Skocz do zawartości

mkk7

Weteran
  • Liczba zawartości

    1 257
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    32

Ostatnia wygrana mkk7 w dniu 10 Marzec

Użytkownicy przyznają mkk7 punkty reputacji!

Reputacja

1 751 Przyjacielski

O mkk7

  • Tytuł
    Znawca Zony

Informacje

  • Ruble
    8516
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Ryzen 5 2600X
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków
  • Broń Główna
    AS Wał
  • RAM
    16GB
  • Karta graficzna
    RX 580
  • System operacyjny
    7 64

Ostatnie wizyty

2 304 wyświetleń profilu
  1. mkk7

    OCALAŁY: UCIECZKA Z ZONY

    @MOS nic nie robisz źle, ten mod tak ma ze sterowaniem w aucie. Raz jest dobrze, a innym razem działa na odwrót.
  2. Dużo zdrówka, długiej i owocnej eksploracji zony .
  3. Sto lat w dobrym zdrowiu i spełnienia marzeń .
  4. mkk7

    S.T.A.L.K.E.R. S.U.P.E.R.N.O.V.A.

    Pomysł całkiem fajny i wykonanie jak na amatorkę też niczego sobie. Jedyne co mnie drażni, to chłopcy jakby dopiero co wyskoczyli z pod prysznica, pobrali broń i sorty mundurowe prosto z pralni lub fabryki (wszystko prawie nówka nie śmigana ).
  5. mkk7

    Grzechy przeszłości - Prolog

    Te konserwy na screenie trochę przypominają cyklon B , ale co tam stalkerowi takie rzeczy niestraszne.
  6. Gdybyście mieli dość łażenia po zonie i chcieli na trochę zaszyć się w głębinach, to polskie studio Deep Water Studio tworzy symulator okrętu podwodnego z czasów II WŚ. Oprócz walki będziemy musieli zadbać o załogę, jej kondycję fizyczną i psychiczną, przydzielanie funkcji. Każda postać ma osobowość, historię, umiejętności i różnie będzie reagować na rozkazy i sytuację w danym momencie. Misje mają nawiązywać do rzeczywistych wydarzeń. Premiera gry na PC ma się odbyć niebawem.
  7. Artiom w metro, albo na prochach, albo cuda się dzieją .
  8. Tak swoją drogą, to chętnie postrzelałbym znowu z kałacha , tak dla przypomnienia sobie. Pewnie jeszcze pamiętam jak go rozłożyć i złożyć .
  9. Z braku laku czyli nowych modów odpaliłem wczoraj Dead City Breakthrough. Zaczynamy na kordonie po przylocie śmigłowcem na posterunek wojskowy. Graficznie całkiem nieźle, fabuła się rozkręca i jak będzie dalej, to się dopiero okaże. Już na początku mamy dostęp do napraw i modernizacji u technika, kilka schowków znalezionych, ale o kasę łatwo nie jest. Trochę zmieniony posterunek. Rozbudowany bar w wiosce kotów o którym wspominał @vidkunsen, w którymś modzie już się z takim spotkałem. Ciekawostką jest dostępne wsparcie z powietrza przy zadaniu zabicia pijawek obok schowka Striełoka. Pogram dłużej i zobaczę co mod jest warty.
  10. mkk7

    CHERNOBYLITE

    Wymagania gry dotyczące wersji n PC już znamy, o dacie premiery mówi się, że będzie to końcówka roku. Najnowszy materiał wideo twórców gry.
  11. mkk7

    CHERNOBYLITE

    @Junx dobrze prawi , trzeba dać im szanse i poczekać na samą grę, osobiście się z nią zapoznać i wtedy wyrobić sobie konkretne zdanie o niej.
  12. Ten już nie pamiętam z jakiego moda. Kilka z Drugie Słońce.
  13. mkk7

    The Second Sun / Drugie Słońce

    Moda ukończyłem, udało się w końcu dotrzeć do stacji radarowej . @gawron bardzo dobrze skomentował modyfikację, więc nie ma co się za bardzo rozpisywać. Fabuła całkiem przyjemna, mod nie jest jakoś specjalnie utrudniony i udziwniony. Powoli zbieramy sprzęt i wyposażenie potrzebne na danym etapie gry, jest możliwość napraw i modyfikacji broni i kombinezonów u mechaników. Sporo biegania po lokacjach przy zaliczaniu zadań (pobocznych jest całkiem sporo), można korzystać z przewodników i wymaga to kasy, a z kasą nigdy nie wiadomo kiedy się przyda i w jakiej ilości. Jedno zadanie z artem nie zaliczone, pomimo pokazywaniu go na skanerze nie spawnuje się, mod bardzo stabilny i bezwylotowy u mnie (zero problemów do samego końca gry), a to bardzo duży plus. Jak na debiutancką produkcję mod jest całkiem niezły i być może doczeka się kontynuacji, warto go polecić do rozegrania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.