Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

steamworkshop_collection_1382905877_collection_branding.jpg

Raindrop to surrealistyczna, oparta na środowisku gra o przetrwaniu z perspektywy pierwszej osoby, która zawiera w pełni eksplorowane poziomy z intuicyjnymi, złożonymi zagadkami.
Obracając się wokół opowieści o tematyce horroru, mrożące krew w żyłach i zapierające dech w piersiach atmosfery zatrzymają Cię w każdym zakątku, odkrywając ukrytą prawdę kryjącą się za kompleksem i jego mieszkańcami.
Zniszcz przedmioty do budowy przedmiotów, aby złożyć złożone układy lub niebezpieczne pułapki śmierci. Zbierz wskazówki i schematy, aby odsłonić nagrody i informacje. Przetrwaj zarówno nawiedzone środowisko, jak i własne zmaltretowane zdrowie psychiczne. Raindrop jest rozwijany przez Raindrop Studios, kreatywny zespół dwóch ludzi złożony z Nihada Nasupovica i Maxa Ramireza. Obaj są ciężko pracującymi i doświadczonymi twórcami gier wideo, którzy zainwestowali wiele lat w Raindrop i jego wcześniejsze wersje. Dążą do ciągłego ulepszania i dojrzewania Raindrop w pełni, na jakie zasługuje. Raindrop został początkowo pomyślany jako całkowita modyfikacja konwersji Half-Life 2 około pięciu lat temu, kiedy Nihad Nasupovic, prowadzący projekt, zaczął opracowywać swoje podstawowe mapy i mechanikę rozgrywki. Krótko po tym Max Ramirez dołączył do zespołu jako główny artysta do realizacji projektu. Wraz z rozwojem zespołu Raindrop pojawiły się niespodziewane problemy. Pomimo postępu, Raindrop został przerwany jako modyfikacja ze względu na szereg technicznych i społecznych niepowodzeń. Rozwój ustał z powodu niemożności zrównoważenia pracy i życia w zespole, w połączeniu z ograniczeniami wynikającymi z silnika Source.
Do teraz.
Nihad Nasupovic i Max Ramirez ponownie założyli projekt, ale w nowym świetle. Rozpoczęli projektowanie i prototypowanie nowej i ulepszonej wersji Raindrop. Tym razem, po intensywnych badaniach i połączonym doświadczeniu, zdecydowali się użyć Unity3D jako swojego pożądanego silnika gry, podczas gdy za pomocą Kickstartera wepchnęli Raindropa w pełnoetatowy sen, o który Nihad i Max zabiegali. Kropla deszczu uległa znacznym poprawkom estetycznym od czasu przejścia z Source na Unity3D. Ten wszechstronny i potężny silnik pozwolił Nihadowi i Maxowi znacznie zwiększyć złożoność środowiska bez uszczerbku dla ogólnej wydajności gry. Dużo czasu poświęcono wyłącznie badaniu i opracowywaniu nowych i istniejących funkcji, które są integrowane z każdą wersją gry. Funkcje te obejmują czysto estetyczne ulepszenia, takie jak skomplikowane urządzenia cieniujące na mokro; do ulepszeń mechaniki gry, takich jak hierarchiczne wyzwalacze zdarzeń dla zagadek i warunków.

Podstawowe cechy:
• System animacji dynamicznej Full body z wykorzystaniem funkcji Mecanim firmy Unity
• Dynamiczny system pogodowy, dzień i noc
• System cyklu środowiskowego dnia i nocy
• Zaawansowane śledzenie drogi wroga i walka z AI w realistycznych bitwach
• Fizyka, płynne, elektryczne, mechaniczne i oparte na logice
• Zaawansowany system grabieży i dostosowywania przedmiotów
• System inwentaryzacji oparty na wadze i wielkości
• Wywoływane proceduralnie przedmioty i miejsca odrodzenia wroga
• Poziomy z pojazdami napędzanymi i interaktywnymi
• Unikalne i rzadkie kolekcjonerskie bronie, narzędzia i przedmioty
• Unikalny system warsztatowy do personalizacji obiektów
• Dynamiczne otoczenie dźwiękowe i ścieżki dźwiękowe
• Interaktywne i w pełni immersyjne środowiska i obiekty
• Doświadczenie w pierwszej osobie z elementami filmowymi
• Krótkie, pełne akcji, strzelanki pierwszoosobowe z rzadkim arsenałem
• Głęboka i żylasta opowieść o horrorze, która podąża różnymi ścieżkami wzdłuż liniowej ścieżki z niezapomnianymi przeżyciami

Więcej informacji: 

 

 

Wersja z 2009 roku bardziej do mnie przemawiała. Mod wydawał się przede wszystkim bardziej mroczny, osadzony w świecie nieprzyjaznym, niebezpiecznym, skierowanym do osób, które nie przepadają za '' bajkowym " wyglądem gry. Wraz z przejściem na silnik Unity3D coś jakby umarło w Raindrop.
Spójrzcie na screeny z roku 2009 oraz trailer, który w tamtych okresie urzekł mnie .. Tym '' Czymś "

Spoiler

raindrop_blocks009.jpgrd_apartment0008.jpgshelter.jpgdm_raindrop_blocks0000.jpgdm_raindrop_wiese20015.jpgdm_raindrop_wiese20022.jpgdm_raindrop_wiese30000.jpg

Spoiler

 

Czas pokaże, czy Raindrop kiedykolwiek ujrzy światło dzienne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Agrael napisał:

Wraz z przejściem na silnik Unity3D coś jakby umarło w Raindrop

Unity jest albo genialne, albo wyjątkowo upierdliwe. Autorzy jednej na 10 albo nawet 1 na 100 gier potrafią z nim zrobić imponujące rzeczy, a cała reszta jest "plastic fantastic". Nie wiem czy to kwestia jakiegoś dominującego stylu w grach (tak jak np. w malarstwie na przestrzeni wieków), czy za małych umiejętności twórców.

Tak czy inaczej widzę to samo co Ty i też mnie to wnerwia ;) 

Nigdy o tej grze / modzie nie słyszałem, ale znalazłem ją tu: http://www.moddb.com/mods/raindrop, tu: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=189716078 i tu https://www.facebook.com/RaindropGame. Od roku niewiele na ten temat słychać, a na Kickstarterze zebrali jakieś 60 tys. zielonych z 144 wymaganych. Dwa lata temu. Nie podoba mi się to...

Jakby ktoś zagrał i podzielił się opinią co do moda, to może też się skuszę.

W tym wideo widać delikatnie ducha Zony :P

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatni wpis na steamie:
 

Spoiler

"Hi! Miss us? :)
Raindrop is (and has been!) moving forward at a breakneck pace – our lead designer Nihad has taken residence at a local workspace here in Bern! He’s been busy working on the forest / vegetation textures for the upcoming short film / demo; he’s been sounding the very depths of Unity like a modern day Jacques Cousteau, and he’s about as close to becoming one with SpeedTree as you could get. Even with limited resources, we’re making some serious progress on some seriously cool stuff – stay tuned for more updates! :D"

Prace idą ( a raczej szły ) w zawrotnym tempie, mają ograniczone zasoby, ale dają radę.
Na facebooku ostatni wpis pochodzi z 13 lipca 2016r. Wybrali się nawet na jakąś tam sesję do lasu po materiały niezbędne dla gry. Ogółem to wszystko super hiper mega, cuda na kiju, ale jednak gra umarła.

Będąc skrajnym optymistą można jasno stwierdzić, że to nic takiego, bo od 2009 roku, kiedy to Raindrop miał być na silniku Source wiele się zmieniło.
Być może po jakiś 30 latach znów zmienią silnik i prace będą wznowione :D
 

 

1 godzinę temu, Sierioża napisał:

Od roku niewiele na ten temat słychać, a na Kickstarterze zebrali jakieś 60 tys. zielonych z 144 wymaganych. Dwa lata temu. Nie podoba mi się to...

A przelicz to na złotówki :D 
Kasę można natrzepać w łatwy sposób, a następnie powiedzieć, że projekt upadł. W sumie.. to nawet nie głupie :D 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Agrael machlojek z kradzieżami na serwisach tego typu próbowało już wielu - żeby daleko nie szukać i od klimatu nie odchodzić, to Areal był tego dobrym przykładem. I dziesiątki, jeśli nie setki innych.

Czy twórcy Raindrop zainkasowali tę kwotę - nie wiem, Kickstarter ma jakiś regulamin, na mocy którego czasami środki wracają do właścicieli, a czasami niezależnie od tego, czy udało się osiągnąć wymagany próg, idą do zbierającego, ale nigdy się weń nie wgłębiałem.

Ten Raindrop to niestety takie vaporware. Ale ta wersja Source mnie kusi... Hm. Warto? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.