Jump to content

ArNie

Weteran
  • Posts

    521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ArNie last won the day on July 2 2019

ArNie had the most liked content!

About ArNie

Profile Information

  • Ruble
    1644
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Recent Profile Visitors

5,537 profile views

ArNie's Achievements

Ekspert

Ekspert (9/21)

843

Reputation

  1. Autor modelu to Tigg, autor tekstur - Alex_l
  2. No, to czekamy na wersję GOG - jak zawsze. A, no i jeszcze, na Anrial Endżin 5 będzie gra, nie na 4. Na twiterze potwierdzili.
  3. Ale gdzie tam biorę coś personalnie, ja już z tego wyrosłem Po prostu przedstawiłem mój punkt widzenia, tak jak każdy może przedstawić swój. Na koniec dnia i tak każdy wyrobi swoją własną opinię, i to jest dla mnie najważniejsze - żeby każdy myślał i oceniał za siebie. Sam na przykład, koniec końców lubię Lost Alphę, pomimo wszystkich bolączek i udziwnień. A jak ktoś nie lubi - jego święte, nienaruszalne prawo, nie mam z tym problemu. Bo i czego miałbym mieć. A podyskutować zawsze można, bo to dobrze na umysł wpływa Tylko żeby zawsze bez ofiar w ludziach się odbywało
  4. Ja tam po stokroć wolę zieleń. Tworzy to fajny kontrast jak idziesz sobie ślicznym lasem, a po chwili widzisz jak w tym ślicznym lasku pijawka urywa komuś łeb Poza tym, klimaty typu szaro buro i ponuro mnie po prostu znudziły, odkąd po wyjściu Misery co drugi mod wyglądał jak by ktoś wszystko, za przeproszeniem, osrał. Żeby chociaż była kolorystyka z podstawki gdzie było to zbalansowane.... Hmmm..... czyli jest jeszcze gorzej niż myślałem
  5. Już tłumaczę czemu. Są tutaj dwa problemy: pierwszy to drobnica którą byle kto naprawi w 5 minut, drugi problem..... tutaj już robota jest tytaniczna. Pierwsze primo: w LA obniżono prędkość poruszania się postaci. Bez grzebania w plikach, wydaje mi się, że wartości mogą wynosić 1.5 dla zwykłego biegu i 2.3 dla sprintu (w ShOCu wynoszą bodajże 1.8 i 2.6). Wartości z LA byłyby ok dla map rozmiarów tych z Cienia, ale dla powiększonych lokacji z moda są one zwyczajnie za niskie, przez co podróże trwają wieczność. Też niejako wymusza to zakup samochodu w późniejszych etapach gry. Tak jak napisałem, to idzie naprawić w dosłownie 5 minut w, bodajże, actor.ltx. Drugi problem..... tego już raczej nikt nie naprawi, bo nikt z zespołu moda nad nim nie pracuje. Weźmy sobie takiego OLRa za przykład: cicho, pustka, nic się nie dzieje. Ale gracz się nie nudzi, bo mod non-stop odsyła go w swoich zadaniach fabularnych w inne miejsca i każe robić różne rzeczy: a to odnaleźć artefakt, a to ubić mutanta, a to dobić targu z jakimś NPC jednocześnie uważając aby wojskowy śmigłowiec nie przerobił nas na chińską zupkę.... jesteśmy cały czas zajęci, cały czas coś robimy. Teraz weźmy na warsztat LA, początek moda. Sidor nam mówi, że ktoś wziął Lisa na zakładnika, mamy się dowiedzieć o co chodzi. Idziemy na miejsce, Grześki mówią, że chcą coś od Sida. Wracamy do handlarza i bierzemy pendrive'a. Wracamy do Grześków i oddajemy pendrive'a. Znowu wracamy do Sida bo coś nam chce powiedzieć.... Widzicie dokąd zmierzam? Problemem LA nigdy nie były puste map (wcześniej wspomniany OLR nie ma nawet połowy NPC którą ma LA), nigdy nie był brak akcji... Problemem LA zawsze, ale to ZAWSZE, był spartaczony design zadań fabularnych i to, że zbyt często te zadania zmuszają nas do biegania tam i z powrotem między tymi samymi punktami na mapach. Dorzućcie teraz wolniejsze tempo poruszania się i już wiecie, czemu tyle ludzi narzeka na Lost Alphę. I tak jak wspominałem, prędkość poruszania naprawicie. Całej nowej fabuły wam nie zrobi nikt.
  6. Jak na razie to chyba nikt jeszcze w stół nie uderzył, tylko wszyscy siedzą i albo czekają w spokoju, albo się za bardzo nad tym nie zastanawiają.
  7. Różne gry, różne założenia. Nie ma po co porównywać.
  8. Powiem tyle, że sam trochę na tej wersji tłumaczenia pograłem (doszedłem do X18, potem praca i śmierć mojego "tostera" zatrzymały mój progres) i mogę powiedzieć, że w porównaniu do poprzedniego angielskiego tłumaczenia, obecnie dostępne jest dużo lepsze, ze względu właśnie na te poprawki, jak i fakt, że sam translator od Google radzi sobie teraz lepiej z tłumaczeniem czegokolwiek i wypluwane teksty nie brzmią już jak myśli pijanego filozofa.
  9. Odsyłam pana do moda Radiophobia dla ShOCa, który posiada owe napisy do kwestii mówionych. Dla chcącego nic trudnego.
  10. Co do Utty-nieUtty, ja tylko liczę na coś a'la Metro, gdzie można wybrać osobno język do napisów i osobno do podkładu głosowego.
  11. Pewnie tyle co każda gra AAA, czyli jakieś 60$. Ja na pewno kupię dopiero jak na GOGu będzie z wszystkimi dodatkami i patchami.
  12. Sczerze powiem, że wieść o tym iż nie wykorzystują fanowskich pomysłów jakoś mnie uspokoiła i przywróciła trochę wiary, że będzie jednak dobrze.
  13. Z mojej strony - obecnie posiadany przeze mnie "sprzęt" nie może być nazwany nawet ziemniakiem, bo była by to obraza dla prawdziwych ziemniaków No i na takiej starej cegłówce grałem ostatnio w OLRa chyba 2 czy 3 miesiące temu - moda przeszedłem i nawet jednego wylotu nie było. Także jak wrzucisz wszystkie najnowsze fixy, to chyba będziesz się musiał celowo starać o to, żeby zaliczyć crash do pulpitu.
  14. Chodzi o wersję zangielszczenia - jeżeli jest to translator, to różnie może z tym być.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity