Jump to content

Pure

Weteran
  • Content Count

    457
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Pure last won the day on July 12

Pure had the most liked content!

Community Reputation

194 Przyjacielski

1 Follower

About Pure

  • Rank
    Weteran

Profile Information

  • Ruble
    208
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lul? Ja teleportów nie dostałem żadnych. Spawnowałem je sobie jak ukończyłem grę. No ale nie zmienia to faktu, że nic tam nie ma. A potencjał ogromny.
  2. Dekoratora? Detektor chyba jest tez na wymiane w ofertach handlarzy, sprawdź w pda. Na nowe lokacje można iść raz. Potem już nie ma czego tam szukać. Zresztą tych lokacji jest może ze 4. No ale myślę że już na nich byłeś, bo troche już grasz w tego moda.
  3. Jedynie na lokacji czarnobyl 1 sie dzieje dość sporo. Ale jak już wiele razy mówiłem, nowe lokacje są istnym strzałem w twarz dla graczy. Serce poltergeista odda nam z biegiem wydarzeń, po prostu wykonuj zadania i sam się odezwie. Detektor artefaktów nie ma saharow? Ale to są elitarne. Najlepszy detektor da nam siemiecki, kiedy uporamy się już z izomorfami.
  4. Pure

    OP-2.1

    Serce poltergeista będzie trzeba oddać dla Klonowa w warlabie.
  5. Pure

    OP-2.1

    Te drzwi otworzy sam volazar ale jak go znajdziesz i to będzie jego miejsce przebywania. Doktor o którym mówisz, zapewne Klonow jest na samej górze jak się idzie windą, i jest tam portal, który trzeba wyłączyć
  6. Pure

    OP-2.1

    Jesteś w starej wsi a nie byłeś w warlabie? Nie taka chyba kolejność ma być. Kod do drzwi jest tylko do samego pomieszczenia na radarze, droga do warlabu będzie właśnie w tym pomieszczeniu i powinieneś mieć znacznik z przejściem. Przejście do warlabu da nam Kieł przy pierwszym spotkaniu z nim. Kod do drzwi to osobna rzecz. Sprawdź w pda czy masz kod dostępu do drzwi na radarze. Dawał nam on chyba Siak za jakieś zadanie, a jeśli nie masz to kod brzmi 1287975. Ale na własne ryzyko tam wbijasz jeśli nie masz dostępu. @Ignachinio Powinieneś pogadać z pielgrzymem, który strzeże wejścia do pieczary.
  7. Pure

    OP-2.1

    @Zwinny Nie wiem o co ci w końcu chodzi. Mówisz o drzwiach z apteczkami, potem o drzwiach obok zwęglacza i ci tłumaczę kiedy się otworzą a potem znów o drzwiach z apteczkami i granatami. Określ się w końcu.
  8. Pure

    OP-2.1

    Nie ma do nich kodu. Te drzwi otworzy npc (zapomniałem jego nazwy) z biegiem rozwoju solianki. Trzeba będzie się zakraść i uwolnić go przed oddziałem ostatniego dnia, który chce go wykorzystać do produkcji bomb.
  9. Pure

    OP-2.1

    Na CEA-2. Stoi pod elektrownią naprzeciw teleportu pierwszego, który jest od wejścia do bunkra sterowania monolitem.
  10. Pure

    OP-2.1

    Cienia monolitu zabijemy bardzo późno, tak jakby zabijemy także bez zmartwień. Ciekawe czy ktoś wpadnie na to jakim sposobem
  11. Tak ukończyłem je bez problemu. Wywołałem chyba dwa pseudogigatny i ślepe psy. Z jednego embriony ślepego psa wyskakują aż 3. Także spokojnie okrążą ofiarę i tyle powinno wystarczyć. Ale nie zaszkodzi wziąć na zapas.
  12. Tak ja mówię nie jestem pewien co to był za mutant, może faktycznie wilkołak. Wiem na pewno że embrionami mutantów. Weź ich trochę bo może nie wystarczyć jak weźmiesz jeden.
  13. Jeśli się nie mylę chodzi o pseudogiganta. Trzeba go zabić embrionami mutantów. I chyba jest przymus embriona pseudogiganta, ale nie jestem pewien tego.
  14. Pure

    OP-2.1

    @wariatNiestety nie pamiętam jak szło to zadanie. Wiem, że u mnie też trochę wisiał quest na prototyp i nawet nie pamiętam czy coś musiałem samemu zrobić, czy samoistnie z przechodzeniem gry się popchnęło coś do przodu.
  15. Pure

    OP-2.1

    W pniakach drzew. Mogą też być porozrzucane obok.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.