Skocz do zawartości

mkk7

Weteran
  • Zawartość

    824
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana mkk7 w Rankingu w dniu 23 Wrzesień

mkk7 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

672 Przyjacielski

O mkk7

  • Tytuł
    Przewodnik

Informacje

  • Ruble
    3838
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Phenom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków
  • Broń Główna
    AS Wał
  • RAM
    12Gb
  • Karta graficzna
    HD7850
  • System operacyjny
    7 64

Ostatnie wizyty

1 513 wyświetleń profilu
  1. Potrzebne screeny ze WSZYSTKICH modów!

    @Sierioża korzystaj jak najbardziej, w poprzednim poście dorzuciłem z Wariant Omega 2.
  2. Potrzebne screeny ze WSZYSTKICH modów!

    Kontrakt na Dobre Życie, jak znajdę jeszcze z innych modów to wstawię. Mam do Wariant Omega 2 Zimne Lato, jak coś to pisz. Wariant Omega 2
  3. Stalker "na wesoło" :)

    Ten to się zarabotał na śmierć .
  4. Wszystkiego najlepszego, oby zona była łaskawa i sypała samymi rzadkimi artefaktami a anomalie znikały z drogi .
  5. O ile się nie mylę nie ma zadań gdzie będzie potrzebna kasa, można wydawać na bieżąco albo zbierać na droższe rzeczy. Okradani jesteśmy ale nie z kasy a rzeczy dość szybko odzyskujemy. Części mutantów na posiłki i do sprzedania.
  6. @Attilan02 z uruchomieniem pojazdów był problem, jeżeli nie działa po przypisaniu klawisza to trzeba zrobić to co podał @smox. Trzeba do user.ltx dodać na końcu linijkę: bind turn_engine kB Zamiast B - dowolny przycisk
  7. Jak się okazało Fox Mulder i Dana Scuilly mieli syna Williama którego Scully oddała do adopcji 15 lat temu, teraz oboje starają się go odnaleźć jak również zapobiec katastrofie na ziemi czyli eksterminacji ludzkości.
  8. Gatzek dziś świętuje urodziny!

    Netoperk wszystkiego najlepszego .
  9. Zestaw remontowy można też dostać u Skidana za wykonanie zadania, trzeba tylko wybrać co się chce.
  10. @m4emka gdzieś to hasło do niego zdobyłem ale już nie pamiętam gdzie, grając po stronie przemytników wpisanie tam hasła pozwoli na otwarcie ostatniego hangaru w tej bazie, jest tam kombinezon i broń do zebrania. W sumie nic aż tak wartościowego, można też się tam dostać przy użyciu F5 ( teleportacja ).
  11. Fabuła w modzie robi się coraz ciekawsza ( sporo zwrotów akcji ). Po dotarciu do Szpitala spotkanie z jeżdźcą apokalipsy śmierć, krótka walka i GG zalicza teoretyczny zgon po czym ląduje na stalkerskim sądzie ostatecznym , krótka debata sędziów i stwierdzenie że odsyłają nas z powrotem bo jeszcze dużo dobrego możemy zrobić. Spotkanie grupy Diektiariowa zorganizowane, jest muzyka są kozaki, kobiet brak ( jedno z zadań pobocznych ), dostajemy propozycję wyruszenia z nimi w głąb zony, odmawiamy gdyż mamy swoje cele do zrealizowania. W trakcie rozgrywki dowiadujemy się że za wszystkim co złe stoi ugrupowanie Grzech ( zaskoczenie bo zawsze to był Monolit, ale Monolit w końcu oprzytomniał po użyciu artefaktu przywracającego pamięć , jest neutralny i chętny do pomocy ). O ten art mamy poprosić przywódcy Monolitu i przynieść profesorowi na Jantarze w celu usprawnienia jego pamięci i pchnięcia fabuły dalej (w sumie zdobywamy dwa, jeden oddajemy drugi możemy zatrzymać a jest bardzo przydatny, jak zwykle trochę biegania z Jantaru na Radar i z powrotem ). W celu naświetlenia sytuacji o ugrupowaniu Grzech musimy udać się do labu X18 w Dolinie Mroku ( tu też trochę biegania tam i z powrotem ). Klucz miał mieć klient przy wejściu i jak zwykle nic za darmo, musimy sprowokować konflikt między Powinnością a Wolnością ale ze wskazaniem na wygraną Wolności ( zadanie wydaje się skomplikowane ale w rzeczywistości dość łatwe i po części toczy się samoistnie ). Jak się jednak później okazuje klucza i tak nie otrzymujemy bo właściciel go zgubił, pozostaje powrót do Baru i tu po odpoczynku ( doba ) natykamy się z tyłu za Barem na dziwną postać która twierdzi że go posiada, po rozmowie i wyjaśnieniu w jakim celu jest nam potrzebny dostajemy go. Zanim udamy się do podziemi mamy zorganizować obronę wejścia do labu przed przewidywanym pojawieniem się grupy Grzech, w tym celu musimy spotkać się przywódcami Wolności, Powinności, Monolitu i Wojskowych w odpowiedniej kolejności ( znowu bieganie po lokacjach ), powstaje unia ugrupowań SGZ im. Striełka pod dowództwem majora Kierenskiego i obsadza Budynek i wejście do labu ( są tam też bandyci, ogólnie neutralni i nie biorący udziału w całej operacji ). Ogólnie teraz współpracujemy z ugrupowaniem Wschód które ma bazę na ATP, jest tam technik który jako jedyny stworzy nam unikalny pancerz ( potrzebujemy w tym celu dwóch konkretnych ), oraz przekonstruuje abakana, w modzie brak możliwości modyfikacji broni i pancerzy jedynie naprawa ( np. egzo kupione u Barmna nie posiada opcji biegania ). W labie tracimy świadomość i mamy wizje z przeszłości, po przebudzeniu tracimy wszystkie rzeczy, z rozmowy z pilnującym nas członkiem Grzechu wynika że mamy czekać na pojawienie się Biesa ( dużo wcześniej mamy z nim do czynienia jak z polecenia snajpera mamy go wywabić na otwarta przestrzeń i okazuje się że jest on telepatą związanym z Grzechem ). W wydostaniu z labu pomaga nam Fotograf ( chyba znowu ukłon w stronę tego moda ), otrzymujemy od niego pistolet i przenosi nas na górny poziom gdzie czekają na nas NATO-wcy ( trochę oszukałem i zostawiłem sobie wcześniej lepszy sprzęt w schowku, bo walka z nimi w sweterku i krzyżowym ogniu mija się z celem ). Po wydostaniu na powierzchnię okazuje się że nasza ochrona została wybita przez Grzech, likwidujemy atakujących ( mają przerobione LR 300 na amunicje do Gausa ). Teraz udajemy się z powrotem na ATP poinformować o rezultatach naszej misji. Naprodukowałem się chyba trochę chaotycznie , zobaczymy co dalej a mod zrobił się dość ciekawy i nawet kiedyś mógłby zostać przetłumaczony ( męczą tylko wyloty przy przejściach z lokacji na lokację i przy próbach zapisu w niektórych miejscach ), żeby cokolwiek zrobić na ATP muszę przejść na oświetlenie statyczne. C.D nastąpi.
  12. @Sierioża na pewno na kordonie możesz spokojnie rozkopać groby, pomoc przemytnikom na Obrzeżu też nie wpłynie na karmę ( przynajmniej u mnie na rus tak było, a nie sądzę żeby w repacku to zmienili ), po zebraniu kameleona karmę miałem na zielono.
  13. @Junx niestety przy tym modzie gram na bezprzewodowej klawiaturze Logitech-a z touchpadem bez numerycznej i num sobie nie wcisnę . Komendy do huda w konsoli są akceptowane ale nie mają wpływu na to co widzimy na ekranie.
  14. To dorzućcie jeszcze do pierwszego posta zadanie z czaszką ( parę grobów rozkopanych nie sprawi różnicy i doposaży nas, trochę ułatwi rozgrywkę na początku ). W rus wersji nie ma faktycznie tego artu na solidne podniesienie udźwigu są tylko podnoszące po parę kilo ( np. ten znaleziony na dachu przystanku), wychodzi na to że na repacku jest łatwiej . Śmigłowiec na Obrzeżu to raczej nie problem, ma stałą trasę i czas przelotu, łatwo przewidzieć kiedy i gdzie się pojawi ( kucnięcie w większym krzaku załatwia sprawę) jedynie niestety nas spowalnia. Faktycznie ta lokacja bardzo długo się wczytuje ( taki jej urok ).
  15. Jak ktoś lubi takie tapety to można i te ( niestety HUD-a nie da się ukryć ). Chyba że lubicie spalacze.
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność