-
Postów
324 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana DaimeneX w dniu 9 Maja 2020
Użytkownicy przyznają DaimeneX punkty reputacji!
O DaimeneX
- Urodziny 12/31/1997
Metody kontaktu
-
Steam ID
DaimeneX
Informacje osobiste
-
Ulubione mody
Anomaly, GAMMA
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
3293
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
Karabin WSS Wintoriez
-
Kombinezon główny
Kombinezon Świt
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 11 Pro
-
Procesor
Ryzen 7 9700x
-
Karta graficzna
MSI GeForce RTX4080 SUPER 16GB
-
Pamięć RAM
32GB DDR5
Ostatnie wizyty
2295 wyświetleń profilu
Osiągnięcia DaimeneX
-
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@Szczepan9205 Autor moda pisał by usuwać jego paczkę językową jak się dodaje inną paczkę, która zawiera jego linijki. 😉 Np. Ja teraz używam Real Weapon Names EN i po prostu usuwam z Mutant Loot pliki localization.
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Z tego co wiem to jak nie ma linijek w jakimś języku to po prostu pokazuje mu nazwy wewnętrzne np "sid_questItemprototypes_DogTail_name", ale zalecam dodać do wszystkich xD
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Tak, powinno to działać xD
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@Szczepan9205 Gościu na Discordzie mówi, że jak na razie to trzeba wszystko ładować do głównego pliku z językami, bo nie znaleźliśmy jeszcze jak ładować języki moda mutant loot osobno. Na nexusie jest resource z wszystkimi językami.
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To w takim razie trzeba pisać do Plaion, że spieprzyli polonizację i możemy podesłać poprawioną. A jak też oleją to będziemy mieli do pobrania na forum i nexusie.
- 214 odpowiedzi
-
- 1
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ciekawi mnie jedna rzecz. Jaka firma jest odpowiedzialna za polską wersję tej gry? Bo na pewno nie CENEGA xD
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Piękna robota.
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Z tego co się orientuję to w grze nie ma freeplay po zakończeniu fabuły, więc na razie zwiedzam. No nieźle! 😁 Polskie tłumaczenie tak załamuje, że gram w grę po angielsku w tym momencie. Weź od razu w tłumaczeniu dodaj linijki do części ciał mutantów. Nadmiarowość nic nie zepsuje, ale przynajmniej będzie od razu kompatybilne z modem Mutant Loot.
- 214 odpowiedzi
-
- s.t.a.l.k.e.r. 2
- stalker 2
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Czy do Open Bety będzie zaadaptowane spolszczenie z OLR 2.5 (o ile nie ma dramatycznych różnic), czy raczej będziecie czekać na Full Release? 😉
-
Kurde, zapomniałem jaki klimat miał Cień Czarnobyla bez modów. ^^ Paczka broni go aż tak nadto nie zmienia, a jak się przyjemnie z tych broni korzysta. Co prawda, granaty co wybuchają w momencie uderzenia o powierzchnię napluły mi krwi w podziemiach (więcej samobójstw niż faktycznych zabić 😂) Nagrałem mały gameplayek z ratowania Żwawego w Kordonie: A później nocą udało mi się wkraść na teren instytutu w Agropromie. Co prawda, wybrałem okrężną drogę, bo wiem jak to jest z skradaniem w głównie "Waniliowym" stalkerze. Udało mi się cudem wykraść dokumenty bez włączania alarmu, nawet gdy paru trepów ubiłem strzałami w głowę w budynku, a ucieczka to już się nie martwiłem czy włączą alarm czy nie. 😆 Update: Na stronie AP-PRO znajduję się łatka z dnia 11 Stycznia. Naprawia wylot na arenie i parę innych błędów. Wyłącza również nogi, bo powodowały spadki płynności.
-
DaimeneX zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Deweloperzy oficjalnie ogłosili, że to już koniec prac nad Anomaly 1.5 Dziś o 16:16 Tronex napisał na kanale update-feedback, że dość już zobaczył, oraz że kanał zostanie zdjęty po oficjalnym wydaniu moda. Kanał został również zamknięty (nie da się w nim postować).
-
Przychodzę z wieściami. Prace nad fanowskim silnikiem 64 bitowym wciąż trwają i mają się bardzo dobrze. Autor uważa, że po optymalizacji jeszcze paru rzeczy będzie można spodziewać się wersji beta koło świąt Bożego Narodzenia. Autor modyfikacji napisał również, że przenosi shadery z Anomaly by "wyostrzyć" obraz. Mod w bazowej formie będzie zawierał: Silnik 64bit, Atmosfear 3, zoptymalizowany AN4.04 (z informacji wyczytanych zakładam, że będą również alternatywne tekstury jak w podstawowym modzie, czyli Misery, Dead, Spring, etc.) Jako dodatkowe elementy, które będzie można doinstalować autor dorzuci tekstury 2K, HD NPC i przeniesione poziomy Zaton, Yantar i Prypeć z moda Anomaly. Autor silnika również znalazł sposób na przywrócenie interfejsu na poziomie trudności Mistrz. A teraz garść screenów. (2 w rozdzielczości 1440p, 2 w rozdzielczości 4k)
-
Jak ktoś będzie miał wyloty z powodu braku pamięci z paczką GUNSLINGER to powiem, że jakiś śmiałek na Discordzie Gunslingera pracuje aktualnie nad silnikiem 64bitowym do moda. Możliwe, że będzie w pełni kompatybilny z tą paczką jak będzie gotowy, na razie to taki projekt WIP i stale są nad nim czynione prace. Autor pokazywał zdjęcia z gry więc można było zobaczyć Zew Prypeci i autor zapewnia, że wiele rzeczy będzie zoptymalizowane
- 984 odpowiedzi
-
- 3
-
- nowa fabuła
- nowe modele
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
No powiem tak. Kawał solidnej roboty odwalili robiąc ten repack GUNSLINGER + SGM 2.2 Wygląda na to jednak, że wykorzystuje on ostatnią wersję tej paczki broni więc jak ktoś jeszcze ma na dysku moje spolszczenie (Prosiłbym o udostępnienie bo po reinstalacji Windows 10 przepadły mi pliki, gapa ze mnie w pośpiechu zapomniałem zrobić kopii) to niech nie myśli, że zadziała z tym repackiem. A teraz moja relacja, jak na razie dopiero liznąłem wstęp i akcję w wiosce kotów. Po załadowaniu translacji angielskiej SGM 2.2 i angielskiej translacji GUNSLINGER do repacka powitało mnie ładne menu w języku angielskim. Translacje działają od razu bez potrzeby adaptacji, jeśli chodzi o same pliki tekstowe Można wrzucić te tłumaczenia w obojętnej kolejności, ale dla 100% pewności polecam zachować localization.ltx z SGM 2.2 Poniżej parę screenów. Na samym dole dwa screeny do porównania, bo autor repacka się postarał i dodał parę dodatków, które w żaden sposób nie biją się z translacją. W akcji tam można zobaczyć dwa większe dodatki, czyli nowa pogoda na bazie moda CGIM oraz adaptacja map z Anomalii. Główną różnicą będzie roślinność z tego co widzę. Jeśli chodzi o performance, to chodzi jak typowy SGM 2.2 według mnie. Klatki są w miarę płynne, ale nie ma mowy o stabilnych 60 FPS'ach. Prędzej 40-50. Gdyby Gunslinger był robiony na bazie 64 bitowego silnika to sytuacja pewnie była by lepsza, no ale cóż, mówi się trudno. Dla chętnych wrzucam angielskie tłumaczenie najnowszej wersji GUNSLINGER z Discorda fanów tego moda, oraz oficjalne tłumaczenie angielskie SGM 2.2 https://cdn.discordapp.com/attachments/662606258250973203/709756083392217129/Gunslinger_09.05.2020_Translation_English_v1.1.zip http://www.mediafire.com/file/adr6xhy7ctkj912/2.2_English__trans.7z/file Jak powyżej. Kolejność instalacji w sumie obojętna, ale zachować localization.ltx z SGM 2.2 Update: Z góry uprzedzam, że nie jestem pewny, czy instalując obie translacje mod będzie w pełni przetłumaczony na angielski. Jest szansa, że wystąpią brakujące teksty. Od razu mówię, że za żadne z tłumaczeń nie odpowiadam i nie będę łatał błędów.
- 984 odpowiedzi
-
- 4
-
- nowa fabuła
- nowe modele
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: