Skocz do zawartości

bartox

Turysta
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartox

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Informacje o profilu

  • Ruble
    3
  • Frakcja
    Samotne Wilki
  • Broń główna
    Vss Vintorez; Winchester; SV Dragunov; SGI-5k; toz-34; Mossberg 500

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10 64bit
  • Procesor
    Intel Core i5 2500
  • Karta graficzna
    NVIDIA GeForceGT1060 6GB Palit
  • Pamięć RAM
    8GB

Ostatnie wizyty

780 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bartox

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

2

Reputacja

  1. bartox

    Sigerous Mod 2.2

    Ппривет, Mam problem, po powrocie z bagien na kordon przy podchodzeniu do mostku mam wylot, okienko z logiem mi się blokuje i nie mogę nic otworzyć. Teoretycznie mogę obejść bokiem, ale to mnie nie satysfakcjonuje bo pół mapy mam wyjęte z życia. Załatwiłem co miałem i idąc z posterunku płd. w stronę mostu oczywiście znowu wylot, w rogu ekranu mignęło mi coś czarnego. Patrząc przez lornetkę, crash jest w momencie spawnu postaci przy tunelu z elektrami. Na samym początku w xrayu były błędy z brakiem textur pfx, wstawiłem tam cokolwiek ale wylot jest nadal. Zaradzimy coś ? Obym nie dostał po łbie, że już było... Bo nie mogę nic znaleźć... EDIT 25.03.2020 : Wróciłem do gry i jakoś przymknąłem oko na to wszystko, ale mam teraz inny problem, otóż oddział Alfa zachowuje się tak jakby mnie nie widział, żeby było śmieszniej to w żelaznym lesie ich dowódca grał nawet na gitarze Są wrogo nastawieni, ale zero reakcji na cokolwiek. Trochę mi głupio zbierać taki sprzęt po parędziesiąt tysięcy bez walki, a nawet dla samej satysfakcji chciałbym ich rozwalić... Wie ktoś o co może chodzić ?
  2. Dla mnie, najważniejsze jest żeby stalker 2 miał w sobie to coś co miała trylogia... Klimat. Jak wcześniej ktoś wspomniał na nowym silniku może to być trudne z powodu naszego przyzwyczajenia do xray'a, ale miejmy nadzieję, że zrobią co trzeba i gra bedzię biła klimatem z monitora jak cały stalker. Jeśli chodzi o fabułę to nie ma znaczenia kto będzie głównym bohaterem, ważne żeby była długa, zawiła, miała pełno zwrotów akcji i żebyśmy mogli mieć na nią wpływ. Żeby nasze decyzje miały jakąś wartość, a skutki - znaczenie. Część historii powinna zostać tajemnicą, nie wszystko musi być wyjaśnione, tak żeby gracz nie dostał wszystkiego na tacy i nie był prowadzony za rączkę. Jeśli chodzi o broń to powinno być jej dużo ale jej dostępność już taka nie powinna być. Bajkał, Vintorez, usp I mnie wystarczy... Ważniejsza jest dla mnie ilość modyfikacji (uchwyty, celowniki, tłumiki, kamuflaż), żeby każdy mógł dostosować pod siebie broń. Animacje broni np. przeładowania powinny się zmieniać (tak jak w gunslinger'rze). Zona powinna być bardziej dzika, drzewka na środku drogi, trawa wszędzie - istny triumf natury. Nie widziałbym problemu w umieszczeniu kilku starych, odnowionych lokacji. Ważne za to jest żeby w Niej się coś dzialo, żeby ludzie chodzili, strzelali do mutantów, szukali artefaktów, przeszukiwali budynki z dopracowanymi animacjami i komendami (szeptem też a nie tylko darcie mordy ). Dialogi muszą być i czy się chce czytać to czy nie to historii zony nie może zabraknąć, niech w końcu mają nam coś do powiedzenia czy zaproponowania. Dobrze by było żeby mutanty myślały, np. żeby pijawka chwała się przed strzałami i atakowała znowu z zaskoczenia, a nie tylko dzida i zawsze ją prawie widać. Przy okazji nie raz patrzyłem przez lornetę z dziką fascynacją jak snork żre mięsacza i właśnie takich małych smaczków nie może zabraknąć bo mają wpływ na całokształt. Najbardziej chciałbym jednak wprowadzenia mechanizmu walki z kontrolerem jak to ma miejsce w gunslinger'rze (tak, powtarzam się, ale to jest kozak co strifer tam robi i wszystko powinno być w tym stylu zaimplementowane do stalkera 2) żeby spotkanie takiego mutanta było niebezpieczne, a nie wiązało się tylko ze strzałem z granatnika pod nogi. Do rozgrywki powinny trafić ciekawe mechanizmy z modów jak właśnie wybór klasy na początku, chowanie artefaktów do kontenerów (byle by nie pojedyńczo (misery no dajcie spokój, reakcja w ołowiu nie zajdzie ). Chciałbym żeby kombinezony dzwoniły przy bieganiu, jakaś sprzączka, plecak cokolwiek... A Egzo... Niech wreszcie syczą te siłowniki... Da szto? Chyba wsio... Wszystkim I tak nie dogodzą ale marzyć można Byle by tego nie spieprzyli, bo drugiego podejścia nie będzie...
  3. bartox

    Wiatr czasu 1.3

    Witam, mam problem. W anomalii przestrzennej kiedy wchodzę, prawdopodobnie na właściwy kamień- mam wylot. Proszę o pomoc. Przeinstalowanie nic nie daje... [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : .\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 80 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : global_wnd [error]Argument 1 : ui\game_tutorials.xml EDIT: Nikt nic ?
  4. Pawitał Włóczęgów! Jeżeli już było i przeoczyłem to przepraszam. Mam problem, a mianowicie przy przejściu z wysypiska do Baru przy ucieczce przed emisją postać umiera jak tylko wczyta się gra. Ktoś wie jaki jest powód ? EDIT: Rozwiązanie od kolegi OldMan - wielkie dzięki ! Trzeba zażyć antidotum od emisji... Kolejny problem to wylot w momencie podejścia do ekipy sojuszników z areny [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ... - droga we mgle\gamedata\scripts\sound_theme.script:187: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty) Rozumiem, że brakuje jakiegoś dźwięku. Dobrze kminie ?
  5. bartox

    Opinie o OP-2

    Co do tej rzezi to będzie ciężko, bo jak dla mnie pod względem rozgrywki to najlepszą grą jest farcry i cała gra po cichu. No ale stalker to jest stalker... No nic-kochanka żądzi się swoimi prawami (z Zoną jak z kobietą: Ona chce mieć kota, Ty nie, więc idziecie na kompromis i macie kota...) Ale jak mówicie, że jest fabuła ooo kolego... czekaj bljet i soljanka nie stanie na przeszkodzie dobrej fabuły. Byle by dorównała Złotej Kuli i będzie miód.
  6. bartox

    Opinie o OP-2

    A ta rzeź to jest tym co trzyma ją na miejscu legendarnych modów, czy jest coś jeszcze ? Bo mod jest długi to już wiem z wcześniejszych opinii, ale jest długi przez rzeź czy przez inne aspekty ?
  7. bartox

    Opinie o OP-2

    Ja mam tylko jedno małe, malutkie, zasadnicze pytanie, a mianowicie czy Soljanka jest w którymś miejscu jakaś nadzwyczajna ? Czy chodzi w tym wszystkim tylko o to żeby wykazać się cierpliwością w wykonywaniu rzeźni, a po skończonej grze mieć z tego satysfakcję ? Czy może gdzieś w innym aspekcie odbiega od reszty modów wykazując się nie wiem sam czym... Gram od mniej więcej 1h, a ciśnienie podniosło mi się tak, że myszka trzeszczy... Może coś pominąłem ?... Tylko palec na spust i rzeź tak ? Chyba, że w tej jaskini jest jakieś drugie dno ? Może w tym modzie jest jakieś drugie dno albo i niech będzie trzecie, byle tylko był sens ciągnięcia tego dalej... Jak mi ktoś poda jeden, jedyny, sensowny powód, to biorę drewnianą łyżkę w zęby, zaciskam i gram dalej. Zapalcie mi światełko w tunelu co?... Bo tracę wiarę...
  8. bartox

    Wylot w x-10

    Albo parenaście Nie będę psuł sobie gry, sam dałbym radę (chyba), ale trza się męczyć - większa satysfakcja będzie...
  9. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - 27 sztuk :( Moje serce cierpi, trza było sig'iem , tylko że po co jak val+"sp-5" najlepszy...nie ? A ja oszczędzałem... Strzelałem tylko jak trza było, a teraz takie na pewno już nie dostanę
  10. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - Odpalam, zaglądam w eq: gdzie są moje "sp-5" ? moja pierwsza reakcja: 20 sztuk... Helena mam zawał... Nie, ogólnie sejw jak na razie działa, wszystko super, Dzięki Wielkie kiedyś mam nadzieję się odwdzięczę, a na razie Dobrej Zony ☢ Ciekawe co było przyczyną...
  11. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - Nawet nie jestem w stanie odpalić sejva... No cóż, życie... Czyli pewnie reinstal nie ?
  12. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - Proszę saharts2-103_32.sav saharts2-103_32.dds
  13. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - Trzeba podejść od rury do drzwi, wtedy teczka powinna wysunąć się z kupy żwiru.
  14. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - Da się podnieść nawet jeżeli jej nie widać. Jak się na nią wejdzie to powinna się ruszyć. Jeszcze granatem chyba można.
  15. bartox

    Wylot w x-10

    @OldMan - Sejw jest sprzed wzięcia teczki z dokumentami, dosłownie metr od niej (może wpaść w żwir ale powinna leżeć centralnie przed drzwiczkami). Ja mam wylot chwilę po podniesieniu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.