Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc


kamil18S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuję pomocy bo utknąłem na wysypisku i nie wiem co dalej robić.

Gram jako Czyste Niebo. Na bagnach zaliczyłem wszystko. Poszedłem na kordon. Na kordonie przyprowadziłem Aniele do Wilka. Potem w bazie Neutrałów zadanie na kontrolera, Ster Barki, Przejąłem placówkę za mostem, potem posterunek przed przejściem na wysypisko.

Po przejściu na wysypisko pojawiło się zadanie na pomoc bandytom co ich zombiaki atakują. Ale zanim coś zrobię to zombiaki  załatwiają bandytów. I dalej nic się nie dzieje. Zebrałem trzy PDA z wysypiska (plecak, piwnica, i trup pod drzewem). Wykonałem jedno zadanie na SEVA dla stalkera z pchlego targu. Poszedłem do hangaru wywołałem drużynę Z, Czarny Serż zginął i reszta kompani. ja zabiłem resztę bandytów i znów powstał kolejny problem bo nie mogę znaleźdź trupa Johy,  a tym samym nie mam jego PDA.

Proszę o podpowiedź co robić dalej, albo co źle zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bramę do hangaru masz otwartą, czy zamkniętą? Jeśli zamknięta, to w środku są żywi i nie wejdziesz. A Joga potrafi uciec aż pod dach.

Najpierw sam postrzelaj, a potem drużyna. Zabrałeś PDA z Czarnego Serża? Niezbędne na CEA. Nie ma się co z Serżem śpieszyć, można to zrobić później.

Dwa filmiki z działania na Wysypisku. Są z Reborn2.50, więc mogą się trochę różnić, ale samo działanie przy hangarze jest nie zmienione.

https://www.youtube.com/watch?v=pU0_SmJcv6E

https://www.youtube.com/watch?v=ZCxabTaJPUk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za poradę.

Pomogło wczytanie pierwszego zapisu z wysypiska i od razu pobiegłem do hangaru i Joha był.

W innym przypadku Joha się nie pojawiał.

Mam jeszcze pytanie:

Czy w modzie istnieje jakaś ogólna ścieżka jego przejścia? Chodzi mi głównie o przechodzenie na lokacje. Bo obecnie jestem na wysypisku i nie wiem czy teraz MW czy DM?

I kolejne pytania:

Czy konieczne jest obsadzanie swoimi ludźmi kluczowych miejsc na danej lokacji?

Kiedyś @kondotier  pisałeś że mod ma cztery zadania wiodące, wykonanie których determinuje ukończenie moda.

Są to:

1. Zebranie wszystkich PDA.

2. Zebranie wszystkich fleszek z przejściami.

3. Uratowanie St.ReLocka ( tak tu nazywa się Striełok ).

4. Pozyskania 3 artefaktów "śmierci".

I tu pytanie: 

Czy konieczne jest wykonywanie zadań pobocznych typu przynieść, znajdź które dają mniej ważni NPC?

Bo rozumiem że zadania od kluczowych postaci są konieczne do wykonania żeby fabuła poszła dalej?

Mod jest interesujący i chciałbym go przejść i zacząć "Duplikaty" , ale nie chciałbym czegoś zepsuć w czasie rozgrywki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil18S - z teleportami w tym modzie jest inaczej niż w innych. Wiele z nich przenosi losowo na różne lokacje. Nie zawsze tam, gdzie Cię przeniósł poprzednio. To zależy czy potwierdzisz TAK, czy odmówisz NIE na teleportację. Dlatego zbliżając się do teleportu trzeba robić zapis, aby przy niekorzystnym przeniesieniu móc powtórzyć. Albo grać dalej z lokacji gdzie nas przeniosło. Czasem dostaniesz informację, że teleport nie jest jeszcze gotów do zadziałania i trzeba szukać innego. Aktywność teleportów rośnie z czasem gry. Z tego jest jeden wniosek, że nie ma tu liniowości. Poszukaj posta z opisem teleportów na estakadzie w Dolinie Mroku. Jak się do nich dostać i dokąd przenoszą.

Już dobrze nie pamiętam, ale chyba lepiej jest iść najpierw na Agro. NPCe na Pchlim dają zadania. Bierz je, bo one dają ukierunkowania. A zadania przynieś, podnieś, pozamiataj, pozwalają na łatwiejsze znalezienie PDA i fleszek. Więc z nich nie rezygnuj. Przy okazji zawsze coś dostaniesz w nagrodę, lub znajdziesz po drodze. A to nie jest bez znaczenia. Czasem szukając czegoś, znajdziesz ukryty teleport.

Zapomnij o rozwiązaniach z podstawek i innych modów. Czytaj wnikliwie  dialogi, rób na papierku notatki o informacjach jakie z nich dostałeś, bo część nie pojawia się w PDA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Kilka pytań:

1. Zarka, po zagadaniu do niej, wchodzi na mostek, prosto w anomalię. Ginie, gra się kończy. Próbowałem kilka razy, idzie inną trasą (w okolice obozowiska ze skałami) - wyskakuje wylot  z gry. Próbowałem stanąć na drodze do anomalii, nic nie daje. Można ukończyć grę bez jej wyprowadzenia (śmigłowiec strącony, bagna opanowane, mam kilka PDA z wysypiska i DM). Czy muszę wracać do zapisu, gdzie była w okolicy któregoś gospodarstwa?

2. Jak wejść przez dach do zamkniętego hangaru na DM? Brama zamyka się jak podchodzę. Aszota ani barmana nie ma, jest tylko mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro - opisz dokładniej, na jakiej lokacji i przy jakim zadaniu masz ten problem z Zarką. To się dzieje na Bagnach?

Jeśli tak, to czy strąciłeś wcześniej śmigłowiec? Kiedy on nie jest strącony, lub na drodze do tele na Agro są jakieś mutanty, ona zmienia trasę. A widocznie niekorzystnie zespawnowały Ci się anomalie. Popróbuj wczytywaniem zapisów, zmienić ich układ.

Do hangaru w DM, możesz wejść na dwa sposoby.

1. Z najwyższego piętra budowy, po tej przewiązce. W dachu są dziury i przez nie trzeba wpaść, albo zeskoczyć na balkon od strony bagienka.

2. Szybciej i łatwiej. Z tego wewnętrznego dziedzińca pomiędzy nim i budową, wskakujesz na stertę płyt i na kucaka przez okno. Lub obok jest nawiewnica powietrza. Na silnik, na parapet i do środka.

Można też próbować wejść na ten silos w narożniku i z niego wyskoczyć na dach.

A jak będziesz w środku, to się dowiesz, kto Ci bramę przed nosem zamykał. Trzeba trochę pogłówkować, jak go ugryźć.

Z personelem jest w porządku. Absolutnie nie porównuj tego moda Do jakiegokolwiek innego. NPCe są, albo nie ma. Jak są, to mogą być podwójni. Ale to to już chyba sam zauważyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trop z mutantami był słuszny -wytłukłem wszystkie. Nie zmieniała trasy, nie wchodziła w anomalię. Śmigłowiec zniszczony. Pomiędzy lokacjami tymczasowy obóz i barykady na brzegu pojawia mi się wylot do pulpitu. Wcześniej pojawiał się, kiedy w okolicy był mutant. Nie wiem, może za daleko poszedłem, byłem w innych lokacjach. Wracam do zapisu gdzie podbiłem bagna, likwiduję mutanty, wtedy z nią pogadam i zobaczę czy wtedy też będzie taki problem.

Za pomoc odnośnie DM wielkie dzięki - sprawdzę jak dotrę. Cóż, kilka dni się cofam w postępach.

 

Spoiler

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro - zapamiętaj i stosuj. Jeśli masz stały wylot, którego nie likwiduje wczytanie poprzedniego zapisu a chcesz mieć poradę, wstawiaj loga błędu. Jak nie wiesz, jak to zrobić, masz cały dział porad dla początkujących.

Zarka na Agro przechodzi sama, bo nie powinno tam być dla Ciebie czynnego teleportu. Chyba jest informacja na ekranie, jak w nim zniknie. Ty wychodzisz z Bagien prze Kordon.

Mod jest pamięciożerny i radzę nie dawać ustawień na maksa, nawet na mocnym komputerze. Efekty graficzne  w połączeniu z akustycznymi mogą wszystko położyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wielkie dzięki, ruszyłem do przodu chociaż nie wiem czy dobrze działam...pytania:

  1. jak wytłuc poltergeista w bazie Wolności? (wiem,że tam jest - jeden stalker dał mi info)?
  2. Co zrobić żeby bunkier na Jantarze był otwarty?
  3. Wchodzę w podziemia Agro - zadania na zalanie podziemi nie dostałem, nikt mi go nie dał. Dochodzę do kraty a tu napis - drzwi zamknięte. Wcześniej gra nie wpuszczała mnie do podziemi. Zadanie na zdobycie PDA Luki wykonałem, oddałem Wiwisektorowi. Właśnie - jest potrzeba wchodzenia do podziemi tą drogą?
  4. Czarny Serż - to dopiero zagadka. Mimo wezwań drużyny, nie przychodzi, PDA nie mam. Drużynę wołam przy szansie porażki. Jest możliwe, że został gdzieś na Bagnach - tam zostawiłem kilka ekip celem bronienia lokacji?

 

Cytuj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie po kolei i nie na wszystkie, bo już nie pamiętam.

W Rebornie nie zalewasz podziemi. Jeszcze będziesz musiał znaleźć Lukę, go wyciągnąć, a potem ciągnąć trupa przez pół zony aby ożywić. I jego art śmierci. Po Lukę i arta wchodzisz z dwóch różnych stron.

Bunkier na Jantarze jest zamknięty kiedy atakują zombiaki. A Czarny Serż u mnie, pojawił się dopiero na Jantarze. Tylko zwróć uwagę, że są dwa rodzaje drużyn. Jedna do obsadzania zajętego terenu, a druga do wsparcia zajmowania. I to w niej jest Serż. Wzywanie drużyny na innych lokacjach nie ma znaczenia. Ale pamiętaj, Serż musi zginąć, bo tylko z martwego zdejmiesz.

A oprócz informacji o poltergeiście, jest on faktycznie? To baza w DM czy na MW? Ten w DM siedzi w BTRze bez gąsienic w hangarze. Likwidacja jak BTRa. Wleźć przez okno od podwórza i pod pojazd nawet zwykłe granaty. Bo z rpg za blisko i samego siebie można zabić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.