Jump to content

Liczba slotów na artefakty.


kmicic0
 Share

Recommended Posts

Jeśli system plików jest taki sam jak w Cieniu, to system.ltx -> max_belt bodajże. Tylko potem będziesz musiał zmienić współrzędne okienek, bo Ci się wszystko rozjedzie - to znajdziesz gdzieś w configs\ui\inventoryXXXX.xml. A potem w textures\ui edycja tekstury, żeby to miało ręce i nogi.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, LordDino napisał:

A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać.

Nie trzeba operować w ten sposób.

@kmicic0  Kiedyś dla mnie taka poprawkę opracował @carlopapa  ale do OP-2.
Pchnij do niego PM może odpowie.
Natomiast teraz zmieniłem plik poprawki inventory_new.xml + inventory_sect.ltxi efekt jest taki
masz 21 slotów na arty:

ss_oldman_09-04-18_20-11-53_(atp_for_test22).jpg

Musiałem zmienić kilka parametrów i tak to wygląda.
Problem polega na tym, że mam stary monitor i u mnie max to 1600x1200 więc nie mam jak tego 
pod Ciebie ustawić. 
Jak chcesz sprawdzić tą poprawkę przed zamianą plików zrób kopię swoich.
W razie czego trochę parametrów w tych plikach znam i u Ciebie zmiany trzeba byłoby zrobić w pliku 
nventory_new_16.xml.
Jakbyś podmienił pliki zrób zrzut ekranu.

gamedata.rar
 

Link to comment
Share on other sites

Tak będzie bo niektóre tekstury broni są większe niż miejsce w którym mogą być wyświetlone.
Dlatego napisałem, żebyś wstawił screena jak wygląda u Ciebie okienko ekwipunku chciałem zobaczyć co jest po przesuwane.
Ustaw monitor na moją rozdzielczość na 1600x1200  i sprawdź na tej rozdzielczości. U mnie tylko Bizon robił wylot a reszta była ok.

     

Link to comment
Share on other sites

@kmicic0 musisz edytować jeden z dwóch plików, w zależności od monitora inventory_new.xml (4:3) lub inventory_new_16.xml (16:9)

- Interesuje Ciebie tylko ów sekcja:

<dragdrop_belt x="317" y="350" width="300" height="100"
            cell_width = "42" cell_height="33.5" rows_num="3" cols_num="7"/>

- Dalej plik, inventory_sect.ltx, sekcja:

max_belt    = 21

I musi działać, jeśli Ci się chce to ściągnij sobie Hybrid'a pod Cienia, tam zrobiłem pasek na 36!!! artefaktów.

Link to comment
Share on other sites

@Junx Wkleiłem  to co mi napisałeś i brak efektu.

 inventory_sect.ltx

inventory_new_16.xml

Spoiler

[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 5000000000000000000
max_ruck  = 56
max_belt  = 21
slots = 11

slot_persistent_1  = true   ;knife    0
slot_persistent_2  = false    ;pistol 1
slot_persistent_3  = false    ;automatic  2
slot_persistent_4  = true   ;grenades 3
slot_persistent_5  = true   ;binocular  4
slot_persistent_6  = true   ;bolt 5
slot_persistent_7  = false    ;outfit 6
slot_persistent_8  = true   ;pda  7
slot_persistent_9  = true   ;detector 8
slot_persistent_10  = true    ;torch  9

Spoiler

<?xml version='1.0' encoding="UTF-8"?>
<w>
    <properties_box>
        <texture>ui_cb_listbox</texture>
        <list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18"  always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20">                
                <font_s r="218" g="217" b="213"/>                
                <font r="131" g="131" b="131" font="letterica16"/>
        </list>
    </properties_box>
    
    <main x=0 y=0 width=1024 height=768/>
    
    <belt_slots x="0" y="-800" width="1024" height="172" stretch="1">  <!-- 80 -->
        <texture>ui_slots_belt</texture>        
    </belt_slots>
    
    <back x="0" y="0" width="1024" height="789" stretch="1"> <!-- width="1015" height="301"> -->
        <texture>amk_ui_bag</texture>

<!-- <texture>ui_inventory_main</texture> -->

    </back>

<test x=0 y=0 width=200 height=200>
        <texture>amk_test</texture>
    </test>

    <bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 >
        <texture>ui\ui_bottom_background</texture>
    </bottom_static>
      
    <dragdrop_bag x="11" y="240" width="998" height="205"
            cell_width = "31" cell_height="41" rows_num="5" cols_num="31" 
            unlimited="1" group_similar="1"/>

    <!-- *** čçěĺíĺíî äë˙ AMK *** -->

    <dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"/>
            
    <dragdrop_outfit x="110" y="40" width="104" height="260" 
            cell_width = "37" cell_height="49" rows_num="4" cols_num="4" 
            custom_placement="0"/>

    <dragdrop_pistol x="325" y="82" width="313" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"
            custom_placement="0"/>

    <dragdrop_automatic x="325" y="210" width="313" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"
            custom_placement="0"/>
<!-- ************************************************************* -->

    <bag_static x="15" y="280" width="1000" height="480" complex_mode="1">        
        <text x="25" y="215" font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_bag</text>
    </bag_static>
    
    <money_static x="885" y="465" width="108" height="33" stretch="1">
        <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26" align="c" vert_align="c"></text>
    </money_static>

   
    <descr_static x="674" y="12" width="330" height="475" stretch="1">
        <text x="19" y="0" font="graffiti19" r="238" g="155" b="23">ui_inv_description</text>
    </descr_static>
    
    <character_frame_window x="-730" y="-260" width="268" height="460">
        <title x="80" y="-8" width="240" height="60" complex_mode="1">
            <text font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_personal</text>
        </title>
    </character_frame_window>
    
    <outfit_info x="60" y="312" width="260" height="180">
        <auto_static x="64" y="-2">
            <text font="graffiti22" color="UI_orange" complex_mode="0">ui_st_params</text>
        </auto_static>
        
        <scroll_view x="8" y="33" width="236" height="147" always_show_scroll="0"/>
        
        <static_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_burn_immunity>
        
        <static_strike_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_strike_immunity>
        
        <static_shock_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_shock_immunity>
        
        <static_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_wound_immunity>
        
        <static_radiation_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_radiation_immunity>
        
        <static_telepatic_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_telepatic_immunity>
        
        <static_chemical_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_chemical_burn_immunity>
        
        <static_explosion_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_explosion_immunity>
        
        <static_fire_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_fire_wound_immunity>
        
    </outfit_info>

    <static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/>

    <rank x="736" y="272" width="75" height="65" stretch="1">
        <texture>ui_inventory_rank</texture>
        <pic x="14" y="17" width="46" height="47" stretch="1"/>
    </rank>
    
    <progress_background x="28" y="50" width="300" height="215">
         <!-- <texture>ui_scale_three</texture> -->
        <!--    <texture></texture> -->
         <texture>ui_amk_leftmenu_shk</texture> 
    </progress_background>
    
    <progress_back_rank x="784" y="40" width="38" height="215" stretch="1">
        <texture>ui_scale_one</texture>        
    </progress_back_rank>   

    <progress_bar_health x="206" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
        <progress>
            <texture>ui_scale_red_1</texture>
        </progress>
    </progress_bar_health>    

    <progress_bar_psy x="236" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
        <progress>
            <texture>ui_scale_blue_1</texture>
        </progress>
    </progress_bar_psy>

   <!-- <progress_bar_radiation x="45" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> -->
    <progress_bar_radiation x="12" y="68" width="13" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> 
        <progress>
            <!-- <texture>ui_scale_yellow_1</texture> -->
             <texture>ui_amk_yellow</texture> 
        </progress>
    </progress_bar_radiation>
    
    <progress_bar_rank x="20" y="22" width="10" height="141" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
        <progress>
            <texture>ui_scale_green</texture>
        </progress>
    </progress_bar_rank>
    
    <time_static x="11" y="730" width="151" height="30" stretch="1">        
        <texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture>
        <text x="15" y="6" font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255">ui_inv_time</text>
    </time_static>
    
    <time_static_str x="96" y="6" width="80" height="30">        
        <text font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255"/>
    </time_static_str>

    <exit_button x="870" y="725" width="157" height="48" stretch="1">
        <texture>ui_button_main02</texture>
        <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26">ui_inv_exit</text>
        <text_color>
            <e r="240" g="217" b="182"/>                
            <t r="0" g="0" b="0"/>                
            <d r="135" g="123" b="116"/>
            <h r="0" g="0" b="0"/>
        </text_color>
    </exit_button>

    <action_sounds>
        <snd_open>interface\inv_open</snd_open>
        <snd_close>interface\inv_close</snd_close>
        <snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot>
        <snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt>
        <snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck>
        <snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties>
        <snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item>
        <snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon>
        <snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon>
        <snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use>
    </action_sounds>
</w>

 

Edited by kmicic0
Link to comment
Share on other sites

inventory_sect.ltx jest ok

Cały czas jestem przekonany, że coś źle wklejasz

W pliku inventory_new_16.xml cały czas masz 2 zmień ilość wierszy z 2 na 3.

<dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="3" cols_num="7"/>

Tak samo zrób w pliku inventory_new.xml i dopiero wtedy sprawdź.

Link to comment
Share on other sites

@OldMan Masz rację nie wiem co jest grane zmieniłem  rows_num z 2 na 3 po  rozpoczęciu nowej gry zminimalizowałem ją i otworzyłem plik ui ustawienia wróciły na 2.  

Grę mam z GOG wydania płytowe poszły w świat.Odłączyłem internet i efekt po uruchomieniu nowej gry taki jak wyżej. 

Edited by kmicic0
Link to comment
Share on other sites

Tak obserwuję pojawiające się nowe błędy u różnych userów i myślę, że wersja z GOG nie nadaje się do modów.
Przynajmniej ja nie wiem co z tą wersją jest nie tak. Kiedyś były też problemy z wersją z CD-ACTION.
Moim zdaniem poszukaj innej podstawki SoC.  

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, kmicic0 napisał:

@OldMan Jeżeli masz wersję 1.6 to  wrzuć  inventory_new.xml,inventory_new_16.xml podmienie i sprawdzę czy u mnie będzie działać.

To trochę nie tak. Ilość slotów określa  inventory_sect.ltx
inventory_new.xml i inventory_new_16.xml określają parametry detali  w okienku z ekwipunkiem. 

Te pliki wysyłałem Ci już wcześniej w paczce gamedata.rar
Wersja podstawki 1.0004 czy 1.0006 nie ma znaczenia.
Moim zdaniem najlepiej by było jakbyś pobrał całość z pierwszego posta:

https://mega.nz/#!dDIkARBC!3Oa5kuu9xsPWp0c-UIKSa3EZ0AS_A3WdNMmv0QTvCjI

Ten plik ma 4,5GB ale można założyć darmowe konto na MEGA i limit dzienny wtedy wynosi 5GB.
Przynajmniej kiedyś tak było. 

Albo sprawdził wersję repack tak jak opisałem tutaj:

 

Link to comment
Share on other sites

@OldMan Prawdopodobnie masz rację:

1.Odinstalowałem grę.

2.Ponowna instalacja gry i moda.

3.Odłączyłem internet zmieniłem liczbę z 2 na 3 zapisałem uruchomiłem i brak rezultatu z powrotem  2 kolumny.

Mod zainstalowany z repacka.

Edited by kmicic0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity