Jump to content

brak rozmowy z Poliszczukiem


paolo_15
 Share

Recommended Posts

Witam, mam wszystkie potrzebne rzeczy od brata Poliszczuka Kucharza, idę do Poliszczuka zdać prowiant, w oknie rozmowy nie pojawia się temat zdania żywności, tylko jakieś "co słychać" czy coś... Wczytywałem sejw od nowa, ponownie wchodziłem na lokalizację i nic...Proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Czy sprawdzałeś kolejność zadań w poradniku Cichego ?

  Po pewnym czasie przychodzi SMS - mówimy z Braunem. Mamy się udać na Poligon - tam zrobić zdjęcia Bazy gdzie Sacharow robi eksperymenty - i przeniknąć na jej teren. Dostajemy fleszkę do aparatu - uzbrajamy go. Otwierają się przejścia. Od Mario zbieramy ekwipunek. Zdjęcia mamy zrobić między 18 a 21. Na miejscu cykamy zdjęcia z dwóch pozycji. Przychodzi wiadomość by spotkać się z Woroninem. W czasie rozmowy wynika fakt, że aby dostać się do zamkniętego kompleksu musimy zdobyć przepustkę. Tę możemy uzyskać na bazie Ukraińskiej w Przedzoniu (Pokojowym Korpusie) - tam służy brat dowódcy bazy do której mamy się dostać. Ruszamy.
c4364d297266156.jpg b507e5297266240.jpg 2bab52297266286.jpg a2a5f8297266325.jpg ad6665297266370.jpg db7dcc297266398.jpg 98e2da297266427.jpg
   W bazie na terenie Korpusu Pokoju rozmawiałem i z dowódcą i z handlarzem - ich interesował tylko transport kołowy do bliźniaczej bazy. Odnalazłem w końcu brata dowódcy z Poligonu. Ten dał mi przepustkę i trochę żywności dla krewniaka. Po powrocie do Korpusu pojawiło się zadanie o obronie wioski Diggerów przed dzikami. Przy okazji zaszedłem do Woronina - dał mi zadanie na przyniesienie kanistra z benzyną. Po sprawie mówimy z ich dowódcą i zostajemy nagrodzeni. Ruszamy do bazy. Tam strażnik odbiera przepustkę i idziemy na rozmowę z dowódcą.
bd579b297290837.jpg adddb5297290905.jpg 97d1f0297290962.jpg c3f728297291008.jpg bcf3bd297291078.jpg e840ee297291178.jpg f8efa7297291273.jpg
 

Mam zainstalowanego FOTOGRAFA. W razie dalszych problemów wystaw do pobrania sejwa. 

Edited by kazik
Link to comment
Share on other sites

Dzięki pomogło :)

Czy komukolwiek z Was zdarzyło się, aby po zapisaniu gry w Promzonie i po jej wczytaniu za każdym razem wywalało do pulpitu ? Oczywiście plik log. jest pusty... próbowałem ponownie wejść na Promzonę, zasejwować grę, wczytać ją i ponownie za każdym razem wywalało mnie do pulpitu. Proszę o pomoc.

Edited by paolo_15
Nowy problem
Link to comment
Share on other sites

Pierwszy plik to automatyczny sejw z przejścia z lokalizacji, a drugi "bug3" to zapisana gra w Promzonie. Dzięki @kazik za zainteresowanie tematem :)

 

paweł_autosave.sav

bug 3.sav

PS. Próbowałem odpalić grę na każdym oświetleniu, na minimalnych ustawieniach grafiki i niestety dalej wyloty do pulpitu..

Edited by paolo_15
Info
Link to comment
Share on other sites

Się nasiedziałem ale efekt jest :) 

Pobierz paczkę z mojego namiaru: 
https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZTlEAZCNuD11QAHOQdWtWiVc6OESc0e27k

Jest to folder creatures (w modzie ścieżka gamedata/config).
Swój folder przekopiuj w bezpieczne miejsce a do katalogu config wypakuj moją paczkę ze zgodą na nadpisanie plików.

Jeśli teraz mutanty będą padać za szybko napisz ;)    

 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Zrobiłem tak jak napisałeś. Kiedy wczytałem sejwa "bug3", niestety wywalało do pulpitu, zmieniłem ustawienia oświetleń na inne, wczytywałem grę - wywalało do pulpitu. Wczytałem sejwa "paweł_autosave", zabiłem dzika, nagrałem, wyłączyłem grę, włączyłem ponownie, wgrałem sejwa i już nie wyrzuca do pulpitu. O to mniej więcej chodziło ? Abym zaczął grę od początku lokalizacji ? Czy miało już nie wyrzucać od momentu wgrania sejwa 'bug3" ?

 

Link to comment
Share on other sites

I o to mi chodzi :) z tą śmiertelnością mutków jest może jak na razie trochę dziwnie, strzeliłem do jednego dzika, a później wróciłem do miejsca morderstwa, a tam trzy dziki leżą :P ale obok była anomalia, więc różnie mogło być :) @kazik WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC !!! :) z radości, że mogę dalej grać aż % otworzyłem ;)

Link to comment
Share on other sites

To może zrobimy inaczej bo ja np. nigdy nie zmieniałem tych parametrów..
Jeśli nie masz pobierz Notepad+++ (darmowy edytor plików txt i nie tylko)
i dzięki niemu edytuj pliki:

 
W katalogu creatues w każdym pliku można zmienić kilka parametrów np.:

Health = -5000  im wyższy parametr (z minusem) tym łatwiej zabić im bliżę zera i powyżej zera co raz trudniej 
MaxHealthValue        = -5000                ; range [0..200] (ustawiałem j/w)

bleeding_v          = 0.3            ;потеря крови при номинальной ране в секунду
wound_incarnation_v = 0.3        ;крутизна кривой заживления (какой процент раны останется после заживления в игровую секунду)
min_wound_size      = 0.3
W tych trzech parametrach zasada jest jest ta sama poniżej zera coraz mniejsza odporność powyżej zera co raz większa. 
 

Lista mutantów w FOTOGRAFIE:
#include "M_flesh.ltx"
#include "M_chimera.ltx"
#include "M_bloodsucker.ltx"
#include "M_dog.ltx"
#include "M_boar.ltx"
#include "M_pseudodog.ltx"
#include "M_burer.ltx"
#include "M_giant.ltx"
#include "M_controller.ltx"
#include "m_poltergeist.ltx"
#include "m_zombie.ltx"
#include "m_fracture.ltx"
#include "m_snork.ltx"
#include "m_cat.ltx"
#include "m_crow.ltx"
#include "m_tushkano.ltx"
#include "m_spider.ltx"
#include "m_deathclaw.ltx" 

Możesz dowolnie szaleć z tym, że zacznij od przywrócenia swojego oryginalnego katalogu creatuers  :)  

 

 

Edited by kazik
Link to comment
Share on other sites

@paolo_15 - jest sposób na zwiększenie skuteczności broni, ale działa w obie strony. Tobie łatwiej, ale NPCom również. Można się w to bawić, jeśli w modzie występują jakieś unikatowe bronie w pojedynczych egzemplarzach. Natomiast jeśli broń jest "ogólnodostępna", to lepiej tego nie robić.

Sądzę, że jesteś dopiero na drugiej lokacji z niewielką ilością wykonanych zadań. Poczekaj, jeszcze Ci się zrobi gorąco koło tyłka.

Link to comment
Share on other sites

Jak w każdym stalkerze i w Fotografie nic za darmo. Chcesz coś dostać, musisz się odwdzięczyć usługami. Główny cel dostałeś w koszarach na Przedzoniu. Reszta to właśnie przynieś, podnieś, pozamiataj, aby dostać warunki do jego zrealizowania. Zbieraj i transmutuj "artefakty", bo bez tego moda nie ukończysz. Pilnuj się Dziada Zapadło. Do każdego zrobionego schowka wkładaj GPS. Nie zabijaj go przy pierwszym spotkaniu, choć palec swędzi aby spust nacisnąć, bo stracisz fajne zadanie.

A reszta to Twoja inwencja i pomysłowość. A zadania pozornie poboczne, są też zadaniami wiodącymi do celu. Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity