Jump to content

Artefakty w SoC a ich możliwości w CS


ZaWarudo

Recommended Posts

Taka odpowiedź to żadna odpowiedź... No bo - można kogoś zabić? No można. Wystarczy tylko wziąć coś ostrego i włożyć mu to w głowę.

Jak gość ma małe lub zerowe doświadczenie, to sobie co najwyżej palcem w nosie może pogrzebać.

@ZaWarudo Na początek masz, użyj tego - extractor.7z - wypakuj sobie podstawkę.

W configs\misc masz plik artefacts.ltx. Otwórz go notatnikiem systemowym, n++ lub czymkolwiek innym. Tam siedzi między innymi to, co Cię interesuje, czyli parametry artefaktów. Na przykładzie:

Przechwytywanie.PNG.281870de6d6938663a9e1e2c357f47e1.PNG

Jak nietrudno się domyślić, w momencie kiedy zmienisz wartość pod "health_restore_speed", zmieni się artefaktowa zdolność do odnawiania zdrowia. "Radiation_restore_speed" - analogicznie, ale z promieniowaniem. Generalnie atrybuty po nazwach można łatwo rozpoznać z minimalną znajomością angielskiego. Jeśli jakiegoś atrybutu na liście przy danym arcie nie ma, a chciałbyś go dodać, to dopisz / skopiuj właściwą linijkę.

Jeśli chcesz nadać właściwość negatywną, zamiast pozytywnej, przed wartością liczbową stawiasz minus. Tylko szczerze mówiąc nigdy na własny użytek tego nie robiłem, więc nie wiem jak jest w przypadku wspomnianego promieniowania, tzn. czy minusowa wartość zwiększa, czy zmniejsza - spróbujesz, to sprawdzisz sam. Inne pierdółki, takie jak oferowane za artefakty ceny (wiersz "cost" przy każdym arcie), czy wagę ("inv_weight") też możesz sobie zmienić wedle uznania.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak, tylko widzisz, w SoCowym artefact.ltx nie ma linijki additional_inventory_weight (Jest tylko w CS i CoP) odpowiedzialnej za to, że zakładając artefakt na pasek można zwiększyć maksymalny udźwig w plecaku. Czy jest w ogóle możliwe dodanie tego w SoC?

Link to comment
Share on other sites

Jak pisałem wyżej - nigdy się w to na własny użytek nie bawiłem, więc nie wiem czy jest możliwe. Weźmy to więc na logikę...

W kombinezonach powinna być ta linijka albo bliźniacza, odpowiadająca za dodatkowy udźwig np. egzoszkieletu. Skopiuj, sprawdź czy zadziała i daj znać, czy się udało.

Link to comment
Share on other sites

@Zwinny   To po co wtedy by były detektory? Szczególnie ten specjalny Weles, czy jak mu tam było. Cały urok w tym, że bez detektora artu nie znajdziesz.

Autorzy modów, albo dają arty na udźwig, wtedy kombinezony mają go niezmienny, albo brak takich artów i kombinezony udoskonalamy.

A niektórzy łączą te dwie możliwości i nasz GB zamienia się w ciężarówkę.

Trzeba by znaleźć moda z takim rozwiązaniem i na odpowiedniej podstawce. I z niego przenieść rozwiązania. Samodzielne zmiany w plikach artów bez takich rozwiązań, nic nie dadzą.

Link to comment
Share on other sites

  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.