Jump to content

Zmiana maksymalnej masy przenoszenia


Recommended Posts

Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie).

Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci...
No i zaczęły się schody...

Ja akurat używam:
- CoC 1.5 R6
- spolszczenie
- Weapon Gulash+spolszczenie+fix

W pliku system.ltx należy zmienić:
- max_weight na odpowiednią dla siebie wartość
a w actor.ltx pliku należy zmienić:
- max_item_mass na wartość jak w max_weight
- max_walk_weight na wartość jak w max_weight

Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma.
Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów.

Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę.

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.05.2020 o 14:28, Major Diegtiariow napisał:

Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie).

Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci...
No i zaczęły się schody...

Ja akurat używam:
- CoC 1.5 R6
- spolszczenie
- Weapon Gulash+spolszczenie+fix

W pliku system.ltx należy zmienić:
- max_weight na odpowiednią dla siebie wartość
a w actor.ltx pliku należy zmienić:
- max_item_mass na wartość jak w max_weight
- max_walk_weight na wartość jak w max_weight

Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma.
Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów.

Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę.

 

@Major DiegtiariowJa akurat mam CoC w wersji 1.4.22 ale plik actor.ltx znalazłem w CoC/gamedata/configs/creatures

pozmieniałem tak jak pisałeś i śmiga, tylko w max_walk_weight ustawiłem 250

Pomijam całkowicie fakt że zmiana maksymalnej wagi na 200kg trochę psuje klimat, równie dobrze możesz ustawić 1000kg i zbierać wszystkie crapy, rozładowywanie jednym klawiszem daje masę amunicji do sprzedania zwykłym stalkerom i zarobienie szybko kasy. Taki zabieg pozwoli na kupno wypasionego pancerza w krótkim czasie, ale czy to o to chodzi aby już na samym początku gry być "tankiem" z siłą ognia krążownika Aurora ?

Edited by sewerus666
Link to comment
Share on other sites

Sewerus666 - jeszcze bardziej ci pogmatwam twój tok rozumowania - jak czasem brak pliku lub nawet gamedaty to możesz dodać uproszczona wersje z innego moda żeby na danym bez hulało niczym przeciągi na łysej górze.

Brak pliku actor - dodajesz jakiś prosty plik actor z innego moda ale tej samej podstawki.

Adaptuj, zmieniaj, graj.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 3.05.2020 o 13:31, sewerus666 napisał:

@Major DiegtiariowJa akurat mam CoC w wersji 1.4.22 ale plik actor.ltx znalazłem w CoC/gamedata/configs/creatures

pozmieniałem tak jak pisałeś i śmiga, tylko w max_walk_weight ustawiłem 250

Pomijam całkowicie fakt że zmiana maksymalnej wagi na 200kg trochę psuje klimat, równie dobrze możesz ustawić 1000kg i zbierać wszystkie crapy, rozładowywanie jednym klawiszem daje masę amunicji do sprzedania zwykłym stalkerom i zarobienie szybko kasy. Taki zabieg pozwoli na kupno wypasionego pancerza w krótkim czasie, ale czy to o to chodzi aby już na samym początku gry być "tankiem" z siłą ognia krążownika Aurora ?

Przeczytaj prosze uważnie. SPECJALNIE wyraźnie zaznaczyłem, że gram w standalone 1.5 R6 a nie 1.4.22 (gdzie układ plików jest zbliżony do oryginalnej gry). Zatem Twój sposób nie da żadnych efektów.

Po drugi nie chcę zbierać wszystkich crapów, bo na brak kasy nie cierpię a mam jest nawet nadmiar. Tu chodzi o noszenie ok. 8 ulubionych broni, 3000 pocisków (bo te bronie mają różne kalibry), trochę jedzenia, woda, śpiwór, 10 ołowianych pudeł na artefakty, dużo dodatków do broni każdego typu no i wiele zestawów naprawczych i DIY (bo lubię majsterkować).

W dniu 3.05.2020 o 13:59, vidkunsen napisał:

Sewerus666 - jeszcze bardziej ci pogmatwam twój tok rozumowania - jak czasem brak pliku lub nawet gamedaty to możesz dodać uproszczona wersje z innego moda żeby na danym bez hulało niczym przeciągi na łysej górze.

Brak pliku actor - dodajesz jakiś prosty plik actor z innego moda ale tej samej podstawki.

Adaptuj, zmieniaj, graj.

Nawet wstawiłem folder creatures z odpowiednim plikiem i dodałem tez plik system do gamedaty i efektem było wywalenie gry przy jej ładowaniu.

Próbowałem i no właśnie nie działa... :/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity