ZaWarudo Posted November 3, 2018 Report Share Posted November 3, 2018 Czy jest możliwe, by zmodyfikować pliki z właściwościami artefaktów w SoC, tak by któryś z nich mógł podwyższać maksymalny udźwig, tak jak to robią w CS grawi, złota rybka i gwiazda wieczorna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaklerR Posted November 3, 2018 Report Share Posted November 3, 2018 Oczywiście, że tak. Wystarczy wypakować gamedate i po edytować odpowiednie pliki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 4, 2018 Report Share Posted November 4, 2018 Taka odpowiedź to żadna odpowiedź... No bo - można kogoś zabić? No można. Wystarczy tylko wziąć coś ostrego i włożyć mu to w głowę. Jak gość ma małe lub zerowe doświadczenie, to sobie co najwyżej palcem w nosie może pogrzebać. @ZaWarudo Na początek masz, użyj tego - extractor.7z - wypakuj sobie podstawkę. W configs\misc masz plik artefacts.ltx. Otwórz go notatnikiem systemowym, n++ lub czymkolwiek innym. Tam siedzi między innymi to, co Cię interesuje, czyli parametry artefaktów. Na przykładzie: Jak nietrudno się domyślić, w momencie kiedy zmienisz wartość pod "health_restore_speed", zmieni się artefaktowa zdolność do odnawiania zdrowia. "Radiation_restore_speed" - analogicznie, ale z promieniowaniem. Generalnie atrybuty po nazwach można łatwo rozpoznać z minimalną znajomością angielskiego. Jeśli jakiegoś atrybutu na liście przy danym arcie nie ma, a chciałbyś go dodać, to dopisz / skopiuj właściwą linijkę. Jeśli chcesz nadać właściwość negatywną, zamiast pozytywnej, przed wartością liczbową stawiasz minus. Tylko szczerze mówiąc nigdy na własny użytek tego nie robiłem, więc nie wiem jak jest w przypadku wspomnianego promieniowania, tzn. czy minusowa wartość zwiększa, czy zmniejsza - spróbujesz, to sprawdzisz sam. Inne pierdółki, takie jak oferowane za artefakty ceny (wiersz "cost" przy każdym arcie), czy wagę ("inv_weight") też możesz sobie zmienić wedle uznania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZaWarudo Posted November 4, 2018 Author Report Share Posted November 4, 2018 Tak tak, tylko widzisz, w SoCowym artefact.ltx nie ma linijki additional_inventory_weight (Jest tylko w CS i CoP) odpowiedzialnej za to, że zakładając artefakt na pasek można zwiększyć maksymalny udźwig w plecaku. Czy jest w ogóle możliwe dodanie tego w SoC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 4, 2018 Report Share Posted November 4, 2018 Jak pisałem wyżej - nigdy się w to na własny użytek nie bawiłem, więc nie wiem czy jest możliwe. Weźmy to więc na logikę... W kombinezonach powinna być ta linijka albo bliźniacza, odpowiadająca za dodatkowy udźwig np. egzoszkieletu. Skopiuj, sprawdź czy zadziała i daj znać, czy się udało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwinny Posted November 4, 2018 Report Share Posted November 4, 2018 Dołączę się do tematu Da się w zewie zrobić tak żeby artefakty leżały i były widoczne bez detektora tak jak w shoc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 4, 2018 Report Share Posted November 4, 2018 @Zwinny To po co wtedy by były detektory? Szczególnie ten specjalny Weles, czy jak mu tam było. Cały urok w tym, że bez detektora artu nie znajdziesz. Autorzy modów, albo dają arty na udźwig, wtedy kombinezony mają go niezmienny, albo brak takich artów i kombinezony udoskonalamy. A niektórzy łączą te dwie możliwości i nasz GB zamienia się w ciężarówkę. Trzeba by znaleźć moda z takim rozwiązaniem i na odpowiedniej podstawce. I z niego przenieść rozwiązania. Samodzielne zmiany w plikach artów bez takich rozwiązań, nic nie dadzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts