Skocz do zawartości

Zmiana maksymalnej masy przenoszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie).

Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci...
No i zaczęły się schody...

Ja akurat używam:
- CoC 1.5 R6
- spolszczenie
- Weapon Gulash+spolszczenie+fix

W pliku system.ltx należy zmienić:
- max_weight na odpowiednią dla siebie wartość
a w actor.ltx pliku należy zmienić:
- max_item_mass na wartość jak w max_weight
- max_walk_weight na wartość jak w max_weight

Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma.
Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów.

Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.05.2020 o 14:28, Major Diegtiariow napisał:

Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie).

Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci...
No i zaczęły się schody...

Ja akurat używam:
- CoC 1.5 R6
- spolszczenie
- Weapon Gulash+spolszczenie+fix

W pliku system.ltx należy zmienić:
- max_weight na odpowiednią dla siebie wartość
a w actor.ltx pliku należy zmienić:
- max_item_mass na wartość jak w max_weight
- max_walk_weight na wartość jak w max_weight

Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma.
Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów.

Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę.

 

@Major DiegtiariowJa akurat mam CoC w wersji 1.4.22 ale plik actor.ltx znalazłem w CoC/gamedata/configs/creatures

pozmieniałem tak jak pisałeś i śmiga, tylko w max_walk_weight ustawiłem 250

Pomijam całkowicie fakt że zmiana maksymalnej wagi na 200kg trochę psuje klimat, równie dobrze możesz ustawić 1000kg i zbierać wszystkie crapy, rozładowywanie jednym klawiszem daje masę amunicji do sprzedania zwykłym stalkerom i zarobienie szybko kasy. Taki zabieg pozwoli na kupno wypasionego pancerza w krótkim czasie, ale czy to o to chodzi aby już na samym początku gry być "tankiem" z siłą ognia krążownika Aurora ?

Edytowane przez sewerus666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sewerus666 - jeszcze bardziej ci pogmatwam twój tok rozumowania - jak czasem brak pliku lub nawet gamedaty to możesz dodać uproszczona wersje z innego moda żeby na danym bez hulało niczym przeciągi na łysej górze.

Brak pliku actor - dodajesz jakiś prosty plik actor z innego moda ale tej samej podstawki.

Adaptuj, zmieniaj, graj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2020 o 13:31, sewerus666 napisał:

@Major DiegtiariowJa akurat mam CoC w wersji 1.4.22 ale plik actor.ltx znalazłem w CoC/gamedata/configs/creatures

pozmieniałem tak jak pisałeś i śmiga, tylko w max_walk_weight ustawiłem 250

Pomijam całkowicie fakt że zmiana maksymalnej wagi na 200kg trochę psuje klimat, równie dobrze możesz ustawić 1000kg i zbierać wszystkie crapy, rozładowywanie jednym klawiszem daje masę amunicji do sprzedania zwykłym stalkerom i zarobienie szybko kasy. Taki zabieg pozwoli na kupno wypasionego pancerza w krótkim czasie, ale czy to o to chodzi aby już na samym początku gry być "tankiem" z siłą ognia krążownika Aurora ?

Przeczytaj prosze uważnie. SPECJALNIE wyraźnie zaznaczyłem, że gram w standalone 1.5 R6 a nie 1.4.22 (gdzie układ plików jest zbliżony do oryginalnej gry). Zatem Twój sposób nie da żadnych efektów.

Po drugi nie chcę zbierać wszystkich crapów, bo na brak kasy nie cierpię a mam jest nawet nadmiar. Tu chodzi o noszenie ok. 8 ulubionych broni, 3000 pocisków (bo te bronie mają różne kalibry), trochę jedzenia, woda, śpiwór, 10 ołowianych pudeł na artefakty, dużo dodatków do broni każdego typu no i wiele zestawów naprawczych i DIY (bo lubię majsterkować).

W dniu 3.05.2020 o 13:59, vidkunsen napisał:

Sewerus666 - jeszcze bardziej ci pogmatwam twój tok rozumowania - jak czasem brak pliku lub nawet gamedaty to możesz dodać uproszczona wersje z innego moda żeby na danym bez hulało niczym przeciągi na łysej górze.

Brak pliku actor - dodajesz jakiś prosty plik actor z innego moda ale tej samej podstawki.

Adaptuj, zmieniaj, graj.

Nawet wstawiłem folder creatures z odpowiednim plikiem i dodałem tez plik system do gamedaty i efektem było wywalenie gry przy jej ładowaniu.

Próbowałem i no właśnie nie działa... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.