Jump to content

mkk7

Weteran
  • Posts

    1,349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

mkk7 last won the day on April 28 2020

mkk7 had the most liked content!

About mkk7

Profile Information

  • Ruble
    15703
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Procesor
    Ryzen 5 2600X
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków
  • Broń Główna
    AS Wał
  • RAM
    16GB
  • Karta graficzna
    RX 580
  • System operacyjny
    7 64

Recent Profile Visitors

3,778 profile views

mkk7's Achievements

Pionier

Pionier (13/21)

2.1k

Reputation

  1. mkk7

    The Journey

    @tom3kb nie wiem czy weapon pack coś zmienia, ale przy wejściu na Kordon miałem już spoko broń. Pistolet na 45ACP dostajemy w zapomnianej dolinie za oddanie siekiery Fedorowi.
  2. @tom3kb dużo zdrówka, pomyślności i dalszej owocnej pracy dla stalkerteam .
  3. Po ukończeniu, mogę stwierdzić, że mod do szczególnie trudnych nie należy. Na początku przez pewien czas mamy wrażenie rozgrywki w podstawkę z upiększeniami, do mementu pojawienia się linii równowagi (ale to jakiś czas potrwa). Zaczynamy w wiosce kotów i jak zwykle jest biednie i goło 🙂, w miarę postępów w fabule dorabiamy się coraz lepszego sprzętu. Broni i pancerzy jest dość sporo (egzo nie nadaje się do biegania i nie można tego usprawnić). Naprawy tylko u kilku postaci z ugrupowania Równowaga. Mod z cyklu "długodystansowych", dużo biegania tam i z powrotem, przy oryginalnych parametrach GG trochę czasu to zajmuje . Artefakty są widoczne do zebrania bez użycia detektora. Jedna istotna uwaga z mojej strony (być może tylko w mojej rozgrywce miało to miejsce), nie należy zbyt szybko wybierać się pod anteny na radarze w celu ich wyłączenia zgodnie z linia fabularną podstawki, przy innym zdaniu na radarze dla równowagi (u mnie bez logowy wylot i brak możliwości kontynuacji fabuły, pomogła łatka na switch_distance, zrobiona przez @gawron-a), lepiej kontynuować zadanie równowagi, a anteny wyłączyć później przy innej okazji. Mod dość przyjemny w rozgrywce, fabuła z nowym ugrupowaniem ciekawa (choć w końcówce trochę upolityczniona). Zakończenia są dwa, są to filmy bez możliwości naszej ingerencji. Należy dokładnie przeczytać porady i zalecenia w opisie moda.
  4. Raczej to wina sprzętu i chyba bardziej klawiatury, spróbuj podpiąć jakąś inna.
  5. Gra z wczesnym dostępem. Już w Chernobylite zastosowano ten sam patent i tak naprawdę dopiero niedawno można będzie chyba ukończyć tą grę, bo wyszła wersja finalna.
  6. @metek58 wypakuj cztery archiwa i powinieneś mieć setup.exe i 5 plików bin (dziwnie jeden plik bin już masz wypakowany nr.5). Uruchamiasz setup i instalujesz moda, możesz wybrać lokalizację, u mnie instalator w krzaczkach, ale po kliku instalacjach już wiadomo który przycisk wybrać. Tak ma to wyglądać (zaznaczone na niebiesko), reszta plików to dodatki i łatki. Mod pobrany i zainstalowany. Jak na razie większych problemów niema, jest trochę udziwnień z balansem obrażeń, granaty zabijają przez ścianę i z dość dużej odległości, NPC potrafi zabić z połowy lokacji strzałem z pistoletu a my potrzebujemy czasami cały magazynek z kałasza na niego (my w egzo on w kurteczce 😃). Fabularnie dość ciekawie, graficznie przyjemnie i śmiga na słabym kompie. Takie dwie ciekawostki. Na Błotach możemy przemieszczać się BTR jak go znajdziemy. Na kordonie w pewnym momencie czeka nas przelot śmigłowcem.
  7. Wszystkiego najlepszego @gawron , dużo zdrówka, spełnienia marzeń i dalszej owocnej tułaczki po zonie. Obyś w końcu się pojawił, bo już jakiś czas Cię tutaj brakuje 😉.
  8. Przypadkowo wpadłem na tego moda, pobrałem i zagrałem. Modyfikacja rozgrywa się na jednej lokacji (Kordon) i w dodatku tylko do nasypu kolejowego. Fabularnie jest dość ciekawie, tak jak pisał @kondotier lekko mistycznie z duchami w tle, plus stosunki damsko męski wśród stalkerów 😉. Początek to posterunek wojskowy i łapówka w celu dostania się do strefy, a następnie wioska kotów lekko zmodernizowana. Celem GG jest spełniacz życzeń, jednak czy tam dotrze tego nie dowiemy się (jest to dobry punkt wyjściowy do kontynuacji tego moda w jakiejś większej formie). Mod raczej nie obfituje w strzelaniny, zwiedzanie lokacji bardziej z chęci niż rozwijania fabuły (większość podróży do celu to ciemne animacje z pojawieniem się na miejscu), dużo dialogów do czytania (trochę taki przegadany mod w zastępstwie walk 😉). Broni i sprzętu niewiele, ale to nie najważniejsze w tej modyfikacji, jest też technik i można wyposażenie naprawiać. Dość duża część tej fabuły dzieje się tylko na ATP, które jest pułapką i należy się z niej uwolnić. Większość moda współpracujemy z kobietą i tu widać powolną zmianę nastawienie GG do niej. Md ciekawy i dość inny od większości, duży plus za grafikę i stabilność (zero problemów i wylotów). Trochę tekstu do tłumaczenia jest, ale polecam zagrać. Mod kończy się w tunelu z elketrami w nasypie.
  9. Mod postawiony i ukończony. Początek i wyposażenie u Sidora. Jak dla mnie całkiem przyjemna rozgrywka nie przeładowana zadaniami pobocznymi (jest kilka, ale nie mają wpływu na fabułę i zakończenie moda). Dobry opis dodał @kondotier. Mod niesamowicie stabilny, dość ładna grafika nawet na słabszym kompie i bardzo szybkie wczytywanie. Osobiście nie przeszkadzało mi bieganie po w większości pustych lokacjach, taka jest w założeniu fabuła moda i trzeba się dostosować (czasami natkniemy się na wojsko, bandytów lub mutanty. Plusem jest to, że mod nie prowadzi za rączkę i nie pokazuje miejsc docelowych, należy je znaleźć po odczytaniu odszukanych wskazówek co wiąże się z ciągłym przemieszczaniem między lokacjami. Wszystko co potrzebne w modzie dostaniemy, znajdziemy, albo kupimy w trakcie rozgrywki (schowków jest mało, ale trafiają się ciekawe rzeczy). W trakcie postępów w fabule, wyposażenie coraz lepsze. W tej rozgrywce brak jest detektorów, artów jest mało na początku i można je znaleźć czasami luzem, czasami w schowkach. Modyfikacja dość ciekawa i przyjemna w rozgrywce, mogę z czystym sumieniem polecić 😉 , dialogów nie ma za dużo i może ktoś kiedyś pokusił by się o spolszczenie. Końcowa rozmowa, można później biegać w free play-u .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity