-
Postów
1448 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
52
Ostatnia wygrana mkk7 w dniu 1 Lipca
Użytkownicy przyznają mkk7 punkty reputacji!
O mkk7

Informacje osobiste
-
Miejscowość
Kraków
Informacje o profilu
-
Ruble
17648
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
AS Wał
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
10 64
-
Procesor
Ryzen 7 9700X
-
Karta graficzna
RX 9070XT
-
Pamięć RAM
32GB
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia mkk7

Pionier (13/21)
2.5 tys.
Reputacja
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
mkk7 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Podany link do moda nie zawiera plików. Na AP-PRO jest link do wersji moda ze wszystkimi fixami: https://drive.google.com/file/d/16BDBqCgpBcnF1-rNcWngw03ai0-t8f-1/view
-
Mod udało się ukończyć, po końcowej walce z finałowym poltergeistem . Fabularnie mod daje radę, chociaż nie jest to jakieś wybitne dzieło. Całość rozgrywa się w Dolinie Mroku, wyposażenie dość ubogie i stałą miejscówkę mamy w budynku na terenie byłej bazy bandytów. Jest tam technik u którego możemy naprawić sprzęt i w niewielu przypadkach go usprawnić, na wiele nie liczcie bo jest drogo, a możliwości zarobku niewielkie. Głównie źródła zarobku to marna kasa za zadanka, kanistry z paliwem i kilka artefaktów. W miarę postępów w rozgrywce pojawi się handlarz, ma niewielki asortyment i również cienko płaci . Rozgrywka w dodatku utrudniona prze brak normalnych zapisów, tylko tak jak wcześniej pisałem przy magnetofonie na bazie mając kasetę przy sobie. Pojawiły się u mnie dwa zaznaczone schowki na mapie i można znaleźć dodatkowo kilka znajdziek. Sporo amunicji i sprzętu znajdziemy przed finalnym starciem. Ogólnie można zgrać w tego moda dla zabicia czasu .
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
mkk7 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Mod ukończony. Końcówka na generatorach. Jak na moda "na odwal się" to całkiem spoko, nie jest to wybitne dzieło, ale daje radę. Gramy na kilku lokacjach przełączając się miedzy trzema postaciami. Raz jesteśmy lepiej wyposażeni raz gorzej, zależy od postaci, jakiś super znajdziek nie należy się spodziewać. W jednym przypadku (Agroprom) mamy dostęp do technika z naprawami i ulepszeniami. Fabuła całkiem spoko, jedynym problemem mogą być dialogi mówione, przeważnie trochę ciszej dość szybko i nie wszystko udało się wyłapać, ale nie przeszkadza to w ukończeniu moda. Końcówka mocno zaskakująca, więc warto zagrać.
-
Pobrałem to w formie repacka i działa. Atmosfera ponura . Zapisy tylko przy magnetofonie w schronieniu (Dolina Mroku), pod warunkiem posiadania kasety magnetofonowej, trzeba ich szukać na lokacji. Gdyby komuś wyskoczyły takie babole w ekwipunku, należy w opcjach jakość tekstur ustawić na maxa. Pogramy i zobaczymy co dalej.
-
@vidkunsen dwa pierwsze linki są płatne, z dwóch kolejnych można pobrać, ale potrzebne hasło do archiwum i pewnie po zalogowaniu je dostajemy. Jak jesteś tam zalogowany to podaj hasło przy linku. Najlepiej pobrać z Ap Pro razem z fixem, archiwa da się normalnie rozpakować.
-
Historia Travisa Epizod 2
mkk7 odpowiedział(a) na LisKot temat w Modyfikacje z serii "Historia Travisa"
Wstawiał to już @vidkunsen. https://stalkerteam.pl/topic/19506-historia-travisa-epizod-2/ -
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
mkk7 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Nie wszystkie mody z nexusa działają, a niektóre wymagają gry od początku, a jeszcze inne się gryzą między sobą. Pomijając fakt, że gra ma skopany balans obrażeń i nie tylko (jest gorzej jak w starych stalkerach i nie ma to nic wspólnego z realiami). Najlepszym rozwiązaniem jest trainer, tak jak pisał @vidkunsen , puki co działa u mnie sprawnie po wszystkich wypuszczonych łatkach.
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
mkk7 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Mod już jakiś czas temu pobrany i niedawno ukończony wraz z liniami pobocznymi. Jak dla mnie jedna z najlepszych modyfikacji, bardzo dobry balans handlu i obrażeń. Mnóstwo kombinezonów i pancerzy jak również szeroki przekrój dostępnej broni. Pancerze i broń można modyfikować u techników i co jest plusem bez dokonywania wyboru którą modyfikację chcemy wybrać dla danego przedmiotu (możemy wybrać wszystkie jeżeli nas stać ). Sporym atutem moda jest też ogromny przekrój dostępnych artefaktów, ograniczeniem przy ich zdobywaniu są posiadane detektory, te zdobywamy w trakcie postępów w rozgrywce, najlepszym jest Elita +. Dzięki temu detektorowi odnalazłem artefakt sześcian na latającej wyspie w Remizie, a poszukiwany naukowiec leży niedaleko martwy w obozie. Jest bardzo dużo naprawdę przydatnych artefaktów ułatwiających rozgrywkę, te najlepsze chronią przed promieniowaniem, podnoszą udżwig, zwiększają znacząco wytrzymałość, tamują krwawienie i przywracają zdrowie i bywa, że takie umiejętności są w pojedynczym artefakcie np. czyste niebo. Z informacji znalezionych przy tym naukowcu, dowiadujemy się, że z labu pod martwym miastem miał być wywieziony unikalny artefakt, dopiero po powrocie w to miejsce z detektorem Elita + z sejfu wypada wszechwidzące oko, wcześniej przy gałązce tylko mignął i znikał. Przy zadaniu odłamek monolitu, po dotarciu do spełniacza życzeń i umieszczeniu tego odłamka w monolicie, wypada nam artefakt czyste niebo. Praktycznie zaraz na początku rozgrywki możemy zdobyć najlepszą snajperkę w tym modzie. Należy tylko na bagnach znaleźć trzy komplety narzędzi dla technika czystego nieba i otrzymamy namiar na schowek z tą bronią, amunicja do niej nie jest tak powszechnie dostępna, ale można ją kupić i czasami znaleźć. Po patchach w skrytce w Prypeci nie ma już wypasionego pancerza, jest tylko broń. Pierwszy egzo kupiłem u handlarza i po upgradzie z artami na pasie czułem się w nim jak w małym czołgu, doskonały . Najlepszy egzo dostaniemy od Saharowa za dokumenty projektu darwin, tyle tylko że to już pod koniec rozgrywki. Artefakty z zadania dla bagiennego doktora znajdziemy w takcie rozgrywki (przynajmniej tak było u mnie) i nie musimy się wracać do mrocznego parowu by ich szukać w tamtejszych laboratoriach. Kto lubi zwiedzać i tak tam dotrze. Śpiwór znalazłem również na magazynach wojskowych w domku na poddaszu. Na koniec zostawiłem sobie odnalezienie oazy i artefaktu serce oazy. Mod naprawdę godny polecenia, graficznie bardzo ładny, ciekawy fabularnie, stabilny i co najważniejsze uciągnie go dość słaby komp (jedynie magazyny wojskowe są przeszkodą dla słabszych jednostek, na mocnych nie ma ta lokacja żadnego znaczenia. Podziękowania za tłumaczenie. Moda gorąco polecam.
- 69 odpowiedzi
-
- 3
-
-
- dead city
- nowa fabuła
- (i 6 więcej)
-
Klimatyczne Screeny ze S.T.A.L.K.E.R.-a
mkk7 odpowiedział(a) na temat w W klimatach Zony - grafiki, kalendarze etc.
-
Obcy wśród obcych: Epizod III
mkk7 odpowiedział(a) na Agrael temat w Modyfikacje z serii "Obcy wśród obcych"
Coś w naszej pobieralni brakuje w katalogu moda pliku luncher.exe, na google drive jest wszystko. Wypadałoby to sprawdzić. Po prawej pliki z naszej pobieralni, po lewej z google drive. Ogólnie mod taki sobie, wkurza brak dowolności wykonywania zadań, ma być tak jak autor zaplanował. Brak artów, mało i mizerne schowki. Z braku laku da się pograć.- 48 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Trochę spóźnione . Wszystkiego najlepszego @Agrael dużo zdrówka .