb, tak z jednej strony śmiechy chichy prima aprilis.... ale jak tak pamiętam co było z Cieniem, to patrząc na ten tytuł filmu mnie strach bierze
  4. To czy będzie lepszy czy nie zależy od tego jak będą misje fabularne zbudowane, bo to one były największą bolączką LA.
  5. Wolność z "Wałkiem" to nic specjalnego, już w Czystym Niebie GSC porzuciło pomysł aby Svoboda korzystała tylko z broni NATO-wskiej. Panna Edyta: no dobra, to obejrzałem w całości tą prezentację. Ogólnie to jest ok - za dużo nie pokazali, ale w końcu coś ciekawszego niż statyczne screeny (których też dużo nie było). Tylko.... czyżby znowu niektóre modele miały mieć okno wyrzutu łusek ze złej strony? Bo albo tak będzie, albo ten model MP5 który tam pokazali to "placeholder" - bo w sumie wygląda jak żywcem wzięty z oryginału i tylko jakość tekstur podbita.
  6. A chodzi ci o kwestie mówione postaci? Bo do tego trzeba było usunąć niektóre pliki dźwiękowe, ale nie pamiętam dokładnie które.
  7. Jak instalowałeś moda, to wybrałeś oświetlenie statyczne czy dynamiczne? Bo obstawiam, że wybrałeś jedno, a w opcjach w grze masz ustawione drugie, i dlatego się tak dzieje - innego pomysłu szczerze mówiąc nie mam.
  8. Aaaa...... no to co, idziemy spać na następny rok
  9. Ale przynajmniej wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i zrozumiał, że STALKER 2 to gra indie. Bo na dobrą sprawę to tak ją należy klasyfikować.
  10. Patrząc po tym filmie to angielskie tłumaczenie wygląda na "cywilizowane", niemaszynowe. W przyszłym tygodniu spróbuję pobrać i zobaczę jak to wygląda w porównaniu ze zwykłym OLRem.
  11. @tom3kbosobiście w tą wersję nie grałem, więc ci nie powiem. Trzeba by było ludzi na ModDB popytać albo tego, co robił tą wstawkę.
  12. Dla osób nie znających rosyjskiego, ale potrafiących "obsługiwać" angielski - repack z ModDB https://www.moddb.com/mods/olr-vector-of-alienation/downloads/full-english-repack-olr-vector-of-alienation
  13. Jak już to udziwnianie, bo nie wiem po co łączyli przerywniki filmowe z gier, i to w taki a nie inny sposób, i zrobili z tego menu główne.
  14. Kiedyś czytałem argument, że karty czysto do kopania, bez wyjść wideo się nie sprzedadzą, bo potem górnik ich nikomu nie odsprzeda - normalną kartę zawsze komuś wciśnie. A jak będzie to się zobaczy.
  15. Co do OLRa to strasznie niedoinformowany pan jesteś, bo jeszcze niedawno mieli raport z prac z 2020 roku
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity