Jump to content

sahar

Turysta
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About sahar

  • Rank
    Turysta

Profile Information

  • Ruble
    0
  • Frakcja
    Samotne Wilki
  • Procesor
    Intel Core i5 2300 2,80 GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Vss Vintorez; Winchester; SV Dragunov; SGI-5k; toz-34; Mossberg 500
  • RAM
    3GB
  • Karta graficzna
    NVIDIA GeForce GT 430
  • System operacyjny
    Windows 7

Recent Profile Visitors

213 profile views
  1. Dla mnie, najważniejsze jest żeby stalker 2 miał w sobie to coś co miała trylogia... Klimat. Jak wcześniej ktoś wspomniał na nowym silniku może to być trudne z powodu naszego przyzwyczajenia do xray'a, ale miejmy nadzieję, że zrobią co trzeba i gra bedzię biła klimatem z monitora jak cały stalker. Jeśli chodzi o fabułę to nie ma znaczenia kto będzie głównym bohaterem, ważne żeby była długa, zawiła, miała pełno zwrotów akcji i żebyśmy mogli mieć na nią wpływ. Żeby nasze decyzje miały jakąś wartość, a skutki - znaczenie. Część historii powinna zostać tajemnicą, nie wszystko musi być wyjaśnione, tak żeby gracz nie dostał wszystkiego na tacy i nie był prowadzony za rączkę. Jeśli chodzi o broń to powinno być jej dużo ale jej dostępność już taka nie powinna być. Bajkał, Vintorez, usp I mnie wystarczy... Ważniejsza jest dla mnie ilość modyfikacji (uchwyty, celowniki, tłumiki, kamuflaż), żeby każdy mógł dostosować pod siebie broń. Animacje broni np. przeładowania powinny się zmieniać (tak jak w gunslinger'rze). Zona powinna być bardziej dzika, drzewka na środku drogi, trawa wszędzie - istny triumf natury. Nie widziałbym problemu w umieszczeniu kilku starych, odnowionych lokacji. Ważne za to jest żeby w Niej się coś dzialo, żeby ludzie chodzili, strzelali do mutantów, szukali artefaktów, przeszukiwali budynki z dopracowanymi animacjami i komendami (szeptem też a nie tylko darcie mordy ). Dialogi muszą być i czy się chce czytać to czy nie to historii zony nie może zabraknąć, niech w końcu mają nam coś do powiedzenia czy zaproponowania. Dobrze by było żeby mutanty myślały, np. żeby pijawka chwała się przed strzałami i atakowała znowu z zaskoczenia, a nie tylko dzida i zawsze ją prawie widać. Przy okazji nie raz patrzyłem przez lornetę z dziką fascynacją jak snork żre mięsacza i właśnie takich małych smaczków nie może zabraknąć bo mają wpływ na całokształt. Najbardziej chciałbym jednak wprowadzenia mechanizmu walki z kontrolerem jak to ma miejsce w gunslinger'rze (tak, powtarzam się, ale to jest kozak co strifer tam robi i wszystko powinno być w tym stylu zaimplementowane do stalkera 2) żeby spotkanie takiego mutanta było niebezpieczne, a nie wiązało się tylko ze strzałem z granatnika pod nogi. Do rozgrywki powinny trafić ciekawe mechanizmy z modów jak właśnie wybór klasy na początku, chowanie artefaktów do kontenerów (byle by nie pojedyńczo (misery no dajcie spokój, reakcja w ołowiu nie zajdzie ). Chciałbym żeby kombinezony dzwoniły przy bieganiu, jakaś sprzączka, plecak cokolwiek... A Egzo... Niech wreszcie syczą te siłowniki... Da szto? Chyba wsio... Wszystkim I tak nie dogodzą ale marzyć można Byle by tego nie spieprzyli, bo drugiego podejścia nie będzie...
  2. Witam, mam problem. W anomalii przestrzennej kiedy wchodzę, prawdopodobnie na właściwy kamień- mam wylot. Proszę o pomoc. Przeinstalowanie nic nie daje... [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : .\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 80 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : global_wnd [error]Argument 1 : ui\game_tutorials.xml EDIT: Nikt nic ?
  3. Pawitał Włóczęgów! Jeżeli już było i przeoczyłem to przepraszam. Mam problem, a mianowicie przy przejściu z wysypiska do Baru przy ucieczce przed emisją postać umiera jak tylko wczyta się gra. Ktoś wie jaki jest powód ? EDIT: Rozwiązanie od kolegi OldMan - wielkie dzięki ! Trzeba zażyć antidotum od emisji... Kolejny problem to wylot w momencie podejścia do ekipy sojuszników z areny [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ... - droga we mgle\gamedata\scripts\sound_theme.script:187: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty) Rozumiem, że brakuje jakiegoś dźwięku. Dobrze kminie ?
  4. sahar

    Opinie o OP-2

    Co do tej rzezi to będzie ciężko, bo jak dla mnie pod względem rozgrywki to najlepszą grą jest farcry i cała gra po cichu. No ale stalker to jest stalker... No nic-kochanka żądzi się swoimi prawami (z Zoną jak z kobietą: Ona chce mieć kota, Ty nie, więc idziecie na kompromis i macie kota...) Ale jak mówicie, że jest fabuła ooo kolego... czekaj bljet i soljanka nie stanie na przeszkodzie dobrej fabuły. Byle by dorównała Złotej Kuli i będzie miód.
  5. sahar

    Opinie o OP-2

    A ta rzeź to jest tym co trzyma ją na miejscu legendarnych modów, czy jest coś jeszcze ? Bo mod jest długi to już wiem z wcześniejszych opinii, ale jest długi przez rzeź czy przez inne aspekty ?
  6. sahar

    Opinie o OP-2

    Ja mam tylko jedno małe, malutkie, zasadnicze pytanie, a mianowicie czy Soljanka jest w którymś miejscu jakaś nadzwyczajna ? Czy chodzi w tym wszystkim tylko o to żeby wykazać się cierpliwością w wykonywaniu rzeźni, a po skończonej grze mieć z tego satysfakcję ? Czy może gdzieś w innym aspekcie odbiega od reszty modów wykazując się nie wiem sam czym... Gram od mniej więcej 1h, a ciśnienie podniosło mi się tak, że myszka trzeszczy... Może coś pominąłem ?... Tylko palec na spust i rzeź tak ? Chyba, że w tej jaskini jest jakieś drugie dno ? Może w tym modzie jest jakieś drugie dno albo i niech będzie trzecie, byle tylko był sens ciągnięcia tego dalej... Jak mi ktoś poda jeden, jedyny, sensowny powód, to biorę drewnianą łyżkę w zęby, zaciskam i gram dalej. Zapalcie mi światełko w tunelu co?... Bo tracę wiarę...
  7. Albo parenaście Nie będę psuł sobie gry, sam dałbym radę (chyba), ale trza się męczyć - większa satysfakcja będzie...
  8. @OldMan - 27 sztuk :( Moje serce cierpi, trza było sig'iem , tylko że po co jak val+"sp-5" najlepszy...nie ? A ja oszczędzałem... Strzelałem tylko jak trza było, a teraz takie na pewno już nie dostanę
  9. @OldMan - Odpalam, zaglądam w eq: gdzie są moje "sp-5" ? moja pierwsza reakcja: 20 sztuk... Helena mam zawał... Nie, ogólnie sejw jak na razie działa, wszystko super, Dzięki Wielkie kiedyś mam nadzieję się odwdzięczę, a na razie Dobrej Zony ☢ Ciekawe co było przyczyną...
  10. @OldMan - Nawet nie jestem w stanie odpalić sejva... No cóż, życie... Czyli pewnie reinstal nie ?
  11. @OldMan - Proszę saharts2-103_32.sav saharts2-103_32.dds
  12. @OldMan - Trzeba podejść od rury do drzwi, wtedy teczka powinna wysunąć się z kupy żwiru.
  13. @OldMan - Da się podnieść nawet jeżeli jej nie widać. Jak się na nią wejdzie to powinna się ruszyć. Jeszcze granatem chyba można.
  14. @OldMan - Sejw jest sprzed wzięcia teczki z dokumentami, dosłownie metr od niej (może wpaść w żwir ale powinna leżeć centralnie przed drzwiczkami). Ja mam wylot chwilę po podniesieniu...
  15. @OldMan - Z góry dziękuję Powtórzyłem labo 2 razy bo za pierwszym dokumenty wpadły chyba w textury i nie mogłem podnieść. Chodzi chyba o to, że najpierw trza "podnieść komputer" bo kolegi spawnują się przy dokumentach. Mimo wszystko i tak mam po chwili wylot... saharts2-103_32.dds saharts2-103_32.sav
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord