Jump to content

mkk7

Weteran
  • Content Count

    1313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

mkk7 last won the day on April 28

mkk7 had the most liked content!

Community Reputation

1937 Przyjacielski

About mkk7

  • Rank
    Znawca Zony

Profile Information

  • Ruble
    10870
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    Ryzen 5 2600X
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków
  • Broń Główna
    AS Wał
  • RAM
    16GB
  • Karta graficzna
    RX 580
  • System operacyjny
    7 64

Recent Profile Visitors

2918 profile views
  1. Mod już jakiś czas temu ukończyłem po raz drugi, tym razem w ojczystym języku (mało pamiętałem z poprzedniej rozgrywki, to tak jak bym zagrał w coś nowego ), @Anton Gorodecki dzięki za kolejne spolszczenie i świetną robotę. Krótko i na temat, mod całkiem przyjemny w rozgrywce z główna linią fabularną bez przeładowania dodatkowymi zadaniami pobocznymi. Sprzęt i broń zdobywamy coraz lepsze w trakcie postępu fabuły (jest możliwość ich modyfikacji). Warto jak najszybciej zdobyć dobry detektor i zbierać bardziej wartościowe arty przydatne do ochrony i podniesienia udźwigu. Najbardziej wkurzający w modzie jest balans obrażeń i pancerzy np. ulepszone egzo i broń na maksa średnio dawało radę w starciu z pancerzem najma, bandyty lub monolitu z przeciętnym kałachem w stanie rozpadu . Ogólnie polecam, mod wart rozgrywki. Ps. W poprzednim moim poście wkradł się błąd, chodziło oczywiście o dom kultury w prypeci, a nie w limańsku .
  2. Kilka ostatnich z Dead City Breakthrough v3.0.
  3. Dwa fajne i nietuzinkowe arty znalezione w sarkofagu i sterowni monolitu (szkoda,że tak późno, prawie pod koniec rozgrywki). W Limańsku (dom kultury). Zestawy do naprawy broni i pancerzy.
  4. @kondotier detektor Weles zdobyłem w labie pod mrocznym parowem, dzięki niemu zebrałem tam dwa arty dla Bagiennego Doktora. Był w sejfie widocznym w głębi.
  5. Mod ukończony. Wstawianie zrzutów z końcówek mija się z celem, bo jest ich całkiem sporo (dlatego warto robić twarde zapisy, przed rozmową z kwestowymi postaciami). Modyfikacja całkiem przyjemna w rozgrywce bez utrudnień i udziwnień, graficznie prezentuje się nieźle, ale żeby nie było za przyjemnie będzie nas dręczył głód i pragnienie . Sprzęt zdobywamy dość szybko i jest możliwość napraw (brak modyfikacji), arty są dość łatwo dostępne bez użycia detektorów. Są pewne błędy w grze, ale znacząco nie wpływają na rozgrywkę i stabilność moda. Być może już niedługo mod będzie dostępny w ojczystym języku i zdecydowanie go polecam . Taka ciekawostka, pomieszczenie z zabawkami Leczonego.
  6. Dużo zdrówka i wszystkiego najlepszego .
  7. Spóźnione, najlepszego i dużo zdrówka .
  8. Z upustem za punkty w uplay wyszło mnie nawet 9 zeta za te grę . Całkiem przyjemnie się w to gra, jak @cichy wolę tryb single-player, ale fajnie czasami zagrać z ludźmi po sieci. Na razie siedzę w klanie SPA: Spartan Corp pod nickiem córki na uplay aliz93 (taka zmyła).
  9. Również spóźnione, wszystkiego najlepszego i dalszej owocnej działalności .
  10. CZŁOWIECZY LOS - KROK W NIEZNANE - DEJA VU OUTFATER ADDON.
  11. Udało się po długich bojach i problemach ukończyć tego moda. Spolszczenie ukazało się jak byłem już w połowie, wiec wolałem nie ryzykować z dodawaniem go i dokończyłem w oryginale. Wrażenia z rozgrywki bardzo mieszane, balans obrażeń i handlu porażka (walka nawet w egzo z npc w kurtce to wyzwanie, a kupno sprzedaż to lichwa w najczystrzej postaci). Tak naprawdę w miarę komfortowo możemy się poczuć gdzieś blisko połowy rozgrywki. Schowki poukrywane przez sado-masochistę (jak ktoś lubi takie klimaty to zdecydowanie mogę polecić), część udało się znaleźć bez podpowiedzi, ale większość z poradnikiem. Niestety nie ominęły mnie problemy opisywane w temacie moda. Schowki szczęściarza skończyły się u mnie również w pieczarze, pomimo wielokrotnego przeszukiwania (w gameplay-u Sirriusa było coś wspomniane o problemach z zapisami w pieczarze, więc po którejś próbie udało się ją przejść bez zapisu) i tak nie było tego schowka. Dałem sobie spokój z tym zadaniem (skutek, brak możliwości zdobycia jednej z ekskluzywnych broni). Kilku innych również nie byłem w stanie zdobyć, z powodu braku respawnu artefaktów potrzebnych do nich (na gameplay-ach był, u mnie nie). Zbieranie niektórych rzeczy też zostało według mnie niepotrzebnie utrudnione (wymagana była kolejność ich zbierania), np. nieśmiertelniki żołnierzy pojawiały się w konkretnej kolejności w przypadku dwóch na jednej lokacji. Dużo biegania tam i z powrotem w zadaniach przez kilka lokacji (mało zadań równoległych, które można by było zrobić w tym samym czasie), to trochę takie sztuczne wydłużanie moda. Podsumowując, mod ma spory potencjał, fabularnie jest dobrze, reszta jak kto lubi, albo grający będzie przeklinał, albo i tak będzie czasami przeklinał i grał dalej (ja stwierdziłem, że dopóki fabuła będzie się rozwijać i będzie możliwość ukończenia moda to gram do końca). Końcowa rozmowa z Bagiennym Doktorem, po opuszczeniu bazy CN napisy końcowe.
  12. Wszystkiego dobrego @gawron , dużo zdrówka .
  13. Zdrówka i wszystkiego najlepszego .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity