Skocz do zawartości

Wylot podczas ładowania


Buber

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety polonizacja robi jednak lekkie problemy. Wywala na starcie . Wina leży po stronie pliku trade_trader.ltx i folderu weapons. Po ich usunięciu gra odpala bez problemu. Niestety nie mogę się dostać do zródła wiec nie mam jak sprawdzić co jest w rosyjskiej wersji plików. Extraktor tego nie rusza :)  No i bez loga.

Czym te pliki rozpakowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalowałem po kolei zgodnie z instrukcją i zdrowym rozsądkiem. Wyszła mi wersja jak na screenie:

ss_cichy_12-13-17_15-39-25_(mainmenu).jpg

Nałożyłem polonizację i dostałem starszą wersję (podejrzewam, że to tylko kwestia korekty grafiki na menu startowym).

ss_cichy_12-13-17_15-45-30_(l01_escape).jpg

Po próbie nowej gry dwa wyloty. Pierwszy:

[12/13/17 15:10:56]	FATAL ERROR
[12/13/17 15:10:56]	 
[12/13/17 15:10:56]	[error]Expression    : fatal error
[12/13/17 15:10:56]	[error]Function      : CInifile::r_section
[12/13/17 15:10:56]	[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[12/13/17 15:10:56]	[error]Line          : 342
[12/13/17 15:10:56]	[error]Description   : <no expression>
[12/13/17 15:10:56]	[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_awm'

Tak jak Kolega @Buber podpowiedział wyłączyłem katalog weapons. Po tym kolejny wylot:

	FATAL ERROR
[12/13/17 15:42:42]	 
[12/13/17 15:42:42]	[error]Expression    : assertion failed
[12/13/17 15:42:42]	[error]Function      : 
[12/13/17 15:42:42]	[error]File          : 
[12/13/17 15:42:42]	[error]Line          : 0
[12/13/17 15:42:42]	[error]Description   : ogse_debug: check_monsters - monsters_update hang >> obj:escape_trader id: 414 code: 7

Tu również poszedłem za radą w/w, i wywaliłem plik trade_trader.ltx - pomogło.

 

PS. Jest najnowsza wersja moda. Na wersję 2.0 final, nakładamy tylko patch 2.11:

ss_cichy_12-13-17_15-49-06_(mainmenu).jpg

LINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3 , https://drive.google.com/drive/folders/0B69Rogp6_VJ6ZFRabXhOT1E4QlU

LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC 

 

ŹRÓDŁO: http://ogse.ru/files.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubię takie wątki więc potwierdzam:
Pobrałem moda z linków powyżej z Yanka
LINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3
tylko te pliki:  

Snap2.thumb.jpg.100aad3184ca651fdd4e67be21729c0c.jpg 

Dodatkowo pobrałem patch : 
LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC 
Na to nakładamy polonizację
Pobrałem z MEGA https://mega.nz/#!X0EWnA5B!DCLouCOKwqoOBfQ-hzBxzBbGkJxMzSqukzF_GPBxzpA
I żeby wersja się zgadzała z załącznika wypakowujemy do gamedata (ze zgodą na zamianę plików) paczkę config:
config.rar    

Otrzymujemy:
ss_oldman_12-13-17_20-28-22_(l01_escape).thumb.jpg.55908430430c9af72005eb36d3d33a80.jpg

 ss_oldman_12-13-17_20-28-16_(l01_escape).thumb.jpg.3fd815d650dbba33a58c7592dd452512.jpg

Nie będę grał w tego moda (może kiedyś)  na początku wszystko jest ok. Jedyne co zauważyłem to przekłamanie nazwy tego strażnika Sidorowicza ale to musiałaby ktoś z tłumaczy pochylić się nad aktualizacją tłumaczenia. do wersji 2.11 trzeba by byłoby sprawdzić nazwy własne NPC bo ten strażnik powinien nazywać się Stalin ;) no i jeszcze gość w kapeluszu
ss_oldman_12-13-17_21-05-16_(l01_escape).thumb.jpg.0f4803576c470e0c7a4a0f820fdb63e5.jpg      

Dialogi są ok. przynajmniej w pierwszych zadaniach. Resztę musicie sprawdzić we własnym zakresie.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Buber - ja skasowałem nie wypakowując, bo nie było potrzeby, ale jeżeli ktoś chce się pobawić to proszę:

Pliki OGSE 0.6.9.3. FINAL wypakowujemy następująco:

przykładowo - plik gamedata.db_xpatch przemianowujemy na gamedata.db

odpalamy ten UNPACKERunpacker_rus.exe - wskazujemy plik źródłowy i ścieżkę docelową. 

W identyczny sposób postępujemy ze wszystkimi, pamiętając o kolejności wypakowywania do tego samego folderu - na koniec nakładamy na powstały katalog ten o nazwie gamedata z zawartymi plikami poprawek / polonizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Cichy. Zdążyłem już wyczaić na modDB unpacker do OGSE , ale jeśli to nie kłopot wrzuciłbyś ten patch 2.11 do tematu , nie mam tam konta.

EDIT. No więc problemem w trade_trader.ltx jest zdublowany wpis inv_ruck  = 5,    1, gdy zmieniłem go na wpn_awm    ;NO TRADE z oryginalnego , poszło.

Co do katalogu weapons nie bardzo wiem co nie działało, ale po wyrzuceniu tego katalogu, wklejeniu oryginalnego i dopiero na niego nałożeniu katalogu weapons ze spolszczeniem , odpaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, mam podobny problem, po wejściu na teren baru log z błędem:
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_awm'

Buber pisał coś o zmianie w pliku trade_trader.ltx wpisu inv_ruck= 5,  1, na wpn_awm. Tylko że ja nie mam takiego wpisu. Może ktoś jeszcze ma tego moda na kompie, to prosiłbym, jeśli to możliwe o przesłanie tego pliku trade_trader.ltx, chyba że, ktoś zna prostszy sposób na naprawę tego błędu 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.