Jump to content

Problem z ciałem w wątku głównym


Recommended Posts

Witam. Jest to zadanie: "Zakłócenia radiowe: Znajdź zaginiony oddział". Otóż dobiegam sobie do tego miejsca koło jakiegoś wybrakowanego i zniszczonego placu zabaw i dostaje aktualizacje misji by przeszukać ciało. Niestety nie ma żadnego ciała, leży jedynie jedna sztuka broni. Wczytywałem zapis gry kilka razy przed podjęciem zadania i za każdym razem to samo

Link to comment
Share on other sites

@Necrontyr8989Z tym zadaniem może występować problem, był parę razy opisany tutaj co prawda w SGM 2.0 + Geonezis ale coś czuję, że może wystąpić w każdej wersji. Jest to też opisane w poradniku do Geonezisa.

Cytat

Operacja Wulkan jest zadaniem pobocznym, nie musisz go wykonywać. Kłopot był jeśli wziąłeś tą misję razem z misją z linii fabularnej z podstawki "Zakłócenia Radiowe" Nie spawnował się wtedy trup żołnierza z ładunkiem wybuchowym co uniemożliwiało wejście do przedszkola. Jeśli weźmiesz zadanie "Operacja Wulkan" po zakończeniu zadania " Zakłócenia Radiowe" a przed " Zbadaj źródło sygnału" czyli bieganiem za Striełokiem, żadnych kłopotów mieć nie będziesz

 

Link to comment
Share on other sites

Trzeba by sprawdzić czy z tymi ładunkami da się iść do przedszkola wysadzić drzwi i dalej ruszyć questy.

Już nie pamiętam jak szła główna fabuła w Zewie ale pewnie wysyłał nas tam dowódca to nie wiem czy tak da się to obejść.

Link to comment
Share on other sites

Otwierasz ui_main_menu.script.
Szukasz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then 
self:mod_options() 

Dopisujesz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then 
give_object_to_actor("pri_a25_explosive_charge_item") 
give_info("pri_a22_actor_in_zone_pri_a22_find_squad") 
give_info("pri_a22_scene_done") 

Uruchamiasz grę, wczytujesz. Wciskasz Escape, potem F6 i znowu Escape. Materiały wybuchowe masz w plecaku.

Edit: dla potomności - w razie problemów plik do podmianki w folderze gamedata/scripts ui_main_menu.script

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Sierioża napisał:

Otwierasz ui_main_menu.script.
Szukasz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then 
self:mod_options() 

Dopisujesz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then 
give_object_to_actor("pri_a25_explosive_charge_item") 
give_info("pri_a22_actor_in_zone_pri_a22_find_squad") 
give_info("pri_a22_scene_done") 

Uruchamiasz grę, wczytujesz. Wciskasz Escape, potem F6 i znowu Escape. Materiały wybuchowe masz w plecaku.

To będą zwykłe ładunki czy specjalne?

Edited by Necrontyr8989
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Sierioża napisał:

Czarodziejskie. Chłopie, nie mam pojęcia :) Sprawdź i daj znać czy zadziała.

Po twojej nowelizacji gre wywala do pulpitu zanim jeszcze się Menu załaduje. Zresztą mam już zapas ładunków niestety żadne drzwi  w przedszkolu nie ulegają eksplozji

Link to comment
Share on other sites

  • Meta locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.