Skocz do zawartości

ASG


BiałaMysz

Rekomendowane odpowiedzi

Czasem bawie się w ASG i jestem ciekaw jak inni stalkerowicze? Czy macie pomysły najakieś scenariusze? Jakich broni używacie? Ja w tej chwili używam M89 ale planuje się go pozbyć (tak samo jak AWP i beretty) na rzecz tego cuda : http://www.airsoftxtreme.pl/product-pol-531-Replika-karabinu-LR300S.html (co o nim myślicie?) Macie jakieś ciekawe miejsca do strzelanek? U mnie w okolicy są 3 opuszczone szpitale w tym jeden kompleks ( planuje zrobić troche zdjęcieć gdyż jestem zapalonym fotografem ale boje się troche tam iść z powodu psów biegających sobie tam) No i masa innych opuszczonych budynków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam parę pytań dotyczących ASG:

1. Czy jest ogranicznik wieku?

2. Czy obrażenia warte są zabawy?

3. Czy opłaca się wydawać tyle kasy na broń i ammo?

4. Czy to bardzo przypomina PaintBall?

[ Dodano: Sro 25 Mar, 2009 ]

Ja jakbym miał sobie coś kupić to bym kupił MP5 lub jakieś G36. Może HK G36 lub G36C z osprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach