scigacz1975 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zdarza się że jakiś npc ma wyznaczoną "drogę" przez losowo wyrzuconą anomalię i wyskoczy taki błąd (przykładowo): FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [caes_mono_lager_ohran7_walk] in inaccessible for object [caes_monolit261205] stack trace: ważne że jest patrol_path_manager.cpp sposób kobala który u mnie na razie działa: Cytat Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę : function actor_binder:net_spawn(data) Zaraz pod nią dodaj takie coś: local se_obj = alife (): object ("xxx") if se_obj then alife (): release (se_obj, true) end w miejsce xxx wklejamy nazwę npc z loga - u mnie to jest caes_monolit261205 dzięki temu unikniemy wylotów i co najważniejsze - zaczynania gry od nowa 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Miałem to w jakimś modzie, że jakiś uparciuch gdzieś ginął i waliło tym errorem z "patrolem". Chyba jak za blisko niego przechodziłem. Musiałem obejść problematyczne miejsce drugą połową lokacji żeby to się nie działo. Porada się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 co ciekawego - ilość takich wpisów nie jest ograniczona - miałem sytuację że trzech najemników w Prypeci właziło w anomalię i wywalało. dodałem wszystkich i poszło. Ale - UWAGA - należy z tym uważać bo przeszedłem dalej ale zadania nie zaliczyło - dopiero jak usunąłem wpis o ilości zabitych koniecznych do zaliczenia zadania to poszło dalej: w pliku new_dialog.script w sekcji: function mathon_naem_have(task, info) if (db.actor:has_info("math_naem1_dead")) then return db.actor:give_info_portion("mathon_naem_have") end return false end zostawiłem tylko jednego trupa najemnika ("math_naem1_dead") - wtedy zaliczyło zadanie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.