kmicic0 Posted September 3, 2018 Report Share Posted September 3, 2018 Jak zwiększyć liczbę slotów na artefakty próbowałem z tymi plikami i nie działa. inventory_sect.ltx inventory_new.xml inventory_new_16.xml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2018 Report Share Posted September 3, 2018 Jeśli system plików jest taki sam jak w Cieniu, to system.ltx -> max_belt bodajże. Tylko potem będziesz musiał zmienić współrzędne okienek, bo Ci się wszystko rozjedzie - to znajdziesz gdzieś w configs\ui\inventoryXXXX.xml. A potem w textures\ui edycja tekstury, żeby to miało ręce i nogi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 4, 2018 Author Report Share Posted September 4, 2018 Nie o taką odpowiedź mi chodziło wiem gdzie szukać te pliki tylko gdzie i jaką wartość komórek wpisać przy monitorze 16:10 i rozdzielczości 1920x1080. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 To już matematyka, nie do mnie z tym ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 http://www.playground.ru/cheats/s_t_a_l_k_e_r_mod_40_artefaktov_na_poyase-7600/ http://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_16_yacheek_pod_artefakty-49701/ https://yadi.sk/d/-i1j2ozjUzpie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 4, 2018 Author Report Share Posted September 4, 2018 Dzięki za linki żaden z plików i folderów nie działa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 5 godzin temu, LordDino napisał: A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać. Nie trzeba operować w ten sposób. @kmicic0 Kiedyś dla mnie taka poprawkę opracował @carlopapa ale do OP-2. Pchnij do niego PM może odpowie. Natomiast teraz zmieniłem plik poprawki inventory_new.xml + inventory_sect.ltxi efekt jest taki masz 21 slotów na arty: Musiałem zmienić kilka parametrów i tak to wygląda. Problem polega na tym, że mam stary monitor i u mnie max to 1600x1200 więc nie mam jak tego pod Ciebie ustawić. Jak chcesz sprawdzić tą poprawkę przed zamianą plików zrób kopię swoich. W razie czego trochę parametrów w tych plikach znam i u Ciebie zmiany trzeba byłoby zrobić w pliku nventory_new_16.xml. Jakbyś podmienił pliki zrób zrzut ekranu. gamedata.rar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 Niestety nie działa po podmianie przy próbie przeładowania broni wylot na pulpit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 Tak będzie bo niektóre tekstury broni są większe niż miejsce w którym mogą być wyświetlone. Dlatego napisałem, żebyś wstawił screena jak wygląda u Ciebie okienko ekwipunku chciałem zobaczyć co jest po przesuwane. Ustaw monitor na moją rozdzielczość na 1600x1200 i sprawdź na tej rozdzielczości. U mnie tylko Bizon robił wylot a reszta była ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 (edited) @OldMan próbowałem w takich rozdzielczościach : 1024x768 nic dalej 14 1600x1024 jw. 1600x900 jw. Po każdej zmianie rozdzielczości rozpoczęta nowa gra. Edited September 5, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 Nie bardzo mogę coś doradzić bo nie mam Twojej rozdzielczości. Kupiłeś za dobry monitor Natomiast czy załadowanie każdej broni powoduje wylot ? Wstaw zrzut ekranu jak wygląda u Ciebie ekwipunek po podmianie na moje pliki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 @OldMan Zrzut ekranu po podmianie na twoje pliki ui i te na sloty wrzucam screen. 1.Ekwipunek dalej 14 slotów na artefakty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 @kmicic0 musisz edytować jeden z dwóch plików, w zależności od monitora inventory_new.xml (4:3) lub inventory_new_16.xml (16:9) - Interesuje Ciebie tylko ów sekcja: <dragdrop_belt x="317" y="350" width="300" height="100" cell_width = "42" cell_height="33.5" rows_num="3" cols_num="7"/> - Dalej plik, inventory_sect.ltx, sekcja: max_belt = 21 I musi działać, jeśli Ci się chce to ściągnij sobie Hybrid'a pod Cienia, tam zrobiłem pasek na 36!!! artefaktów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 @junx inventory_sect.ltx wysłałem taki jak opisałeś. @kmicic0 Zamień z powrotem na swoje pliki które Ci podesłałem i wstaw do załącznika swój plik inventory_sect.ltx z folderu \gamedata\config Myślę, że coś robisz nie tak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 6, 2018 Author Report Share Posted September 6, 2018 (edited) @Junx Wkleiłem to co mi napisałeś i brak efektu. inventory_sect.ltx inventory_new_16.xml Spoiler [inventory] take_dist = 2 max_weight = 5000000000000000000 max_ruck = 56 max_belt = 21 slots = 11 slot_persistent_1 = true ;knife 0 slot_persistent_2 = false ;pistol 1 slot_persistent_3 = false ;automatic 2 slot_persistent_4 = true ;grenades 3 slot_persistent_5 = true ;binocular 4 slot_persistent_6 = true ;bolt 5 slot_persistent_7 = false ;outfit 6 slot_persistent_8 = true ;pda 7 slot_persistent_9 = true ;detector 8 slot_persistent_10 = true ;torch 9 Spoiler <?xml version='1.0' encoding="UTF-8"?> <w> <properties_box> <texture>ui_cb_listbox</texture> <list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18" always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20"> <font_s r="218" g="217" b="213"/> <font r="131" g="131" b="131" font="letterica16"/> </list> </properties_box> <main x=0 y=0 width=1024 height=768/> <belt_slots x="0" y="-800" width="1024" height="172" stretch="1"> <!-- 80 --> <texture>ui_slots_belt</texture> </belt_slots> <back x="0" y="0" width="1024" height="789" stretch="1"> <!-- width="1015" height="301"> --> <texture>amk_ui_bag</texture> <!-- <texture>ui_inventory_main</texture> --> </back> <test x=0 y=0 width=200 height=200> <texture>amk_test</texture> </test> <bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 > <texture>ui\ui_bottom_background</texture> </bottom_static> <dragdrop_bag x="11" y="240" width="998" height="205" cell_width = "31" cell_height="41" rows_num="5" cols_num="31" unlimited="1" group_similar="1"/> <!-- *** čçěĺíĺíî äë˙ AMK *** --> <dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"/> <dragdrop_outfit x="110" y="40" width="104" height="260" cell_width = "37" cell_height="49" rows_num="4" cols_num="4" custom_placement="0"/> <dragdrop_pistol x="325" y="82" width="313" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7" custom_placement="0"/> <dragdrop_automatic x="325" y="210" width="313" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7" custom_placement="0"/> <!-- ************************************************************* --> <bag_static x="15" y="280" width="1000" height="480" complex_mode="1"> <text x="25" y="215" font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_bag</text> </bag_static> <money_static x="885" y="465" width="108" height="33" stretch="1"> <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26" align="c" vert_align="c"></text> </money_static> <descr_static x="674" y="12" width="330" height="475" stretch="1"> <text x="19" y="0" font="graffiti19" r="238" g="155" b="23">ui_inv_description</text> </descr_static> <character_frame_window x="-730" y="-260" width="268" height="460"> <title x="80" y="-8" width="240" height="60" complex_mode="1"> <text font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_personal</text> </title> </character_frame_window> <outfit_info x="60" y="312" width="260" height="180"> <auto_static x="64" y="-2"> <text font="graffiti22" color="UI_orange" complex_mode="0">ui_st_params</text> </auto_static> <scroll_view x="8" y="33" width="236" height="147" always_show_scroll="0"/> <static_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_burn_immunity> <static_strike_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_strike_immunity> <static_shock_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_shock_immunity> <static_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_wound_immunity> <static_radiation_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_radiation_immunity> <static_telepatic_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_telepatic_immunity> <static_chemical_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_chemical_burn_immunity> <static_explosion_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_explosion_immunity> <static_fire_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_fire_wound_immunity> </outfit_info> <static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/> <rank x="736" y="272" width="75" height="65" stretch="1"> <texture>ui_inventory_rank</texture> <pic x="14" y="17" width="46" height="47" stretch="1"/> </rank> <progress_background x="28" y="50" width="300" height="215"> <!-- <texture>ui_scale_three</texture> --> <!-- <texture></texture> --> <texture>ui_amk_leftmenu_shk</texture> </progress_background> <progress_back_rank x="784" y="40" width="38" height="215" stretch="1"> <texture>ui_scale_one</texture> </progress_back_rank> <progress_bar_health x="206" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <texture>ui_scale_red_1</texture> </progress> </progress_bar_health> <progress_bar_psy x="236" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <texture>ui_scale_blue_1</texture> </progress> </progress_bar_psy> <!-- <progress_bar_radiation x="45" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> --> <progress_bar_radiation x="12" y="68" width="13" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <!-- <texture>ui_scale_yellow_1</texture> --> <texture>ui_amk_yellow</texture> </progress> </progress_bar_radiation> <progress_bar_rank x="20" y="22" width="10" height="141" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <texture>ui_scale_green</texture> </progress> </progress_bar_rank> <time_static x="11" y="730" width="151" height="30" stretch="1"> <texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture> <text x="15" y="6" font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255">ui_inv_time</text> </time_static> <time_static_str x="96" y="6" width="80" height="30"> <text font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255"/> </time_static_str> <exit_button x="870" y="725" width="157" height="48" stretch="1"> <texture>ui_button_main02</texture> <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26">ui_inv_exit</text> <text_color> <e r="240" g="217" b="182"/> <t r="0" g="0" b="0"/> <d r="135" g="123" b="116"/> <h r="0" g="0" b="0"/> </text_color> </exit_button> <action_sounds> <snd_open>interface\inv_open</snd_open> <snd_close>interface\inv_close</snd_close> <snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot> <snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt> <snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck> <snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties> <snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item> <snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon> <snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon> <snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use> </action_sounds> </w> Edited September 6, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 inventory_sect.ltx jest ok Cały czas jestem przekonany, że coś źle wklejasz W pliku inventory_new_16.xml cały czas masz 2 zmień ilość wierszy z 2 na 3. <dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="3" cols_num="7"/> Tak samo zrób w pliku inventory_new.xml i dopiero wtedy sprawdź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 @kmicic0 ja tylko podałem co musisz EDYTOWAĆ a nie gotowca. Nie mam cienia na dysku więc gotowca nie podeślę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 6, 2018 Author Report Share Posted September 6, 2018 (edited) @OldMan Masz rację nie wiem co jest grane zmieniłem rows_num z 2 na 3 po rozpoczęciu nowej gry zminimalizowałem ją i otworzyłem plik ui ustawienia wróciły na 2. Grę mam z GOG wydania płytowe poszły w świat.Odłączyłem internet i efekt po uruchomieniu nowej gry taki jak wyżej. Edited September 6, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wersja Twojej gry GOG. Skąd pobierałeś moda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 6, 2018 Author Report Share Posted September 6, 2018 wersja gry z GOG 1.6. Mod pobrany z tej strony z tego forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 6, 2018 Report Share Posted September 6, 2018 Tak obserwuję pojawiające się nowe błędy u różnych userów i myślę, że wersja z GOG nie nadaje się do modów. Przynajmniej ja nie wiem co z tą wersją jest nie tak. Kiedyś były też problemy z wersją z CD-ACTION. Moim zdaniem poszukaj innej podstawki SoC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 7, 2018 Author Report Share Posted September 7, 2018 @OldMan Jeżeli masz wersję 1.6 to wrzuć inventory_new.xml,inventory_new_16.xml podmienie i sprawdzę czy u mnie będzie działać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted September 7, 2018 Report Share Posted September 7, 2018 5 godzin temu, kmicic0 napisał: @OldMan Jeżeli masz wersję 1.6 to wrzuć inventory_new.xml,inventory_new_16.xml podmienie i sprawdzę czy u mnie będzie działać. To trochę nie tak. Ilość slotów określa inventory_sect.ltx a inventory_new.xml i inventory_new_16.xml określają parametry detali w okienku z ekwipunkiem. Te pliki wysyłałem Ci już wcześniej w paczce gamedata.rar Wersja podstawki 1.0004 czy 1.0006 nie ma znaczenia. Moim zdaniem najlepiej by było jakbyś pobrał całość z pierwszego posta: https://mega.nz/#!dDIkARBC!3Oa5kuu9xsPWp0c-UIKSa3EZ0AS_A3WdNMmv0QTvCjI Ten plik ma 4,5GB ale można założyć darmowe konto na MEGA i limit dzienny wtedy wynosi 5GB. Przynajmniej kiedyś tak było. Albo sprawdził wersję repack tak jak opisałem tutaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmicic0 Posted September 8, 2018 Author Report Share Posted September 8, 2018 (edited) @OldMan Prawdopodobnie masz rację: 1.Odinstalowałem grę. 2.Ponowna instalacja gry i moda. 3.Odłączyłem internet zmieniłem liczbę z 2 na 3 zapisałem uruchomiłem i brak rezultatu z powrotem 2 kolumny. Mod zainstalowany z repacka. Edited September 8, 2018 by kmicic0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.