Skocz do zawartości

Marcus-Polonus

Stalker
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Marcus-Polonus

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    Real Fighter
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    1593
  • Frakcja
    Wojskowi
  • Broń główna
    SWDS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcus-Polonus

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

30

Reputacja

  1. @blacho Otwórz plik wymieniony w logu, znajdź nazwę stalker_nutrl_anuchnyi.ogf i zmień na stalker_neutral_nauchnyi.ogf. Tak ogólnie to swego czasu bardzo dużo kombinowałem przy tym modzie i niestety zdarzają się na nim wyloty przez zmiany w systemie A-Life...
  2. @zyyb1 W pliku camera_movements.ltx w gamedata/configs/creatures zamień [bobbing_effector] run_amplitude = 0.01 walk_amplitude = 0.01 limp_amplitude = 0.014 na: [bobbing_effector] run_amplitude = 0 walk_amplitude = 0 limp_amplitude = 0
  3. @zyyb1 Które kołysanie? Te podczas chodzenia, czy celowania?
  4. Skrypty nie działają też u mnie. Potestuje je sobie i dam znać prawdopodobnie dopiero za tydzień.
  5. @Pan Tau Cześć, jak chcesz sobie nieco odświeżyć ZP to masz w zasadzie trzy możliwości: Gunslingera (w zasadzie tylko nowe animacje i modele kilku broni), Misery (stary duży mod idący w klimaty Fallouta) oraz nieskromnie wspomnę o Real Fighterze, którego możesz znaleźć w "Modach PL".
  6. Dobra, zrobimy test na Zewie. Pobierz i wklei testowy skrypt. Po wklejeniu usuń z nazwy "test_", żeby nazywał się tak, jak powinien oryginalnie. Wklej Call of Pripyat - dunin_ammo.script i też usuń cąły prefiks. Odpal nową grę i powiedz, czy się zmieniło. test_bind_stalker.script
  7. Dobra, skoro ci działa w SoC to podeślij tutaj oba skrypty. Mam ten z PRP, ale skoro ten ci nie działał prawidłowo...
  8. Dobra, po kolei. @Kardiofatim Piszesz, że chciałeś wkleić skrypt z PRP 1.1 do Zewa i ten nie działa. "Nie działa" w sensie jest zabugowany, czy w ogóle się nie uruchamia? Jakie konkretnie pliki wkleiłeś do gamedaty? Podaj nazwy.
  9. Ostatnio moja chmura przechodziła swego rodzaju modernizacje. W związku z tym linki do m. in. Real Fightera wygasły. Przy okazji stwierdziłem, że przygotuję wersję 1.06d, w której: - dopracowałem prędkości poruszania się gracza oraz NPC, - NPC znacznie lepiej wykrywają zagrożenia z odległości oraz duuuużo celniej strzelają, - zmniejszyłem liczebność oddziałów NPC, przede wszystkim Monolitu, - naprawiono błędy powodujące crashe (błąd z wpn_sg550 oraz m. in. 1pn34). Zaktualizowałem linki w pierwszym poście więc powinno dać się pobierać. Jeżeli ktoś chciałby sobie zaktualizować do wersji 1.06d to wystarczy skopiować i zastąpić foldery configs oraz scripts w folderze gamedata.
  10. Widzisz? Ostrzegałem, że Mizeria jest zbyt upierdliwa do początkowego modowania. Weź sobie jakiś lepszy mod, gdzie obrażenia działają jak należy (patrz: mój pierwszy post).
  11. No i masz odpowiedź! Wiesz co żeś zmienił? Absolutnie NIC! Wejdź sobie do actor.ltx i znajdź sekcję [actor_damage]. Powinieneś mieć tam całą listę kości modelu postaci, np.: default = 1.0, -1, 1.0 bip01_pelvis = 1.0, 10, 1.0 bip01_spine = 1.0, 10, 1.0 bip01_spine1 = 1.0, 0, 1.0 bip01_spine2 = 1.0, 0, 1.0 bip01_neck = 1.0, 0, 1.0 bip01_head = 1.0, 0, 1.0 eyelid_1 = 1.0, 0, 1.0 eye_left = 1.0, 0, 1.0 eye_right = 1.0, 0, 1.0 jaw_1 = 1.0, 0, 1.0 bip01_l_clavicle = 1.0, 4, 1.0 bip01_l_upperarm = 1.0, 4, 1.0 bip01_l_forearm = 1.0, 4, 1.0 bip01_l_hand = 1.0, 4, 3.0 bip01_l_finger0 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger01 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger02 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger1 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger11 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger12 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger2 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger21 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger22 = 0.0, 4, 0.0 bip01_r_clavicle = 1.0, 2, 1.0 bip01_r_upperarm = 1.0, 2, 1.0 bip01_r_forearm = 1.0, 2, 1.0 bip01_r_hand = 1.0, 2, 1.0 bip01_r_finger0 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger01 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger02 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger1 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger11 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger12 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger2 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger21 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger22 = 0.0, 2, 0.0 bip01_l_thigh = 1.0, 8, 1.0 bip01_l_calf = 1.0, 8, 1.0 bip01_l_foot = 1.0, 8, 1.0 bip01_l_toe0 = 1.0, 8, 1.0 bip01_r_thigh = 1.0, 6, 1.0 bip01_r_calf = 1.0, 6, 1.0 bip01_r_foot = 1.0, 6, 1.0 bip01_r_toe0 = 1.0, 6, 1.0 Zmieniasz tylko PIERWSZĄ z wartości w każdej kolejnej kości, resztę zostaw. Te co masz w Mizerii podziel sobie przez 3 lub 4 i taką wpisz, np. 1.0 zmień na 0.33
  12. Podaj co żeś wpisał. Jeżeli dotykałeś damage.ltx to jest szansa, żeś wyłączyć działanie kamizelek kuloodpornych. XD Ten plik nie odpowiada za obrażenia wbrew nazwie.
  13. Nie ma czegoś takiego jak plik ponad pliki - po prostu pewnie zmieniłeś złą daną albo zmieniłeś za słabo i w efekcie nie widać różnicy.
  14. Pisałem - Mizeria ma strasznie spartolone pliki więcej zachodu z tym niż pożytku. Pliki dobre wskazałeś i właśnie musisz w actorze zmienić odporność na obrażenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.