Buber Posted December 12, 2017 Report Share Posted December 12, 2017 No niestety polonizacja robi jednak lekkie problemy. Wywala na starcie . Wina leży po stronie pliku trade_trader.ltx i folderu weapons. Po ich usunięciu gra odpala bez problemu. Niestety nie mogę się dostać do zródła wiec nie mam jak sprawdzić co jest w rosyjskiej wersji plików. Extraktor tego nie rusza No i bez loga. Czym te pliki rozpakowac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 Instalowałem po kolei zgodnie z instrukcją i zdrowym rozsądkiem. Wyszła mi wersja jak na screenie: Nałożyłem polonizację i dostałem starszą wersję (podejrzewam, że to tylko kwestia korekty grafiki na menu startowym). Po próbie nowej gry dwa wyloty. Pierwszy: [12/13/17 15:10:56] FATAL ERROR [12/13/17 15:10:56] [12/13/17 15:10:56] [error]Expression : fatal error [12/13/17 15:10:56] [error]Function : CInifile::r_section [12/13/17 15:10:56] [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [12/13/17 15:10:56] [error]Line : 342 [12/13/17 15:10:56] [error]Description : <no expression> [12/13/17 15:10:56] [error]Arguments : Can't open section 'wpn_awm' Tak jak Kolega @Buber podpowiedział wyłączyłem katalog weapons. Po tym kolejny wylot: FATAL ERROR [12/13/17 15:42:42] [12/13/17 15:42:42] [error]Expression : assertion failed [12/13/17 15:42:42] [error]Function : [12/13/17 15:42:42] [error]File : [12/13/17 15:42:42] [error]Line : 0 [12/13/17 15:42:42] [error]Description : ogse_debug: check_monsters - monsters_update hang >> obj:escape_trader id: 414 code: 7 Tu również poszedłem za radą w/w, i wywaliłem plik trade_trader.ltx - pomogło. PS. Jest najnowsza wersja moda. Na wersję 2.0 final, nakładamy tylko patch 2.11: LINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3 , https://drive.google.com/drive/folders/0B69Rogp6_VJ6ZFRabXhOT1E4QlU LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC ŹRÓDŁO: http://ogse.ru/files.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted December 13, 2017 Author Report Share Posted December 13, 2017 A czym to rozpakować , jeżeli to nie tajemnica? Znaczy podstawowe pliki, bo to nietypowe .db Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 Lubię takie wątki więc potwierdzam: Pobrałem moda z linków powyżej z YankaLINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3 tylko te pliki: Dodatkowo pobrałem patch : LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC Na to nakładamy polonizację Pobrałem z MEGA https://mega.nz/#!X0EWnA5B!DCLouCOKwqoOBfQ-hzBxzBbGkJxMzSqukzF_GPBxzpA I żeby wersja się zgadzała z załącznika wypakowujemy do gamedata (ze zgodą na zamianę plików) paczkę config:config.rar Otrzymujemy: Nie będę grał w tego moda (może kiedyś) na początku wszystko jest ok. Jedyne co zauważyłem to przekłamanie nazwy tego strażnika Sidorowicza ale to musiałaby ktoś z tłumaczy pochylić się nad aktualizacją tłumaczenia. do wersji 2.11 trzeba by byłoby sprawdzić nazwy własne NPC bo ten strażnik powinien nazywać się Stalin no i jeszcze gość w kapeluszu Dialogi są ok. przynajmniej w pierwszych zadaniach. Resztę musicie sprawdzić we własnym zakresie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 @Buber - ja skasowałem nie wypakowując, bo nie było potrzeby, ale jeżeli ktoś chce się pobawić to proszę: Pliki OGSE 0.6.9.3. FINAL wypakowujemy następująco: przykładowo - plik gamedata.db_xpatch przemianowujemy na gamedata.db odpalamy ten UNPACKER: unpacker_rus.exe - wskazujemy plik źródłowy i ścieżkę docelową. W identyczny sposób postępujemy ze wszystkimi, pamiętając o kolejności wypakowywania do tego samego folderu - na koniec nakładamy na powstały katalog ten o nazwie gamedata z zawartymi plikami poprawek / polonizacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted December 13, 2017 Author Report Share Posted December 13, 2017 Dzięki @Cichy. Zdążyłem już wyczaić na modDB unpacker do OGSE , ale jeśli to nie kłopot wrzuciłbyś ten patch 2.11 do tematu , nie mam tam konta. EDIT. No więc problemem w trade_trader.ltx jest zdublowany wpis inv_ruck = 5, 1, gdy zmieniłem go na wpn_awm ;NO TRADE z oryginalnego , poszło. Co do katalogu weapons nie bardzo wiem co nie działało, ale po wyrzuceniu tego katalogu, wklejeniu oryginalnego i dopiero na niego nałożeniu katalogu weapons ze spolszczeniem , odpaliło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JARO19 Posted September 9, 2019 Report Share Posted September 9, 2019 Witam, mam podobny problem, po wejściu na teren baru log z błędem: [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'wpn_awm' Buber pisał coś o zmianie w pliku trade_trader.ltx wpisu inv_ruck= 5, 1, na wpn_awm. Tylko że ja nie mam takiego wpisu. Może ktoś jeszcze ma tego moda na kompie, to prosiłbym, jeśli to możliwe o przesłanie tego pliku trade_trader.ltx, chyba że, ktoś zna prostszy sposób na naprawę tego błędu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.