czynnywulkan Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 (edytowane) Postanowiłem sobie pobrać tego LR a tu takie buty (tak wygląda końcówka loga xray): Spoiler stack trace: 0023:07EA7BCA xrRender_R4.dll 0023:07EA7828 xrRender_R4.dll 0023:07EA5E2D xrRender_R4.dll 0023:07EA5E3A xrRender_R4.dll 0023:776916B7 ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:776913EE ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:71CEED63 MSVCR120.dll, malloc() 0023:02B94972 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc() 0023:02B77E23 xrCore.dll, IReader::open_chunk() 0023:71D7E99A MSVCR120.dll, _RTCastToVoid() 0023:02B77F01 xrCore.dll, IReader::close() 0023:07F2359B xrRender_R4.dll Problem pojawia się z rozpoczęciem nowej gry. Testowałem to na DX8, 9, 10, 11, przy różnych ustawieniach, zawsze wygląda to tak samo (tylko numerki przy eRkach się zmieniają). Mam 8Gb RAMu i 4Gb na karcie i Win10, więc naprawdę nie wiem, czym to może być spowodowanie :( Repacka instalowałem już drugi raz, postępowałem zgodnie z instrukcją, na forum nikogo z takim błędem nie widziałem, mi to wygląda jednak na problem z pamięcią, proszę o pomoc :'( Edytowane 14 Kwietnia 2018 przez czynnywulkan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Proponuję rozpocząć od doinstalowania bibliotek Visual C++, a dokładnie od tej: https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784 Później tych: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zainstalowałem powyższe biblioteki, obniżyłem grafikę (DX11 Wysokie na Średnie), ponownie uruchomiłem peceta, nadal ten sam log wylotu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Usuń plik katalog instalacyjny moda/appdata/user.ltx i uruchom grę jako administrator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Przy uruchamianiu gry z tego pliku .bat na pulpicie (z administratorem) występuję taki błąd: ,,System Windows nie może odnaleźć pliku ,,bin/xrEngine.exe". Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie." Co ciekawe bez admina takiego błędu nie pokazuje :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 @czynnywulkan - Zrób sobie skrót pulpitowy od silnika, przenieś na pulpit, zobacz w Elemencie docelowym co pokazuje. Jak na silnik, to zamknij i z niego uruchom moda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Dziękuję ślicznie, podziałało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 @czynnywulkan I zapamiętaj na przyszłość, w razie podobnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 (edytowane) Znaczy tak, dalej zdarzają się wyloty jeśli ,,przesadzę" nagle (najczęściej mając załadowaną grę itp.) z ustawieniami, ale jest na pewno lepiej EDIT: Jednak nie, nadal jest...źle :/ tak jakby ciągle brakowało pamięci, tym razem na DX9: Spoiler 0023:07E8F1AA xrRender_R2.dll 0023:07E8EE08 xrRender_R2.dll 0023:07E8D2BD xrRender_R2.dll 0023:07E8D2CA xrRender_R2.dll 0023:77AE16B7 ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:77AE13EE ntdll.dll, RtlAllocateHeap() 0023:7211ED63 MSVCR120.dll, malloc() 0023:02B64972 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc() 0023:02B47E23 xrCore.dll, IReader::open_chunk() 0023:721AE99A MSVCR120.dll, _RTCastToVoid() 0023:02B47F01 xrCore.dll, IReader::close() 0023:07F09FA5 xrRender_R2.dll Edytowane 14 Kwietnia 2018 przez czynnywulkan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 @czynnywulkan - jest zasadą ( czasem nawet mod się tego domaga ), aby po zmianie ustawień, zapisać grę i wyjść na pulpit. Wtedy pobierane są tylko nowe ustawienia i nie gryzą się z poprzednimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Błąd (jak narazie) ,,wyleczony" powodowało go prawdopodobnie...ustawienie suwaka ,,Odległość Renderowania Trawy" na maksymalną odległość... Testowałem teraz ustawienia...ustawień(?) i wyszło przypadkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.