Jump to content
ZapomnialemLoginu

Fallout Sonora - bliżej Meksyku ale nadal znajomo

Recommended Posts

 

Pamiętacie jak pisałem w temacie Fallout Nevada o tym, że twórcy byli wypaleni latami pracy nad modem? 

Kłamałem. A właściwie twórcy, ale nie mam im tego za złe. 

Do rzeczy - powstaje kolejny megamod o nazwie Fallout Sonora. Klimatami przypomina Fallout New Vegas gdzie było czuć, że akcja dzieje się przy granicy z Meksykiem, podobnie będzie tutaj.

Terminu premiery nie ma, jak sam autor przyznał „coś co może zająć kilka dni może zająć i kilka tygodni", dając wyobrażenie jak nieobliczalne jest tworzenie modów, zwłaszcza jak używa się dziwnych narzędzi a o ekipę trzeba dbać bo takich zapaleńców ze świecą szukać...Wrzucam trochę materiałów graficznych, w tym tzn. „gadające głowy", których budżet w czasach Fallout 1 i 2 nadwyrężał budżet o wiele za mocno, no ale taka wtedy technologia 3D była...

Spoiler

 

dec858e73df19e2715311e50709fd2ff-dcz2jn9.thumb.gif.049884682eff01af43c49cf7983847b9.gif40bca42cf2b5d008dcbb43ef81b3beab.gif.92badf51636144697af103dd08bcbff3.gifc52d36bc126e083dea6c3049fb326f51.jpg.2364c7e2cc5059beeb01f37ae0693242.jpgdcvsmr6-c53257b4-9e7d-4abc-a6b2-003f2fafca35.png.e5b84a55fffc322e90262805e43868a2.pngf60bc855787a4965a92ff42aa9bd556e.jpg.b80ff34990576e35e869f8a16f01f700.jpgdcxzz4h-6c321cbc-79be-4da6-a91c-91d9a9cb58cd.thumb.png.279c7ddab771b666f9ee4c0502fd7b6e.png

 

 

edytka: dodam jeszcze wywiady z jednym z twórców

Spoiler

 

8 lutego 2019. Tłumaczenie Dozena z forum NMA.

Hola, amigo! Usiądźmy w cieniu kaktusa. Moja pustynna tequilla jest w połowie pełna i mam przedwojenne czipsy marki Fritto Bandito. Zwróćmy się ku trójcy Los Panchos i podumajmy.

- Kiedy wyjdzie?
Nie możemy podać dokładnej daty żeby nie robić nadziei, developerka może pójść w różnie. Ta sama praca może zostać zrobiona w tydzień albo kilka miesięcy. Powiedzmy że na 17 lokacji (5 małych i 12 dużych) zostały 4 do dokończenia, do tego mapa świata i przerywniki filmowe. I to wszystko wymaga testów oraz poprawek.

- O co chodzi z tą nazwą?
Sonora to nazwa pustkowi gdzie dzieje się akcja. Początkowo nazwaliśmy je Fallout: Terra Sonora, ale była za długa.

- Gdzie jest umiejscowiona akcja?
Nie powiem. To pilnie strzeżony sekret, niemal spoiler.

- Czy będzie dostępny samochód? Pancerz wspomagany? NCR, Legion, Enklawa, Bractwo Stali?
Niech to będzie niespodzianką, zobaczysz jak wyjdzie mod. Chyba nie chcesz wiedzieć wszystkiego przed premierą? Pamiętasz Fallout 4?

- Czy dostaniemy kompana?
Pojawią się jacyś związani z wątkiem głównym przez jakiś czas do wybranych zadań (jak w  New Vegas). Dodatkowo pojawią się postacie które możemy przyłączyć na czas robienia zadań.


- Czy będzie crafting?
Tylko parę unikatowych ulepszeń, jak w Fallout 2. Ale każdy z nich jest istotny dla wybranej broni.

- Czy będą jakieś znajome postacie czy lokacje z poprzednich odsłon?
Raczej nie. Choć mamy jakieś pomysły. Może wrzucimy jakieś nawiązania czy aluzje.

- Czy będą jakieś nawiązania do Fallout: Nevada?
Może jakieś grafiki ale tylko tyle.

- Czy będzie wsparcie dla dużych monitorów oraz współczesnych systemów operacyjnych?
Postaramy się zrobić adaptację przed wydaniem. W międzyczasie tworzymy projekt w oryginalnej rozdzielczości, dla małych monitorów oraz Windows XP.

- Możemy wesprzeć finansowo ten projekt?
Nie, to byłoby nielegalne dla nas.

- Potrzebujecie pomocy?
Na ten moment potrzebujemy concept artist [szkicownik przyp. ZL] który wie jak uchwycić atmosferę lokacji oraz ekranów wczytywania, potrzebujemy też kogoś od grafiki 3D do robienia przerywników filmowych.

- Czy będzie angielskie tłumaczenie?
Mamy paru chętnych, ale jest jeszcze za wcześnie. Spróbujemy się z tym uporać po premierze.

- Jakie błędy, popełnione przy poprzednim projekcie, dały ci nauczkę?
Dzięki za pytanie, amigo [szczerze, to jeszcze nikt o to nie pytał].
Fallout: Nevada był niedojrzałym projektem z większością problemów, na jakie się natykają początkowi developerzy (podziały czy ubytek zawartości, brak zbalansowania, literówki, etc.). Obecnie naszym celem jest stworzenie właściwego projektu, gdzie cała zawartość wydaje się na swoim miejscu, jest ważna i ma swoje przeznaczenie. Nie oczekuj że będzie jak w Nevada, nie będzie.

Dzięki za towarzystwo, compañeros, ale czas się rozejść - słońce zaszło wysoko i wkrótce pustynia stanie się Piekłem...
 

29 marca 2019

Tymczasem Alexander Berezin, który dołączył do nas we wrześniu, kontynuuje przerabianie starych grafik oraz tworzeniu nowych do Fallout Sonora. Dzięki temu gra wygląda lepiej a czas developerki skróci się znacznie!

(na obrazku widzimy główne wejście do centrum Phoenix)
[IMG]

16 Marca 2019

Fallout Sonora. Pokojowy Uczeń Apokalipsy, jeden z potencjalnych kompanów.
[IMG]

1 maja 2019. Tłumaczenie od Dozena z forum NMA.

"Gdy inni świętują 1 Maja, ja podzielę czymś z wami - skończyłem prace nad kolejną lokacją i skompilowałem kolejny build Sonora, dwudziesty pod rząd. Jeszcze trzy lokacje przede mną, jedna z nich gotowa w połowie. Teraz muszę dokończyć to na rocznicę Fallouta!"

 

Spoiler

Tłumaczenie od Dozena z NMA.

[Odtwarzanie nagrania ze śledztwa]
"...Twierdzisz więc, że nie ma żadnych defektów a maszyny działały samowolnie?"
"Obawiam się że to nie tak, señor oficerze... Roboty Pana Rączki wykonują jedynie powierzone im zadania. Spójrz na logi Wilsona! Chyba mieli jakieś spięcia rodzinne..."
"Spięcia rodzinne? Tak, zdajemy sobie sprawę z tego co się u nich dzieje, tylko jaki to ma wpływ na roboty, które wykonują jedynie „powierzone im zadania"?
"Cóż... Czytnik robota nie jest idealny. Kiedy matka Wilsona zagroziła swojemu synowi, że go „poćwiartuje", a syn polecił robotowi „zabij moich rodziców" mogło dojść do nieporozumienia..."
"Zdajesz sobie sprawę z tego co mówisz? Twoja stacja naprawcza serwisuje roboty, których programy powstrzymują ich od krzywdzenia ludzi.  I teraz te roboty, jak sam mówiłeś, „czegoś nie zrozumiały" Przestań mataczyć w śledztwie! Przyznaj się, że nastąpiła usterka a zmniejszymy ci wyrok!"
[Nagranie zostaje zatrzymane]

tekst:
"Witaj w wypełnionym elektroniką Miejskim Departamencie Policji w Meksykalii.
- Wczytuję bazę danych..."
[IMG]

Lekki karabin maszynowy Mendoza C-2075, kalibru 5 mm. Po tym jak relacje między USA a Meksykiem uległy pogorszeniu ci drudzy zostali zmuszeni do produkcji swojego arsenału, takiego jak ten. 
(art: Aleksandr Berezin):

IdhrdB7.jpg

Z innych istotnych informacji jest to, że za ścieżkę dźwiękową ponownie odpowiada Nobody's Nail Machine, który robił muzykę do Fallout Nevada.

Druga wiadomość jest bardziej zaskakująca - do zespołu dołączył Red888guns, twórca między innymi tego dzieła poniżej. Jego zadanie to tworzenie tzn. Gadających Głów.

fallout__ussr_by_red888guns_dbp8z1q-pre.

 

Edited by ZapomnialemLoginu
dodanie przetłumaczonych wywiadów oraz wrzucenie w spoiler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiły się kolejne materiały z gry.

ddl8m9k-86552e57-68dd-4dfa-9a50-ac7027e291c3.thumb.png.1909291716b848b35cfd121ba8b6d6c0.png

ddlawlk-2ba1f377-f254-44e0-a9c1-b6fa0b9aa1f2.png.3717033ae7d43792647f1b35473369ce.png

ddlb03i-5784dd43-9800-477c-a51d-80784811696e.gif.53d86cd423c11c02d8b52d2fe5e7740f.gif

Z tego co czytałem to warstwa tekstowa jest gotowa

bonus - kolejne prace Red888Guna

Spoiler

dcbsl8z-ddff1894-cf49-4dac-ac58-d63a26ca249d.thumb.png.f108c5c783cce33086c56b3c004797df.pngdd498mm-7954e945-edda-4cfe-ba28-bbea90ae1360.thumb.png.b52b25bce9f64f9616a08dcc30812aa1.pngdddg60s-11901215-2c04-48fa-aa52-69e46866efba.thumb.png.7f0298071432e4abe40dd260e0345faa.pngecover2_by_red888guns_ddgfvkc-pre.thumb.png.9efa9e8e09c075bc4018c8d8e3b0c2cf.png

Co do daty premiery:

Cytat

Some news about release: today the authors did the voting. The game is basically feature complete but some quests can be added and some minor things (like videos) can be polished. So they could've released on december 12 raw or could've waited until the March and give a more polished version then. Right now, spring release option is winning soundly (4:1 votes proportion) so that's when the next thursday will come.

Więc marzec tego roku jest chyba najpewniej?

Albo następnego? Eh, nie sprecyzowali którego roku... co za peszek.

Nic to, miło że jakieś gry post apo w duchu starych Falloutów powstają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.