Jump to content

scigacz1975

Zasłużony
  • Content Count

    428
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

scigacz1975 last won the day on December 17 2014

scigacz1975 had the most liked content!

Community Reputation

294 Przyjacielski

About scigacz1975

  • Rank
    Weteran
  • Birthday 04/07/1975

Profile Information

  • Ruble
    11910
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    E2160 3.0GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    Groza 5.45
  • RAM
    8 GB
  • Karta graficzna
    MSI GF9800Gtx
  • System operacyjny
    Win 10 64bit
  • O mnie
    a potem sprawię Ci taką apokalipsę jakiej sobie nawet święty Jan nie wyćpał

Recent Profile Visitors

3488 profile views
  1. no właśnie tłukłem dość długo Twojego Hybrid-a na zwykłym CoC-u i było ok. A tu niby fajna podstawa ale przedobrzyli
  2. Celownik zrobiłem - wystarczyło parametry w system.ltx poprawić. Z lornetka gorzej bo w lewym górnym rogu pokazuje się siatka namierzania. Tak jakby gdzieś w configs\ui zostały parametry zmienione i wynosi siatkę poza ekran. Tylko który plik za to odpowiada edzia: Chyba niestety dam sobie spokój. Rozumiem próbę urozmaicenia gry, urealnienia też, Jestem w stanie wytrzymać mnogość pierdół wrzuconych nie wiem po co. Ale rozwala mnie śmierć za każdym razem kiedy idę spać. WTF?
  3. witam - dawno mnie nie było Podpowie ktoś jak włączyć celownik (krzyż crosshair) i namierzanie w lornetce? normalne ustawienie w pliku lornetki nic nie daje - pewnie znowu jakiś mądrala w skryptach to ukrył a ja już trochę zardzewiałem
  4. wybór pierwszego życzenia - żeby zona zniknęła: ! [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR ! [LUA] ... coc\hybrid_final\gamedata\scripts\ui_dyn_msg_box.script:157: ŻYCZENIE SPEŁNIONE! ! [SCRIPT ERROR]: ... coc\hybrid_final\gamedata\scripts\ui_dyn_msg_box.script:157: ŻYCZENIE SPEŁNIONE! FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 189 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ... coc\hybrid_final\gamedata\scripts\ui_dyn_msg_box.script:157: ŻYCZENIE SPEŁNIONE! stack trace: 0023:00A2399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:0593EE5D xrGame.dll, CDialogHolder::TopInputReceiver() 0023:05956793 xrGame.dll, CDialogHolder::TopInputReceiver() które wybrać żeby wrócić do warlabu. gram na hybridzie
  5. znalazłem wersję z 2014 roku - link na mega - ma prawie 2gb - powinny tam być poprawki które robiliśmy.
  6. brak tej sekcji " aliendrone_normal " która jest pewnie wpisana w jakimś pliku script lub xml i jest potrzebna w fabule - pewnie czeski błąd i literówka. Trzeba poszukać pliku który ma konfig na ten aliendrone_normal (pewnie będzie się podobnie nazywał) i dodać na końcu takie coś: [aliendrone_normal]:xxxxxx (xxxxx to nazwa właściwa jaką znajdziesz w pliku)
  7. Otwórz sobie w notepad++ plik configs/weapons/weapons.ltx - wciśnij ctrl i f (albo daj wyszukaj) zaznacz opcję wyszukaj w plikach i wskaż mu folder configs - niech ci wyszuka wszystkie ltx-y z tym wpisem. Potem musisz z jednego usunąć wpis. Najprawdopodobniej masz normalny plik w configs/weapons zawierający config broni a potem może w tym samy albo w innym pliku duplikujący konfig
  8. co ciekawego - ilość takich wpisów nie jest ograniczona - miałem sytuację że trzech najemników w Prypeci właziło w anomalię i wywalało. dodałem wszystkich i poszło. Ale - UWAGA - należy z tym uważać bo przeszedłem dalej ale zadania nie zaliczyło - dopiero jak usunąłem wpis o ilości zabitych koniecznych do zaliczenia zadania to poszło dalej: w pliku new_dialog.script w sekcji: function mathon_naem_have(task, info) if (db.actor:has_info("math_naem1_dead")) then return db.actor:give_info_portion("mathon_naem_have") end return false end zostawiłem tylko jednego trupa najemnika ("math_naem1_dead") - wtedy zaliczyło zadanie
  9. Zdarza się że jakiś npc ma wyznaczoną "drogę" przez losowo wyrzuconą anomalię i wyskoczy taki błąd (przykładowo): FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [caes_mono_lager_ohran7_walk] in inaccessible for object [caes_monolit261205] stack trace: ważne że jest patrol_path_manager.cpp sposób kobala który u mnie na razie działa: w miejsce xxx wklejamy nazwę npc z loga - u mnie to jest caes_monolit261205 dzięki temu unikniemy wylotów i co najważniejsze - zaczynania gry od nowa
  10. ... i sprawię Ci taka Apokalipsę jakiej sobie nawet św Jan nie wyćpał ....

  11. Wszystkiego najlepszego :)

  12. Potrzebuję dokładnego spisu jakie przedmioty i jaką receptę modyfikacji otrzymujemy po przejściu gry Wariaga - muszę to uzupełnić w TS2 + AA2 ponieważ tam było to zbugowane. Oczywiście chodzi o TS2 FU
  13. Jeżeli masz odblokowany mnożnik to sprawdź czy na płycie nie masz możliwości podkręcenia poprzez zmianę zworki. Nie wszystkie płyty to mają, ale gdyby było to wystarczy zworkę przestawić i procek zaczyna pracować z wyższą częstotliwością. Ja mam tak na swojej płycie. Mój obecny q6600 ma standardowo 2.4GHz, ale stale pracuje z częstotliwością 3.0GHz, bo przestawiłem zworkę mnożnika. Poza tym - nie prawdą jest jakoby podkręcanie pamięci nie było ważne. Często wystarczy tylko odpowiednio ustawić timingi (dobrane do pamięci, a nie automatyczne nadawane przez BIOS) i komp zaczyna chodzić szybciej i stabilniej. Z moich doświadczeń w użytkowaniu kompa nauczyłem się że lepiej pracuje komp w którym każdy z podzespołów został "dopracowany" - zaczynając od pamięci, potem procek, grafika, na koniec dysk twardy (też można ciutkę przyspieszyć - wystarczy się pobawić w ustawieniach BIOS i systemu) - np. przy dysku ważne jest w które gniazdo na płycie wpięty jest kabel dysku i DVD - dysk zawsze powinien być w pierwszym gnieździe, w drugim DVD. Jeżeli mamy dodatkowy kontroler dla dysku (ja mam taki) wpinamy w niego dysk. Poza tym wyłączamy (disable) nieużywane kanały dysków w BIOSie - komputer szybciej startuje bo BIOS nie "mieli" w trakcie uruchamiania, kiedy musi sprawdzać nieużywane sloty. Dużo o tym jest w necie. Posiedzieć, poczytać, popróbować. I nagle się okaże że maszynka zaczyna chodzić o 10 czy 20% szybciej.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity