Buber Opublikowano 12 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 No niestety polonizacja robi jednak lekkie problemy. Wywala na starcie . Wina leży po stronie pliku trade_trader.ltx i folderu weapons. Po ich usunięciu gra odpala bez problemu. Niestety nie mogę się dostać do zródła wiec nie mam jak sprawdzić co jest w rosyjskiej wersji plików. Extraktor tego nie rusza No i bez loga. Czym te pliki rozpakowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Instalowałem po kolei zgodnie z instrukcją i zdrowym rozsądkiem. Wyszła mi wersja jak na screenie: Nałożyłem polonizację i dostałem starszą wersję (podejrzewam, że to tylko kwestia korekty grafiki na menu startowym). Po próbie nowej gry dwa wyloty. Pierwszy: [12/13/17 15:10:56] FATAL ERROR [12/13/17 15:10:56] [12/13/17 15:10:56] [error]Expression : fatal error [12/13/17 15:10:56] [error]Function : CInifile::r_section [12/13/17 15:10:56] [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [12/13/17 15:10:56] [error]Line : 342 [12/13/17 15:10:56] [error]Description : <no expression> [12/13/17 15:10:56] [error]Arguments : Can't open section 'wpn_awm' Tak jak Kolega @Buber podpowiedział wyłączyłem katalog weapons. Po tym kolejny wylot: FATAL ERROR [12/13/17 15:42:42] [12/13/17 15:42:42] [error]Expression : assertion failed [12/13/17 15:42:42] [error]Function : [12/13/17 15:42:42] [error]File : [12/13/17 15:42:42] [error]Line : 0 [12/13/17 15:42:42] [error]Description : ogse_debug: check_monsters - monsters_update hang >> obj:escape_trader id: 414 code: 7 Tu również poszedłem za radą w/w, i wywaliłem plik trade_trader.ltx - pomogło. PS. Jest najnowsza wersja moda. Na wersję 2.0 final, nakładamy tylko patch 2.11: LINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3 , https://drive.google.com/drive/folders/0B69Rogp6_VJ6ZFRabXhOT1E4QlU LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC ŹRÓDŁO: http://ogse.ru/files.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 A czym to rozpakować , jeżeli to nie tajemnica? Znaczy podstawowe pliki, bo to nietypowe .db Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Lubię takie wątki więc potwierdzam: Pobrałem moda z linków powyżej z YankaLINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3 tylko te pliki: Dodatkowo pobrałem patch : LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC Na to nakładamy polonizację Pobrałem z MEGA https://mega.nz/#!X0EWnA5B!DCLouCOKwqoOBfQ-hzBxzBbGkJxMzSqukzF_GPBxzpA I żeby wersja się zgadzała z załącznika wypakowujemy do gamedata (ze zgodą na zamianę plików) paczkę config:config.rar Otrzymujemy: Nie będę grał w tego moda (może kiedyś) na początku wszystko jest ok. Jedyne co zauważyłem to przekłamanie nazwy tego strażnika Sidorowicza ale to musiałaby ktoś z tłumaczy pochylić się nad aktualizacją tłumaczenia. do wersji 2.11 trzeba by byłoby sprawdzić nazwy własne NPC bo ten strażnik powinien nazywać się Stalin no i jeszcze gość w kapeluszu Dialogi są ok. przynajmniej w pierwszych zadaniach. Resztę musicie sprawdzić we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 @Buber - ja skasowałem nie wypakowując, bo nie było potrzeby, ale jeżeli ktoś chce się pobawić to proszę: Pliki OGSE 0.6.9.3. FINAL wypakowujemy następująco: przykładowo - plik gamedata.db_xpatch przemianowujemy na gamedata.db odpalamy ten UNPACKER: unpacker_rus.exe - wskazujemy plik źródłowy i ścieżkę docelową. W identyczny sposób postępujemy ze wszystkimi, pamiętając o kolejności wypakowywania do tego samego folderu - na koniec nakładamy na powstały katalog ten o nazwie gamedata z zawartymi plikami poprawek / polonizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Dzięki @Cichy. Zdążyłem już wyczaić na modDB unpacker do OGSE , ale jeśli to nie kłopot wrzuciłbyś ten patch 2.11 do tematu , nie mam tam konta. EDIT. No więc problemem w trade_trader.ltx jest zdublowany wpis inv_ruck = 5, 1, gdy zmieniłem go na wpn_awm ;NO TRADE z oryginalnego , poszło. Co do katalogu weapons nie bardzo wiem co nie działało, ale po wyrzuceniu tego katalogu, wklejeniu oryginalnego i dopiero na niego nałożeniu katalogu weapons ze spolszczeniem , odpaliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO19 Opublikowano 9 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Witam, mam podobny problem, po wejściu na teren baru log z błędem: [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 342 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'wpn_awm' Buber pisał coś o zmianie w pliku trade_trader.ltx wpisu inv_ruck= 5, 1, na wpn_awm. Tylko że ja nie mam takiego wpisu. Może ktoś jeszcze ma tego moda na kompie, to prosiłbym, jeśli to możliwe o przesłanie tego pliku trade_trader.ltx, chyba że, ktoś zna prostszy sposób na naprawę tego błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.