-
Postów
86 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marko6996
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje o profilu
-
Ruble
3
-
Frakcja
Samotnicy
-
Broń główna
TOZ-34
Konfiguracja PC
-
Procesor
AMD Ryzen 5 2600 Six- Core Processor
-
Karta graficzna
GeForce GTX 1060 3GB
-
Pamięć RAM
16
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marko6996
Wędrowiec (4/21)
16
Reputacja
-
Jakby co to te hologramy w X7 można odstrzelić ,oprócz ostatniego. Go się da odstrzelić tylko jak wyłączymy instalację. Grałem na stalkerze jak coś, może dlatego da się je zlikwidować.
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Da się jakoś przejść od strony Starej Drogi na Radar? Bo duże obrażenia psioniczne dostaje nawet z hełmem psionicznym założonym. Pigułki też nie pomagają, zabicie kontrolera też.
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Gdzie się znajduje PS5 Łowca dla żwawego ?
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
W plikach nic nie ruszaj bo gra ma jaką blokade i będzie wywalać jak jakies pliki zmodyfikujesz, sam się przekonałem 😆 Ogólnie ten mod jest trochę trudniejszych niż normalny lost alpha ,np. loot który znajdujesz jest trochę gorszy niż w normalnym lost alpha( w miejscu gdzie był normalny pancerz stalkera teraz jest podstawowa kurtka itp.) ale niektóre rzeczy są ułatwione np. części mutantów i schowki są trochę częstsze niż normalnie. Też jest tak że jest trochę drożej u handlarzy ale zadań typy przynieś x rzeczy jest więcej. Radził bym ci na razie porobić questy poboczne na kordonie i wysypisku (na latasz się w cholerę w tym modzie, trochę więcej niż normalnie) i kupić najlepiej jakąś broń maszynową najlepiej pistolet bo strzelby na razie mają brak cela a jedyna bardziej celna jest jednostrzałowa. Też początkowo to do bandytów tylko strzelasz i pod mostem są oni a nie wojsko. Mają oni jakieś pistolety maszynowe nieraz to opłaca się bardziej ci żebys taką broń naprawił u mechanika a jeżeli ją kupił (oczywiście jeżeli się w ogóle się da ją naprawić) Dopóki nie będziesz mieć jakiejś potężniejszej pukawki albo amunicji przeciwpancernej to odpuść sobię zabijanie większych stad mutantów też bo cię rozszarpią, a jak musisz to najlepiej ogarni ile jest w takim stadzie mutantów, gdzie są poszczególne okazy i czy nie ma w okolicy jakiegoś wzniesienia żeby uciec jak coś. I oczywiście celuj w głowy mutantów bo np. psy to lecą do ciebie w linii prostej i bardzo łatwo w głowy się im celuję. A z punktów do na razie w siłę idź i jak będziesz miał z 5 albo 6 to dopiero inne statystyki ulepszają. (opłaca się zadania wykonywać i mutanty zabijać)
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
A wrzuciłeś do gamedaty ? Może być też tak że jest błąd w nazwie jakiegoś folderu. U mnie te zapisy szybkie mają taki problem że nie raz po wyczytaniu gry to nie działa i zaczyna dopiero po dojsciu do jakiegoś bezpiecznego miejsca.
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Gdzie na placu budowy pojawia się kontroler? Zgaduje że jest w tej konstrukcji na środku jeziora tak ?
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Kontrolerzy pod powierzchnią to nie problem. Tego co był w podziemiach agropromu to po prostu podbiegłem i tyle, seria z kałacha i leży. Nie było by problemu też z pieniędzmi bo akurat w tej wersji lost alphy to części mutantów są dużo częstsze nawet bez ulepszania przetrwania tak samo z schowkami mam ich więcej nich w normalnym lost alpha. Wydaje mi się też że da się wymaksować (umiejętności) postać tylko to na prawdę długo by zeszło. Jak bym przelazł od strony budowy to bym do mózgu nawet nie podchodził bo od południowej części jantaru się wchodzi. Jak były te mutanty pod agropromem to też nie wychodziły na powierzchnię tak jak w wcześniejszych wersjach lost alphy. Ta możliwość zapisywanie gdzie popadnie też ratuj tyłek bo silnik stalkera jest nieprzewidywalny ( tylko 1 wylot na razie był co prawda ). Lepiej by było jakby twórcy dali takie zapisy co są np. w Gammie ( poustawiać ogniska na mapach i dać możliwość zapisywania przy nich ). Tylko te zapisy się nieraz bugują: po wczytaniu jakiegoś zapisu albo po przejściu na inną mapę te szybkie zapisy przestają działać (różnie) i zaczynają działać dopiero gdy dojdę do jakiejś bezpiecznej strefy.
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Nie ''maszynki do zabijania'' tylko ''maszynki do samobójstwa'' bo wrogom bardziej wychodzi zabijanie samych siebie tymi granatami😆 Chyba te zawroty głowy były mniejsze (może trochę ? ), ale w takim wypadku to pozostaje mi grindowanie pieniędzy bez naukowców, bo każda droga do nich jest blokowana przez kontrolera (przez plac budowy też się niedostane bo tam też jest).
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jak jest z narzędziami? Są posiane tak jak we wcześniejszych wersjach moda czy w całkowitym innym miejscu, bo jedne to znalazłem przy najemnikach w na południu mrocznego wąwozu (od wejścia z kordonu), a nie pamiętam żeby tam były. Nie da się też coś zrobić z ai w tym modzie ? Bo wrogowie spamują granatami w i większości to giną od nich. I nie da się coś zrobić z tymi zawrotami głowy przy starciu z kontrolerem ?Czy po prostu trzeba mieć lepszą ochronę psinoniczną?
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
A o tym nie wiedziałem. Tylko mam tą możliwość zapisów wszędzie i tylko tyle. Jednak ona się bugują troche bo raz działa a raz nie np. jak wlazłem na level to nie działało ale jak na inny szybką podroż to działało. Może się buguje bo jest to zapisywanie w grze w miejscach odpowiednich tylko.
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Działa ,dzięki. To zapisywanie mogło by być nawet dobre tylko stalker lost alpha mi nieraz wywalał i takie zapisywanie z dużymi odstępami czasu nie jest mi na ręke. Już był jeden wylot od tak. I z tego co widzę to ai wrogów jest jak tym dodatkiem z co nie ma ograniczeń i po mapie mogą chodzić dowoli. W podziemiach agro to większość żołnierzy martwa i kontroler też gryzie piach. Też psy zagryzły Szczurołapa, czy jest jakiś nie zbędny do gry ? Jak wlazłem na wysypisko to już się nie da zapisywać, na kordonie się jeszcze dało a jak przeszedłem normalnie (na wysypisko) to już nie, wcześniej to na kordon szybką podróżą przelazłem. Jak wlazłem na wysypisko to już się nie da zapisywać, na kordonie się jeszcze dało a jak przeszedłem normalnie (na wysypisko) to już nie, wcześniej to na kordon szybką podróżą przelazłem. . To zapisywanie jest chyba popsute. Jak wczytałem grę to przestało działać. Wcześniej tylko na kordon szybką podrożą przelazłem to działało ale jak na wysypisko wlazłem to przestało działać Należy grać od początku?
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Da się przywrócić jakoś normalnie zapisywanie?
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
marko6996 obserwuje zawartość Lost Alpha Enhanced Edition [OBT]
-
Jedynie co zrobiłem to wypakowałem gamedaty programem i usunąłem wagę z przedmiotów z plików drinks, food, items, meds i zdaje się że to od tego bo po zamienieniu nazwy na items-3 to animacja się otworzyła. Jeszcze spróbuje raz z zmienionymi plikami ale od nowa rozgrywkę zacznę. Po odpaleniu nowej rozgrywki ze zmienionymi plikami nadal wywala i log to chyba to [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 516 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'anm_bandage'
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Gra wywala gdy używam bandaża. 😐 Balistyka broni i obrażenia są takie same jak w normalnym lost alpha ?
- 116 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe artefakty
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Niektóre ustawienia można zmienić w plikach( plik mod_options w config). To plus. Dlaczego artefakty działają włożone do plecaka, a nie na pasie? Można to jakoś zmnienić.