Jump to content

ArNie

Weteran
  • Content Count

    430
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ArNie last won the day on July 2 2019

ArNie had the most liked content!

Community Reputation

651 Przyjacielski

2 Followers

About ArNie

  • Rank
    Weteran

Profile Information

  • Ruble
    546
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica
  • Broń Główna
    SIG 550
  • O mnie
    Żyj i pozwól żyć

Recent Profile Visitors

3623 profile views
  1. ArNie

    Clear Sky Complete

    Absoluty można instalować raczej kiedy się chce, bo nie wydaje mi się żeby SRP cokolwiek zmieniało w teksturach.
  2. Ostatnio po raz n-ty zabrałem się za modowanie CC, generalnie taki o mały modpack. Dodałem też jednego moda na sztuczną inteligencję, który ją generalnie ulepsza, no, i... pozwala jej rzucać granaty..... I dzisiejszy test zakończył się, no... ciekawie... Wiele razy można było usłyszeć czy przeczytać, jak to NPC w STALKERach rzucają granaty dokładnie pod nasze nogi.... No właśnie, NASZE.... bo ta zasada się chyba drugiego NPC nie dotyczy Testuję sobie przerobione przeze mnie bronie na pierwszej misji - odbicie Żwawego. Wszystko idzie ładnie, aż do momentu, gdy na minimapie zauważyłem ikonkę lecącego granatu. Na 95% został rzucony mniej więcej stąd, może nawet zza płotu Zakładam z góry, że miał on zabić bandytę kręcącego się przy budynku w którym trzymany jest Żwawy. A teraz pytanie - gdzie ten granat poleciał? No.... trochę dalej.... tylko troszeczkę Nie wiem gdzie dokładnie spadł i nie miałem nawet siły szukać bo byłem zajęty próbą zrozumienia tego, co się właściwie stało Z ciekawości włączyłem opcję pokazywania odległości do namierzonego przez nas celu w opcjach, po czym postarałem się w przybliżeniu ustalić, jak daleko ten granat mógł właściwie polecieć... W sumie to fajnie to wyglądało - najpierw na minimapie widzę lecący z prędkością światła granat, a jakieś 3 sekundy później tylko taka mała kula ognia wyjawia się zza pagórka
  3. Pamiętam dobrze, że Dezodorant gdzieś w 2013, jakoś po premierze OLRa, został zapytany jak LA będzie się mieć właśnie w stosunku do rzeczonego Remake'a. Odpowiedział wtedy, że gdzieś około chyba 2011 roku (?) zmienili koncepcję i nie tyle odtwarzają już koncepcję starego STALKERa (bo według niego tego typu modów już było wtedy w cholerę), a robią po prostu swojego własnego moda ze swoimi własnymi pomysłami. To też tłumaczy, dlaczego jest tak duża rozbieżność pomiędzy tym jak LA wyglądało w 2009 czy 2010 roku, a jak mod prezentował się w dniu premiery czy w momencie wydania Director's Cut.
  4. Mody freeplayowe to przede wszystkim muszą mieć fajnie zrobione "zadania poboczne". Bo inaczej to człowiek kończy z takim właśnie COCiem - co z tego, że można już podstawową wersję dopakować graficznie na maksa, skoro nic w tym modzie nie ma do roboty? Tylko w kółko robić ciągle te same cykliczne questy, które momentami są na poziomie tych z Cienia? Co z tego, że doda człowiek tysiące broni, pancerzy, itemów itp. - skoro nie będzie żadnego sensu grania w to przez dłużej niż 2 godziny? Zdobycie jakiegoś pancerza i broni? Zrobiłem to już w podstawkach. Eksplorowanie jakiejś mapy? Zrobione w podstawkach, ewentualnie modach, które wyszły przed COCiem. Tutaj co prawda trzeba twórców Anomalii pochwalić, bo jakieś tam fabuły dodali, tylko że znowu to co Rev napisał i co ja chyba kiedyś wspominałem - ten mod sprawia wrażenie jakby był kolejną odmianą Misery. I po raz kolejny - kto co lubi to niech lubi, jakiego kto che moda robić to niech robi. Tylko "boli" mnie trochę to ciągłe uczucie deja vu, uczucie że już coś takiego gdzieś widziałem. No bo widziałem, i w tym chyba jest problem. I tak jak Anton napisał - jak wyjdzie ROH i True Stalker, to te dwa mody będą wieść prym w kwestii designu modyfikacji do Stalkera. A z trzeciej strony.... ilu z tych co grają w COCa i wszelakie jego odmiany miało styczność z innymi modami aniżeli te najpopularniejsze jak COC, Anomaly, Misery, LA itp.?
  5. I tak uważam, że wrzucić będzie można. A nóż ktoś może skorzysta, zwłaszcza że jak napisałeś, ten mod to taki trochę 'abandonware' i ciężko cokolwiek z niego znaleźć.
  6. Ten drugi temat z gameru dotyczący kodów źródłowych jest taki o, bo sam kod jest z tego co kojarzę niepełny. Sam to mam i kiedyś na ten temat już gdzieś dyskutowałem.
  7. ArNie

    Zdjęcia

    A co ja bym dał, żeby u mnie tak było
  8. Jak masz CTD to od razu dawaj loga błędu, się zobaczy co tam nie gra.
  9. @tom3kb I ja się tylko zastanawiam, który obrazek jest bardziej "przeklęty"
  10. @Anton Gorodecki bardzo ładnie, 6 z plusem Prosimy o zadanie następnego pytania
  11. Ani postać ani część się nie zgadzają. No to trochę podpowiem - postać ta jest samotnikiem i nie jest ściśle związana z główną fabułą gry.
  12. No niech wam będzie Która postać wypowiada te oto słowa i w której części gry (bez modów): "Żyj i pozwól żyć"?
  13. Przyniesieniu 20 butelek wódki? Chyba, głowy nie dam, ale coś takiego było w podstawowej Soli.
  14. Powiem wprost, że od czasów Lost Alphy, to chyba True Stalker właśnie jest modem z grafiką najbardziej zbliżoną do tego, jak strefa wygląda w realu. Propsy dla twórców.
  15. Już kij z tym czyje lokacje wyglądają lepiej. Jak GSC ma pokazywać miejscówki które ludzie znają od ponad 10 lat, to niech lepiej nic nie pokazują. Jak chcę zobaczyć ATP to mam do tego 'Soczka' i Czyste Niebo. Jak chcę zobaczyć Skadowsk, to mam Zew Prypeci. Od STALKERa 2 oczekuję jakichś nowych lokacji, nieodkrytych terenów, ba - może nawet coś z Białorusi.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity