Tytuł oryginalny: Плохая компания 2: Масон
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Autor: Michaił Zarubin
Data premiery: 07.11.2021 r.
OPIS:
Spoiler
Po wydarzeniach w Prypeci Mason ucieka w pośpiechu z Martwego Miasta nie oglądając się za siebie. Tak właśnie zaczyna się historia: Kordon, wioska kotów i piwnica. W ów piwnicy przebywa nasz bohater, a naprzeciwko niego siedzi jego towarzysz “od butelki” o ksywce Gwóźdź, po raz kolejny opowiadający historię swojego życia. Na szczęście bohater rozumie powagę sytuacji, a alkohol tylko pomaga utrzymać się tej nostalgicznej atmosferze. Po wypiciu trzeciej butelki bohater “odpływa” do wspaniałego świata, w którym rzeczywistości nie można odróżnić od snu: zostaje pochłonięty albo przez własną rozpaloną świadomość, albo Zona znalazła lukę w jego umyśle…
Mason czuje, że przeszłość, tak często przez niego rozpamiętywana, przejęła nad nim kontrolę i powróciła w formie ducha przeszłości. Półprzezroczysta postać nie powróciła jednak po to, żeby się zemścić, a jedynie by przypomnieć, że Mason musi wypełnić swoje przeznaczenie i pomóc przyjaciołom, którzy zaginęli gdzieś w głębi Zony. Mason boi się i odpędza ducha, ale myśl o zadośćuczynieniu za grzechy bardzo mocno zakorzenia się w jego głowie. To, czy bohater się zmieni, zależeć będzie tylko od ciebie…
- Wyjątkowość zaprezentowanej historii tkwi w jej interpretacji - gracz ma ciągłą swobodę wyboru i nie jest w żaden sposób ograniczany. Wyjątek stanowią pułapki i testy, które przygotowała Strefa.
- Scenariusz został napisany z uwzględnieniem dowolnego działania lub bezczynności gracza, co pozwoliło na osiągnięcie praktycznego braku jednolitości w ukończeniu moda.
- Wykonując tę lub inną czynność, gracz musi zdać sobie sprawę, że każde z jego działań będzie miało konsekwencje w przyszłości. Konieczne jest inteligentne podejście do rozwiązania problemów, które pojawiają się przed nim.
- Można postępować zgodnie z instrukcjami gry i zaufać naturalnemu rozwojowi fabuły lub spróbować odnaleźć alternatywną ścieżkę i zobaczyć drugą stronę przedstawionych wydarzeń.
- Gracz będzie musiał odbyć długą podróż przez Zonę, a na każdej lokacji pojawi się plątanina problemów, które będzie musiał rozwikłać. Im bliżej centrum się znajdzie, tym bardziej skomplikowane i zagmatwane będą zagadki - zwłaszcza gdy w pobliżu nie ma ani jednej osoby, a jedynie potwory i mistyczna siła ścigająca samotnych podróżników. Mimo wszystko gracz nie zostanie pozbawiony możliwości zdobycia sławy i bogactwa - zostań profesjonalnym zabójcą, dołącz do grupy stalkerów zatrudnionych przez naukowców lub pozostań samotnikiem, pragnącym dotrzeć do samego centrum Strefy Wykluczenia.
Autor modyfikacji dodał do paczki z modem „zremasterowaną” część pierwszą: .
Ponadto główny bohater historii pojawił się w innej modyfikacji, która doczekała się spolszczenia: . Należy ją traktować jako część pierwszą trylogii „”.
Podziękowania:
Spoiler
- Montaż
Дмитрий Золотов
- Testerzy
Рафаэль Саакян
Дмитрий1997 Nozhkin
Николай Вольский
- Modele
Николай Вольский
Spperet
- Dubbing
Рафаэль Саакян;
Spperet
Сергей «Olsparq» Нехаев
Михаил Вельмискин
Член клуба ТК3ВЕГА Мик
Иван Назаров
Никита Лозовой
Андрей Скуратов
Климент Либрихт
Алексей Киселёвский
Роман Заборовский
Александр Данильцев
Кирилл Плярпа
Григорiй Капустинъ
Олег Кузьма
- Specjalne podziękowania
CINEMAN
Мануэль
Бутылкин в роли Бизона
- Wykorzystane projekty
Метро 2033, Ф.О.Т.О.Г.Р.А.Ф., «MSG», Мясник, «SGM», М.О.Н.С.Т.Р., Пространственная аномалия
GALERIA:
INSTALACJA:
Spoiler
Poprawna kolejność instalacji:
-
Zew Prypeci 1.6.02
-
Pobrane i rozpakowane archiwum (zawartość folderu ПК2М ) przenosimy do głównego katalogu gry.
-
Należy dokonać zmiany nazwy pliku:
-
Możliwość instalacji dodatków: Absolute Nature 4 w jesiennej wersji i Weapons Remake 1.0 - przenosimy zawartość folderu Аддоны do głównego katalogu gry.
Dostępna jest również pierwsza część produkcji w wersji odświeżonej ( ПК Remaster ).
Zalecane ustawienia:
- Pełne oświetlenie dynamiczne.
- Rozdzielczość nie mniejsza niż 1366×768.
Możliwe błędy:
- W grze występuje wiele przedmiotów, z którymi można wejść w interakcję poprzez ekwipunek i umieścić w slotach szybkiego dostępu. Jeżeli jednak przedmiot w ekwipunku zajmuje więcej niż jedno pole, umieszczenie go w slocie dostępu spowoduje awarię.
- Jeżeli NPC podczas podróży zostaje w miejscu, należy zapisać, a następnie wczytać grę.
- Jeżeli musisz znaleźć się w danym miejscu z NPC, a on się nie pojawia, należy zapisać i ponownie wczytać grę.
LINKI DO POBRANIA:
Spoiler
Mod:
Katalogi ПК Remaster i ПК2M zawierają różne części moda i nie należy nakładać ich na podstawową wersję gry równocześnie!
Źródło: