Jump to content

Artefakty w SoC a ich możliwości w CS


ZaWarudo
 Share

Recommended Posts

Taka odpowiedź to żadna odpowiedź... No bo - można kogoś zabić? No można. Wystarczy tylko wziąć coś ostrego i włożyć mu to w głowę.

Jak gość ma małe lub zerowe doświadczenie, to sobie co najwyżej palcem w nosie może pogrzebać.

@ZaWarudo Na początek masz, użyj tego - extractor.7z - wypakuj sobie podstawkę.

W configs\misc masz plik artefacts.ltx. Otwórz go notatnikiem systemowym, n++ lub czymkolwiek innym. Tam siedzi między innymi to, co Cię interesuje, czyli parametry artefaktów. Na przykładzie:

Przechwytywanie.PNG.281870de6d6938663a9e1e2c357f47e1.PNG

Jak nietrudno się domyślić, w momencie kiedy zmienisz wartość pod "health_restore_speed", zmieni się artefaktowa zdolność do odnawiania zdrowia. "Radiation_restore_speed" - analogicznie, ale z promieniowaniem. Generalnie atrybuty po nazwach można łatwo rozpoznać z minimalną znajomością angielskiego. Jeśli jakiegoś atrybutu na liście przy danym arcie nie ma, a chciałbyś go dodać, to dopisz / skopiuj właściwą linijkę.

Jeśli chcesz nadać właściwość negatywną, zamiast pozytywnej, przed wartością liczbową stawiasz minus. Tylko szczerze mówiąc nigdy na własny użytek tego nie robiłem, więc nie wiem jak jest w przypadku wspomnianego promieniowania, tzn. czy minusowa wartość zwiększa, czy zmniejsza - spróbujesz, to sprawdzisz sam. Inne pierdółki, takie jak oferowane za artefakty ceny (wiersz "cost" przy każdym arcie), czy wagę ("inv_weight") też możesz sobie zmienić wedle uznania.

Link to comment
Share on other sites

Jak pisałem wyżej - nigdy się w to na własny użytek nie bawiłem, więc nie wiem czy jest możliwe. Weźmy to więc na logikę...

W kombinezonach powinna być ta linijka albo bliźniacza, odpowiadająca za dodatkowy udźwig np. egzoszkieletu. Skopiuj, sprawdź czy zadziała i daj znać, czy się udało.

Link to comment
Share on other sites

@Zwinny   To po co wtedy by były detektory? Szczególnie ten specjalny Weles, czy jak mu tam było. Cały urok w tym, że bez detektora artu nie znajdziesz.

Autorzy modów, albo dają arty na udźwig, wtedy kombinezony mają go niezmienny, albo brak takich artów i kombinezony udoskonalamy.

A niektórzy łączą te dwie możliwości i nasz GB zamienia się w ciężarówkę.

Trzeba by znaleźć moda z takim rozwiązaniem i na odpowiedniej podstawce. I z niego przenieść rozwiązania. Samodzielne zmiany w plikach artów bez takich rozwiązań, nic nie dadzą.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity