Skocz do zawartości

Powrót na Kordon i inne


Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem spróbować tego moda, jak dotąd wrażenia pozytywne, projekt inny niż te które próbowałem dotąd. 

Co jakiś czas zaglądam do poradnika ale jak dotąd nie miałem okazji się zablokować czy zaciąć. Co z jednej strony jest dobre (gra idzie dalej) ale potem człowiek niezmuszony wracać czy bardziej eksplorować może ominąć coś ważnego czy niezbędnego do dalszej gry.

Do rzeczy - jednym z momentów na Kordonie jest przejście pod mostem.  Wymagany jest jakiś ochotnik, żywy, zwabiłem tych tajemniczych gości z dziwnymi karabinami i przeszedłem pod mostem. Lekkie zdziwienie bo wg poradnika nie powinno się to udać a ja zostałem odcięty. 

Sytuacja wygląda tak, że nie udało mi się pogadać z Wilkiem by zacząć polowanie,, nie został przyjęty z powrotem do wioski, nie podał mi informacji o schowku ze strzelbą a ja nie zwiedziłem Obrzeży.

Wróciłem na Kordon po wizycie na Wysypisku i stworzeniu Protektora koło mgły chroniącej przejścia do Doliny Mroku. Sytuacja wygląda tak, że opróżniony schowek pod drogą (który dostajemy od Śmierdziela) ponownie jest oznaczony na PDA ale pusty. Do tego Wilk kuca w krzakach przy Młynie koło mostu, jak w zadaniu na zabranie fleszki-klucza ale nie da się z nim rozmawiać ani go zranić.

Do tego Lalka na ATP co jakiś czas mówi mi o schowku w garażu ale nic tam nie znalazłem. Sprawdziłem nawet video Shrecka i rzeczywiście jest, z zaawansowanym wykrywaczem anomalii na tyle wozu w garażu. Ja takowego nie znalazłem, podobnie jak nie znalazłem zwłok zabitego w niejasnych okolicznościach człowieka na jednej z górek na Wysypisku.

Moda mam z repacka z tego forum.

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
braki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZapomnialemLoginu   -  Wygląda na to, że nie robiąc kilku zadań na Kordonie zanim przeszedłeś za tory, pozbawiłeś się możliwości ich zrobienia. Zadania początkowe na Kordonie, mogą być przerwane tylko wycieczką na Obrzeża. Niektórzy NPCe zostali "wyłączeni".  W tym modzie są rozwiązania wariantowe, ale też możemy niektórych nie zrobić i mod puści dalej. Wiąże się to jednak z utratą w dalszej części grania, sporo ciekawej gry. Jeśli np. nie zaczniesz rozkopywać grobów przed torami, to za nimi będzie z tym problem. Ale z tego zadania można zrezygnować, wyrzucając czaszkę.

Moja rada może być tylko jedna. Cofnąć się w zapisach, tak mniej więcej do momentu kiedy znajdujemy tego NPCa któremu trzeba podać morfinę i pójść na Obrzeża. Ale wcześniej trzeba znaleźć maskę i zrobić pierwsze poszukiwanie.  Schowki maski muszą być robione kolejno, a nr 2 jest właśnie na Obrzeżach. Bo one są kopalnią wyposażenia, które nas ustawia na resztę gry.

I Obrzeża zrobić na oba sposoby. Przed wejściem, albo tuż po pojawieniu się na Obrzeżach, zrobić twardy zapis. Raz zagrać dla przemytników i zakończyć grę twardym zapisem. Wgrać zapis początkowy i zagrać dla wojska. Kolejność tych gier obojętna. A po ich zakończeniu grać dalej z zapisu który przyniesie nam obfitsze łupy. Choć głównym łupem powinien być pancerz przemytnika, pozwalający nosić jak Pudzianowski.

Podobnie można zrobić z przejściem pod mostem. Najpierw przejść na "wabika" i się zabezpieczyć zapisem. Potem powtórzyć tak aby się nie udało. Dostajemy kawałek nowej ciekawej gry. Nawet jak drugim sposobem się nie uda, fakt że sobie pograliśmy nam pozostanie. Ja zawsze szedłem przez tunel i przechodziłem bez problemu. . Na "wabika" tylko przy testowaniu moda ze spolszczeniem.

A za torami, jak Andrzej z wojakiem ruszą do przejścia, pozwolić im iść samym, natomiast samemu skorzystać z otrzymanej podpowiedzi o upadku śmigłowca i do niego pójść. Znów kawałek dobrej gry i na dodatek dobry sprzęt.

Lepiej teraz powtórzyć początek gry, niż później mieć dziury w rozgrywce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej na ten moment mi zależy na schowku od Wilka, który dawałby tą strzelbę na ATP, bo amunicji udało mi się trochę zebrać, a ta „Muchołapka" z Wysypiska czyli TOZ z lunetą, jest tylko na kulowe. Sprawdzałem w poradniku i muszę zrobić polowanie na pijawkę by przyjęli Wilka z powrotem w wiosce. Z tego co widzę dostaję to zadanie dopiero po (nieudanym) zwabieniu tajemniczych agentów pod most?

No i mod podsunął mi rozwiązanie tych bolączek i innych - przy ponownym stawianiu moda nie zachowuje plików gracza (zapisów, zrzutów ekranu) przy deinstalacji.

Auć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.