Skocz do zawartości

Liczba slotów na artefakty.


kmicic0

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli system plików jest taki sam jak w Cieniu, to system.ltx -> max_belt bodajże. Tylko potem będziesz musiał zmienić współrzędne okienek, bo Ci się wszystko rozjedzie - to znajdziesz gdzieś w configs\ui\inventoryXXXX.xml. A potem w textures\ui edycja tekstury, żeby to miało ręce i nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, LordDino napisał:

A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać.

Nie trzeba operować w ten sposób.

@kmicic0  Kiedyś dla mnie taka poprawkę opracował @carlopapa  ale do OP-2.
Pchnij do niego PM może odpowie.
Natomiast teraz zmieniłem plik poprawki inventory_new.xml + inventory_sect.ltxi efekt jest taki
masz 21 slotów na arty:

ss_oldman_09-04-18_20-11-53_(atp_for_test22).jpg

Musiałem zmienić kilka parametrów i tak to wygląda.
Problem polega na tym, że mam stary monitor i u mnie max to 1600x1200 więc nie mam jak tego 
pod Ciebie ustawić. 
Jak chcesz sprawdzić tą poprawkę przed zamianą plików zrób kopię swoich.
W razie czego trochę parametrów w tych plikach znam i u Ciebie zmiany trzeba byłoby zrobić w pliku 
nventory_new_16.xml.
Jakbyś podmienił pliki zrób zrzut ekranu.

gamedata.rar
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak będzie bo niektóre tekstury broni są większe niż miejsce w którym mogą być wyświetlone.
Dlatego napisałem, żebyś wstawił screena jak wygląda u Ciebie okienko ekwipunku chciałem zobaczyć co jest po przesuwane.
Ustaw monitor na moją rozdzielczość na 1600x1200  i sprawdź na tej rozdzielczości. U mnie tylko Bizon robił wylot a reszta była ok.

     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmicic0 musisz edytować jeden z dwóch plików, w zależności od monitora inventory_new.xml (4:3) lub inventory_new_16.xml (16:9)

- Interesuje Ciebie tylko ów sekcja:

<dragdrop_belt x="317" y="350" width="300" height="100"
            cell_width = "42" cell_height="33.5" rows_num="3" cols_num="7"/>

- Dalej plik, inventory_sect.ltx, sekcja:

max_belt    = 21

I musi działać, jeśli Ci się chce to ściągnij sobie Hybrid'a pod Cienia, tam zrobiłem pasek na 36!!! artefaktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx Wkleiłem  to co mi napisałeś i brak efektu.

 inventory_sect.ltx

inventory_new_16.xml

Spoiler

[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 5000000000000000000
max_ruck  = 56
max_belt  = 21
slots = 11

slot_persistent_1  = true   ;knife    0
slot_persistent_2  = false    ;pistol 1
slot_persistent_3  = false    ;automatic  2
slot_persistent_4  = true   ;grenades 3
slot_persistent_5  = true   ;binocular  4
slot_persistent_6  = true   ;bolt 5
slot_persistent_7  = false    ;outfit 6
slot_persistent_8  = true   ;pda  7
slot_persistent_9  = true   ;detector 8
slot_persistent_10  = true    ;torch  9

Spoiler

<?xml version='1.0' encoding="UTF-8"?>
<w>
    <properties_box>
        <texture>ui_cb_listbox</texture>
        <list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18"  always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20">                
                <font_s r="218" g="217" b="213"/>                
                <font r="131" g="131" b="131" font="letterica16"/>
        </list>
    </properties_box>
    
    <main x=0 y=0 width=1024 height=768/>
    
    <belt_slots x="0" y="-800" width="1024" height="172" stretch="1">  <!-- 80 -->
        <texture>ui_slots_belt</texture>        
    </belt_slots>
    
    <back x="0" y="0" width="1024" height="789" stretch="1"> <!-- width="1015" height="301"> -->
        <texture>amk_ui_bag</texture>

<!-- <texture>ui_inventory_main</texture> -->

    </back>

<test x=0 y=0 width=200 height=200>
        <texture>amk_test</texture>
    </test>

    <bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 >
        <texture>ui\ui_bottom_background</texture>
    </bottom_static>
      
    <dragdrop_bag x="11" y="240" width="998" height="205"
            cell_width = "31" cell_height="41" rows_num="5" cols_num="31" 
            unlimited="1" group_similar="1"/>

    <!-- *** čçěĺíĺíî äë˙ AMK *** -->

    <dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"/>
            
    <dragdrop_outfit x="110" y="40" width="104" height="260" 
            cell_width = "37" cell_height="49" rows_num="4" cols_num="4" 
            custom_placement="0"/>

    <dragdrop_pistol x="325" y="82" width="313" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"
            custom_placement="0"/>

    <dragdrop_automatic x="325" y="210" width="313" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"
            custom_placement="0"/>
<!-- ************************************************************* -->

    <bag_static x="15" y="280" width="1000" height="480" complex_mode="1">        
        <text x="25" y="215" font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_bag</text>
    </bag_static>
    
    <money_static x="885" y="465" width="108" height="33" stretch="1">
        <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26" align="c" vert_align="c"></text>
    </money_static>

   
    <descr_static x="674" y="12" width="330" height="475" stretch="1">
        <text x="19" y="0" font="graffiti19" r="238" g="155" b="23">ui_inv_description</text>
    </descr_static>
    
    <character_frame_window x="-730" y="-260" width="268" height="460">
        <title x="80" y="-8" width="240" height="60" complex_mode="1">
            <text font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_personal</text>
        </title>
    </character_frame_window>
    
    <outfit_info x="60" y="312" width="260" height="180">
        <auto_static x="64" y="-2">
            <text font="graffiti22" color="UI_orange" complex_mode="0">ui_st_params</text>
        </auto_static>
        
        <scroll_view x="8" y="33" width="236" height="147" always_show_scroll="0"/>
        
        <static_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_burn_immunity>
        
        <static_strike_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_strike_immunity>
        
        <static_shock_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_shock_immunity>
        
        <static_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_wound_immunity>
        
        <static_radiation_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_radiation_immunity>
        
        <static_telepatic_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_telepatic_immunity>
        
        <static_chemical_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_chemical_burn_immunity>
        
        <static_explosion_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_explosion_immunity>
        
        <static_fire_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
            <texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture>
            <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
        </static_fire_wound_immunity>
        
    </outfit_info>

    <static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/>

    <rank x="736" y="272" width="75" height="65" stretch="1">
        <texture>ui_inventory_rank</texture>
        <pic x="14" y="17" width="46" height="47" stretch="1"/>
    </rank>
    
    <progress_background x="28" y="50" width="300" height="215">
         <!-- <texture>ui_scale_three</texture> -->
        <!--    <texture></texture> -->
         <texture>ui_amk_leftmenu_shk</texture> 
    </progress_background>
    
    <progress_back_rank x="784" y="40" width="38" height="215" stretch="1">
        <texture>ui_scale_one</texture>        
    </progress_back_rank>   

    <progress_bar_health x="206" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
        <progress>
            <texture>ui_scale_red_1</texture>
        </progress>
    </progress_bar_health>    

    <progress_bar_psy x="236" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
        <progress>
            <texture>ui_scale_blue_1</texture>
        </progress>
    </progress_bar_psy>

   <!-- <progress_bar_radiation x="45" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> -->
    <progress_bar_radiation x="12" y="68" width="13" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> 
        <progress>
            <!-- <texture>ui_scale_yellow_1</texture> -->
             <texture>ui_amk_yellow</texture> 
        </progress>
    </progress_bar_radiation>
    
    <progress_bar_rank x="20" y="22" width="10" height="141" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
        <progress>
            <texture>ui_scale_green</texture>
        </progress>
    </progress_bar_rank>
    
    <time_static x="11" y="730" width="151" height="30" stretch="1">        
        <texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture>
        <text x="15" y="6" font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255">ui_inv_time</text>
    </time_static>
    
    <time_static_str x="96" y="6" width="80" height="30">        
        <text font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255"/>
    </time_static_str>

    <exit_button x="870" y="725" width="157" height="48" stretch="1">
        <texture>ui_button_main02</texture>
        <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26">ui_inv_exit</text>
        <text_color>
            <e r="240" g="217" b="182"/>                
            <t r="0" g="0" b="0"/>                
            <d r="135" g="123" b="116"/>
            <h r="0" g="0" b="0"/>
        </text_color>
    </exit_button>

    <action_sounds>
        <snd_open>interface\inv_open</snd_open>
        <snd_close>interface\inv_close</snd_close>
        <snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot>
        <snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt>
        <snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck>
        <snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties>
        <snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item>
        <snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon>
        <snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon>
        <snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use>
    </action_sounds>
</w>

 

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inventory_sect.ltx jest ok

Cały czas jestem przekonany, że coś źle wklejasz

W pliku inventory_new_16.xml cały czas masz 2 zmień ilość wierszy z 2 na 3.

<dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82"
            cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="3" cols_num="7"/>

Tak samo zrób w pliku inventory_new.xml i dopiero wtedy sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Masz rację nie wiem co jest grane zmieniłem  rows_num z 2 na 3 po  rozpoczęciu nowej gry zminimalizowałem ją i otworzyłem plik ui ustawienia wróciły na 2.  

Grę mam z GOG wydania płytowe poszły w świat.Odłączyłem internet i efekt po uruchomieniu nowej gry taki jak wyżej. 

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak obserwuję pojawiające się nowe błędy u różnych userów i myślę, że wersja z GOG nie nadaje się do modów.
Przynajmniej ja nie wiem co z tą wersją jest nie tak. Kiedyś były też problemy z wersją z CD-ACTION.
Moim zdaniem poszukaj innej podstawki SoC.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kmicic0 napisał:

@OldMan Jeżeli masz wersję 1.6 to  wrzuć  inventory_new.xml,inventory_new_16.xml podmienie i sprawdzę czy u mnie będzie działać.

To trochę nie tak. Ilość slotów określa  inventory_sect.ltx
inventory_new.xml i inventory_new_16.xml określają parametry detali  w okienku z ekwipunkiem. 

Te pliki wysyłałem Ci już wcześniej w paczce gamedata.rar
Wersja podstawki 1.0004 czy 1.0006 nie ma znaczenia.
Moim zdaniem najlepiej by było jakbyś pobrał całość z pierwszego posta:

https://mega.nz/#!dDIkARBC!3Oa5kuu9xsPWp0c-UIKSa3EZ0AS_A3WdNMmv0QTvCjI

Ten plik ma 4,5GB ale można założyć darmowe konto na MEGA i limit dzienny wtedy wynosi 5GB.
Przynajmniej kiedyś tak było. 

Albo sprawdził wersję repack tak jak opisałem tutaj:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OldMan Prawdopodobnie masz rację:

1.Odinstalowałem grę.

2.Ponowna instalacja gry i moda.

3.Odłączyłem internet zmieniłem liczbę z 2 na 3 zapisałem uruchomiłem i brak rezultatu z powrotem  2 kolumny.

Mod zainstalowany z repacka.

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.