kmicic0 Opublikowano 3 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Jak zwiększyć liczbę slotów na artefakty próbowałem z tymi plikami i nie działa. inventory_sect.ltx inventory_new.xml inventory_new_16.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Jeśli system plików jest taki sam jak w Cieniu, to system.ltx -> max_belt bodajże. Tylko potem będziesz musiał zmienić współrzędne okienek, bo Ci się wszystko rozjedzie - to znajdziesz gdzieś w configs\ui\inventoryXXXX.xml. A potem w textures\ui edycja tekstury, żeby to miało ręce i nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Nie o taką odpowiedź mi chodziło wiem gdzie szukać te pliki tylko gdzie i jaką wartość komórek wpisać przy monitorze 16:10 i rozdzielczości 1920x1080. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 To już matematyka, nie do mnie z tym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 http://www.playground.ru/cheats/s_t_a_l_k_e_r_mod_40_artefaktov_na_poyase-7600/ http://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_16_yacheek_pod_artefakty-49701/ https://yadi.sk/d/-i1j2ozjUzpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Dzięki za linki żaden z plików i folderów nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 4 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 5 godzin temu, LordDino napisał: A to przypadkiem nie trzeba wpisywać w każdy pancerz? Znaczy ten i ten to ma inny trzeba wpisać. Nie trzeba operować w ten sposób. @kmicic0 Kiedyś dla mnie taka poprawkę opracował @carlopapa ale do OP-2. Pchnij do niego PM może odpowie. Natomiast teraz zmieniłem plik poprawki inventory_new.xml + inventory_sect.ltxi efekt jest taki masz 21 slotów na arty: Musiałem zmienić kilka parametrów i tak to wygląda. Problem polega na tym, że mam stary monitor i u mnie max to 1600x1200 więc nie mam jak tego pod Ciebie ustawić. Jak chcesz sprawdzić tą poprawkę przed zamianą plików zrób kopię swoich. W razie czego trochę parametrów w tych plikach znam i u Ciebie zmiany trzeba byłoby zrobić w pliku nventory_new_16.xml. Jakbyś podmienił pliki zrób zrzut ekranu. gamedata.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 5 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Niestety nie działa po podmianie przy próbie przeładowania broni wylot na pulpit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Tak będzie bo niektóre tekstury broni są większe niż miejsce w którym mogą być wyświetlone. Dlatego napisałem, żebyś wstawił screena jak wygląda u Ciebie okienko ekwipunku chciałem zobaczyć co jest po przesuwane. Ustaw monitor na moją rozdzielczość na 1600x1200 i sprawdź na tej rozdzielczości. U mnie tylko Bizon robił wylot a reszta była ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 5 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 (edytowane) @OldMan próbowałem w takich rozdzielczościach : 1024x768 nic dalej 14 1600x1024 jw. 1600x900 jw. Po każdej zmianie rozdzielczości rozpoczęta nowa gra. Edytowane 5 Września 2018 przez kmicic0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Nie bardzo mogę coś doradzić bo nie mam Twojej rozdzielczości. Kupiłeś za dobry monitor Natomiast czy załadowanie każdej broni powoduje wylot ? Wstaw zrzut ekranu jak wygląda u Ciebie ekwipunek po podmianie na moje pliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 5 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 @OldMan Zrzut ekranu po podmianie na twoje pliki ui i te na sloty wrzucam screen. 1.Ekwipunek dalej 14 slotów na artefakty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 5 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 @kmicic0 musisz edytować jeden z dwóch plików, w zależności od monitora inventory_new.xml (4:3) lub inventory_new_16.xml (16:9) - Interesuje Ciebie tylko ów sekcja: <dragdrop_belt x="317" y="350" width="300" height="100" cell_width = "42" cell_height="33.5" rows_num="3" cols_num="7"/> - Dalej plik, inventory_sect.ltx, sekcja: max_belt = 21 I musi działać, jeśli Ci się chce to ściągnij sobie Hybrid'a pod Cienia, tam zrobiłem pasek na 36!!! artefaktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 @junx inventory_sect.ltx wysłałem taki jak opisałeś. @kmicic0 Zamień z powrotem na swoje pliki które Ci podesłałem i wstaw do załącznika swój plik inventory_sect.ltx z folderu \gamedata\config Myślę, że coś robisz nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 6 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) @Junx Wkleiłem to co mi napisałeś i brak efektu. inventory_sect.ltx inventory_new_16.xml Spoiler [inventory] take_dist = 2 max_weight = 5000000000000000000 max_ruck = 56 max_belt = 21 slots = 11 slot_persistent_1 = true ;knife 0 slot_persistent_2 = false ;pistol 1 slot_persistent_3 = false ;automatic 2 slot_persistent_4 = true ;grenades 3 slot_persistent_5 = true ;binocular 4 slot_persistent_6 = true ;bolt 5 slot_persistent_7 = false ;outfit 6 slot_persistent_8 = true ;pda 7 slot_persistent_9 = true ;detector 8 slot_persistent_10 = true ;torch 9 Spoiler <?xml version='1.0' encoding="UTF-8"?> <w> <properties_box> <texture>ui_cb_listbox</texture> <list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18" always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20"> <font_s r="218" g="217" b="213"/> <font r="131" g="131" b="131" font="letterica16"/> </list> </properties_box> <main x=0 y=0 width=1024 height=768/> <belt_slots x="0" y="-800" width="1024" height="172" stretch="1"> <!-- 80 --> <texture>ui_slots_belt</texture> </belt_slots> <back x="0" y="0" width="1024" height="789" stretch="1"> <!-- width="1015" height="301"> --> <texture>amk_ui_bag</texture> <!-- <texture>ui_inventory_main</texture> --> </back> <test x=0 y=0 width=200 height=200> <texture>amk_test</texture> </test> <bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 > <texture>ui\ui_bottom_background</texture> </bottom_static> <dragdrop_bag x="11" y="240" width="998" height="205" cell_width = "31" cell_height="41" rows_num="5" cols_num="31" unlimited="1" group_similar="1"/> <!-- *** čçěĺíĺíî äë˙ AMK *** --> <dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7"/> <dragdrop_outfit x="110" y="40" width="104" height="260" cell_width = "37" cell_height="49" rows_num="4" cols_num="4" custom_placement="0"/> <dragdrop_pistol x="325" y="82" width="313" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7" custom_placement="0"/> <dragdrop_automatic x="325" y="210" width="313" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="2" cols_num="7" custom_placement="0"/> <!-- ************************************************************* --> <bag_static x="15" y="280" width="1000" height="480" complex_mode="1"> <text x="25" y="215" font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_bag</text> </bag_static> <money_static x="885" y="465" width="108" height="33" stretch="1"> <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26" align="c" vert_align="c"></text> </money_static> <descr_static x="674" y="12" width="330" height="475" stretch="1"> <text x="19" y="0" font="graffiti19" r="238" g="155" b="23">ui_inv_description</text> </descr_static> <character_frame_window x="-730" y="-260" width="268" height="460"> <title x="80" y="-8" width="240" height="60" complex_mode="1"> <text font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_personal</text> </title> </character_frame_window> <outfit_info x="60" y="312" width="260" height="180"> <auto_static x="64" y="-2"> <text font="graffiti22" color="UI_orange" complex_mode="0">ui_st_params</text> </auto_static> <scroll_view x="8" y="33" width="236" height="147" always_show_scroll="0"/> <static_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_burn_immunity> <static_strike_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_strike_immunity> <static_shock_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_shock_immunity> <static_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_wound_immunity> <static_radiation_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_radiation_immunity> <static_telepatic_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_telepatic_immunity> <static_chemical_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_chemical_burn_immunity> <static_explosion_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_explosion_immunity> <static_fire_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1"> <texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture> <text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/> </static_fire_wound_immunity> </outfit_info> <static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/> <rank x="736" y="272" width="75" height="65" stretch="1"> <texture>ui_inventory_rank</texture> <pic x="14" y="17" width="46" height="47" stretch="1"/> </rank> <progress_background x="28" y="50" width="300" height="215"> <!-- <texture>ui_scale_three</texture> --> <!-- <texture></texture> --> <texture>ui_amk_leftmenu_shk</texture> </progress_background> <progress_back_rank x="784" y="40" width="38" height="215" stretch="1"> <texture>ui_scale_one</texture> </progress_back_rank> <progress_bar_health x="206" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <texture>ui_scale_red_1</texture> </progress> </progress_bar_health> <progress_bar_psy x="236" y="121" width="8" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <texture>ui_scale_blue_1</texture> </progress> </progress_bar_psy> <!-- <progress_bar_radiation x="45" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> --> <progress_bar_radiation x="12" y="68" width="13" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <!-- <texture>ui_scale_yellow_1</texture> --> <texture>ui_amk_yellow</texture> </progress> </progress_bar_radiation> <progress_bar_rank x="20" y="22" width="10" height="141" horz="0" min="0" max="100" pos="0"> <progress> <texture>ui_scale_green</texture> </progress> </progress_bar_rank> <time_static x="11" y="730" width="151" height="30" stretch="1"> <texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture> <text x="15" y="6" font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255">ui_inv_time</text> </time_static> <time_static_str x="96" y="6" width="80" height="30"> <text font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255"/> </time_static_str> <exit_button x="870" y="725" width="157" height="48" stretch="1"> <texture>ui_button_main02</texture> <text font="graffiti19" r="238" g="153" b="26">ui_inv_exit</text> <text_color> <e r="240" g="217" b="182"/> <t r="0" g="0" b="0"/> <d r="135" g="123" b="116"/> <h r="0" g="0" b="0"/> </text_color> </exit_button> <action_sounds> <snd_open>interface\inv_open</snd_open> <snd_close>interface\inv_close</snd_close> <snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot> <snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt> <snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck> <snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties> <snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item> <snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon> <snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon> <snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use> </action_sounds> </w> Edytowane 6 Września 2018 przez kmicic0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 inventory_sect.ltx jest ok Cały czas jestem przekonany, że coś źle wklejasz W pliku inventory_new_16.xml cały czas masz 2 zmień ilość wierszy z 2 na 3. <dragdrop_belt x="325" y="358" width="308" height="82" cell_width = "40" cell_height="40" rows_num="3" cols_num="7"/> Tak samo zrób w pliku inventory_new.xml i dopiero wtedy sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 @kmicic0 ja tylko podałem co musisz EDYTOWAĆ a nie gotowca. Nie mam cienia na dysku więc gotowca nie podeślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 6 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) @OldMan Masz rację nie wiem co jest grane zmieniłem rows_num z 2 na 3 po rozpoczęciu nowej gry zminimalizowałem ją i otworzyłem plik ui ustawienia wróciły na 2. Grę mam z GOG wydania płytowe poszły w świat.Odłączyłem internet i efekt po uruchomieniu nowej gry taki jak wyżej. Edytowane 6 Września 2018 przez kmicic0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to wersja Twojej gry GOG. Skąd pobierałeś moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 6 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 wersja gry z GOG 1.6. Mod pobrany z tej strony z tego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Tak obserwuję pojawiające się nowe błędy u różnych userów i myślę, że wersja z GOG nie nadaje się do modów. Przynajmniej ja nie wiem co z tą wersją jest nie tak. Kiedyś były też problemy z wersją z CD-ACTION. Moim zdaniem poszukaj innej podstawki SoC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 7 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 @OldMan Jeżeli masz wersję 1.6 to wrzuć inventory_new.xml,inventory_new_16.xml podmienie i sprawdzę czy u mnie będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 5 godzin temu, kmicic0 napisał: @OldMan Jeżeli masz wersję 1.6 to wrzuć inventory_new.xml,inventory_new_16.xml podmienie i sprawdzę czy u mnie będzie działać. To trochę nie tak. Ilość slotów określa inventory_sect.ltx a inventory_new.xml i inventory_new_16.xml określają parametry detali w okienku z ekwipunkiem. Te pliki wysyłałem Ci już wcześniej w paczce gamedata.rar Wersja podstawki 1.0004 czy 1.0006 nie ma znaczenia. Moim zdaniem najlepiej by było jakbyś pobrał całość z pierwszego posta: https://mega.nz/#!dDIkARBC!3Oa5kuu9xsPWp0c-UIKSa3EZ0AS_A3WdNMmv0QTvCjI Ten plik ma 4,5GB ale można założyć darmowe konto na MEGA i limit dzienny wtedy wynosi 5GB. Przynajmniej kiedyś tak było. Albo sprawdził wersję repack tak jak opisałem tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmicic0 Opublikowano 8 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) @OldMan Prawdopodobnie masz rację: 1.Odinstalowałem grę. 2.Ponowna instalacja gry i moda. 3.Odłączyłem internet zmieniłem liczbę z 2 na 3 zapisałem uruchomiłem i brak rezultatu z powrotem 2 kolumny. Mod zainstalowany z repacka. Edytowane 8 Września 2018 przez kmicic0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.