Jump to content

[CoC 1.5b R6] Weapon Goulash 022


Anton Gorodecki
 Share

Recommended Posts

Z7McOYs.jpg

Tytuł oryginalny: Weapon Goulash 022
Deweloper: GSC Game World

Autor modyfikacji: *
Platforma: Call of Chernobyl 1.5b R6

Data premiery: *
Wersja językowa: polska i angielska

Dodatek implementujący nowe bronie, amunicję oraz dodatki do broni. Jest to największa tego typu paczka przeznaczona dla modyfikacji Call of Chernobyl.

Dostępne rodzaje broni:

Spoiler

Pistolety i rewolwery:
Kimber Desert Warrior, MP-412 REX, Cz.52, APS, CZ 75, FN Five-seveN, FN FNP-45, FN FNX-45, MP-443 «Gawron», TT-33, GSZ-18, Glock 17, Glock 19, Beretta 92, Colt M1911A1, Kimber Desert Warrior, Desert Eagle, Fort-12, Fort-17, Browning HP-SA, PB, PM, PMm, SIG-Sauer P220, USP Compact, USP Match, Walther P99.  

Pistolety maszynowe:
PPSz-41, HK MP7, OC-33 Piernacz, PP-19 Bizon-2, FN P90, MP5, HK UMP-45, HK MP5SD, PP-2000, Skorpion vz.65. 

Karabiny szturmowe i powtarzalne:
HK417, HK416, StG.44, M14 EBR, StG 58, Karabiner 98K, 9A-91, AN-94 Abakan, AEK-971, AK-47, AKS-47, AK-74, AK-74M, AK-101, AK-102, AK-103, AK-104, AK-105, AKM, AKMS, AKS-74, AKS-74U, AKS-74UB, SKS, Mosin wz. 1891/30, Steyr AUG A1, IMI Galil, HK G3, HK G3SG/1, FAMAS F1, FN F2000, HK G36, HK G36C, HK G36K, karabin Gaussa, OC-14 Groza, Karabiner 43, L85A2, Z-M LR300, M4, Colt M4A1, M16, M16A1, M16A2, M16A3, M16A4, SIG SG 550, SIG SG-551 LB, SIG SG-552, FN SCAR-H, SWT-40, AS «Wał», SR-3M «Wicher».

Karabiny wyborowe:
Sako TRG-42, Sako TRG-22, AI L115A3, L96A1, Barrett M98B, Barrett M95, SR-25, SW-98, SWD, SWU, WSSK «Wychłop», WSK-94, WSS «Wintorez», Walther WA 2000. 
 
Strzelby:
Sajga 12K, obrzyn TOZ-66, Mossberg M590A1, MP-133 Bajkał, MP-153, Protecta, Remington 870, SPAS-12, TOZ-194, TOZ-34, obrzyn TOZ-34, TOZ-66, Wiepr-12, USAS-12, Winchester 1300. 

Karabiny maszynowe:
M60, RPK, RPK-74, PKM, PKP Pieczenieg, M249, RPD. 

Granatniki (za wyjątkiem podwieszanych):
RG6/6P30 «Bulldog», RPG-7W, M79.

Dodatkowo prawie każda z wyżej wymienionych broni posiada różne wersje (wersję) modyfikujące ich kamuflaż, używaną amunicję i dodatki. Jest tego naprawdę multum:005:

paKTN9o.jpg

ZRZUTY EKRANU:

Spoiler

XuzXm8j.png

oHmoAPQ.png

GRBOJCL.jpg

wyUyTsv.jpg

h3UiWjD.jpg

IwDfgqH.jpg

QBqGGRy.jpg

J0oWS2i.jpg

5Ip0WXy.jpg

rRogEU6.jpg

G5K5YKx.jpg

KPWtCTS.jpg

6ANYzMk.jpg

wVfU5HO.jpg

rFCh4lI.jpg

FaUCIqZ.png

I698VzP.png

XWmZ68T.jpg

3XCTQtK.png

bIYjwVp.jpg

qv2qhQM.jpg

o0jB81X.jpg

QJG33C3.jpg

 

INSTALACJA: 

Spoiler

Ten dodatek nie jest kompatybilny z innymi paczkami broni. Do jego rozpakowywania używamy programu 7-zip.

Dodatek ItemSoup do Weapon Goulash 022 nie został spolszczony.

  1. Instalujemy czystą wersję CoC 1.5b R6 PL
  2. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy ze zgodą na nadpisanie plików "gamedatę" Weapon Goulash 022 do folderu z CoC 1.5b R6 PL
  3. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy ze zgodą na nadpisanie plików polonizację Weapon Goulash 022 do folderu z CoC 1.5b R6.
  4. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy fiks @Junxa: gamedata.7z na wylot przy zakładaniu celowników.
  5. Gramy

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Weapon Goulash 022 (~998 MB) AfCYdRF.png

Beta wersja polonizacji, autor Anton Gorodecki : https://zone.stalkerteam.pl/file/273

BŁĘDY W POLONIZACJI ZGŁASZAMY W PONIŻSZYM TEMACIE:

Spoiler

 

Być może wyda Wam się to śmieszne lub idiotyczne, ale niestety nie mogłem znaleźć ani autora tego dodatku ani strony macierzystej tego projektu. Jeśli ktoś posiada te informacje proszę o kontakt za mną.

Chciałbym również podziękować @Junxowi za odnalezienie tej modyfikacji:thankyouyellow:

  • Super 2
  • Dodatnia 9
Link to comment
Share on other sites

Witam, jestem fanem tej gry od 3-4 lat, jestem dumny ze ktoś postanowił zrobić takiego MODA.
Mam pytanie jak dokładnie wgrać te pliki?
Mam 46 lat i nie bardzo kumam o co z tym chodzi, kupowałem płyty instalowałem i było a tutaj muszę coś wgrywać.
Jak już pomożecie mi wgrać to będzie jakaś lokalizacja gdzie mogę kupić jedną z tych broni?

 

Edited by Ranger801
Link to comment
Share on other sites

@Pobi Instalujesz podstawkę Zewu, potem coca w wersji 1.5b R6 (jest na forum co nie @Anton Gorodecki ?), potem pobierasz w/w moda, wypakowujemy i powstały folder o nazwie gamedata wklejamy tam gdzie zainstalowany jest CoC (w wersji 1.5b R6 oczywiście) :)

Tylko Coca nie instalujemy na Zew tylko osobno. A bronie pewnie są u każdego handlarza, można je także znalezc u npc.

Link to comment
Share on other sites

@Pobi - Jakie części składowe musisz pobrać z neta, masz w #1 spoiler LINKI DO POBRANIA, a jak to poskładać do kupy w spojlerze INSTALACJA.  

A następnie po kolei jak tam jest napisane "montujesz" na swoim komputerze.

Najpierw instalujesz tego C0C 1.5b R6 PL . Następnie 7zip, czy rar, ale koniecznie tym czym są spakowane wypakowujesz gdzieś na boku Weapon Goulash 022 . Dostaniesz katalog gamedata z zawartością. Metodą kopiuj wklej, tę gamedatę wklejasz do katalogu głównego CoC, ze zgodą na zamianę. Następnie to samo ze spolszczeniem Weapon Goulash 022 .

Dobrze jest zrobić restart komputera ( choć niekoniecznie ) i grasz.

Słuszna uwaga @Mnieciu, aby nie stawiać przypadkiem na podstawkę. Tyle tylko, że CoC powinien być na innej partycji lub dysku, niż jest podstawka.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 28.02.2018 o 23:32, Anton Gorodecki napisał:

Polonizacja również działa dobrze. Proszę jeszcze raz prześledzić kolejność instalacji. Uruchom najpierw czystego CoCa z polonizacją a następnie na niego nałóż Weapon Gulash i jego polonizację. 

Zgadza się działa w 100%.Pomiń gamedata z katalogu ITEMSOUP.

 

 

Edited by KaDarek
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Podczas "zakładania" celownika dla X broni jest taki błąd.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 204
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: d:\call of chernobyl\gamedata\scripts\dxr_scopes.script:131: attempt to index local 'old_weapon' (a nil value)
 

stack trace:

Fix dla w/w błędu - dxr_scopes.script

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity